Buła Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Bardzo ładny model i tekstury. Szkoda że normal tak słabo widoczny, ale to już wina Marmoseta.
PIraT Napisano 28 Maj 2010 Autor Napisano 28 Maj 2010 Zrobiłem ostatnio tego oto robota (3930 trisów): http://vimeo.com/12088777 Na samego robota poszło: 2048 x 2048: - diffuse - Normal - Specular - Emiter Na oponki 1024 x 512 ( dif, nor, spec) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Na normalce są takie "dziwne" miejsca ze względu na to że wypalałem w blenderze :P
Adamek Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 A można model z kompletem texów? Hm? ;) Modelik bardzo fajny.
Levus Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Masa straconego miejsca na texturze tego robota, jest dużo elementów które się powtarzają, nie ma mirrów regionów które wyglądają identycznie, 50% zmarnowałeś jak nie wiecej. Specular bym skontrastował z tego co widzę po texturce. Modelik jak modelik, siatka jest okej. (no na szybce od wizjera masz straty w trisach, na "nadgarstkach, i natych kółeczkach na zgięciach rąk i ramion, wystarczyłby spokojnie jeden loop.) W tym silosie skala drabinki chyba nie leży:) Radioaktywna beczka Ci fajnie wyszła:) Kolorek mi się podoba:) Stary domek też fajny, szybki troche takie niedorobione, niebieskie jednolite, ciemniejsze chyba powinny być. pozdrawiam!
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 fajnie by bylo gdyby byl model z kolorem a tak nic nie mozna powiedziec poza tym że mesh jest
Sliterin Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 (edytowane) Masa straconego miejsca na texturze tego robota, jest dużo elementów które się powtarzają, nie ma mirrów regionów które wyglądają identycznie, 50% zmarnowałeś jak nie wiecej. Chwilka chwilka, bo akurat z normalami nie jestem zbyt ogarnięty, ale czy przypadkowo jeżeli miał wypalane normale z HP to nie może mirrorować, oraz używać razy kilka tekstury [ czyt. nakładać], ponieważ będą się buble robić? Co do robocika, to póki Pirat nie poda dobrze linka to nikt raczej nic ciekawego nie napisze :] Edytowane 28 Maj 2010 przez Sliterin
NASTRASH Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Tangent space normale mozna a nawet wypadalo by mirrorowac ;-) , nie mozna natomiast mirrorowac object space, aczkolwiek podobno ten najnowszy 3 point shader juz dopuszcza mirrorowane object space'y - nie wiem nie testowalem, ale skoro wymyslili cos takiego to moze nieglugo zobaczymy to zaimplementowane w silnikach. Co do modelu to z tego co widzialem na vimeo, jest spoko, troche przesada imo z tymi teksturami (2 i to bardzo duze jak na taka postac/prop). Bledy na normalce to chyba wina przenikajacych sie elementow i bylo wypalane bez explodowania ?
PIraT Napisano 29 Maj 2010 Autor Napisano 29 Maj 2010 [/url] Uploaded with ImageShack.us Dzięki za komentarze :D Wrzuciłem filmik na vimeo więc nie dawałem zrzutów w jpg. Stary domek też fajny, szybki trochę takie niedorobione, niebieskie jednolite, ciemniejsze chyba powinny być. W sumie to nie za bardzo wiem, jak prawidłowo zrobić nieprześwitujące szyby. Zwykle dawałem po prostu kolor i dośc mocny specular. Za jakieś rady w tej materii byłbym bardzo wdzięczny ;) Co do siatki to mirrorowałem ręce i nogi bo te elementy wyglądały identycznie - co do reszty to bałem się niedopasowania normalki.
ledyr Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 spoko, oprocz uv. Robot jest zrobiony z metalu czy z plastiku? :) Jesli metal to przydaloby sie to zaznaczyc na specu no i jeszce jakas cubemapa... ^^
Levus Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Szybki.. no nie muszą być prześwitujące, chodziło mi bardziej żeby nie były takie jasne, prędzej ciemne z jasnym brudem może.
PIraT Napisano 31 Maj 2010 Autor Napisano 31 Maj 2010 Dzięki wielkie - wiedza się przyda przy następnych projektach :P Myślałem że do tych szyb to jakaś specjalna technika ;)
Pussik Napisano 14 Czerwiec 2010 Napisano 14 Czerwiec 2010 Fajna ta gąsienica :D o "k nawet gdybym chcial napisac cos konkretnego to nie moge bo patrze na te watearmarki i chce mi sie smiac... to jeste zenujace." No czasami chłopak przesadza, ale ludzie lubią "pożyczać", swoją drogą.
_-MADMAN-_ Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Matys, żenujące to są umiejętności kogoś, kto siedzi "przy grach" kilka/naście(?) lat, sam na karku ma już z trzydzieche i wciąż nie ogarnia dobrego game-art'u. Żenujące, proszę ja Ciebie, to są uwagi "z dupy", na przykład takie: ok nawet gdybym chcial napisac cos konkretnego to nie moge bo patrze na te watearmarki i chce mi sie smiac... to jeste zenujace. Skoro nie możesz konkretnie, jesteś zażenowany - to idź "coś wyłotoszyć" ;) Jedź pirat dalej - ze mnie też się kiedyś śmiali ;) Na swój wiek, doświadczenie etc. masz dobrego skilla i pracując dalej, nie podzielisz losu co poniektórych, którym tylko śmiech pozostał. Cheers, Mad
torm Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Na prawdę fajne są te Twoje modele... nie znam się specjalnie na gamearcie od strony technicznej, ale chętnie pograłbym w gre z takim robocikiem ;) a co do tego co pisze Levus.. o kolorowym świetle to się nie zgodzę, bardzo mnie to drażni we wszystkich nowych grach... dzisiaj wszystko wygląda jak mario bross... nawet diablo 3 obawiam się, że takie będzie...:/ w średniowieczu było, brudno szaro i ponuro i tak być powinno :) co innego w grach sc-fi... moim zdaniem bardzo dobrze wydobywasz klimat tych pierwszych :)
_michal Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 w średniowieczu było, brudno szaro i ponuro i tak być powinno :) A Druga Wojna Światowa powinna być czarno-biała ;)
Bruneq Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 _-MADMAN-_ - nie ma to jak odpisac komus na posta sprzed roku ;)Pozdro:)
_-MADMAN-_ Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Bruneq - roku nie roku, krew mnie zalała ;) z resztą, znasz mnie - true must be said Co do kolorów. Było wszędzie szaro i gears of war - to źle, bo szaro; jest kolorowo i mario bros - to źle, bo kolorowo. Ja nie wiem - zależy jak leży i co kto chce osiągnąć. Jeden zrobi kolorowo i fajnie, drugi niekolorowo i też fajnie - grunt, żeby koncepcji swojej się trzymać i fajne rzeczy robić. Swoją drogą, że diablo powinno być raczej gears of war aniżeli mario bros, ale ten robocik jako druga wojna światowa to nie bardzo by wyglądał, więc niech będzie jak jest... czy coś. Cheers, Mad
Ardeni Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 oo Arturowi podłączyli internet :D mi tam sie robot podobie, poprawny, jak reszta gry byłaby w takim stylu to bardzo spko :) dobrze żeś odkopał temat bo miałem kiedyś tutaj coś napisać a wyleciało mi ze łba ze maxik istnieje
PIraT Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 Jak zwykle dziękuje za parę słów krytyki ;D Co do kolorków - to zależy głównie od tego co chce się uzyskać. Fakt faktem mogłem dorzucić jakieś skriny z UDK, przynajmniej można by porównać. Jak znajdę kiedyś czas to dokończę galeona i go wrzucę :P
_-MADMAN-_ Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Kończ galeona kończ bo dobrze idzie. Chatkę też kończ coś podsyłał :P Ardeni - bez nazwisk proszę :P co z Twoją wizytą we Wrocławiu? btw miałeś rację - Saab to miodna sprawa ;) jej - może Ci maila napiszę po prostu... sry offtop
PIraT Napisano 25 Sierpień 2010 Autor Napisano 25 Sierpień 2010 Zrzut samej diffuse, jak ukończę normala, spec i gloss to wrzucę nowy obrazek :) Uploaded with ImageShack.us Jeśli ktoś zainteresowany siatka i hpoly (przód wygląda już inaczej - zmieniłem na "kanciasty", a rurki są okrąglejsze). http://vimeo.com/13009005
F/X Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Bardzo podobają mi się te dodatki. Tzn. wodorosty, rozgwiazdy itp. Tworzą fajny klimat. Jak na razie metal wygląda jak skała, ale to jeszcze sporo będzie zależeć od speca. Reszta textur jest spoko.
PIraT Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 (edytowane) Dzięki - mam nadzieję ze teraz wygląda lepiej -> Uploaded with ImageShack.us Zrzut z xNormala http://img94.imageshack.us/i/textax.jpg/ Textury UDK - http://img837.imageshack.us/i/udkhotd2.jpg/ - spec prawie niewidoczny ;/ Edytowane 26 Sierpień 2010 przez PIraT
Ardeni Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 nadal jak skała, spróbuj użyć innej tekstury metalu, ta odpada imo. Ogólnie widać, ze uzyles jakiegoś brudu na warstwie najwyżej aby przybrudzić cały model, za mocny on jest, ale cos z nim nietak.
ETA Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Chociaż w sumie to metal pod wodą po jakimś czasie robi się taki madowy szosrtki i nie błyszczący. http://homepage.mac.com/denny_scott/2005/C-46.jpg http://www.scubasupport.nl/uploads/images/Wreck.jpg Ale hełmofon mi się podoba dobrze zaklimacony jest :)
Pussik Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 Może użyj dwóch różnych textur. Obecnej texy skał, robiącej za metal ;) oraz prawdziwej texy metalu, przebijającej się tu i ówdzie.
PIraT Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 Znalazłem wolną chwilę więc poprawiłem metal jak radziliście > wrzucam skrin z Esenthela: Edit: Teraz widzę że za mało specular zwiększyłem, no ale trudno ;P
F/X Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Metal dalej wygląda jak skała. Chociaż z tym specem już lepiej. Rury wychodzą z hełmu strasznie twardo. Zaznacz jakieś połączenie na texturce. Reszta spoko
Por@szek Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Bardzo fajny hełm. Mnie się podoba. Szczerze powiedziawszy, hełm zakładam, że będzie pod wodą, wiec imho miejscami mocniejszy spec by się przydał. Szczególnie szybki i złote fragmenty. Dodatkowo brakuje mi trochę jakichś grawerowanych napisów, bądź śrubek na normalu tam gdzie są te rude płaty ( na kołnierzu ten owal i na szczycie kasku ta ...tuba). Podoba mi się detal i smaczki w postaci wodorostów i rozgwiazdy. Dajesz. Pozdrawiam.
PIraT Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 No nic, pozostawię go taki jaki jest - uwagi zastosuję do kolejnych modeli ;) Teraz wrzucam taki "teścik - speed" ściany z belek. Uploaded with ImageShack.us Zrzut z "bajkowego" esethela
PIraT Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 W sumie uzyłem tutaj 8 textur > - ściany, dach, belki i słupki po 1024 - 512 na deski rośliny i kominek
olaf Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 w ogole tego nie widać. bardzo blade i mdłe tekstury. Bardziej do rts'a sie nadaja niż do czegokolwiek innego.
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2010 Napisano 5 Wrzesień 2010 poszukaj tu na forum flatow, jakie wrzucil bro, bardzo wazne zeby zbierac takie materialy, czytac posty ludzi dosiwadczonych i probowac obczaiac jak oni to zrobili, bo po co wymyslac nowe technologie skoro ktos juz ja wymyslil? zobacz co Bro (z naszego forum, poszukaj jego postow, bardzo duzo dobrego stafu dawal) zrobil na texturce 1024
PIraT Napisano 5 Wrzesień 2010 Autor Napisano 5 Wrzesień 2010 Oj, na pracę Bro zawsze jest miło popatrzeć :D Początkowo chciałem zrobić trochę elementów i pookładać z tego większa ilość domków, ale ostatecznie złożyłem tylko jeden.
PIraT Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 ale ten hełm jest śliczny! Thx ;) Planuje update portfolio więc wrzucam ręcznie rysowanego owada, ok 8 godzin. Komentarze jak zwykle mile widziane :P Uploaded with ImageShack.us Ok. 2,7 K tri, 512 texturka.
olaf Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 IMO zbyt dosłowne to wszystko i kolory zbyt lokalne. I chyba mozna bylo lepiej rozłożyć teksture na kwadracie. Erm siatka to też lekka masakra ;)
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 fajne to, ale chyba za bardzo kolorki wala po oczach i za bardzo sie zlewaja w jedna calosc ;)
Por@szek Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Mnie sie podoba. Taki fajny kartonowy styl. Tylko do ogolnej kolorystyki ten patyczek jakby byl nie namiejscu. Fajny detal i kolorki. Jedyne do czego moglbym miec uwage to to ze lapki moga uzywac tego samego fragmentu textury, bo roznice miedzy nimi nie sa az takie duze. Ale to tylko osobiste odczucie. Swietny kawalek gejartu. Podobac sie. * odemnie. Pozdrawiam.
ultrakaka Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Kolorowe jest bo pewnie takie miało być, mi się podoba.
PIraT Napisano 12 Wrzesień 2010 Autor Napisano 12 Wrzesień 2010 Thx :) IMO zbyt dosłowne to wszystko i kolory zbyt lokalne. Mógłbyś jakoś ubrac to w inne słowa, bo nie specjalnie rozumiem o co chodzi :D Siateczka napewno mogłaby być dużo lepsza.. fajne to, ale chyba za bardzo kolorki wala po oczach i za bardzo sie zlewaja w jedna calosc ;) Może więcej bronzu by to uratowało... albo cell shading :P Mnie sie podoba. Taki fajny kartonowy styl. Tylko do ogolnej kolorystyki ten patyczek jakby byl nie namiejscu. Fajny detal i kolorki. Jedyne do czego moglbym miec uwage to to ze lapki moga uzywac tego samego fragmentu textury, bo roznice miedzy nimi nie sa az takie duze. Ale to tylko osobiste odczucie. Swietny kawalek gejartu. Podobac sie. * odemnie. Pozdrawiam. Na łapki zabrakło pomysłu, a przy finishu już nie miałem chęci na zmiane uv. Kolorowe jest bo pewnie takie miało być, mi się podoba. Zwykle nadaje sam kolor ma meshu, takie kolorki chciałem uzyskać :)
olaf Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 pisząc o lokalnych kolorach miałem na myśli, ze są zbyt dosłowne - zółty to zółty, pomarańcz to pomarańcz - zupełnie jakbyś miał do dyspozycji paletę 256kolorów, a na teksturze masz sporo miejsca na przebarwienia saturację itp. coś co by urealniło obrazek.
PIraT Napisano 12 Wrzesień 2010 Autor Napisano 12 Wrzesień 2010 Aha - no fakt w tej materii można by trochę dodać.
Przybysz Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Owady mają to do siebie, że ładnie operują specularem, ale takim kolorowym :) Do tego alpha na skrzydłach i tym kryształowym ostrzu dzidy i będzie git.
_-MADMAN-_ Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 IMO zbyt dosłowne to wszystko i kolory zbyt lokalne. I chyba mozna bylo lepiej rozłożyć teksture na kwadracie. Erm siatka to też lekka masakra ;) No, najlepiej to wrzucic wiecej gradiacji, desaturacja 80%, colorize->brown/gray, contrast +25%, filters->add->noise, specular-normal i w ogole to powinna ta pszczola wygladac jak truten z gears of war ;] Pszczółka jest FAJNA - i tyle. Bajkowa, lekko MMO'wata, odlchoolowa pszczółka. Mnie się podobie. Jeno oczy bym dopieścił (te bliki jednak to przesada). Siatka nie tak źle - po triangulacji pokazał więc potęguje wrażenie "misz-maszu". Domek do poprawy - dalej nie pilnujesz tangentów co widać np. na kominie:P
Bro Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Jak dla mnie - jeden z najlepszych robaczków jakie ostatnio widziałem - zrób co mówi olaf- ale też nie przesadź. Mi jedynie co sie nie podoba to symetryczność kropek na odwłoku ;) pozdro
PIraT Napisano 15 Wrzesień 2010 Autor Napisano 15 Wrzesień 2010 Planowałem alphe, ale zrezygnowałem ostatecznie. Raczej do niego już wracać nie będę - wykorzystam wiedzę przy następnym potworku :P Dzięki za pozytywne komenty ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się