JunioR Napisano 26 Listopad 2009 Napisano 26 Listopad 2009 Naprawdę nieźle. Falująca tkanina wyszła mega ! pozdro i tak trzymać :) 1
kannu Napisano 27 Listopad 2009 Autor Napisano 27 Listopad 2009 serwus :) No, tez statek klasa jest ! Świetnie ze coś dalej w tym temacie kminisz ! Fajnie będzie zobaczyć coś więcej :) Jak na razie masz moje poparcie i słowo zachęty- wypas i oby tak dalej. :) Pozdro ! hcpiter : bardzo wielkie dzieki ! ciesze sie , ze sie podoba :) bede napierac dalej. Junior : wieeelkie dzieki :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Lukasz Kowalik 3D 1
kannu Napisano 27 Listopad 2009 Autor Napisano 27 Listopad 2009 (edytowane) serwus :) Fargate : dzięki wielkie . Napirzam dalej do przodu . JohnZi : ciesze się . Robie dalej . Projekcik wygląda dosyć przyjemnie , tylko mam problem z odpowiednim renderingiem - bo nie mam w tym doświadczenia , a paradoksalnie wydaje mi się , żźe tu na forum jest masa ludzi znajacych się na renderingu - choćby robiących fajne wizki lub autka. Porstprodukcja też by mi się przydała lepsza. Na razie nie marudzę , tylko robię ostro to co jestem w stanie pchać do przodu. pozdrawiam i życzę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D Edytowane 27 Listopad 2009 przez kannu literówki
Lucek Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Kannu: Możesz opisać mniej więcej jak wygląda robienie animacji samemu? W jaki sposób się przygotować, co sprawia najwięcej trudności? Co może ułatwić robienie animki w pojedynkę? 1
kannu Napisano 27 Listopad 2009 Autor Napisano 27 Listopad 2009 serwus :) lucek91 - ogolnie to temat rzeka . Postaram sie potem cos napisac , prztynajmniej z grubsza - ale nie wiem czy dzisiaj dam rade, bo mam mnostwo roboty. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Lucek Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Hehe pracuj pracuj:) i pokaż jakąś postać w końcu.
floo Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 fajna łajba... aż jestem ciekaw jak się to będzie bujać po wodach nieznanych dotąd nikomu... (no może po za Kannu:P). Projekt się rozkręca... więc cała na przód Panie Kapitanie!!!
kannu Napisano 28 Listopad 2009 Autor Napisano 28 Listopad 2009 serwus :) dzieki floo :) pewnie niedlugo cos wrzuce jeszcze. pozdrawiam i zycze powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D
piotr kura Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 bardzo fajne modele a o czym bedzie jesli to nie tajemnica? powodzenia trzymam kciuki 1
kannu Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) Serwus :) Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie Gugers - ami i za komentarze / podpowiedzi. Temat jest cały czas aktualny i prace trwają :) Przygotowalem tez avika , ale youtube robi mi jakąś masakrę i praktycznie nic nie widać.Mam nadzieję , że sie niedługo z tym uporam. Wrzucam test statku na wodzie. Symulacje wykonane w realflow, a potem importowane do maxa. Siatki z cieczami wypuszczone z Realflow , dla sekwencji 300 klatek mają łącznie 29 gigabajtów. Siatka piany wokół statku – dla jednej klatki – to ok. 50 megabajtów. Kilka osobnych testów i nagle na dysku znika 200 gigabajtów na same siatki :( Z tym statkiem były bardzo duże problemy w realflow. Model po zaimportowaniu do RF nie powodował prawidłowych fal ( robiły się jakieś artefakty metr przed statkiem). Tutaj się pojawila cała seria problemów które próbowałem długo pokonac i obejsc. Najprawdopodobniej to eksporter z maxa byl skaszaniony ( ale probowalem też trzech kolejnych wersji dostarczanych przez Nextlimit , łacznie z systemami 32 I 64 bitowymi ) Symulacje obliczone w Realflow trzeba zamienic na siatkę, którą importujemy do maxa ( w RF są w postaci chmury partikli ) . Tutaj byl kolejny problem - obiekt oceanu dawał się eksportowac tylko w formie jednego pliku , zawierajacego w sobie animacje. Teoretycznie spoko, ale przy tak duzych obiektach , - miały po kilka gigabajtów, bo obok złozonosci siatki liczy się też ilosć klatek - maxa to zabijało. Jest też oczywiście mozliwsc eksportu z Realflow animacji oceanu do sekwencji klatek ale...to wysypywało maxa. Nigdzie to nie działało. Dopiero kolejna wersja importera do maxa ( z 30 kwietnia 2009 roku ) to naprawiła . Teraz spokojnie mozna renderować z sekwencjami siatek. Powoduje to , że nie ma wiekszego znaczenia jak długa jest animacja, bo do ramu jest zasysana w danym momencie tylko jedna siatka. Problemy o ktorych pisałem polegały na tym, że siatki z maxa nie dawały w RF takiego samego efektu jak identyczne siatki zrobione w RF z obiektów pomocniczych. Zapraszam do wpisów , podpowiedzi, konstruktywnej krytyki - jeśli nadal będzie zainteresowanie to coś powrzucam . Edytowane 1 Październik 2011 przez kannu
floo Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 kannu teraz musisz się pochwalić na jakim sprzęcie pracujesz... przecież to masa obliczeń do wykonania, nie mówiąc już o miejscu na dysku... jakieś wcześniejsze doświadczenie z Realflow? czy to pierwsze próby? jak długo liczy się to wszystko ? przygotowałeś się jakoś specjalnie do projektu, czy ruszyłeś z tym co masz ? czego możemy się jeszcze spodziewać w projekcie? zapowiada się grubo, głównie pod względem technicznym i obliczeniowym, bo o historii nie wiemy jeszcze zbyt wiele... pozdrawiam! 1
Vorek Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 A już myślałem, że udało mi się odwieść Cię od tego real flow'a, hehe. Może jednak się rozmyślisz ? ;) Tak czy inaczej, miło patrzeć, że projekt się rozwija. Powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam
kannu Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) serwus :) Poodpisuję Wampotem,bo teraz zabiegany jestem. Mam rebus z tą kompresją . Wrzucalem filmik na jutiuba wnocy -nawet w rozdzielczosci 960x540 ,nieskompresowane avi -i tez mi kaszanę zrobiło. Czy to może wynikać np. z niskich kontrastów w filmie ? Dałem na vimeo - jest lepiej , ale tez zle. Wrzuciłem też na rapidshare jakby komuś się chciało sciągać . Vorku -ja wrzucam to co juz było zrobione wcześniej :) pozdrawiam i życze powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D Edytowane 1 Październik 2011 przez kannu
ptaszek Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) Jo Man :) :P Edytowane 30 Listopad 2009 przez ptaszek 1
Santi_Animator Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Siemka kannu widać iż ciągle idziesz do przodu i trzymam kciuki, klimat bardzo mi się podoba pomijając fakt niejasności historii :D Lecz model domku i statku są świetne, symulacja wody również bardzo ładna, lecz zastanawiam się czy piana nie jest za duża, trudno to oszacować na tak krótkim filmiku, ponieważ może statek płynie z ogromna prędkością rozbijając fale. Przyjemny dla oka byłby render z innej perspektywy, ale rozumiem że nie ma czasu na takie zabawy, tak wiec z niecierpliwością czekam na kolejne newsy, najchętniej zobaczyłbym w końcu jakaś postać ;) Powodzenia w dalszej pracy 1
gumis Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Fajnie, że pokazujesz jak idą postępy. Według mnie piana wznosi się na odpowiednią wysokość, przynajmniej z tej perspektywy tak to dla mnie wygląda. Jak widzisz zainteresowanie jest, więc czekamy na następne newsy. Ja żadnych pytań nie mam, a raczej mam, ale bardzo ładnie je floo przedstawił ;-) 1
Ania Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Wydaje mi się że piany jest ciut za dużo jak na żaglowiec, tzn. za bardzo na boki, zamiats tylko tuż przy burcie i za nim w takie V. 1
kannu Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) serwus :) dzięki za wpisy :) potem poodpowiadam. Dalej walczę z lepszą jakośćią na youtube. Niewiem dlaczego to się tak popsuło, skoro poprzednie filmiki było w miare dobrze widać. Tu jest chyba troszeczkę lepiej : pozdrawiam i zyczę powodzenia:) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D Edytowane 1 Październik 2011 przez kannu dodanie linka
Gość Gosc Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 u la,la troszke za ostro "bryzga" :D wyglada jakby przycinal z 50 wezlow ale sam rozbryzg fajny
sly Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) Bardzo ładnie. Jeśli chodzi o kompresję: Vimeo YouTube Jak widać oba serwisy polegają na H.264 - zakoduj tym kodekiem film - najlepiej .mov i w skali 1:1. nie powinno być problemu. jeśli nie wiesz w jakiej jakości - doczytaj jak kompresowane są filmiki na YT i Vimeo - i skompresuj z takim samym "bitrate'm". ale wydaje mi się że nie podają takich informacji, podejżewam że max to 4000bit/sec. pozdrawiam. Edytowane 30 Listopad 2009 przez sly
Vorek Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Vorku -ja wrzucam to co juz było zrobione wcześniej :) Serio ? Wybacz moją wypaloną przez promieniowanie monitorów pamięć ;) Tak czy inaczej, dobrze, że pokazujesz to co robisz. To zawsze motywuje do działania. A czy to znaczy, że dasz sobie spokój z tym real flowem na taką skalę i zrobisz to bardziej "po ludzku" ? ;) Pozdrawiam V.
tmdag Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 (edytowane) Z tym statkiem były bardzo duże problemy w realflow. Model po zaimportowaniu do RF nie powodował prawidłowych fal ( robiły się jakieś artefakty metr przed statkiem). Tutaj się pojawila cała seria problemów które próbowałem długo pokonac i obejsc. Najprawdopodobniej to eksporter z maxa byl skaszaniony ( ale probowalem też trzech kolejnych wersji dostarczanych przez Nextlimit , łacznie z systemami 32 I 64 bitowymi ) Bardzo istotna jest kwestia skali sceny na którą RF4 jest bardzo uczulony. Standardowo 3Dmax jest traktowany w skali RF '0.1' aczkolwiek proponuję skalować obiekty przed exportem i pozostać w skali 1.0. Problemów z pluginem maxowym było bardzo dużo, kolejne wersje zawierały poprawki błędów. Symulacje obliczone w Realflow trzeba zamienic na siatkę, którą importujemy do maxa ( w RF są w postaci chmury partikli ) . Tutaj byl kolejny problem - obiekt oceanu dawał się eksportowac tylko w formie jednego pliku , zawierajacego w sobie animacje. Teoretycznie spoko, ale przy tak duzych obiektach , - miały po kilka gigabajtów, bo obok złozonosci siatki liczy się też ilosć klatek - maxa to zabijało. Problem z standardowym, pojedynczym plikiem .sd był taki, że maksymalna jego wielkość to 2GB. Wynikiem czego, tylko część symulacji mogła nie być zapisana bądź plik został totalnie uszkodzony. Problemy o ktorych pisałem polegały na tym, że siatki z maxa nie dawały w RF takiego samego efektu jak identyczne siatki zrobione w RF z obiektów pomocniczych. Jest to zazwyczaj problem skali obiektów importowanych (bez znaczenia czy są wewnętrznie skalowane). Wartości odległości kolizji face-particle wariują w takich wypadkach. Co prawda do tego typu animacji polecał bym bardziej np. thinking particles. Było by zapewne szybciej i prawdopodobniej łatwiej :) ps. Bardzo fajna jest ta animacja :) Edytowane 1 Grudzień 2009 przez tmdag
kannu Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 (edytowane) serwus :) Kolejny mały update. W scenie celowo jest kolorowa tylko woda . Chciałem tu pokazać te pluski , a statek ma celowo zdjety kolor i saturację. Statek jak mozna sie dopatrzeć jest teksturowany - ale jeszcze kilka dodatków tam będzie, bo nie wszystkei sznury weszły do renderingu :D Czy widać że statek sie rusza i łopcą na wietrze tasiemki ? :) Pewnie nikt nie zwraca uwagi na takie szczegóły . Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie , i jeśli będzie dalsze zainteresowanie to powrzucam kolejne rzeczy :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) http://www.kannu3D.com Łukasz Kowalik 3D Edytowane 1 Październik 2011 przez kannu dodanie opisu
Nowi Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 zdecydowanie za plastikowy ten reki momentami wydaje się jak by w tle był sztorm a woda jak na spokojnej lagunie :) ogólnie symulacja wody podczas wynurzenia się rekina ogólnie, daje rade :) Pozdrawiam Nowi
kannu Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 serwus :) dopiero bede odpisywac jeszcze na stare wpisy , ale tak na szykbko - NOWI - poza wodą wszystko ma zdjete kolory i saturacje celowo. Tylko do tej demonstracji dla userów max3d.pl . to jest celowo. Tam jest zwykła , piękna słoneczna pogoda :) Dzieki za wpis i zainteresowanie :) pozdrawiam i zyczę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D
BizU Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 łłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłllooooooo.... kuraa........ niezły update. ostatni raz byłem jak był sam domek. ośmielaj się ośmielaj dawać nam więcej :)
kannu Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 (edytowane) serwus :) zaległe odpowiedzi. przepraszam że nie odpowiadałem na bierząco, ale strasznie duzo roboty było :( floo: pracuję na quadach, sieć gigabitowa , miejsca na dyskach to razem bedzie pewnie ze 7 -8 terabajtów Obliczen jest masa , ale wykonuje te testy juz od bardzo dawna. Podobny problem jest z renderingami . Sekunda to 25 klatek, a kazda klatka sklada sie z ilus warstw - postacie, woda, statek itp. I na każdą z nich składają sie passy typu color, reflection , refraction , zdepth itp. To powoduje ze renderingi zajmują mi po kilkaset gigabajtów . piotr kura - wielkie dzieki :) uncle : napisałes : "bo takich rzeczy sie nie liczy w rf (: " - a w czym to sie liczy ? podpowiedz . Mam sporo spraw związanych z wodą , pluski, ocean - co byś poradził ? vorek : po tym , gdy rozmawialismy o tych scenach to juz nie liczyłem nic nowego w RF . to sa wszystko starsze rzeczy . Dzięki :) mpta : dzieki za podpowiedzi i dobre checi :) Santi_animator : dzieki :) Odnosnie ni9ejasnosci historii to chyba tak pozostanie na razie . gumis : dzieki za zainteresowanie . Jak sie bedzie utrzymywało to bede wrzucał coś jeszcze :) ania : sam nie wiem, moze to prawda z tą wodą - ale raczej do tego nie bede wracać . Jest jeszcze jedna sprawa - jak się analizuje cos klatka po klatce to się widzi jakieś potencjalne uchybienai, ale jak to leci w ciagu, jako film to wszystko wyglada spoko . tjviking : dzieki :) sly : wielkie dzieki . i za pomoc z kodekami też dzięki. vorek : tak , serio :) pozdrawiam i zyczę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D Edytowane 2 Grudzień 2009 przez kannu dodanie tematu
Santi_Animator Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Siemka kannu druga symulacja jest bardzo ciekawa, pierwszy rozbryzg wody bardzo mi się podobał. Wynurzenie się rekina również ciekawe oczywiście pod względem zachowania wody. Widać ze symulacji będzie mnóstwo, a czy oprócz wody pojawi się jakiś przykładowo ogień? W postaci ogniska na wyspie lub pochodni itd.?
kannu Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 serwus :) dzięki za odzew. BiZu : wielkie dzięki ! !?! : dzięki . Oczywiscie że jest storyboard (juz nawet kilka osób o to pytało). To za duża rzecz , żeby robić coś bez przygotowania . Naczelna zasada jest taka IM WIĘCEJ POTU W PRE - PRODUKCJI , TYM MNIEJ KRWII W PRODUKCJI . Storyboard był potrzebny do zrobienia animatiku , co też nie było sprawa prostą . Santi_Animator : przyznam , że ogień by się przydał - ogniska, pochodnie , - ale nie planowałęm tego , bo to za dużo dla mnie do uciagnięcia,. Tam mam ogrom roboty i ładnych kilka miesięcy zeszło mi na walkę z Realflow. Po prostu jestem zawalony robotą . Jestem otwarty na ludzi potrafiących zrobić cos fajnego :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D
Gość i-riss Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Czołem. Bardzo ładne modele! W scenie z rekinem nie za bardzo mi podchodzi animacja postaci. Bardzo mało tam widać i trudno jeszcze oceniać, ale sposób w jaki uderza bohater o rekina nie jest za dobry. Zachowuje się trochę jak szmaciana lalka, co widać zwłaszcza po zbyt mocnym odchyleniu głowy.
gumis Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Bardzo fajne zachowanie wody przy uderzeniu i pojawieniu się rekina. A modele to sam wiesz, że są świetne ;-)
Ania Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Ja rozumiem że tam chodzi tylko o wodę, a jeszcze nie o rekina i postać? Bo woda wyszła bardzo fajnie, to ujęcie już robi o wiele lepsze wrażenie niż tamto z płynącym statkiem.
Pawel Lipka Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Hej Kannu! Znamy sie od dawna i mialem juz przyjemnosc ogladania probek Twojej pracy. Projektem Leona bardzo mnie kiedys zaskoczyles, bo od zawsze kojarzylem Cie tylko z animacja postaci. A tu nagle taki strzal, swietne plastycznie scenografie, swiatelko... Zawsze cenilem Twoja pracowitosc. Slyniesz z tego. Nowy projekt to pewnie dla Ciebie bardzo swiezy temat i mnostwo przyjemnego researchu:) Trzymasz i rozwijasz poziom wiec o efekt jestem spokojny. Jakis czas temu mielismy realizowac serial z rybami. Byla tez orka, ktora i tak kazdy nazywal rekinem. Na szczescie prace sie przelozyly. Ja lubie ryby jesc, a po tym serialu pewnie temat sie skonczy;) W nadmiarze nawet cycki szkodza;) Anyway, dzialaj poki ryba sliska, a woda mokra....cokolwiek mialoby to znaczyc;)
kannu Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Napisano 3 Grudzień 2009 serwus :) dzięki za wszystkie wpisy i podpowiedzi - wszystko czytam, tylko nie nadążam z odpisywaniem. Postaram się skrobnać coś w ciągu dzisiejszego dnia :) pozdrawiam i zyczę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D
Traitor Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Kanuu: Pytales niedawno o baze festiwalową. Prosze bardzo https://www.withoutabox.com (kilka dni temu sami sie odezwali). Serwis zawiera mega duza baze, a co wiecej sam informuje o nadchodzacych deadlinach i wydarzeniach.
fps Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 (edytowane) A'propos bazy festiwalowej (że tak pozwolę sobie wtrącić trzy grosze): Traitor, przychylam się do twojej dawnej wypowiedzi, że "mozna by zalozyc na forum watek z lista festiwali. Kazdy doda cos od siebie i bedzie calkiem mocna baza.". Albo przynajmniej wyszukiwarek festiwali. Tymczasem komentarz o wysyłaniu przez withoutabox: ma to pewną wadę ... o ile samo korzystanie z serwisu jest bezpłatne, o tyle większość festiwali, z którymi serwis współpracuje pobiera opłatę za przyjęcie filmu do selekcji (!). Co za tym idzie, na liście withoutabox nie ma większości festiwali bezpłatnych (!!!). Czyli niezależnie, czy twój film pojawi się w konkursie, musisz wybulić od 5 do 50 USD za zgłoszenie. Ała! O wiele bardziej opłacalne jest wysyłanie DVD sposobem tradycyjnym (poczta polska ;), na podstawie samemu stworzonej bazy danych - płyta DVD, liczmy 1zł, koperta bąbelkowa 40 gr, wysyłka na dowolny kontynent 3,40pln - razem niecałe 5 zeta - jak się już wyśle film na kilkadziesiąt festiwali, to oszczędność jest odczuwalna ;) Tyle że trzeba pamiętać o deadline'ach i wysyłać miesiąc wcześniej, bo pocztą ekonomiczną idzie 2-3 tygodnie. Oczywiście większość festiwali w krajach anglosaskich (a głównie w USA) i tak będą chciały od nas entry fee, ale przynajmniej sami możemy znaleźć pozostałe, które nie pobierają żadnych opłat. Do stworzenia własnej bazy polecam szczególnie: BRITFLIMS.COM http://www.britfilms.com/festivals/search/ potężna baza - wystarczy wybrać kategorię Animation i najbliższy miesiąc (np. January) i mamy wszystkie festiwale, które mają deadline'y przyjmowania filmów w styczniu. drugi fajny to: SHORTFILMCENTRAL.COM http://www.shortfilmcentral.com/info/filmmakers_intro/ Wystarczy wejść do sekcji Filmamkers, zarejestrować się i dać Search for Festivals and Events. Oprócz świetnej wyszukiwarki festiwali masz możliwość zamieszczenia profilu swojego filmu i aktualizowania go w dowolnym momencie (fajna opcja dla tych, którzy chcą podesłać komuś info o filmie, a nie mają za dużo czasu na zrobienie sobie fancy-stronki i modyfikowania jej co chwila). Uff, rozgadałem się z poniedziałku ... sorry Kannu za przydługi post. Mam nadzieję że coś się z tego nada. No i oczywiście czekam na nowiny z planu twojego filmu! Edytowane 8 Grudzień 2009 przez fps
kannu Napisano 11 Grudzień 2009 Autor Napisano 11 Grudzień 2009 serwus :) dzięki za wpisy. pochłoneła mnie praca ostatnio ( i nauka ) - poodpisuję niebawem. Postaram się coś wrzucić z gugersów , tylko musze się zastanowić co . Sam nie wiem co może tu ludzi bardziej interesować ? - jakieś materiały z walki z symulacjami w RF ? jakieś elementy animatikowe ? modelingi ? pozdrawiam i życzę powodzenia :)
floo Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 pokazuj Pan Panie wszystko co tam masz... duży projekt, to pewnie masz dużo fajnych i ciekawych rzeczy... ;) wszystkiego po troszku... ;) pozdrawiam!
Kedzior Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Kannu , wrzucaj cały making of, od początku do końca :D Nikt wybrzydzać nie będzie :)
kannu Napisano 14 Grudzień 2009 Autor Napisano 14 Grudzień 2009 serwus :) Kedzior , wsumie masz racje .Powrzucam jakies screeny z realflow, motionbuilera itp.Mam tego mnostwo, bo duzo jest juz zrobione,ale nie przypuszczalem ze kogos by to zainteresowa lo ( a sam lubie takie rzeczy ogladac). pozdrawiam i zycze powodzenia:)
mjasinski Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Kannu , wrzucaj cały making of, od początku do końca :D Nikt wybrzydzać nie będzie :) Zgadzam się, często dobry making of zaciekawi bardziej niż finalny produkt. Zapowiada się fajnie. Powodzenia
kannu Napisano 17 Grudzień 2009 Autor Napisano 17 Grudzień 2009 serwus :) jednak dopiero po weekendzie bedzie jakies update :(. Mam teraz zajecia nauczelni ( ASP )i nie wyrobie sie. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Por@szek Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Ja tak tylko wpadlem czesc Kannu powiedziec ;) (se posta nabije a co :P)
floo Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Ja tak tylko wpadlem czesc Kannu powiedziec ;) (se posta nabije a co :P) ja też, ja też... ja też mogę... ? p.s. coś ta sesja cie kannu zmęczyła, bo projekcik zwalnia tempo... :P pozdrawiam!
Kulki Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 To ja też chcę to zobaczyć na własne patrzałki bo jak nie zobaczę to nie uwierzę;)
kannu Napisano 22 Luty 2010 Autor Napisano 22 Luty 2010 serwus :) poraszek - serwus :) witam ! floo - sesja meczaca faktycznie , ale zdana w pierwszym terminie . Ania - obiecalem , i faktycznie trzeba bedzie zrobic :) Kulki - tez bym chcial to zobaczyc skonczone na wlasne oczy :) żadko tu zagladam , Ale jak tak dalej pojdzie to chyba cos trzeba bedzie wrzucic :) pozdrawiam Was i dzieki że sie komus chce tu jeszcze wchodzić. to mocno motywujace - a robota jest ciężka. pozdrawiam i zyczę powodzenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się