Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki mam system jak opisujesz, identyczna kolejność działania :)

Ale łapię chyba faila w wyobrażeniu objętości form... tak czy inaczej będę to męczył aż będzie super wypas albo mi siwa broda urośnie :D

  • Odpowiedzi 148
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taa, Klicek ma racje,ja bez referk nie umiem nawet dziurki w nosie wymodelować.Body fajne,głowa teraz lepsza.D..a trochę płaska.Może na łokciu przesadziłeś,ale co kto lubi.Ogólnie mi się podoba.

 

Pozdro:)

Napisano

ok to dam Ci tipsiora, po pierwsze nie pracuj na jednym matcapie, bo zbrush przeklamuje jak cholera i nawet jak cos na szaraku wyglada fajnie, to na czerwonym juz nie ;) dlatego warto przelaczac w czasie pracy ;) to tak jak flip w fotosklepie. Obczaj dokladnie brushe, czym bardziej bedziesz rozumial zasade ich dzialania, tym latwiej beda wychodzily Ci na modelu formy jakie siedza Ci w glowie :)

 

w modelu jest kilka bledow, np. cala glowa to blad, obojczyki maja inny ksztalt, dlugosc reki od nadgarstka do lokcia = od lokcia do ramienia (z ramien wlacznie), zrobiles mu wielkie cyce jak u sojera z losow, hehe sa takie dziwne, no ale jak takie lubisz to czemu nie, ale warto popracowac nad ich ksztaltem.

Tak czy siak zaczalbym od glowy, nie boj sie uzywac move toola, nawet jak masz kupe detalu nalozonego na model, wez mu facjate wyciagnij do przodu, pokombinuj az chwycisz cos na co sie zgadzasz, dopracuj i znowu ztweakuj :)

 

powodzenia

Napisano

O ogólnej bazie już było mówione, więc nie ma sensu się powtarzać, zwłaszcza, że jeszcze nie poprawiłeś tego co prędzej wytknięto (triceps, brzuch itd.) :P Wnioskuję, że brak dobrych referek... tak na szybko od wujka z klecone (zielone – polecam się przyjrzeć, niebieskie – kontury mięśni) :

 

http://a.imageshack.us/img823/6290/zestawienied.jpg

 

Od siebie dodam, ze proporcje głowy decydują o wzroście całej postaci (kanon 8 głów i te sprawy) więc na razie koksik wydaje się dość niski – no chyba, że tak chciałeś :)

Gość fishinthewater
Napisano

szalu nima.....

ok zartowalem, miszcz. Bardzo mi sie podobaja uszy i dlonie, cos tam sie tylko z palcami w lewej stopie dzieje.

 

Pozdrawiam.

Napisano

wow, super:) tylko coś dziwnego się dzieje na dwóch najmniejszych palcach u jego lewej stopy

Napisano

Bardzo fajne przedramię :) Mnie się tylko twarz nie podoba. Prawie jak u mopsa, taka spłaszczona.

 

Tak jak poprzednicy pisali. Drugi palec od nogi od zewnętrznej strony ma dziwnie wgniecenie. Jakbyś tubasem pojechał. Chyba, że to cień :)

Napisano

Dzięki za komenty :)

No moje przedramię to akurat delikatnie mówiąc do idealnych nie należy, sam widzę, że nie wszystko jeszcze z nim jest ok.

Z tym palcem to zapomniałem dodać, że to jest tymczasowa mapa displace na słabym mapowaniu, dlatego tam bubel wyskoczył. W modelu ten element jest ok.

  • Like 1
Napisano

Dzięki :)

 

Trochę się wstrzymywałem przed updatem, ale tyle to męczę juz, że się postanowiłem podzielić.

 

Rękawica jeszcze w trakcie wykańczania, pasek i okolice niespasowane jeszcze no i doszło trochę pierdół. Na butach będzie coś podobnego do tego na łapach.

 

023b.jpg

024.jpg

Napisano

Dobra tym razem doszło trochę drobiazgów. Zmieniłem kompletnie osłony na przedramiona, dodałem buty w tym samym stylu oraz katanę i mechanizm wyrzucający osławioną "sznurówkę".

 

027.jpg

 

030.jpg

Napisano

Super to wygląda. Doczepię się jednak do kilku szczegółów skoro Działasz z takim mega detalem :) Chodzi o katane - rękojeść katany jest za długa w stosunku do głowni - to raz, dwa jest jakoś tak dziwnie wygięta. Także sama "saya" tuż przed wiązaniem "sageo" jest jakby tak trochę załamana, ale może to wina perspektywy. Ale i tak super robota!

Napisano

Dzięki za komenty!

Kajzer dzięki za zwrócenie uwagi, jednak chyba to przez perspektywę i to, że tunika zachodzi w tym miejscu na sayę. Ogólnie to robiłem mniej więcej wg tego schematu:

 

Katana_common_shema.png

 

W załączniku sam model katany.

Napisano (edytowane)

Hmm, referka bardzo fajna. Na "płasko" wygląda lepiej i proporcje by się zgadzały, więc chyba wina perspektywy. W każdym razie jeśli chodzi o tą długość to typowa katana (ostrze) ma ok. (60-70 cm), długość tsuki natomiast przyjmuje się, że powinna mieć wielkość: szerokości obu dłoni + szerokość dwóch palców. Japończycy byli mali więc zupełnie inaczej wyglądała katana w ich rękach niż naszych. Najlepiej było by więc dopasować długość tsuki do "ludka". Po za tym, katany były robione na zamówienie, dopasowane do władającego, więc chyba będzie to najlepsze rozwiązanie (zbyt duża tsuka utrudnia władanie mieczem). :)

 

Pozdrawiam.

 

PS: długości pisane z pamięci, ale jak Chcesz mogę się dowiedzieć dokładnie o te wymiary:) Zresztą ostatnio widziałem gdzieś katanę z bardzo długą tsuką co mnie mocno zdziwiło, nie wiem czy jest to historycznie zasadne, czy raczej to wynik "zachodniej modernizacji".

Edytowane przez Kajzer
Napisano

Dzięki serdeczne, myslę że z dokładnymi długościami nie ma co przesadzać, bo też trudno się w samej postaci realizmu dopatrywać pod kątem historycznym. Widziałem też miecze nodachi, które są z kolei mega przegięte długościowo, a chyba prawdziwe. Dzięki jednak za wykładzik z historii, na pewno sporo to pomogło w rozmiarowaniu, tj w zasadzie mniej więcej mi siedzi wielkość wg Twojego opisu dopasowania.

Napisano (edytowane)

Przyznaj sie, jego szata to wklejona z jakiegoś zdjęcia ... Ubranko poprostu ****** impreze.Do tego do chodzi ten zmiazdzony detal osłon i jeszcze nienaganna anatomia. Wg. mnie najlepsza praca tutaj od pewnego czasu:D Daje 5 gwiazdek bo sie strasznie podjarałem :D

Edytowane przez Vega
Gość kakaku
Napisano

jak robiłeś wiązania na katanie? Super detal, jestem pod wrażeniem, miałem podobnego assasina robić, ale jakoś straciłem zapał do dokończenia po obejrzeniu tego wątku;)

Napisano

Czołem,

 

Wieki mnie już tu nie było :D

Postanowiłem (za namową pewnego Szczawia) zrobić małą wrzutkę z tego co miałem okazję ciapnąć od siebie przy cinematiku do Wiedźmina 3 w PI, czyli model kunia :)

 

Kuń jaki jest każdy widzi :)

Powstał w kolaboracji 3dsMax-Zbrush + książki o kuńskiej anatomii :)

 

Podrzucam clay renderki i graby z Zbrusha oraz z samego filmu

 

ttpf.jpg

 

5sgf.jpg

 

c4ap.jpg

 

Więcej info tu w linku do bloga oraz na stronce Platige Image.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Dzieki :)

 

Ha widzisz Indian tym razem akurat chodzilo o innego Szczawia :D taki brzydal, siedzi kolo mnie w pokoju.

 

Kris-R - moze jednak nie dosc dokladnie sie wypowiedzialem na temat tego co lezalo w zakresie moich kompetencji - odpowiadalem za model i nic poza nim, tekstruami i wlosami zajeli sie juz chlopaki, a w zasadzie chyba po prostu jedna osoba - Mariusz Samson (prosze o sprostowanie jesli palnalem pomylke, bo nie mam100% pewnosci czy sam jeden), dobrze wiec ze mnie Krzychu wyreczyl z odpowiedzia.

Napisano

Thx :)

 

Za cienki chyba nie, ale jak tak teraz patrzę to może odrobinę za krótki - różne rysunki anatomiczne miały różne wersje, a niestety nie miałem okazji na żywo wymacać :D

 

0002x.jpg

 

 

 

Lobo rulz :]

Napisano

Dzieki :) Superman i zaba to speedy ok 1h-1,5h, ufol powiedzmy kilka godzin juz. Szkielet i Lance (ciesze sie ze rozpoznawalny) to juz dluzsze projekty.

Gość fishinthewater
Napisano

Hej, świetny ten Lance, ze speedów superman też extra.

Na twoim blogu piszesz że używasz surface pro, możesz coś więcej napisać jakie wrażenia i jak się na tym pracuje w porównaniu z tabletem na którym pracowałeś wcześniej (intuos?).

 

pzdr, dzięki.

Napisano

Thx, Surface uzylem dopiero do ufola, reszta klasycznie na intuosie. Najwazniejsze to wiedziec, ze Surface niczego nie zastepuje. Do pelnej predkosci i mocno skomplikowanych modeli zawsze wygodniej uzyc stacjonarnego pc-ta. Do szkicow, nauki, zabawy zas Surface jest idealny - dla mnie ogromna zaleta jest to, ze nie czuje sie jak w pracy przy biurku, a swobodnie jak z kartka i olowkiem. W zbrushu nawet szczegolnie sie nie grzeje, jest delikatny lag na piorku, ale nie przeszkadza w pracy w ogole. Szybka jest tak cienka, ze piorko dotyka kursora, nic nie trzeba kalibrowac jak w Cintiq. Jest problem z klawiszami dotykowymi, bo piorko gdy jest wykryte blokuje touch (dla wygody zeby moc oprzec dlon), wiec jak by sie zrobilo dotykowego alta i shifta (np artdockiem) to nie mozna ich naraz wciskac z piorkiem. Jest to jednak raczej kwestia softu, jak MS wrzuci latke to pewnie bedzie inaczej - ja i tak modeluje w rekawiczce, wiec blokada dotyku nie jest potrzebna. Uzywam bezprzewodowego numpada z przemapowanymi klawiszami - mozna tez uzyc klawiatury type cover, ale to nieco mniej mobilne rozwiazanie. Ogolnie droga maszyna, radze sie mocno zastanowic przed zakupem. Ja mialem mocne powody zeby kupic (nie potrafie zyc bez tabletu, androidowy mi sie zestarzal i byla okazja polaczyc tablet z pc-tem i wacomem - 3 w jednym). Z mojej strony 100% zadowolenia z zakupu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności