Napisano 31 Marzec 200915 l Na rozjaśnionej wersji dopiero widać ile tak naprawdę pracy było przy modelu - genialnie miażdżąca rewelacja...
Napisano 31 Marzec 200915 l Zagdza sie super model i super scenka :). To chyba koniec ?. Co następne :).
Napisano 31 Marzec 200915 l hmm, a nie lepiej byłoby dać go na jakieś bagna, albo w lesie przywalony lekko drzewami powalonymi przy eksplozji, może nawet lekko czymś porośnięty?:)
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Touch- jasne ze byłoby lepiej, poprzywalac go drzewami z onyxa ( po 2 mln fejsów jedno) do tego mech na nim który sam w sobie lubie ale kiedy zakrywa mi detal modelu to juz mniej a wogóle to jeszcze zeby spadł snieg i wszystko ładnie przykrył białą kołderką..nie przesadzacie koledzy aby z tym koncertem zyczeń?
Napisano 31 Marzec 200915 l hejka lekki post pro w photoshopie... wrzucam tutaj drogi Klimencie, sorry za jakosc, ale nie mam wiecej czasu zeby to dociagnac do jakiegos normalnego wygladu. Tlo w zasadzie jest cale do wymiany slabo sie klei z reszta obrazka, podloze tak samo do wywalenia, potrzebna jest wieksza glebia. Jezeli chodzi o render to jest obiekt zle poswiecony, strasznie splaszczony i tak do konca nie wiadomo skad pada swiatlo, trzeba lukac po cieniach. Wez sprobuj to oswietlic jakims dajrektem, albo oswietlaj od konca do przodu, czyli backlajty i fille na poczatku z malymi wartosciami na koncu kluczowe. Warto cos z tym zrobic wrzucam prevke pozdro, mam nadzieje ze chociaz troszeczke pomoglem Edytowane 2 Kwiecień 200915 l przez KLICEK
Napisano 31 Marzec 200915 l Skoro się dymi, to znaczy, że dopiero co oberwał; w takim razie skąd rdza? Wersji Klicka ala Mordor;)
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;)
Napisano 31 Marzec 200915 l Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;) co do pożaru się zgadzam, ale rdza chyba się nie pojawia tak od razu, zwłaszcza, że w miejscu rdzawym nie widzę uszkodzeń. No ale, Twój czołg, Twoja rdza;)
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą. Edytowane 31 Marzec 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Marzec 200915 l Ludzie... chłopak się napocił przy śrubkach, a Wy się zastanawiacie nad śladem rdzy. To już można podpiąć pod "czepianie się". Mnie osobiście się ta rdza bardzo podoba, O! :)
Napisano 31 Marzec 200915 l A masz już pomysł na finalne ujęcie? Jakiś szerokokątny żabi kadr byłby fajny imho:) btw: ile jest tekstur na tym czołgu (o ilości map diffuse chodzi), na każdy element osobna czy jak to robiłeś?
Napisano 31 Marzec 200915 l zabi kadr ?? szeroki kat?? do takiej sceny ?? Domyslam sie ze Kliment jest na tyle rozsadny ze przy takiej pracy nie popelni takiego bledu :)
Napisano 31 Marzec 200915 l co do kadru sceny: aktylny jest do bani:) wyglada jakby zaraz mial spasc albo sie przewrocic, i przez to nie czuc wogole jego ogromu. postaraj sei go ustawic jakos zeby bylo czuc jego wielkosc, monumentalne ujecie jakies:) poza tym przydala by sie jakas referencja do jego wielkosci, jak go tak w polu postawisz to lipa:), moze jakis plot / mur / kalosz / latarnia / budka telefonicza, albo najlepiej zaparkuj go w jakims domu (przejechal przez niego czy cos;)) poza tym skup sie na modelowaniu teraz tylko pierwszego planu, reszte zrob sobie w poscie, szkoda czasu na modelowanie 3ciego planu:)
Napisano 31 Marzec 200915 l hehe spalony już jest a się jeszcze dymi ? ;) textury według mnie fajnie się prezentują. pozdr.
Napisano 31 Marzec 200915 l A mnie się Klickowe podoba. Jak na szybką podmalówkę to prezentuje się fajnie. Super wybrudziłeś tekstury i podłoże. Co do światła to IMO nie jest tak źle. Da się sporo z tego wycisnąć ;) Klimek idzie dobrze, jesteś na dobrej drodze :)
Napisano 31 Marzec 200915 l wersja KLICKA bardzo fajna może trochę mniej rdzy i brudu ale tak to najfajniej wygląda
Napisano 31 Marzec 200915 l akurat textury tutaj sa naprawde na super poziomie ! A co do ognia i dymu to sam autor najlepiej wie jak to wyglada :) Super i czekam na upek ciagle ! Pozdro !
Napisano 31 Marzec 200915 l Co do tej rdzy to nie ma się co czepiać bo w rzeczywistości różne rzeczy się zdarzają (nieraz człowiekowi ciężko jest zaakceptować niektóre zjawiska jako naturalne) i taki czołg już mógł być nieraz sfatygowany zanim go ukatrupili na dobre. Rdza wcale nie musi pochodzić od ognia. Co do modelu to prezentuje świetny detal, ale tekstury wyglądają na jakieś takie standardowe. Szczególnie płasko wygląda farba w miejscu przypalenia. Nie jestem specjalistą od ognia, ale farba raczej pod wpływem wysokiej temperatury odchodzi od metalu, wybrzusza się i łuszczy. Do tego koła, rolki, gąsienica są jak dla mnie zbyt sterylne. Widziałem sprzęt wojskowy wracający z poligonu i raczej do czystych nie należał. Tak więc w warunkach bojowych taki czołg nawet jak jest kolosem i to niezbyt szybkim, to jednak układ jezdny powinien być trochę uświniony. No i faktycznie trzeba poprawić oświetlenie by nadać głębi i wyrazistości. A tak poza tymi pierdołami to gratulacje samozaparcia :D
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Neotix- wymienione elementy,zwłaszcza koła własciwie nie były jeszcze robione...do testów wrzuciłem na nie częsciowo texture a czapy, słowem uwaga właściwa z tym ze to nie sa finalne rendery i jeszcze sporo ulegnie zmianie ;) Edytowane 2 Kwiecień 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą. ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej... jest wypas i gadanie o pierdołach tego nie zmieni - czekam niecierpliwie na render finalny i kibicuje zaciekle :)
Napisano 2 Kwiecień 200915 l ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej... nie mam pytan;s
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Bardzo dobry test otoczenia, choć wydaje się że sucha trawa i woda wzajemnie sie wyklucza....
Napisano 2 Kwiecień 200915 l świetne otoczenie. takie coś wypluło z Maxa czy to PS? Naprawde robi wrażenie.
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Autor chudy - Moze ja jestem zbok, ale tak to juz nie zeby to w maxie robic ;D
Napisano 2 Kwiecień 200915 l chudy - Moze ja jestem zbok, ale tak to juz nie zeby to w maxie robic ;D hehehe no wiesz. Po Tobie można sie wszystkiego spodziewać :P. W sumie dzisiaj oglądałem jak ktoś podobne rzeczy w Vue zrobił. :)
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Kliment nie lam sie cholera, rób to otoczenie w 3d ! :) btw. i tak wygląda ostro to co pokazałeś.
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Nie będzie błotka w 3d? Myślałam że skoro są gwinty od śrubek i spawy, to trawka też będzie 3d. Musisz nachlapać wody na teksturę, i powiesić kilka wodorostów na kołach.
Napisano 7 Kwiecień 200915 l Autor finalny rend pierwszej wersji : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58210
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto