Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm, a nie lepiej byłoby dać go na jakieś bagna, albo w lesie przywalony lekko drzewami powalonymi przy eksplozji, może nawet lekko czymś porośnięty?:)

Napisano

Touch- jasne ze byłoby lepiej, poprzywalac go drzewami z onyxa ( po 2 mln fejsów jedno) do tego mech na nim który sam w sobie lubie ale kiedy zakrywa mi detal modelu to juz mniej a wogóle to jeszcze zeby spadł snieg i wszystko ładnie przykrył białą kołderką..nie przesadzacie koledzy aby z tym koncertem zyczeń?

Napisano (edytowane)

hejka

 

lekki post pro w photoshopie... wrzucam tutaj drogi Klimencie, sorry za jakosc, ale nie mam wiecej czasu zeby to dociagnac do jakiegos normalnego wygladu. Tlo w zasadzie jest cale do wymiany slabo sie klei z reszta obrazka, podloze tak samo do wywalenia, potrzebna jest wieksza glebia.

Jezeli chodzi o render to jest obiekt zle poswiecony, strasznie splaszczony i tak do konca nie wiadomo skad pada swiatlo, trzeba lukac po cieniach. Wez sprobuj to oswietlic jakims dajrektem, albo oswietlaj od konca do przodu, czyli backlajty i fille na poczatku z malymi wartosciami na koncu kluczowe. Warto cos z tym zrobic wrzucam prevke

 

kliment.jpg

 

pozdro, mam nadzieje ze chociaz troszeczke pomoglem

Edytowane przez KLICEK
Napisano
Faun- one sie czesto paliły wiele godzin..a rozgrzany dymi jeszcze dłuzej. Nie ucz mnie o pozarach...bo mam wrażenie ze wiem o nich jednak nieco wiecej ;)

 

co do pożaru się zgadzam, ale rdza chyba się nie pojawia tak od razu, zwłaszcza, że w miejscu rdzawym nie widzę uszkodzeń. No ale, Twój czołg, Twoja rdza;)

Napisano (edytowane)

Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą.

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

A masz już pomysł na finalne ujęcie? Jakiś szerokokątny żabi kadr byłby fajny imho:)

 

btw: ile jest tekstur na tym czołgu (o ilości map diffuse chodzi), na każdy element osobna czy jak to robiłeś?

Napisano

zabi kadr ?? szeroki kat?? do takiej sceny ?? Domyslam sie ze Kliment jest na tyle rozsadny ze przy takiej pracy nie popelni takiego bledu :)

Napisano

co do kadru sceny:

aktylny jest do bani:)

wyglada jakby zaraz mial spasc albo sie przewrocic, i przez to nie czuc wogole jego ogromu.

postaraj sei go ustawic jakos zeby bylo czuc jego wielkosc, monumentalne ujecie jakies:)

 

poza tym przydala by sie jakas referencja do jego wielkosci, jak go tak w polu postawisz to lipa:), moze jakis plot / mur / kalosz / latarnia / budka telefonicza, albo najlepiej zaparkuj go w jakims domu (przejechal przez niego czy cos;))

 

poza tym skup sie na modelowaniu teraz tylko pierwszego planu, reszte zrob sobie w poscie, szkoda czasu na modelowanie 3ciego planu:)

Gość _Kreska_
Napisano

klicQ! to nawet nie jest 3=!!!! Wstyd!

Napisano

A mnie się Klickowe podoba. Jak na szybką podmalówkę to prezentuje się fajnie. Super wybrudziłeś tekstury i podłoże. Co do światła to IMO nie jest tak źle. Da się sporo z tego wycisnąć ;)

Klimek idzie dobrze, jesteś na dobrej drodze :)

Napisano

akurat textury tutaj sa naprawde na super poziomie ! A co do ognia i dymu to sam autor najlepiej wie jak to wyglada :)

Super i czekam na upek ciagle !

Pozdro !

Napisano

Co do tej rdzy to nie ma się co czepiać bo w rzeczywistości różne rzeczy się zdarzają (nieraz człowiekowi ciężko jest zaakceptować niektóre zjawiska jako naturalne) i taki czołg już mógł być nieraz sfatygowany zanim go ukatrupili na dobre. Rdza wcale nie musi pochodzić od ognia.

 

Co do modelu to prezentuje świetny detal, ale tekstury wyglądają na jakieś takie standardowe. Szczególnie płasko wygląda farba w miejscu przypalenia. Nie jestem specjalistą od ognia, ale farba raczej pod wpływem wysokiej temperatury odchodzi od metalu, wybrzusza się i łuszczy.

Do tego koła, rolki, gąsienica są jak dla mnie zbyt sterylne. Widziałem sprzęt wojskowy wracający z poligonu i raczej do czystych nie należał. Tak więc w warunkach bojowych taki czołg nawet jak jest kolosem i to niezbyt szybkim, to jednak układ jezdny powinien być trochę uświniony.

No i faktycznie trzeba poprawić oświetlenie by nadać głębi i wyrazistości.

 

A tak poza tymi pierdołami to gratulacje samozaparcia :D

Napisano (edytowane)

Neotix- wymienione elementy,zwłaszcza koła własciwie nie były jeszcze robione...do testów wrzuciłem na nie częsciowo texture a czapy, słowem uwaga właściwa z tym ze to nie sa finalne rendery i jeszcze sporo ulegnie zmianie ;)

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano
Rozhartowany metal przez pożar, pozbawiony farby, bo sie spaliła i odpadła, pokrywa sie rdzawym nalotem szybciej niz sądzisz...ale ok... potraktujcie rdze jako slady spalonej farby czy co tam chcecie... chodzi o to zeby nie zamazywac wszystkiego czarną znikającą wszystko sadzą.

 

ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej...

 

jest wypas i gadanie o pierdołach tego nie zmieni - czekam niecierpliwie na render finalny i kibicuje zaciekle :)

Napisano
ja myśle ze problemem tu jest fakt ze rdza to tylko tekstura, gdybyś wymodelował rdzę pewnie pasowała by bardziej...

 

 

nie mam pytan;s

Napisano
chudy - Moze ja jestem zbok, ale tak to juz nie zeby to w maxie robic ;D

 

hehehe no wiesz. Po Tobie można sie wszystkiego spodziewać :P. W sumie dzisiaj oglądałem jak ktoś podobne rzeczy w Vue zrobił. :)

Napisano

Nie będzie błotka w 3d? Myślałam że skoro są gwinty od śrubek i spawy, to trawka też będzie 3d.

Musisz nachlapać wody na teksturę, i powiesić kilka wodorostów na kołach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności