Napisano 1 Wrzesień 201014 l Autor Taki mam system jak opisujesz, identyczna kolejność działania :) Ale łapię chyba faila w wyobrażeniu objętości form... tak czy inaczej będę to męczył aż będzie super wypas albo mi siwa broda urośnie :D
Napisano 1 Wrzesień 201014 l Taa, Klicek ma racje,ja bez referk nie umiem nawet dziurki w nosie wymodelować.Body fajne,głowa teraz lepsza.D..a trochę płaska.Może na łokciu przesadziłeś,ale co kto lubi.Ogólnie mi się podoba. Pozdro:)
Napisano 1 Wrzesień 201014 l ok to dam Ci tipsiora, po pierwsze nie pracuj na jednym matcapie, bo zbrush przeklamuje jak cholera i nawet jak cos na szaraku wyglada fajnie, to na czerwonym juz nie ;) dlatego warto przelaczac w czasie pracy ;) to tak jak flip w fotosklepie. Obczaj dokladnie brushe, czym bardziej bedziesz rozumial zasade ich dzialania, tym latwiej beda wychodzily Ci na modelu formy jakie siedza Ci w glowie :) w modelu jest kilka bledow, np. cala glowa to blad, obojczyki maja inny ksztalt, dlugosc reki od nadgarstka do lokcia = od lokcia do ramienia (z ramien wlacznie), zrobiles mu wielkie cyce jak u sojera z losow, hehe sa takie dziwne, no ale jak takie lubisz to czemu nie, ale warto popracowac nad ich ksztaltem. Tak czy siak zaczalbym od glowy, nie boj sie uzywac move toola, nawet jak masz kupe detalu nalozonego na model, wez mu facjate wyciagnij do przodu, pokombinuj az chwycisz cos na co sie zgadzasz, dopracuj i znowu ztweakuj :) powodzenia
Napisano 2 Wrzesień 201014 l O ogólnej bazie już było mówione, więc nie ma sensu się powtarzać, zwłaszcza, że jeszcze nie poprawiłeś tego co prędzej wytknięto (triceps, brzuch itd.) :P Wnioskuję, że brak dobrych referek... tak na szybko od wujka z klecone (zielone – polecam się przyjrzeć, niebieskie – kontury mięśni) : http://a.imageshack.us/img823/6290/zestawienied.jpg Od siebie dodam, ze proporcje głowy decydują o wzroście całej postaci (kanon 8 głów i te sprawy) więc na razie koksik wydaje się dość niski – no chyba, że tak chciałeś :)
Napisano 16 Październik 201014 l Autor Dzięki serdeczne za podpowiedzi. Model przeszedł gruntowną rewitalizację przez ten czas i chyba mogę się już brać za ciuchy w końcu.
Napisano 15 Listopad 201014 l Autor Mały update. Do rzemieni będzie potem dowiązana katana i wiem, że jest kilka pomniejszych baboli typu przenikanie się modeli :P
Napisano 16 Listopad 201014 l szalu nima..... ok zartowalem, miszcz. Bardzo mi sie podobaja uszy i dlonie, cos tam sie tylko z palcami w lewej stopie dzieje. Pozdrawiam.
Napisano 16 Listopad 201014 l wow, super:) tylko coś dziwnego się dzieje na dwóch najmniejszych palcach u jego lewej stopy
Napisano 16 Listopad 201014 l Bardzo fajne przedramię :) Mnie się tylko twarz nie podoba. Prawie jak u mopsa, taka spłaszczona. Tak jak poprzednicy pisali. Drugi palec od nogi od zewnętrznej strony ma dziwnie wgniecenie. Jakbyś tubasem pojechał. Chyba, że to cień :)
Napisano 17 Listopad 201014 l Autor Dzięki za komenty :) No moje przedramię to akurat delikatnie mówiąc do idealnych nie należy, sam widzę, że nie wszystko jeszcze z nim jest ok. Z tym palcem to zapomniałem dodać, że to jest tymczasowa mapa displace na słabym mapowaniu, dlatego tam bubel wyskoczył. W modelu ten element jest ok.
Napisano 23 Styczeń 201114 l Autor Dzięki :) Trochę się wstrzymywałem przed updatem, ale tyle to męczę juz, że się postanowiłem podzielić. Rękawica jeszcze w trakcie wykańczania, pasek i okolice niespasowane jeszcze no i doszło trochę pierdół. Na butach będzie coś podobnego do tego na łapach.
Napisano 23 Styczeń 201114 l Dwa proste słowa: łał;) Świetne jest to ubranko, super detal, a zagięcia materiału wyglądają naturalnie.
Napisano 24 Styczeń 201114 l Dwa proste słowa: łał;) hehe to ja dodam to drugie słowo ... zajebis**! ;) Czekam na buty. Jest klimat w tej pracy.
Napisano 26 Styczeń 201114 l Autor Dzięki, fajno że się podoba :) Rękawica idzie do remontu, ubranko to po części symulacja i po części podrzeźbianie.
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor Thx. Hehe, ano jak kalosze :), ale to przez brak dozbrojenia i gumowaty shader to takie wrażenie jeszcze sprawia (mam nadzieję :D)
Napisano 16 Luty 201114 l Autor Dobra tym razem doszło trochę drobiazgów. Zmieniłem kompletnie osłony na przedramiona, dodałem buty w tym samym stylu oraz katanę i mechanizm wyrzucający osławioną "sznurówkę".
Napisano 17 Luty 201114 l Super to wygląda. Doczepię się jednak do kilku szczegółów skoro Działasz z takim mega detalem :) Chodzi o katane - rękojeść katany jest za długa w stosunku do głowni - to raz, dwa jest jakoś tak dziwnie wygięta. Także sama "saya" tuż przed wiązaniem "sageo" jest jakby tak trochę załamana, ale może to wina perspektywy. Ale i tak super robota!
Napisano 18 Luty 201114 l Autor Dzięki za komenty! Kajzer dzięki za zwrócenie uwagi, jednak chyba to przez perspektywę i to, że tunika zachodzi w tym miejscu na sayę. Ogólnie to robiłem mniej więcej wg tego schematu: W załączniku sam model katany.
Napisano 19 Luty 201114 l Hmm, referka bardzo fajna. Na "płasko" wygląda lepiej i proporcje by się zgadzały, więc chyba wina perspektywy. W każdym razie jeśli chodzi o tą długość to typowa katana (ostrze) ma ok. (60-70 cm), długość tsuki natomiast przyjmuje się, że powinna mieć wielkość: szerokości obu dłoni + szerokość dwóch palców. Japończycy byli mali więc zupełnie inaczej wyglądała katana w ich rękach niż naszych. Najlepiej było by więc dopasować długość tsuki do "ludka". Po za tym, katany były robione na zamówienie, dopasowane do władającego, więc chyba będzie to najlepsze rozwiązanie (zbyt duża tsuka utrudnia władanie mieczem). :) Pozdrawiam. PS: długości pisane z pamięci, ale jak Chcesz mogę się dowiedzieć dokładnie o te wymiary:) Zresztą ostatnio widziałem gdzieś katanę z bardzo długą tsuką co mnie mocno zdziwiło, nie wiem czy jest to historycznie zasadne, czy raczej to wynik "zachodniej modernizacji". Edytowane 19 Luty 201114 l przez Kajzer
Napisano 21 Luty 201114 l Autor Dzięki serdeczne, myslę że z dokładnymi długościami nie ma co przesadzać, bo też trudno się w samej postaci realizmu dopatrywać pod kątem historycznym. Widziałem też miecze nodachi, które są z kolei mega przegięte długościowo, a chyba prawdziwe. Dzięki jednak za wykładzik z historii, na pewno sporo to pomogło w rozmiarowaniu, tj w zasadzie mniej więcej mi siedzi wielkość wg Twojego opisu dopasowania.
Napisano 24 Marzec 201113 l cycki urywa :D jak byś zrobił jeszcze użytek z tym modelem i trzasnął jakaś animację to byłby wypas na maksa :)
Napisano 24 Marzec 201113 l Przyznaj sie, jego szata to wklejona z jakiegoś zdjęcia ... Ubranko poprostu ****** impreze.Do tego do chodzi ten zmiazdzony detal osłon i jeszcze nienaganna anatomia. Wg. mnie najlepsza praca tutaj od pewnego czasu:D Daje 5 gwiazdek bo sie strasznie podjarałem :D Edytowane 24 Marzec 201113 l przez Vega
Napisano 24 Marzec 201113 l jak robiłeś wiązania na katanie? Super detal, jestem pod wrażeniem, miałem podobnego assasina robić, ale jakoś straciłem zapał do dokończenia po obejrzeniu tego wątku;)
Napisano 2 Wrzesień 201311 l Autor Czołem, Wieki mnie już tu nie było :D Postanowiłem (za namową pewnego Szczawia) zrobić małą wrzutkę z tego co miałem okazję ciapnąć od siebie przy cinematiku do Wiedźmina 3 w PI, czyli model kunia :) Kuń jaki jest każdy widzi :) Powstał w kolaboracji 3dsMax-Zbrush + książki o kuńskiej anatomii :) Podrzucam clay renderki i graby z Zbrusha oraz z samego filmu Więcej info tu w linku do bloga oraz na stronce Platige Image. Pozdrawiam!
Napisano 2 Wrzesień 201311 l PIKNA robota! :) Włosy to finalnie Yeti + Arnold, prawda? houdini i mantra to jest prawda
Napisano 2 Wrzesień 201311 l Autor Dzieki :) Ha widzisz Indian tym razem akurat chodzilo o innego Szczawia :D taki brzydal, siedzi kolo mnie w pokoju. Kris-R - moze jednak nie dosc dokladnie sie wypowiedzialem na temat tego co lezalo w zakresie moich kompetencji - odpowiadalem za model i nic poza nim, tekstruami i wlosami zajeli sie juz chlopaki, a w zasadzie chyba po prostu jedna osoba - Mariusz Samson (prosze o sprostowanie jesli palnalem pomylke, bo nie mam100% pewnosci czy sam jeden), dobrze wiec ze mnie Krzychu wyreczyl z odpowiedzia.
Napisano 2 Wrzesień 201311 l Widzisz już już czekałem na kolejne piwo żeby ci wygarnąć za Szczyla, ale niech Ci będzie :D
Napisano 2 Wrzesień 201311 l wyczesany kuń jest. Ale ogon śmieszny ma ;D W sumie nie znam się na końskiej anatomii, ale trochę za wąski nie jest?
Napisano 3 Wrzesień 201311 l Autor Thx :) Za cienki chyba nie, ale jak tak teraz patrzę to może odrobinę za krótki - różne rysunki anatomiczne miały różne wersje, a niestety nie miałem okazji na żywo wymacać :D Lobo rulz :]
Napisano 9 Kwiecień 201410 l Autor EDIT: Przerzuciłem do finished w sumie http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93724&p=1205793#post1205793 Edytowane 9 Kwiecień 201410 l przez ArTooRo
Napisano 3 Wrzesień 201410 l Lance Henriksen jest re-we-la-cyj-ny. ;) Szkielet z mięśniami fajny. Pozostałe rzeczy już jakoś takie sobie. Ale za to, powtórzę, ten Lance jest świetny. :)
Napisano 3 Wrzesień 201410 l Autor Dzieki :) Superman i zaba to speedy ok 1h-1,5h, ufol powiedzmy kilka godzin juz. Szkielet i Lance (ciesze sie ze rozpoznawalny) to juz dluzsze projekty.
Napisano 4 Wrzesień 201410 l Hej, świetny ten Lance, ze speedów superman też extra. Na twoim blogu piszesz że używasz surface pro, możesz coś więcej napisać jakie wrażenia i jak się na tym pracuje w porównaniu z tabletem na którym pracowałeś wcześniej (intuos?). pzdr, dzięki.
Napisano 6 Wrzesień 201410 l Autor Thx, Surface uzylem dopiero do ufola, reszta klasycznie na intuosie. Najwazniejsze to wiedziec, ze Surface niczego nie zastepuje. Do pelnej predkosci i mocno skomplikowanych modeli zawsze wygodniej uzyc stacjonarnego pc-ta. Do szkicow, nauki, zabawy zas Surface jest idealny - dla mnie ogromna zaleta jest to, ze nie czuje sie jak w pracy przy biurku, a swobodnie jak z kartka i olowkiem. W zbrushu nawet szczegolnie sie nie grzeje, jest delikatny lag na piorku, ale nie przeszkadza w pracy w ogole. Szybka jest tak cienka, ze piorko dotyka kursora, nic nie trzeba kalibrowac jak w Cintiq. Jest problem z klawiszami dotykowymi, bo piorko gdy jest wykryte blokuje touch (dla wygody zeby moc oprzec dlon), wiec jak by sie zrobilo dotykowego alta i shifta (np artdockiem) to nie mozna ich naraz wciskac z piorkiem. Jest to jednak raczej kwestia softu, jak MS wrzuci latke to pewnie bedzie inaczej - ja i tak modeluje w rekawiczce, wiec blokada dotyku nie jest potrzebna. Uzywam bezprzewodowego numpada z przemapowanymi klawiszami - mozna tez uzyc klawiatury type cover, ale to nieco mniej mobilne rozwiazanie. Ogolnie droga maszyna, radze sie mocno zastanowic przed zakupem. Ja mialem mocne powody zeby kupic (nie potrafie zyc bez tabletu, androidowy mi sie zestarzal i byla okazja polaczyc tablet z pc-tem i wacomem - 3 w jednym). Z mojej strony 100% zadowolenia z zakupu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto