thecrev Napisano 11 Sierpień 2012 Napisano 11 Sierpień 2012 wygląda trochę jak malowane pędzelkiem :D, super i czekam na więcej.
Pawelkos Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Na jalbuszkach AA sie posypalo, a na jagodkach chyba uzyles proceduralnej mapkie cellural i widac wyrazne roznice miedzy poszczegolnymi "komorkami". To ogolnie takie czepianie sie, bo ogolnie bardzo ladnie to wyglada i normalny zjadacz chleba na pewno nie zwroci na to uwagi;) Czekam na wiecej
MF Napisano 12 Sierpień 2012 Autor Napisano 12 Sierpień 2012 Dzięki panowie. Pawelkos - Trochę przesadziłem z wyostrzeniem. Ale przy animacji dojdzie MB i trochę wygładzi krawędzie. A co do borówek to mapa była malowana, bez procedurek się obeszło. Będzie więcej.
MF Napisano 14 Sierpień 2012 Autor Napisano 14 Sierpień 2012 Kolejne. Still z animacji, jak zwykle :)
indian Napisano 14 Sierpień 2012 Napisano 14 Sierpień 2012 świetne prace, rendery powalają :) dało by rade zobaczyć sety shadera jagódek ? salut.
MF Napisano 14 Sierpień 2012 Autor Napisano 14 Sierpień 2012 Dzięki za komentarze. Jagody mają jeden z bardziej prostych shaderów w tej serii. Wygląda to tak: http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2012-08-14_1541.png . Pozdrawiam.
legomir Napisano 16 Sierpień 2012 Napisano 16 Sierpień 2012 Hmm... a takie pytanie mógłbyś wrzucać też shader(chodzi głównie o proceduralki) obrazków? Byłbym baaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczny :) No kolejne bardzo fajnie wygląda
MF Napisano 16 Sierpień 2012 Autor Napisano 16 Sierpień 2012 Hej legomir. Samego shaderu nie mogę udostępnić, nie ma też on do końca sensu bez tego co się dzieje na modelu. Mogę Ciebie natomiast tym nakierować: http://wyszolmirski.home.pl/screen/index.php?link=2012-08-16_1733.swf&co=mov&wys=413&szer=640 (volume select po noise'ach jest po to aby odznaczyć selekcję dla lepszego podglądu) Pozdrawiam 1
Logos Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 Świetna seria, dziękuję za tutoriala ;) Masz w planach kiwi albo granat?
legomir Napisano 17 Sierpień 2012 Napisano 17 Sierpień 2012 Chodziło mi o drzewka shaderów i połączenia, trochę nieprecyzyjnei sie wyraziłem, aktualnie bawię się trochę w konstruowanie różnych rzeczy i pisanie shaderów, wiec przydałyby się takie "referki" Ale jak nie możesz to trudno ;) I dzięki za nakierowanie, dałem też za ten gest repa :)
MF Napisano 17 Sierpień 2012 Autor Napisano 17 Sierpień 2012 W planach mam większość owoców, więc kiwi albo granat też się pojawią. Dzięki ;] legomir: http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2012-08-14_1541.png http://wyszolmirski.home.pl/screen/screen/2012-07-27_1356.png + to co pokazałem w videotutorialu.
Pawelkos Napisano 19 Sierpień 2012 Napisano 19 Sierpień 2012 fajnie kawa wyszla. Mam do ciebie jeszcze takie pytanie: w czym jest lepszy ten noise od brecon od tego standardowego z maxa ? Kiedys mialem zainstalowany ten plug, ale pamietam ze nie wywarl na mnie jakiegos szczegolnego wraznie i odinstalowalem, ale to bylo daaawno temu. BTW tutorial ktory zrobiles to ze bardzo dobry widac znajduje potwierdzenie nie tylko w slowach: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=93128 Gosciu dostal za to fronta na everach, szkoda tylko ze nie powiedzial na czym sie wzorowal.
MF Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Napisano 19 Sierpień 2012 Pawelkos: Bercon ma trochę większe możliwości. Kilka rodzajów noise'a i fraktalów + możliowść dystorcji inną mapą daje więcej swobody. http://www.neilblevins.com/cg_education/procedural_noise/procedural_noise.html A co do fronta tego człowieka to good for him.
Dynamico Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Obrazek z Evermotion jednak już zniknął - przynajmniej z posta został usunięty. A wszystkie owoce świetne. :-)
Orangegraphics Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 najsłabsze z wszystkich jak tak sobie przejrzałem są chyba maliny, wyglądają trochę dziwnie, za mocne sss chyba tam jest, a jerzynki po prostu ślicznie
FF Napisano 21 Sierpień 2012 Napisano 21 Sierpień 2012 2 prace w rekomendacjach Evermotion bazowne na Twoim tutorialu mówia same za siebie:D Każdy obrazek na bardzo wysokim poziomie.
KoMic Napisano 22 Sierpień 2012 Napisano 22 Sierpień 2012 podziwiam za ogrom wyobrazni cyfrowej jaka jestes wstanie przelac w te shaderki. Pelen podziw. 5*
adek Napisano 23 Sierpień 2012 Napisano 23 Sierpień 2012 Ale kiedy będzie można zobaczyć animację? Shoty piękne.
MF Napisano 24 Sierpień 2012 Autor Napisano 24 Sierpień 2012 Hej, Dzięki wielkie ! Adek: Owoce w ruchu wrzucę najwcześniej za kilka miesięcy przy okazji składania reela z rzeczy które obecnie robimy.
nicponim Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 piknie! i rodzi sie pytanie- gdzie jest kufa front?
dziadek3D Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 ...plastikowe owoce w ruchu... no może to przesada....:)))... przepraszam bardzzzzzzzo plastikowe...!!!
nicponim Napisano 24 Sierpień 2012 Napisano 24 Sierpień 2012 ...plastikowe owoce w ruchu... no może to przesada....:)))... przepraszam bardzzzzzzzo plastikowe...!!! idąc za dziadowym tokiem myślenia- 'zrób lepsze i wtedy pogadamy.......:))))))))" 1
vision3d Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 to chyba jakas prowokacja, juz nie bede robil personalnych wycieczek, bo obserwujac te dziesiatki postow pod Twoim adresem widze ze to nie ma wiekszego sensu - i tak wiesz najlepiej :) Tomek odwalil kawal dobrej roboty, nie dosc ze pokazal moc uzycia map proceduralnych to jeszcze sie ta wiedza podzielil w jednym z tutoriali. WIekszosc stilli tutaj pokazanych trzyma conajmniej bardzo dobry poziom:)
adek Napisano 26 Sierpień 2012 Napisano 26 Sierpień 2012 Niestety Dziadku widzę, że upomnienia w innych miejscach nie pomogły. Nie odpisuj przypadkiem na tego posta tutaj. Uszanuj, że to jest teczka MF i szkoda autorowi śmiecić wątek. Niestety, ale też to odbieram jako prowokacje. Kolejne takie upomnienia już niestety nie będą w formie postów. Jeśli Ci się nie podoba - można to jakoś normalnie napisać nie w taki sposób. Tym bardziej, że autor nigdzie nie pisał, że jabłka miały być takie, a nie inne. W Twoich wątkach jeśli ktoś Ci zwrócił uwagę na coś odpowiadasz "tak miało być". Więc tutaj też takie miały być. Koniec off'a MF. Jesli chcesz i tą cześć dyskusji usunę.
Lis Napisano 27 Sierpień 2012 Napisano 27 Sierpień 2012 Świetna robota Tomek :) Na forach widać wysyp owoców Dabarto podobnych :) Niestety gdzieniegdzie oryginał nie jest tak dobrze promowany :) Ahhhh, ta zawiść :) PS. To posty Dziadka ktokolwiek bierze na poważnie? WOW!
Pixel-Factory Napisano 27 Sierpień 2012 Napisano 27 Sierpień 2012 (edytowane) Wszystko mi się tu podoba , nie można się napatrzeć na kawę i owoce . Widać niebywały kunszt i cierpliwość .I TO SIĘ LICZY!! Po prześledzeniu tego wątku warto wrócić do testowania map proceduralnych na innym polach grafiki. Dziwią mnie wypowiedzi typu , a że nie tak to widzę ,że nie przemawia do mnie ,że plastikowe czy inne . Każdy na tym forum mniej lub bardziej siedzi w grafice i jak coś nie pasuje w kompozycji to może warto podnieść rękawicę i wysmażyć coś swojego. ***** ode mnie Edytowane 28 Sierpień 2012 przez Pixel-Factory
MF Napisano 4 Wrzesień 2012 Autor Napisano 4 Wrzesień 2012 Dzięki za wszelkie komentarze! Po urlopie wracamy do pracy pełną parą. Nicponim: Nie ma fronta, bo za słabe ;)... Adek: Nie trzeba usuwać... Niech historia nieudanej prowokacji zostanie dla następnych pokoleń ;)
plasti Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 swietna robota, mi sie chce smiac jak widze przepalony, sredni model roweru na froncie, a twoja prace dopominaja inni uzytkownicy by trafila na fronta i nic z tego, taki prawdziwy model polski sie klania :) 5* i pozdro
Lis Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 No właśnie. Może niech ktoś wyjaśni dlaczego To nie wylądowało na froncie? Pół branży fapuje się tymi owocami a na max3d nic?
Pixel-Factory Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 (edytowane) No i jest zasłużony front .Gratulacje :) Edytowane 4 Wrzesień 2012 przez Pixel-Factory
Zbychowaty Napisano 5 Wrzesień 2012 Napisano 5 Wrzesień 2012 Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej znajomości softu. Świetne.
MF Napisano 5 Wrzesień 2012 Autor Napisano 5 Wrzesień 2012 Dzięki wielkie za front page i pozytywny odbiór! 1
Razer Napisano 8 Wrzesień 2012 Napisano 8 Wrzesień 2012 Super te owoce, a do tego już wiąże się z nimi cała internetowa historia :D Będziesz miał co wspominać, świetna robota i szacuneczek za informacje i tutoriale :)
deshu Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 Super te owoce, a do tego już wiąże się z nimi cała internetowa historia :D Będziesz miał co wspominać, świetna robota i szacuneczek za informacje i tutoriale :) Jaka historia?
demigod Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 Tomek WYPAS aż zaczne jeść owoce :) miłe miłe bardzo
Krzyk Napisano 11 Wrzesień 2012 Napisano 11 Wrzesień 2012 Jaka historia? Po tutku Tomka cały internet zaczął robić owoce w "czyde". Pełno frontów, tematów itp itsre. :D A w tym temacie jeszcze się nie wypowiedziałem, ale Tomek wie pod jakim wrażeniem jestem patrząc na jego prace :O Świetne!
MF Napisano 5 Październik 2012 Autor Napisano 5 Październik 2012 Hey. Tym razem coś innego. 3ds max 2013, V-Ray, AE. Client: Dabarti (in-house project) Modelling and shading - Kacper Citko Lighting and Post - Tomasz Wyszolmirski
Miłosz3ds Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Mega światło. Klimat trochę jak z GTA :D
legomir Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 O ile podoba mi się bardzo beczka to materiał podwozia(?)/kół mi zupełnie nie trafia
Rekomendowane odpowiedzi