Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wypadałoby napisać, jakiś mądry i sensowy komentarze, pełen konstruktywnej krytyki… hmm… eeee… fronta mu! :P

 

p.s choć przydługawo (zwłaszcza zielone vizki mnie osobiście nudzą) ale kawał świetnego rzemiosła :)

  • Odpowiedzi 213
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
O panowie, nie spodziewałem się tak pozytywnej reakcji :)....

Dobra, dobra. Nie udawaj zbyt skromnego:)

 

V-Ray? Nie Maxwell?:) Bo cos znajomy ten materiał na futro... http://resources.maxwellrender.com/search.php#page=1&mode=1&id=4658&search=fur&v1=0&v2=0&tipo=

 

Ale zeby nie było za duzo wazeliny i zbyt cykierkowo - nie widzialem tak czystej lamy. Zawsze sa troche.... ubrudzone na ryju (no tak to sie u zwierzat nazywa, prosze nie cenzurowac:D), wokol kopyt i pod... brzuchem? Do tego kawalki blota lubia zwisac z tych brudnych czesci. I dluzsze rzesy, o wiele dluzsze. Wiem bo przynajmniej raz o roku chodze do zoo:)

 

Fajno:)

 

Edit: Toz to nie lama, a owca, najmocniej przepraszam, teraz sie skapnalem:) Dobra, moze w Zoo Oliwskim nie ma owiec, ale tez widzialem nie raz:) Tez sa ufajdane w blocie, jesli nie g..... :) Pozdro

Edytowane przez XaoC
Napisano

Włochy to hairfx + Vray...

A długość to hmm... myślę, że 4 minuty to jeszcze jest w granicach przyzwoitości :)...

Napisano

bez przesady wytrzymalem ponad minute, nuda jak ja ... ;) wierz mi powycinaj to i dawaj pojedyncze ujecia a nie pusciles cala bajke, ja rozumiem ze sie przy tym napracowales, ale chociaz zmontuj to lepiej hehe

Napisano

KLICEK, z czasem sie rozkreca:D

Faktycznie ta bajka na początku to zły pomysł bo pozniej sa fajniejsze rzeczy.

Ale i tak ja jestem caly czas w szoku przez tą owce.

Napisano

No coż :)... Jak pisałem jest to reel tymczasowy, ale i tak nie zamierzam go przycinać w najbliższym czasie. Wiekszość osób jakoś nie miała problemów z jego obejrzeniem. Poza tym nie szukam zleceń a ten zlepek ma dla mnie wartosc czysto historyczna i dlatego miedzy innym wylądował w tym wątku a nie oddzielnym :)

 

Raz mówisz, że długość jest problem, raz montaż, zdecyduj się zią :P

 

Bzzyyyt, wracam do pracy ;)... Szkoda czasu na gadanie.

Napisano

Nie no, owca wymiata

Jakaś scenka mus być;]

Napisano

no fajowe:) przypomina mi troche enviroment z seata, czyzby baza wyjsciowa? :)

Zastanawia mnie drzewko tego shadera, cos Ty tam napchal ze takie rozbudowane:P W sumie droga wyglada calkiem normalnie - czytaj naturalnie, ale zby az tak zlozone? :P

Napisano

Niestety wszystko od zera.

 

A co do drogi, to nie jest ona aż tak złożona :)... Myślę, że na tym drzewku po prostu tak strasznie wyglada. Przetarcia, slady opon, wariacje kolorow, to wszystko jest proceduralnie. Dzięki temu nic się nie powtarza na całym odcinku drogi.

Napisano (edytowane)

W przerwie od komercji zrobilem maly research jezeli chodzi o 3d landscape. World machine + vray.

 

terrain_01.jpg

 

terrain_02.jpg

Edytowane przez MF
  • Like 1
Napisano

Dokładnie... Wersja zimowa jest dużo lepsza :) A wersja pustynna kojarzy mi się z teledyskiem Libera i Sylwii Grzeszczak - Co z nami będzie... ^^

Napisano

kurcze stary, przejrzałem cały topic i jestem w szoku. Takie rzeczy i to przez jedną osobę. Zawsze myślałem, że takie sceny jak na tym showreelu to robi całe grono profesjonalistów ;o

Napisano

Zgadzam sie z tym ze skaly powinny wygladac lepiej, brakuje im detalu, ktorego po prostu nie chcialo mi sie dodawac... Ogolnie to efekt 4 h zabawy z World Machines, ktory zamierzam wykorzystac do wiekszych i bardziej zlozonych rzeczy. Program goraco polecam :)

Napisano

Możesz napisać jak szybki? To są modele czy jakieś pluginy/procedurale? W ogóle niezłą masz produktywność jak cię obserwuję - jak mało kto na forum. Podziwiam.

Napisano

Przyjadę tam do ciebie i znaczne ci kawę podawać albo herbatę, to morze się w końcu czegoś nauczę:), super Kuba naprawdę super… śnieg i choinki są nie Samowie..

Napisano

Przecież zima jest cool ;)...

 

lucek: Onyx + max do drzewek, górki to world machine, czas 1.5 dnia.

arch: jaki Kuba ? ;)

Napisano

Hej!

 

Kolejny random stuff:

 

124828732_200.jpg

 

MOV

 

Zlepek różnych sekwencji z miesięcznej roboty w Atenach. Trochę testów, trochę z różnych reklam. Najprzyjemniejszą cześcią było animowanie transformacji, chociaż musiałem przymknąć oko na koncepcje ;). Stare bo z września.

Napisano

Rzeczywiście fajowe - parasokla transformująca się w samolot i czosnek super :) Ale w scenie z BMW szwankuje troche tracking.

 

Pozdro i gratki ;)

Napisano

Scenę z BMW najchętniej bym wywalił :D. Zrobiłem ją w niecałe 3 h, trochę szalone, bo nawet nie miałem okazji robić renderów testowych i poszło na szybko z trackingiem który dostałem. Ale efekt został osiągnięty, firma dostała zlecenie ;)...

Napisano (edytowane)

Efekt krótkiej zabawy.

 

nightsky.jpg

 

Gwiazdy - AE, statek - camera projection, woda wiadomo, docelowo będzie krótkie ujęcie...

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez MF
Gość fishinthewater
Napisano

Druga wersja ciekawsza i przyjemniejsza. Ogólnie piękny obrazek.

 

pzdr.

Napisano

Dobry stuff tutaj wrzucasz, gratulowac zlecen i pozazdroscic skilla ;). Tempo w jakim jestes w stanie to robic robi wrazenie... przynajmniej na mniej...

 

Podoba mi sie trasformacja parasolki w samolot. Czy moglbys sie podzielic patentem, sposob w jaki to wykonales ? Czy bylo to jakies morphy czy moze rozne obiekty z animownym visible. Czy robiles do tego jakis specjalny rig czy wszystko animowane jako transformacje obiektow ? A moze dalbys rade zrobic jakis making of tego :)

 

Pzdrawiam

Napisano (edytowane)

Next one. Speedzik na konkurs, niestety nic nie wygrał :)

 

nvart.jpg

 

Przejrzę jeszcze dysk, może znajdę jakiś random stuff to dorzucę :).

Edytowane przez MF
Napisano

Całkiem ładny obrazek. Ale oprócz dłoni coś mi nie gra z perspektywą. Facet siedzi w łódce a wygląda to jakby był kilkaset metrów nad tym krajobrazem...

Napisano (edytowane)

Cześć!

 

Pokazywałem w tym wątku kilka testów z Onyxem. Natomiast ostatnio dorwałem GrowFX i jestem pozytywnie zaskoczony jego możliwościami. Więcej efektów zabawy wrzucę wkrótce.

 

003.jpg

 

001.jpg

 

Na swoim blogu napisałem troszkę więcej o samym programie i procesie kreacji: http://dabarti.com/?p=551

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez MF
Napisano

GrowFX to faktycznie "dużo dobre" :) brakuje jednak też dobrych materiałów edukacyjnych nieco.

 

Może pokusisz sie o pokazanie jak ustawiłeś liście w tym drzewie? (ustawienia path i mesh).

 

i jeszcze jedno pytanie, na tej korze dawałeś displacement?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności