F/X Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Modelik broni fajny (szczegolnie przypadla mi do gustu prezentacja). Ten element górny pasuje do dolnego? Ja bym ci radzil zrobic jednak animke mechaniki tego guna. Pozniej bedziesz wiedzial jak odpowiednio zrobic czesci przy retopologi zeby to wszystko dzialalo. Btw. Przymierzales sie juz do retopo?
tymko Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Świetne! Jonasz jedź z tym dalej, nie mogę się doczekać finału.
eco Napisano 23 Październik 2009 Napisano 23 Październik 2009 obuwie biednie wygląda - jak ortopedyki siakieś
Jonasz_Real Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 (edytowane) ::F/X:: thx, jak najbardziej górny element pasuje do dolnego. W obecnej chwili nie które modele zostały zretopowane. ::tymko:: Dzieki Tymku :) ::eco:: tia jasne, ortopedyki. Powrzucam testowe filmiki: Test gun on Vimeo No i zmieniłem całkiem hełm. Mam nadzieje ze na dobre: Test Sundae on Vimeo Edytowane 28 Październik 2009 przez Jonasz_Real
mrkrzysiek Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 wow wow tylko tyle wow:) ładnie to wygląda, kawał dobrego modelu
ofca Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 tak z innej beczki, bo moze juz pisales, czy to wsjo jest jakos mniej wiecej chociaz technicznie wykonalne, czy bardziej gumowa zbroja jak w gearsach ?
Chrupek Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 co tu dużo gadać, jednym słowem profesjonalista... chciałbym mieć takie wyczucie estetyki i warsztat. Gratulacje.
Jonasz_Real Napisano 28 Październik 2009 Autor Napisano 28 Październik 2009 ::mrkrzysiek:: Thx ziom. No nie powiem, że Twoje modele są brzydkie. Wręcz przeciwnie. Są świetne. ::ofca:: Co do twojego pytania, to nie grafika użytkowa i nie pracuje dla NASA. Wiec w tym przypadku nie musi być 100 % funkcjonalna. ::Chrupek:: Jeśli chodzi o warsztat to kwestia ciężkiej pracy. Jest na to sposób: mniej grać i mniej pić. ;)
Konras Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Ajty ajty, ja bym wolał zobaczyć siatkę bez smooth i model ze smoth bez siatki :D Powala mnie ilość detali. Nowy hełm jest na prawdę fajny :) (tak nawiasem mówiąc, to naramienniki mógłbyś również redesign'ąć :p ). Zabieraj się już za retopologie niebawem plizz :) ps. idę płakać do kąta...
JunioR Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 hehe i pomyśleć, ze masz tylko 2d award ;) Świetny poziom w modelowaniu Jonasz ! pozdr.
ledyr Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 wyglda imponująco, zazdroszczę wytrwałości :)
hcpiter Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 nie nie jonasz ekstra ci to wychodzi tylko pogratulowac umiejetnosci :) Pozdro !
Kris_R Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 Robisz coś z tym jeszcze czy utknęło? Dawno nic nowego nie widziałem :] jakaś poza fajna? jakieś oświetlenie ciekawe? dawaj dawaj :)
PICsell Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 No no... wypaśno jest. Hełm jest jak najbardziej ok.
mrkrzysiek Napisano 29 Październik 2009 Napisano 29 Październik 2009 Robisz coś z tym jeszcze czy utknęło? Dawno nic nowego nie widziałem :] jakaś poza fajna? jakieś oświetlenie ciekawe? dawaj dawaj :) no przecież nowy hełm dał:)
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 (edytowane) a kuku :) Dzięki wszystkim za komentsy. chce to skończyć wreszcie :) Ja wiem, ze można było by ją bardziej odchudzić. Po prostu nie chciałem. Calosc uv została spakowana do x 2048 bez broni i noża. Updejt: Edytowane 15 Styczeń 2010 przez Jonasz_Real
kliment woroszyłow Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Zazdrość łapie, a texturki tez pokazesz? :)
Chrupek Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 fajnie, jak ktoś mało gada, a dużo dobrego robi... i ja taki właśnie mam zamiar >;) a propos jedyne co mnie się nie podoba, to te przyciski na wysokości szyi (chyba), bo są za bardzo kanciaste... reszta jak najbardziej okej... chociaż, mam wrażenie jakby ona była troszkę "za długa" od ramion w górę :/ - ale pewnie znowu coś mi się wydaje ;P
Tomala Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Do późna dzisiaj walczyłeś :D No to teraz czekamy na texturki.
ttaaddeekk Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 świetne, już wychodząc z technicznej gadki , to podoba mi się klimat tej postaci, Render z mocnym key lightem jest niesamowicie mistyczny pozdro
plutko Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Walczysz... Pare rzeczy mi sie nie podoba. Naramienniki - straszne namieszales na nich, ale rozmyty i bezksztaltny jest ten detal. Sporo miejsc, ktore wygladaja jak bledy na High. Chrupek napisal o tym przyciskach przy szyi, ale znajdzie sie wiecej. Dziurki przy stopie na lydce od tylu. I troche niby gladkich powierzchni, na ktorych widac jednak delikatne zalamanie. Nie wiem czy to byl zamiar, czy po prostu wyszlo, ale wg mnie taki detal kiepsko "pracuje" w grze. 20 tys. to dosc sporo a siatka jest miejscami za gesta w stosunku do innych miejsc np. na butach, saszetkach, klamerkach, komputerku na lapie. Duzo tego detalu, zmiesciloby sie na normali. Zobaczymy jak pojdzie z kolorem, moze te babole nie beda widoczne. Podoba mi sie styl tej postaci. Wielki helm, plecaczek w polaczeniu z dosc delikatna laska. I nie rozumiem, czemu tak elegancka pani nie nosi rekawiczek. Chocby skorzanych.
vrocker Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Tylko czekać na teksturki, dla mnie bomba. ;)
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 ::kliment woroszyłow:: pokażę, to na pewno. :) ::Chrupek:: Z tym moim gadaniem, to jest w tym trochę racji. :) Taki z natury już jestem. co do długości to bardzo możliwe. Ale nie chce tego już zmieniać. O te przyciski mialesz na mysli? Nie wiem jak z tym uporać, nigdy wcześniej nie wypalałem skomplikowanych brył. ::Tomala:: thank :D ::ttaaddeekk:: ciesze sie bardzo :) ::plutko:: naramienniki rzeźbiłem Spróbuje uwidocznić detale w normalce (w kanałach). Owszem na pipboy'u można było by zaoszczędzić, wywalając małe przyciski i inne pierdołki. Nauczka na przyszłość. :) Ale paska bym nie ruszał. Masz na to rade, jak obejść widoczne załamania ? Może wystarczy użyć w ps "Smudge tools" ? Tak czy siak, wypróbuje. Normal mapka, uv do podglądu. Najwiekszy dylemat mialem z uvalka. Postanowilem ze tylko noga, rece będą "zmirrowane". Pomyśle jeszcze o tych rękawiczkach. ;) Póki nie jest jeszcze za późno. ::wizz:: dzieki ziom ::vrocker:: thank :) Pozdrawiam
jaras Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 no no, dopiero teraz zobaczyłem Twój model, niezle się nadłubałeś, gratulacje. Na tym ostatnim obrazku cos dziwnego dzieje sie ze stopami - pięty powinny wystawac bardziej do tyłu. Czekam niecierpliwie na teksturki i jakąs fajną pozę. Przy tak zdetalizowanym modelu proponuję Ci zrobić jakies zblurowane, gładkie tło.
Levus Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 No fajnie, że jedziesz z koksem:) Na brzuchu, właśnie na tym pip-boyu, na stopach, na rękach, no w wielu miejscach jest masa zbędnej geometrii. Zobacz u Vadima, highpoly naćkane aż kipi, a low prościutkie: http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/uploaded_images/42-game-3d-art-2711-1242719197-image.jpg Podobnie tutaj: http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/uploaded_images/42-game-3d-art-19232-1242700121-image.jpg Musisz bardziej trzymać się płaszczyzn, siatką definiować kształt modelu, resztę załatwia normal. pozdrówki!
Chrupek Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Jonasz_Real: tak dokdnie o te przyciski mi chodzi. Nie przejmuj sie, ja na razie pracuje nad pajplajnem i cwicze proste bryly. Jestes sto lat swietlnych przede mna (i pewnie nie tylko) z tym modelem, wiec mozesz byc z siebie dumny ;) Tylko sie nie poddawaj, bo jestes moim motorem tworczym :-)
ptaszek Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Super robota Jonasz :) Mam mala uwage.. Bez halera super, ale z nim jest postac malo kobieca. Wiem, ze helm ma wchodzic na glowe przez co jest duzy, ale moze by zmniejszyc grubosc scianek czy cos.. a jak nie da rady to moze ten kolnierz, zeby ukazal ciensza szyje czy cos.. Zobacz ze jak popatrzysz na postac od klaty w gore to wyglada jak facet. Wiem, ze to nie latwe i pewnie za pozno, ale i tak jest super :)
Jonasz_Real Napisano 2 Luty 2010 Autor Napisano 2 Luty 2010 Witam, wrzucam pierwsze próby z kolorkami, w paru miejscach brakuje gotowych tekstur, mechanicznych zadrapań (na pipboyu, granatnikach, etc.), ale to jeszcze do nadrobienia. ::Jaras:: dzięki Jarku za odwiedziny. :) ::Levus:: a kto nie zna Vadima ? :). Świetny jest. Ale wiesz co, jest najśmieszniejsze. Jakis chinol zrobił plagiat. i po co? http://bbs.game798.com/showtopic-68580.html ::Chrupek:: dzieki :) ::mpta:: no witam majowca. :) Następnym razem, Macku.
PICsell Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Uff, bogato się zrobiło. Nie wiem jak odnieść się do pracy bo takie prace oceniam głównie za włożony wysiłek. Myślę że tego ostatniego w zupełności starczy. Teraz trzeba to "tylko" pokazać. Szacuneczek za dążenie do celu.
Levus Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Kurde, no spoko jest:) Czekam na więcej. A z tym plagiatem to niezłe jajo:D Że wstydu nie ma typ..
PICsell Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Przecież wyrażnie napisał :This work draws on a network image copy production, if you are the original author, please contact me, me will attach your personal information. thank you! Dobrze że nie po chińsku.
Levus Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Przecież wyrażnie napisał :This work draws on a network image copy production, if you are the original author, please contact me, me will attach your personal information. thank you! Dobrze że nie po chińsku. Co nie znaczy, że nie ma wstydu:d
Eric_Draven Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 troche ciemna prezentacja albo teksura, malo widać. hełm jaśniejszy zrobiłbym. Widać kupe dobrej roboty,nie kryj jej pod ciemną teksurą :)
wizz Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 mass effect 2 by sie nie powstydzil takiej postaci :) ale zdecydowanie jest za ciemno co juz niektórzy pisali :) pozdr.
ttaaddeekk Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 zaczyna wychodzić naprawdę dobrze. Ale trzeba posiedzieć nad key visualem calej postaci, wyraźny i nietuzinkowy schemat kolorystyczny. w czarnych materiałach gubią się detale i przydałoby się je podkreślić teksturą. Zerknij na postacie do mass effecta 2, są naprawdę wybitne, może zainspirują. Powodzenia i czekam na następny up pozdro
Kusanagi Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 wyglada fajnie ale zly jestem na ciebie ze nie trzymales sie conceptu ;) pozdro
CzAk1 Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 (edytowane) Dobre, fajne...podoba się. Musisz dobrze przemyśleć co teraz z tym zroibć. Szkoda by było zepsuc model źle dobranymi tekxturami :) Pozdro Edytowane 8 Luty 2010 przez CzAk1
ptaszek Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Noooo super leci:) kolnierz musze wybaczyc w takim razie :) pogralbym taka babeczka :P
Balon Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Fajna postać ale nie przyłożyłeś się do modelu low, chodzi o siatkę i wygląd modelu w nie których miejscach, kolor chyba bazowy więc nie ma co komentować :-)
Jonasz_Real Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 ::PICsell:: thank ::Levus:: :) ::Eric Draven:: jest juz na jasnym tle, thank ::wizz:: wielkie dzieki, widze ze twoja sygnaturka zostala zmnieniona. Wiec, mam nadzieje ze powodzi Ci dobrze. :) ::JunioR:: dzieki wielkie :) ::ttaaddeekk:: mass effect 2 nie jest mi obcy, posiadam kolekcjonerke. ;) Wiec, nie moglem obojętnie przejść. Bacznie się przyglądam co i jak zostało oteksturowane. Duuuzo daje. ::Kusanagi:: Nie mam żalu, ze nie trzymałem w 100% konceptu. Ważne, ze kończę. Dla mnie to duży sukces. wow, strasznie jestem podjarany :D ::CzAk1:: :) thx ::mtpa:: no ja tez :) ::Balon:: thx Oki niedźwiadki. Updeicik na pożarcie. Sorka za wielkość. Przy takiej rozdzialce lepiej widać szczegóły. Teraz biore się za pistolet laserowy. Myslicie ze do 3,500 trisow bedzie okej ?
ledyr Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 ale ma duuuza glowe. dobrze wyszlo, troche nie w moim typie ale dobrze
_-MADMAN-_ Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Hmmm... no i czar prysł ;/ Poniszczyłeś trochę model nieodpracowaniem texów (brak tonów detali - delikatne ranty, dwuwarstwowe blachy, delikatne łączenia - nie mówię o robieniu z tego gearswó, ale czegoś o takiego: http://www.xboxgazette.com/i/pic_mass_effect_races.jpg te pancerze pomimo tego, ze sa prostrze - sa po prostu atrakcyjniejsze). Model ok, pancerz dziwnie wywazony - no ale to kwestia gustu, komus taki duzy chelm sie moze podobac ;) Pozdrawiam, Mad
vrocker Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Model bardzo mi się podoba, ale troche racji _-MADMAN-_ ma, ta czerń kombinezonu nieco przytłacza lekkość pancerza, ciężko się przez to czyta koncepcje tego typu pancerza. Ciągle wyobrażam sobie ten model w bieli. :)
Mr_Hyde Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Jaacie i nawet ja cos napisze ,a co tam :P. Ta czern totalnie nie pasuje tutaj . Jest za ciemna i niszczy detal jak i cala koncepcje :] . Wywal ja :] . Glowe tez bys mogl troche zmniejszyc . Serio posiedz nad ta textura ,posiedz :} .
Jonasz_Real Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 dzięki wszystkim za krytyczne uwagi. od początku chciałem utrzymać kolorystykę jak na koncepcji. No nic. Kombinuje dalej z kolorkami. Szarość odpada, paskudnie wygląda. btw. główkę zmniejszyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się