Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na jalbuszkach AA sie posypalo, a na jagodkach chyba uzyles proceduralnej mapkie cellural i widac wyrazne roznice miedzy poszczegolnymi "komorkami". To ogolnie takie czepianie sie, bo ogolnie bardzo ladnie to wyglada i normalny zjadacz chleba na pewno nie zwroci na to uwagi;) Czekam na wiecej

Napisano

Dzięki panowie.

Pawelkos - Trochę przesadziłem z wyostrzeniem. Ale przy animacji dojdzie MB i trochę wygładzi krawędzie. A co do borówek to mapa była malowana, bez procedurek się obeszło. Będzie więcej.

Napisano

Hmm... a takie pytanie mógłbyś wrzucać też shader(chodzi głównie o proceduralki) obrazków? Byłbym baaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczny :) No kolejne bardzo fajnie wygląda

Napisano

Chodziło mi o drzewka shaderów i połączenia, trochę nieprecyzyjnei sie wyraziłem, aktualnie bawię się trochę w konstruowanie różnych rzeczy i pisanie shaderów, wiec przydałyby się takie "referki" Ale jak nie możesz to trudno ;) I dzięki za nakierowanie, dałem też za ten gest repa :)

Napisano

fajnie kawa wyszla. Mam do ciebie jeszcze takie pytanie: w czym jest lepszy ten noise od brecon od tego standardowego z maxa ? Kiedys mialem zainstalowany ten plug, ale pamietam ze nie wywarl na mnie jakiegos szczegolnego wraznie i odinstalowalem, ale to bylo daaawno temu. BTW tutorial ktory zrobiles to ze bardzo dobry widac znajduje potwierdzenie nie tylko w slowach: http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=93128

 

Gosciu dostal za to fronta na everach, szkoda tylko ze nie powiedzial na czym sie wzorowal.

Napisano

2 prace w rekomendacjach Evermotion bazowne na Twoim tutorialu mówia same za siebie:D

Każdy obrazek na bardzo wysokim poziomie.

Napisano

Hej, Dzięki wielkie !

 

Adek: Owoce w ruchu wrzucę najwcześniej za kilka miesięcy przy okazji składania reela z rzeczy które obecnie robimy.

Napisano
...plastikowe owoce w ruchu... no może to przesada....:)))... przepraszam bardzzzzzzzo plastikowe...!!!

 

idąc za dziadowym tokiem myślenia- 'zrób lepsze i wtedy pogadamy.......:))))))))"

  • Like 1
Napisano

to chyba jakas prowokacja, juz nie bede robil personalnych wycieczek, bo obserwujac te dziesiatki postow pod Twoim adresem widze ze to nie ma wiekszego sensu - i tak wiesz najlepiej :) Tomek odwalil kawal dobrej roboty, nie dosc ze pokazal moc uzycia map proceduralnych to jeszcze sie ta wiedza podzielil w jednym z tutoriali. WIekszosc stilli tutaj pokazanych trzyma conajmniej bardzo dobry poziom:)

Napisano

Niestety Dziadku widzę, że upomnienia w innych miejscach nie pomogły. Nie odpisuj przypadkiem na tego posta tutaj. Uszanuj, że to jest teczka MF i szkoda autorowi śmiecić wątek. Niestety, ale też to odbieram jako prowokacje. Kolejne takie upomnienia już niestety nie będą w formie postów.

 

Jeśli Ci się nie podoba - można to jakoś normalnie napisać nie w taki sposób. Tym bardziej, że autor nigdzie nie pisał, że jabłka miały być takie, a nie inne. W Twoich wątkach jeśli ktoś Ci zwrócił uwagę na coś odpowiadasz "tak miało być". Więc tutaj też takie miały być.

 

Koniec off'a

 

MF. Jesli chcesz i tą cześć dyskusji usunę.

Napisano

Świetna robota Tomek :)

Na forach widać wysyp owoców Dabarto podobnych :) Niestety gdzieniegdzie oryginał nie jest tak dobrze promowany :) Ahhhh, ta zawiść :)

 

PS.

To posty Dziadka ktokolwiek bierze na poważnie? WOW!

Napisano (edytowane)

Wszystko mi się tu podoba , nie można się napatrzeć na kawę i owoce . Widać niebywały kunszt i cierpliwość .I TO SIĘ LICZY!!

Po prześledzeniu tego wątku warto wrócić do testowania map proceduralnych na innym polach grafiki.

Dziwią mnie wypowiedzi typu , a że nie tak to widzę ,że nie przemawia do mnie ,że plastikowe czy inne .

Każdy na tym forum mniej lub bardziej siedzi w grafice i jak coś nie pasuje w kompozycji to może warto podnieść rękawicę i wysmażyć coś swojego.

***** ode mnie

Edytowane przez Pixel-Factory
Napisano

Dzięki za wszelkie komentarze! Po urlopie wracamy do pracy pełną parą.

 

Nicponim: Nie ma fronta, bo za słabe ;)...

 

Adek: Nie trzeba usuwać... Niech historia nieudanej prowokacji zostanie dla następnych pokoleń ;)

Napisano

swietna robota, mi sie chce smiac jak widze przepalony, sredni model roweru na froncie, a twoja prace dopominaja inni uzytkownicy by trafila na fronta i nic z tego, taki prawdziwy model polski sie klania :)

 

5* i pozdro

Napisano

No właśnie. Może niech ktoś wyjaśni dlaczego To nie wylądowało na froncie? Pół branży fapuje się tymi owocami a na max3d nic?

Napisano

Super te owoce, a do tego już wiąże się z nimi cała internetowa historia :D Będziesz miał co wspominać, świetna robota i szacuneczek za informacje i tutoriale :)

Napisano
Super te owoce, a do tego już wiąże się z nimi cała internetowa historia :D Będziesz miał co wspominać, świetna robota i szacuneczek za informacje i tutoriale :)

 

Jaka historia?

Napisano
Jaka historia?

Po tutku Tomka cały internet zaczął robić owoce w "czyde". Pełno frontów, tematów itp itsre. :D

 

A w tym temacie jeszcze się nie wypowiedziałem, ale Tomek wie pod jakim wrażeniem jestem patrząc na jego prace :O

Świetne!

Napisano

Hey. Tym razem coś innego.

 

oil_car.jpg

 

3ds max 2013, V-Ray, AE.

Client: Dabarti (in-house project)

Modelling and shading - Kacper Citko

Lighting and Post - Tomasz Wyszolmirski




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności