Skocz do zawartości

Wiz: Centrum Handlowe


Tores

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój ostatni speed 30-godzinny. Jest to koncepcja centrum handlowego. Trochę pusto na parkingu ale moje 8 Gb nie dawało już rady pociągnąć więcej geometrii bez proxy a z proxy coś się działo z materiałami. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do komentowania.

 

ujecie1web.jpg

 

ujecie2web.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Z całym szacunkiem dla ciebie i twych umiejętności..Ale to raczej praca na Wipa takie moje skromne zdanie, patrząc Na to, co dotychczas pokazywałeś:)..I 30h??Woww… rozumiem z przerwami na kawę po 2h minimum..;)Obrazek ma potencjał to zapewne..

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizki super.

Fajnie, że postarałeś się że każda rejestracja jest inna - a jakiś napis. Elewacja świetnie wygląda.

Jedynie co mnie boli to asfalt, a dokładniej jego brak.

Architektura bardzo przyjemna, możesz powiedzieć gdzie to stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się to podoba :) Obydwa ujęcia fajne, w sumie miła architektura, zalatująca marynizmem, a nie jakiś duży kloc obłożony piaskowcem. Także jak najbardziej na plus :) Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to brak zieleni na trawnikach (ale to pewnie kwestia zagospodarowania) i asfalt, jak wspomniał już Abell. Przydałoby się mu jakieś zróżnicowanie, bo na razie jakoś tak nie do końca wygląda na tego typu powierzchnię. Ale ogółem bardzo miło i fajno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze

arch515 - dzięki, że tak o mnie myślisz. Rendery trafią do kategorii koncepty. Coś trzeba w nich mieć i takie ich zadanie. Wiem, że można było krócej ale shadery i geometria jakie miały samochody zamuliły kompa dokładnie. Renderowane były w końcu oddzielnie dla każdego pasa parkingu i składane w shopie. Miałem równe 30h na to zadanie i co musiałem obciąć to obciąłem. Rozdzielczość końcowa to 5200pixeli w poziomie.

 

Abell, barel - asfalt ma swoją teksturę ale nie zróżnicowaną. W koncepcjach nie kombinuję ze zróżnicowanym asfaltem bo nie ma na to czasu. W sumie skoro nowy budynek to i asfalt nie zniszczony ale faktem jest, że dodaje uroku. Nie wiem czy powstanie taki budynek. Z doświadczenia wiem, że będę go jeszcze zmieniał z jakieś 10 razy zanim powstanie wersja końcowa, więc narazie pozostanie to tajemnicą.

grzegrzerz - takie życie, to tylko koncepcja i efekt finalny jak dobrze pójdzie to pojawi się ale za jakieś 1,5 roku

 

Morphe - dzięki za wyrozumiałość

 

Maestro101,plasti - to piaskowane szkło. Służy tylko do poprawienia wyglądu. W tej skali poprostu nie widać detalu i cień zlewa się z piaskowanymi obszarami

 

Xiz0r - dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne wizualizacje! Poza techniczną doskonałością osiągnąłeś bardzo pozytywny przekaz! Poza tym bardzo fajna architektura i opracowanie graficzne samego mall-u! Jedynie fotomontaże ludzi mogłyby być lepsze, ale to jedyny crit i to z włączonym "czepialstwem" :) 5*****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na 30h to wypas

w pierwszej chwili razi tylko asfalt i odrobine samochody, reszta sie nieźle broni nawet po dłuższej chwili oglądania

pieszczenie obrazków na tym etapie to troche kamikadze style. Im wiecej detali i pracy włożysz tym więcej rzeczy trzeba bedzie zmieniać jak nadejdzie pora trzeciej wersji. A zanim inwestorzy dogadaja sie z architektami jest akurat sporo czasu na dopracowywanie tego co wymaga dopracowania

 

brawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba.

Wiadomo nie jest to art-foto-wiz. Ale Twoja wizka jest blisko komercyjnego sedna sprawy. Dobrze się na nią patrzy.

Bardzo fajny pomysł na witryny. Zamierzam go bezceremonialnie skopiować przy najbliższej okazji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh znam ból takich terminów. Co do samych wizualizacji - dobra komercyjna robota. Ludzie którym się wydaje że można dużo więcej wycisnąć w takim terminie - dość nierealnie patrzą na tą branżę chyba.

 

Nie podoba mi się piaskowane szkło (bo nie wygląda jak piaskowane, a nawet nie bardzo jak szkło ) - to minus, gdybyś o tym nie napisał - pewnie bym się nie przyczepił, ale te nici na elewacji skojarzyły mi się akurat z projektem który robiłem kilka miesięcy temu, i tam akurat takie nici były. Więc to na minus. Wstawiając ludzi, mogłeś dodać tylne światła w tym oplu szarym (na zbliżeniu).

 

Patent na witryny - bardzo fajny i będzie miał sporo naśladowców pewno :) (tez go zerżnę bezczelnie kiedyś, a co!).

 

Trawa - moim zdaniem fajna, nie wiem czego się można w niej czepiać, displace jak displace, nie wszędzie można ładować proxy ile dusza zapragnie - ot czasem trzeba pomyśleć z czego zrezygnować żeby wyrobić się w terminie.

 

Pytanie przy okazji, zapytałeś zleceniodawcy czy możesz upubliczniać te obrazki? ( jak to koncepcja - a nie daj Boże projekt przetargowy / konkursowy - to byłbym bardzo ostrożny w pokazywaniu ich na forum )

 

na plus - bardzo fajnie ludzie wstawieni. photoshop czy jakieś RPC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszy dla mnie w tej pracy był odbiór ogólny a nie wysmażony każdy detal. Czasami rezygnuję z dopieszczania shaderów aby bardziej uwidocznić pomysł architekta. Dlatego tu nie ma w witrynach standardowych manekinów i plakatów, zniknęły loga o które zawsze jest wojna czy dawać oryginalne nazwy czy pozmieniane. Samochody kuleją ale nie ma czasu na zmienianie im materiałów.

Jeżeli spodobał wam się pomysł z witrynami to kopiujcie go. Dla mnie to będzie tylko plusem.

Loki - jako przekaz graficzny mogę. Jest to niejako też moja twórczość, którą mogę zaprezentować aby zdobyć nowych klientów. Nie umieszczam ich natomiast na forach o architekturze, gdzie sam projekt podlegałby dyskusji ani nie podaję ich lokalizacji dopóki nie będzie to ostateczna wersja. Co do ludzi to część jest renderowana łącznie ze sceną (tif z alphą) aby złapać prawidłowe cieniowanie i kolor, które można później skopiować do reszty już wstawionej w shopie.

Dzięki za komentarze

PS. asfalt zmieniłem ale to już pojawi się na mojej stronie w niedalekiej przyszłości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodziło mi dokładnie o przekaz graficzny czy Twoje niezbywalne prawa majątkowe - raczej o możliwe obostrzenia przetargu / konkursu (teoretyzuję, nie wiem nawet czy to przetarg) - moi klienci zastrzegają sobie żeby nie pokazywać prac tego typu. Nie wiem czy w Twoim wypadku jest tak samo - teoretyzuję tylko - w każdym bądź razie, mnie się praca podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegerz - najważniejsze to dobra tekstura. Witryny zrobione z extrudowanej linii aby elegancko się mapowanie rozkładało. Szyby miały lekkiego bumpa żeby odbicia horyzontu nie były płaskie.

 

chudy - dzięki

 

JunioR - dorzucę zanim trafią do portfolio. Dzięki.

 

dac77 - samochody na pewno lepiej by wyszły gdyby miały co odbijać. Sam shader tu nic nie pomoże co wie każdy, kto miał z nimi do czynienia. Zresztą parking tu nie jest głównym motywem tylko dodatkiem, który nie może przesłaniać reszty. Zbyt kolorowy i odbijający mógłby tylko odciągać wzrok. Dzięki.

 

simonhc - dzięki. Z chęcią zobaczę te rendery choć patrząc na poprzednie prace na pewno będą nieźle wyczesane. Twoim plusem jest to, że jesteś architektem a ci znając dobrze soft 3d i 2d cuda potrafią zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na 30h godzin pracy uwazam ze wykonales dobra robote. Jedynie przyczepilbym sie jak wiekszosc tutaj do asfaltu, ale to jak mowiles juz poprawione.... no i moze oprocz samego asfaltu dalbym pare jakis chmurek na niebie ale to juz moje takie widzimisie ;)

 

Dlaczego samochody maja pilskie rejestracje ? czy to przypadek czy zamierzony efekt. Pytam bo sam jestem z Piły i jestem ciekaw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności