Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

RA:

Hehe mało z tego rozumiem :) No ale widać trzeba najpierw poznać rzecz o której chce się gadać. Mi chodziło w gruncie rzeczy jak się umiejscawia np. numerek 16 w punkcie A na modelu a nie B.

 

Ale dzięki za obszerny post. Kiedyś skorzystam :]

  • Odpowiedzi 300
  • Wyświetleń 55,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Aha, hehe. Ja to jestem momentami niekumaty. :)

Jeśli robisz w PS CS4 na modelu 3D, to klikasz w górnej belce: 3D -> Create UV Overlays -> Wireframe.

Jeśli nie, to musisz wyeksportować siatkę z edytora UV w 3ds'ie. W edytorze klikasz w górnej belce: Tools -> Render UVW Template. Bawisz się ustawieniami i voila, masz siatkę z alfą. ;)

Później musisz ją wrzucić do PS'a oczywiście.

Edytowane przez RA

Napisano

powietrze w oponach tez bedziesz modelowal? xD

na renderki to mozna caly dzien patrzec

sajgon i tyle

Napisano

RA pieknie Ci to idzie :) Nie wiem czy ktos pytal, ale to tajemnica ile kosztuje Twoja robota przy tym? :P

Napisano
  • Autor
RA pieknie Ci to idzie :) Nie wiem czy ktos pytal, ale to tajemnica ile kosztuje Twoja robota przy tym? :P

Pytasz o pieniądze czy zdrowie? :)

O pierwszym tu dyskutować nie będziemy, a drugiego w ogóle nie straciłem. ;)

Napisano

No wreeeszcie, wrócił mistrz i od razu dał po mordzie. Trochę się musiałeś namęczyć z tymi teksturkami, podziwiam :)

Napisano

Przecudnie. 5***** ode mnie. Jakbyś był chętny to mam fotki bolidu z roku 06 albo 07, nie pamiętam w tym momencie, które sam robiłem gdy go zwieźli na otwarcie salonu BMW w Bydgoszczy. Niby to zupełnie inny model, ale może jakieś rozwiązania się przydadzą, no i materiały całkiem nieźle widać.

Napisano

Świetne, ale do pełni szczęścia brakuje lepszego materiału chwytu kierownicy. U Ciebie wygląda to jak gąbka lub coś podobnego, a z tych zdjęć co znalazłem, to albo był tam guma (będąca odciskiem dłoni kierowcy) albo coś jak zamsz, ale to chyba głównie w tych starszych, bo chyba dziś jest głównie dopasowana do dłoni guma. Przynajmniej z tego co ja się orientuje.

Napisano
  • Autor

Ten zamsz się trochę spaprał jak tuż przed przeniesieniem modelu to testowej scenki zmieniłem bump. Coś już tam wczoraj pozmieniałem żeby to lepiej wyglądało, ale specjalnie nie będę się nad tym znęcał, bo to w efekcie i to tak będzie czarna plama. :)

Bo masz rację, tu nie wygląda dobrze.

 

Loozack - Nawet przyjemnie się robiło. Tylko zwis photoshopa w połowie pracy mnie trochę wk... ;) W dodatku nie zapamiętał zapisów wszystkich od czasu otwarcia pliku.

ArTooRo - Dzięki, ale niestety te kierownice i praktycznie całe samochody różnią się znacząco. Standardowe systemy elektroniczne od '08 itd. mocno pozmieniały sytuacje. :)

 

EDIT:

Odnośnie jeszcze tego czy guma czy zamsz, to to zależy od kierowcy. Heidfeld ma kierownicę z tą wyprofilowaną gumą, natomiast Kubica ma taki prosty zamszowaty uchwyt. :)

Guma byłaby fajniejsza gdyby miała czarny kolor. A nie chcę robić czegoś czego nie ma. ;)

Edytowane przez RA

Napisano

Wiadomo, że kierownica to nie sedno sceny, ale sam sobie tak wysoko postawiłeś poprzeczkę pieszcząc tak dokładnie wszystkie detale :)

Napisano

the powerfull performance i'd never seen on this show before:P

congratulations:P:D......(pierce morgan AGT)

Napisano

Ej RA co Ty robisz ? wątek keraja spadł na dół :)

 

Tak na poważnie to kozak z Ciebie i tyle w temacie :] . Muszę się nauczyć mapowania bo mi się śni po nocach ze nie potrafię i zwykłym w końcu nie dam rady, jak potem patrze na twoje textury na modelu to jeszcze bardziej ściga mnie ta myśl.

Napisano

Wow, super! Dokumentacje Ci BMW udostępniło czy to na podstawie własnych pomysłów?

Napisano
  • Autor

Emmm, no... Ani jedno ani drugie, w sumie.

Napisano
  • Autor

Na zadane pytanie odpowiedz padła. ;)

Poza tym właściwsza odpowiedz też jest w tym wątku. Jest zresztą logiczna.

Napisano
  • Autor

Trochę zdradzę zamysł finału, ale trudno. :)

 

bmwsauberf109083.jpg

.

bmwsauberf109084.jpg

.

bmwsauberf109085.jpg

.

bmwsauberf109086.jpg

Napisano

Materiały po porstu wgniatają masakra, przytamki progresie złota murowana..Teraz wygląda ślicznie..Prześlicznie..pozdro ziom.

Napisano

ta taśma posklejany i się trzyma:)

 

pięknie jest, czarny materiał wygląda fajnie czymkolwiek ma być, katalog z screenami twoich modeli strasznie się rozrasta;)

Napisano

Szczena opada, materiał włókna węglowego miażdży, taśma też wygląda świetnie, studio i oświetlenie to pierwsza klasa... brak słów po prostu, to zdecydowanie jeden z lepszych WIPów jakie widziałem, o ile nie najlepszy :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

No brak słów. Dla takich prac właśnie przewiduje 5* , bo praca doskonała, a niestety ostatnio 5* dostaje byle gniot. To nie sprawiedliwe :)

A już w ogóle powinieneś dostać extra wyróżnienie za trzymanie w napięciu :D

Napisano

Czekam na finał Zią.

Napisano

najbardziej mi sie podoba sam przod, wyglada to troche jak galwanizowana stal(chyba tak to sie nazywalo ?)

 

super, szkoda ze zlota galeria jest wylaczona z uzytku...

Napisano

Jesteś Stary Bogiem !!! :) Mój vote na srebrną dla Cię bo innej chyba nie ma. Osobiście dałbym CI platynową i złotą i jaką tam jeszcze mają. Tak BTW, wyjaśnij lajkonikowi tą taśmę. To do malowania czy coś?

Napisano
  • Autor

polka dot - No to studio jest jakieś denne kontrastowo. :)

Oświetlone hdri wygląda chyba lepiej. Chyba, że chodzi ci o kolorystykę powierzchni. Tu nie bardzo mogę zmieniać, bo to takie wszystko ciemne, czarne jest w oryginale. :)

Tzn. oryginału nie widziałem, więc zmyślam, ale mam referencje z modeli z poprzednich lat i z innych teamów. Niestety wszystko bardzo malutkie.

peter_f - Ta taśma chyba markuje różne drastyczniejsze przejścia technologiczne, rowki i inne otwory. Samochód na torze też ma takie taśmy (przeźroczyste) ponaklejane przede wszystkim na rowki, ale to widać przy dużych zbliżeniach i nie pod każdym kątem.

 

Dzięki za te wszystkie nominacje itp., ale ja tego jeszcze nie skończyłem, więc bez przesady. :)

Napisano

oczywiście chodzi mi o kontrast samych renderów. ale dopiero teraz wczytał mi się pierwszy obrazek i na nim wygląda już świetnie. może to kwestia tła :)

Napisano
Dzięki za te wszystkie nominacje itp., ale ja tego jeszcze nie skończyłem...)

 

To kończ!! :P

Napisano
  • Autor

Phi! A skończę! ;)

Tak na serio, to skoro skończyłem już ten model, to skończę całość na pewno. Oby do końca roku. :]

Z tym, że to będą 3 obrazki w sumie, aj jaj.

Czyli...

Dokończyć tex modelu z tunelu aero.

Zmodyfikować tex do modelu z "test rig'u" (takie miejsce gdzie testuje się wytrzymałość samochodu).

Modele 3 pomieszczeń, z czego jedno powinno być proste = szybkie do zrobienia.

Oświetlenie 3 scen, wyrenderowanie i bla bla bla. ;)

Napisano

Ja chciałem tylko powiedzieć, że masakra.

Respect... pozostają modlitwy o dorównanie poziomem w najbliższych dziesięcioleciach...

Napisano

Chciał bym coś napisać. Ale nie wiem co:) Tak na serio to mnie powaliło na ziemię gdy zobaczyłem ostatni render. Czekam na więcej :D

Napisano
  • Autor

To by było zbyt "proste". ;)

Oczywiście musiałem sobie utrudnić sprawę. Zresztą czas na jakąś bardziej skomplikowaną pracę. :)

Update'ów nie ma, bo czasu nie ma, ale coś tam się staram robić z doskoku, więc może coś za jakiś czas pokażę.

Napisano

Uuuu czyli będzie więcej niż gruboo :]

Napisano

Już jest więcej niż grubo :)

 

Domagam się potężnej roździałki na koniec, ale naprawdę potężnej! :D

Napisano
  • Autor

Hm. Ewentualny update będzie już w galerii. Co jakiś czas się za to próbuję zabrać i coś nie idzie.

Nawet jakieś tło częściowo powstało niedawno, ale to nie to, więc wróciłem do etapu myślenia. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności