Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modelik broni fajny (szczegolnie przypadla mi do gustu prezentacja). Ten element górny pasuje do dolnego?

 

Ja bym ci radzil zrobic jednak animke mechaniki tego guna. Pozniej bedziesz wiedzial jak odpowiednio zrobic czesci przy retopologi zeby to wszystko dzialalo.

 

Btw. Przymierzales sie juz do retopo?

  • Odpowiedzi 178
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak z innej beczki, bo moze juz pisales, czy to wsjo jest jakos mniej wiecej chociaz technicznie wykonalne, czy bardziej gumowa zbroja jak w gearsach ?

Napisano

::mrkrzysiek:: Thx ziom. No nie powiem, że Twoje modele są brzydkie. Wręcz przeciwnie. Są świetne.

 

::ofca:: Co do twojego pytania, to nie grafika użytkowa i nie pracuje dla NASA. Wiec w tym przypadku nie musi być 100 % funkcjonalna.

 

::Chrupek:: Jeśli chodzi o warsztat to kwestia ciężkiej pracy. Jest na to sposób: mniej grać i mniej pić. ;)

Napisano

Ajty ajty, ja bym wolał zobaczyć siatkę bez smooth i model ze smoth bez siatki :D

Powala mnie ilość detali. Nowy hełm jest na prawdę fajny :) (tak nawiasem mówiąc, to naramienniki mógłbyś również redesign'ąć :p ). Zabieraj się już za retopologie niebawem plizz :)

ps. idę płakać do kąta...

Napisano (edytowane)

a kuku :)

 

Dzięki wszystkim za komentsy.

 

chce to skończyć wreszcie :)

Ja wiem, ze można było by ją bardziej odchudzić. Po prostu nie chciałem.

Calosc uv została spakowana do x 2048 bez broni i noża.

Updejt:

 

25507299.jpg

 

38551203.jpg

 

20372437.jpg

 

sundaewire.jpg

Edytowane przez Jonasz_Real
Napisano

fajnie, jak ktoś mało gada, a dużo dobrego robi... i ja taki właśnie mam zamiar >;)

 

a propos jedyne co mnie się nie podoba, to te przyciski na wysokości szyi (chyba), bo są za bardzo kanciaste... reszta jak najbardziej okej... chociaż, mam wrażenie jakby ona była troszkę "za długa" od ramion w górę :/ - ale pewnie znowu coś mi się wydaje ;P

Napisano

Walczysz...

Pare rzeczy mi sie nie podoba.

Naramienniki - straszne namieszales na nich, ale rozmyty i bezksztaltny jest ten detal.

 

Sporo miejsc, ktore wygladaja jak bledy na High. Chrupek napisal o tym przyciskach przy szyi, ale znajdzie sie wiecej. Dziurki przy stopie na lydce od tylu. I troche niby gladkich powierzchni, na ktorych widac jednak delikatne zalamanie. Nie wiem czy to byl zamiar, czy po prostu wyszlo, ale wg mnie taki detal kiepsko "pracuje" w grze.

 

20 tys. to dosc sporo a siatka jest miejscami za gesta w stosunku do innych miejsc np. na butach, saszetkach, klamerkach, komputerku na lapie. Duzo tego detalu, zmiesciloby sie na normali.

 

Zobaczymy jak pojdzie z kolorem, moze te babole nie beda widoczne.

Podoba mi sie styl tej postaci. Wielki helm, plecaczek w polaczeniu z dosc delikatna laska.

 

I nie rozumiem, czemu tak elegancka pani nie nosi rekawiczek. Chocby skorzanych.

Napisano

::kliment woroszyłow:: pokażę, to na pewno. :)

 

::Chrupek:: Z tym moim gadaniem, to jest w tym trochę racji. :) Taki z natury już jestem.

co do długości to bardzo możliwe. Ale nie chce tego już zmieniać.

O te przyciski mialesz na mysli?

buttonerror.jpg

 

Nie wiem jak z tym uporać, nigdy wcześniej nie wypalałem skomplikowanych brył.

 

::Tomala:: thank :D

 

::ttaaddeekk:: ciesze sie bardzo :)

 

::plutko:: naramienniki rzeźbiłem

ramiennik.jpg

Spróbuje uwidocznić detale w normalce (w kanałach).

Owszem na pipboy'u można było by zaoszczędzić, wywalając małe przyciski i inne pierdołki. Nauczka na przyszłość. :)

piboy.jpg

Ale paska bym nie ruszał.

Masz na to rade, jak obejść widoczne załamania ? Może wystarczy użyć w ps "Smudge tools" ? Tak czy siak, wypróbuje.

 

 

Normal mapka, uv do podglądu. Najwiekszy dylemat mialem z uvalka. Postanowilem ze tylko noga, rece będą "zmirrowane".

uv01.jpg

sundaetestnormal.jpg

 

Pomyśle jeszcze o tych rękawiczkach. ;) Póki nie jest jeszcze za późno.

 

butyf.jpg

 

::wizz:: dzieki ziom

 

::vrocker:: thank :)

Pozdrawiam

Napisano

no no, dopiero teraz zobaczyłem Twój model, niezle się nadłubałeś, gratulacje. Na tym ostatnim obrazku cos dziwnego dzieje sie ze stopami - pięty powinny wystawac bardziej do tyłu. Czekam niecierpliwie na teksturki i jakąs fajną pozę. Przy tak zdetalizowanym modelu proponuję Ci zrobić jakies zblurowane, gładkie tło.

Napisano

No fajnie, że jedziesz z koksem:)

 

Na brzuchu, właśnie na tym pip-boyu, na stopach, na rękach, no w wielu miejscach jest masa zbędnej geometrii.

 

Zobacz u Vadima, highpoly naćkane aż kipi, a low prościutkie:

http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/uploaded_images/42-game-3d-art-2711-1242719197-image.jpg

 

Podobnie tutaj:

http://www.gameartisans.org/contests/dw/4/uploaded_images/42-game-3d-art-19232-1242700121-image.jpg

 

Musisz bardziej trzymać się płaszczyzn, siatką definiować kształt modelu, resztę załatwia normal.

 

pozdrówki!

Napisano

Jonasz_Real: tak dokdnie o te przyciski mi chodzi.

Nie przejmuj sie, ja na razie pracuje nad pajplajnem i cwicze proste bryly. Jestes sto lat swietlnych przede mna (i pewnie nie tylko) z tym modelem, wiec mozesz byc z siebie dumny ;) Tylko sie nie poddawaj, bo jestes moim motorem tworczym :-)

Napisano

Super robota Jonasz :)

Mam mala uwage.. Bez halera super, ale z nim jest postac malo kobieca. Wiem, ze helm ma wchodzic na glowe przez co jest duzy, ale moze by zmniejszyc grubosc scianek czy cos.. a jak nie da rady to moze ten kolnierz, zeby ukazal ciensza szyje czy cos..

Zobacz ze jak popatrzysz na postac od klaty w gore to wyglada jak facet. Wiem, ze to nie latwe i pewnie za pozno, ale i tak jest super :)

Napisano

Witam, wrzucam pierwsze próby z kolorkami, w paru miejscach brakuje gotowych tekstur, mechanicznych zadrapań (na pipboyu, granatnikach, etc.), ale to jeszcze do nadrobienia.

 

::Jaras:: dzięki Jarku za odwiedziny. :)

 

::Levus:: a kto nie zna Vadima ? :). Świetny jest.

Ale wiesz co, jest najśmieszniejsze. Jakis chinol zrobił plagiat. i po co?

http://bbs.game798.com/showtopic-68580.html

 

::Chrupek:: dzieki :)

 

::mpta:: no witam majowca. :) Następnym razem, Macku.

 

sundaetex.jpg

Napisano

Uff, bogato się zrobiło. Nie wiem jak odnieść się do pracy bo takie prace oceniam głównie za włożony wysiłek. Myślę że tego ostatniego w zupełności starczy. Teraz trzeba to "tylko" pokazać.

Szacuneczek za dążenie do celu.

 

member.php?u=8935

Napisano

Przecież wyrażnie napisał :This work draws on a network image copy production, if you are the original author, please contact me, me will attach your personal information. thank you!

Dobrze że nie po chińsku.

Napisano
Przecież wyrażnie napisał :This work draws on a network image copy production, if you are the original author, please contact me, me will attach your personal information. thank you!

Dobrze że nie po chińsku.

 

Co nie znaczy, że nie ma wstydu:d

Napisano

mass effect 2 by sie nie powstydzil takiej postaci :) ale zdecydowanie jest za ciemno co juz niektórzy pisali :) pozdr.

Napisano

zaczyna wychodzić naprawdę dobrze. Ale trzeba posiedzieć nad key visualem calej postaci, wyraźny i nietuzinkowy schemat kolorystyczny. w czarnych materiałach gubią się detale i przydałoby się je podkreślić teksturą.

 

Zerknij na postacie do mass effecta 2, są naprawdę wybitne, może zainspirują. Powodzenia i czekam na następny up

 

pozdro

Napisano (edytowane)

Dobre, fajne...podoba się.

Musisz dobrze przemyśleć co teraz z tym zroibć.

Szkoda by było zepsuc model źle dobranymi tekxturami :)

 

Pozdro

Edytowane przez CzAk1
Napisano

Fajna postać ale nie przyłożyłeś się do modelu low, chodzi o siatkę i wygląd modelu w nie których miejscach, kolor chyba bazowy więc nie ma co komentować :-)

Napisano

::PICsell:: thank

 

::Levus:: :)

 

::Eric Draven:: jest juz na jasnym tle, thank

 

::wizz:: wielkie dzieki, widze ze twoja sygnaturka zostala zmnieniona. Wiec, mam nadzieje ze powodzi Ci dobrze. :)

 

::JunioR:: dzieki wielkie :)

 

::ttaaddeekk:: mass effect 2 nie jest mi obcy, posiadam kolekcjonerke. ;) Wiec, nie moglem obojętnie przejść. Bacznie się przyglądam co i jak zostało oteksturowane. Duuuzo daje.

 

::Kusanagi:: Nie mam żalu, ze nie trzymałem w 100% konceptu. Ważne, ze kończę. Dla mnie to duży sukces. wow, strasznie jestem podjarany :D

 

::CzAk1:: :) thx

 

::mtpa:: no ja tez :)

 

::Balon:: thx

 

Oki niedźwiadki. Updeicik na pożarcie.

Sorka za wielkość. Przy takiej rozdzialce lepiej widać szczegóły.

Teraz biore się za pistolet laserowy. Myslicie ze do 3,500 trisow bedzie okej ?

 

7sundae.jpg

Napisano

Hmmm... no i czar prysł ;/ Poniszczyłeś trochę model nieodpracowaniem texów (brak tonów detali - delikatne ranty, dwuwarstwowe blachy, delikatne łączenia - nie mówię o robieniu z tego gearswó, ale czegoś o takiego: http://www.xboxgazette.com/i/pic_mass_effect_races.jpg te pancerze pomimo tego, ze sa prostrze - sa po prostu atrakcyjniejsze).

 

Model ok, pancerz dziwnie wywazony - no ale to kwestia gustu, komus taki duzy chelm sie moze podobac ;)

 

Pozdrawiam,

Mad

Napisano

Model bardzo mi się podoba, ale troche racji _-MADMAN-_ ma, ta czerń kombinezonu nieco przytłacza lekkość pancerza, ciężko się przez to czyta koncepcje tego typu pancerza. Ciągle wyobrażam sobie ten model w bieli. :)

Napisano

Jaacie i nawet ja cos napisze ,a co tam :P. Ta czern totalnie nie pasuje tutaj . Jest za ciemna i niszczy detal jak i cala koncepcje :] . Wywal ja :] . Glowe tez bys mogl troche zmniejszyc .

Serio posiedz nad ta textura ,posiedz :} .

Napisano

dzięki wszystkim za krytyczne uwagi. od początku chciałem utrzymać kolorystykę jak na koncepcji. No nic. Kombinuje dalej z kolorkami.

Szarość odpada, paskudnie wygląda.

btw. główkę zmniejszyłem.

 

010scolours.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności