andy_a Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 Wypadałoby napisać, jakiś mądry i sensowy komentarze, pełen konstruktywnej krytyki… hmm… eeee… fronta mu! :P p.s choć przydługawo (zwłaszcza zielone vizki mnie osobiście nudzą) ale kawał świetnego rzemiosła :)
XaoC Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 (edytowane) O panowie, nie spodziewałem się tak pozytywnej reakcji :).... Dobra, dobra. Nie udawaj zbyt skromnego:) V-Ray? Nie Maxwell?:) Bo cos znajomy ten materiał na futro... http://resources.maxwellrender.com/search.php#page=1&mode=1&id=4658&search=fur&v1=0&v2=0&tipo= Ale zeby nie było za duzo wazeliny i zbyt cykierkowo - nie widzialem tak czystej lamy. Zawsze sa troche.... ubrudzone na ryju (no tak to sie u zwierzat nazywa, prosze nie cenzurowac:D), wokol kopyt i pod... brzuchem? Do tego kawalki blota lubia zwisac z tych brudnych czesci. I dluzsze rzesy, o wiele dluzsze. Wiem bo przynajmniej raz o roku chodze do zoo:) Fajno:) Edit: Toz to nie lama, a owca, najmocniej przepraszam, teraz sie skapnalem:) Dobra, moze w Zoo Oliwskim nie ma owiec, ale tez widzialem nie raz:) Tez sa ufajdane w blocie, jesli nie g..... :) Pozdro Edytowane 1 Kwiecień 2010 przez XaoC
Hatt3r Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 :) MF gratuluje świetnego dorobku, napracowałeś się hoopie:) świetne futro owcy, pozdrawiam
MF Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 Włochy to hairfx + Vray... A długość to hmm... myślę, że 4 minuty to jeszcze jest w granicach przyzwoitości :)...
KLICEK Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 bez przesady wytrzymalem ponad minute, nuda jak ja ... ;) wierz mi powycinaj to i dawaj pojedyncze ujecia a nie pusciles cala bajke, ja rozumiem ze sie przy tym napracowales, ale chociaz zmontuj to lepiej hehe
FF Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 KLICEK, z czasem sie rozkreca:D Faktycznie ta bajka na początku to zły pomysł bo pozniej sa fajniejsze rzeczy. Ale i tak ja jestem caly czas w szoku przez tą owce.
MF Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 No coż :)... Jak pisałem jest to reel tymczasowy, ale i tak nie zamierzam go przycinać w najbliższym czasie. Wiekszość osób jakoś nie miała problemów z jego obejrzeniem. Poza tym nie szukam zleceń a ten zlepek ma dla mnie wartosc czysto historyczna i dlatego miedzy innym wylądował w tym wątku a nie oddzielnym :) Raz mówisz, że długość jest problem, raz montaż, zdecyduj się zią :P Bzzyyyt, wracam do pracy ;)... Szkoda czasu na gadanie.
MF Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 (edytowane) mały up: Edytowane 1 Grudzień 2011 przez MF
Gość kakaku Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Nie no, owca wymiata Jakaś scenka mus być;]
Camel Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 wool 100% 3dsMeex! 5* Dawaj od zaraz łąkę albo architektoniczny exterior z trawą. I z owcą włącznie :)
MF Napisano 17 Czerwiec 2010 Autor Napisano 17 Czerwiec 2010 (edytowane) Otoczenie, rendering, comp. Model auta dostarczony przez klienta. Szybki projekt, około tygodnia na wszystko. :) Jako, że uwielbiam proceduralne shadery, co daje mi dosyć dużo swobody, dorzucam drzewko shadera drogi: http://img132.imageshack.us/img132/4070/2010060212529131777025i.jpg Pozdrawiam. Edytowane 17 Czerwiec 2010 przez MF
JohnZi Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 no fajowe:) przypomina mi troche enviroment z seata, czyzby baza wyjsciowa? :) Zastanawia mnie drzewko tego shadera, cos Ty tam napchal ze takie rozbudowane:P W sumie droga wyglada calkiem normalnie - czytaj naturalnie, ale zby az tak zlozone? :P
MF Napisano 18 Czerwiec 2010 Autor Napisano 18 Czerwiec 2010 Niestety wszystko od zera. A co do drogi, to nie jest ona aż tak złożona :)... Myślę, że na tym drzewku po prostu tak strasznie wyglada. Przetarcia, slady opon, wariacje kolorow, to wszystko jest proceduralnie. Dzięki temu nic się nie powtarza na całym odcinku drogi.
MF Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) W przerwie od komercji zrobilem maly research jezeli chodzi o 3d landscape. World machine + vray. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez MF 1
Berger Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Świetny efekt, chociaż moim zdaniem materiał skał można poprawić.
Trybal Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Dokładnie... Wersja zimowa jest dużo lepsza :) A wersja pustynna kojarzy mi się z teledyskiem Libera i Sylwii Grzeszczak - Co z nami będzie... ^^
Stachu Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 kurcze stary, przejrzałem cały topic i jestem w szoku. Takie rzeczy i to przez jedną osobę. Zawsze myślałem, że takie sceny jak na tym showreelu to robi całe grono profesjonalistów ;o
MF Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 Zgadzam sie z tym ze skaly powinny wygladac lepiej, brakuje im detalu, ktorego po prostu nie chcialo mi sie dodawac... Ogolnie to efekt 4 h zabawy z World Machines, ktory zamierzam wykorzystac do wiekszych i bardziej zlozonych rzeczy. Program goraco polecam :)
Tweester Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Coś niesamowitego. Szcególnie ten pierwszy render bardzo mnie urzekł. :) Powodzenia na przyszłość :D
KoMic Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 fajnooo, daje rade. napewno zainteresuje sie tym. thx lap repa: ]
Houston Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Pierwszy extra, coś a'la kadr z Władcy Pierścieni, super :)
MF Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Napisano 29 Wrzesień 2010 (edytowane) Szybki environment: Edytowane 1 Grudzień 2011 przez MF
Camel Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 rozmyj cienie, bo przez taką zamieć to światło się rozprasza, jeśli dobrze sądzę :)
Lucek Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Możesz napisać jak szybki? To są modele czy jakieś pluginy/procedurale? W ogóle niezłą masz produktywność jak cię obserwuję - jak mało kto na forum. Podziwiam.
stach13 Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 Widok jak z COD MW2 od razu mi się skojarzył.
arch515 Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 Przyjadę tam do ciebie i znaczne ci kawę podawać albo herbatę, to morze się w końcu czegoś nauczę:), super Kuba naprawdę super… śnieg i choinki są nie Samowie..
olaf Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 sorry MF masz ujemną repę za wywoływanie zimy :)
MF Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 Przecież zima jest cool ;)... lucek: Onyx + max do drzewek, górki to world machine, czas 1.5 dnia. arch: jaki Kuba ? ;)
MF Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Hej! Kolejny random stuff: MOV Zlepek różnych sekwencji z miesięcznej roboty w Atenach. Trochę testów, trochę z różnych reklam. Najprzyjemniejszą cześcią było animowanie transformacji, chociaż musiałem przymknąć oko na koncepcje ;). Stare bo z września.
Touch Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Dobry stuff:) Zaskakuje latający czosnek, hehe, ale wejście sceny z BMW zamyka usta:) Pozdr!
gientekwl Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 i właśnie ta transformacja jest najlepsza brawo, świetne... *****
blinq Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Rzeczywiście fajowe - parasokla transformująca się w samolot i czosnek super :) Ale w scenie z BMW szwankuje troche tracking. Pozdro i gratki ;)
MF Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Scenę z BMW najchętniej bym wywalił :D. Zrobiłem ją w niecałe 3 h, trochę szalone, bo nawet nie miałem okazji robić renderów testowych i poszło na szybko z trackingiem który dostałem. Ale efekt został osiągnięty, firma dostała zlecenie ;)...
MF Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 (edytowane) Efekt krótkiej zabawy. Gwiazdy - AE, statek - camera projection, woda wiadomo, docelowo będzie krótkie ujęcie... Pozdrawiam. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez MF
Gość fishinthewater Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 Druga wersja ciekawsza i przyjemniejsza. Ogólnie piękny obrazek. pzdr.
daymon Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 Zdecydowanie druga wersja lepiej się prezentuje. Ogólnie naprawdę pro prace tu wrzucasz :)
Pawelkos Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Dobry stuff tutaj wrzucasz, gratulowac zlecen i pozazdroscic skilla ;). Tempo w jakim jestes w stanie to robic robi wrazenie... przynajmniej na mniej... Podoba mi sie trasformacja parasolki w samolot. Czy moglbys sie podzielic patentem, sposob w jaki to wykonales ? Czy bylo to jakies morphy czy moze rozne obiekty z animownym visible. Czy robiles do tego jakis specjalny rig czy wszystko animowane jako transformacje obiektow ? A moze dalbys rade zrobic jakis making of tego :) Pzdrawiam
MF Napisano 10 Sierpień 2011 Autor Napisano 10 Sierpień 2011 (edytowane) Next one. Speedzik na konkurs, niestety nic nie wygrał :) Przejrzę jeszcze dysk, może znajdę jakiś random stuff to dorzucę :). Edytowane 1 Grudzień 2011 przez MF
blinq Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Całkiem ładny obrazek. Ale oprócz dłoni coś mi nie gra z perspektywą. Facet siedzi w łódce a wygląda to jakby był kilkaset metrów nad tym krajobrazem...
Pygmy Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Super praca, ale zgadzam się z przedmówcą, wg perspektywy brzeg wody powinien być gdzieś w połowie pomiędzy puntem 2 i 4.
MF Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Napisano 5 Grudzień 2011 (edytowane) Cześć! Pokazywałem w tym wątku kilka testów z Onyxem. Natomiast ostatnio dorwałem GrowFX i jestem pozytywnie zaskoczony jego możliwościami. Więcej efektów zabawy wrzucę wkrótce. Na swoim blogu napisałem troszkę więcej o samym programie i procesie kreacji: http://dabarti.com/?p=551 Pozdrawiam. Edytowane 18 Lipiec 2012 przez MF
Loki Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 GrowFX to faktycznie "dużo dobre" :) brakuje jednak też dobrych materiałów edukacyjnych nieco. Może pokusisz sie o pokazanie jak ustawiłeś liście w tym drzewie? (ustawienia path i mesh). i jeszcze jedno pytanie, na tej korze dawałeś displacement?
MF Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Napisano 5 Grudzień 2011 Hej Loki. Możesz pobrać scenę z drzewem: http://dabarti.com/?p=605 . Do liści dobrze jest wrzucić instance mesh i podpiąć kilka wcześniej wymodelowanych, ładnie wyglądających listków. Pozdrawiam. 1
Rekomendowane odpowiedzi