Mr_Hyde Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 (edytowane) No nic odrdzewiam moje stare konto i wrzucam cos nowego nad czym pracuje Oczywiscie modele ,textury ,particle ,textury do particli itp td. robione moimi raciczkami . Silnik niestety nie moj ,ale daje rade xD . Oprogramowanie uzyte: Maya ,Photoshop ,zBrush ,UDK :] . Obrazki: Filmik z starej wersji jeszcz na ut3 . Filmidlo na UDK bedzie pewnie w lutym jak podorabiam troche smieci . Youtube: Vimeo: http://vimeo.com/23412334 Edytowane 7 Maj 2011 przez Mr_Hyde 1
Jonasz_Real Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 moje zdanie już znasz , przekozacko wyglada. Ciekawa stylistyka. :D
gof Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Bardzo fajne wykonanie. Stylistycznie natomiast tak średnio mi podchodzi ale to tylko moje zdanie. Jakoś tak nazistowskie króliczki nie pasują mi do tych japońsko wyglądających budynków. Szczególnie te daszki przywodzą mi na myśl japońską architekturę. Osobiście to dał bym zamiast gleby na dole beton czy tam asfalt, króliki poubierał w czarne płaszcze a całość utrzymał w innej kolorystyce. Każdy ma inny gust. Fajne rzeczy masz na YT, szczególnie spodobał mi się ten animowany banner z maszerującymi królikami :D
Mr_Hyde Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 No wszystkich nie zaspokoje ,no ale kazda sugestie sobie notuje :] . Tak Necro w nastepnym tygodniu znika ten ryjek z hangaru i zastepuje czyms innym :] .
Fr3d3k Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Wielki rispect ! Samodzielnie zrobić level który wygląda kozacko to trza mieć z pół roku wolnego czasu. To mapka do UT czy coś większego ? :) Rewelacja pzdr !
wizz Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 łosz :D widzailem to wczesjniej ale nie widzialem ze to jakas polaczyna wyskrobała :D ale hardcore :) miazga
ledyr Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 no no calosc po zlozenia wyglada imponujaco :)
PIraT Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Niesamowite. Ogrom pracy ;D Wszystko zgrane i ciekawie ułożone, olbrzymi respekt!
Przybysz Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Huh, gdyby nie te straszne króliki i balony to byłoby świetne postapo w stylu Madmax/Rage.
kubi Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 na kilku mesh'ach chyba brakuje normali, albo to swiatło je zabija
Levus Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 Huh, gdyby nie te straszne króliki i balony to byłoby świetne postapo w stylu Madmax/Rage. Właśnie imo króliki dodają jaj. Nie można wszystkiego brać na poważnie:p
Ferrum Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Wygląda to po prostu ekstra. Powala ogromem pracy. Respect.
ofca Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 czas powstawania ? tj, od pierwszego bsp czy konceptu ?
Dr Judym Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Świetne, masa drobiazgowego dłubania, efekt końcowy super. Btw. Nie powiedziałbym, że to 55%, przynajmniej obszar który pokazałeś to raczej 80-99% :)
Mr_Hyde Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 No jeszcze nie jest to to co bym chcial . Troche rzeczy chce wymienic ,troche zmienic ,troche jeszcze dodac no i tez indoory trzeba zapelnic detalem bo narazie sa tylko puste sciany. ofca ciezko mi sie okreslic (jeden miech nic sie nie robilo ,kolejny tydzien ,a innym razem caly czas) ale mysle ,4-5 miechow ,moze wiecej .
maaaad Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Bardzo fajne, mam tylko nadzieję, że żaden przewrażliwiony idiota nie doczepi się do Twoich prac za propagowanie symboli faszystowskich.
Mr_Hyde Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 (edytowane) Byl juz jeden amerykanin wyzywajacy mnie od nazistow na youtube z powodu tego. Chlopak nie ptorafil pojac co to parodia :] . No na szczescie na nim sie skonczylo :] . kubi normalki sa, ale je troche swiatlo zabija :]. Nad tym trzeba bedzie jeszcze posiedziec . Edytowane 23 Styczeń 2010 przez Mr_Hyde
Chrupek Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 niezła robota, ale faszyzm lepiej zostaw... proponowałbym zaniechać takiego podejścia mimo wszystko... po prostu nie poruszaj tego tematu, nie ma takiej potrzeby i bez tego "gra" wygląda dobrze. Nie jestem żadnym sztywniakiem, ale... po co... po prostu po co.
arcade Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 Ha... a jednak zapostowałeś na max3d.pl ;) Moje zdanie też już znasz :P Co do faszyzmu to na początku nie byłem przekonany, ale teraz w sumie jestem jak najbardziej za. Nie jest to żadna gra która musi się bać o to czy zostanie dopuszczona do sprzedarzy tylko twoje dziełko w którym możesz sobie pokazywać co Ci się żywnie podoba, a takie treści których nie spotkasz już w żadnej nowej gerce dodają klimatu i właśnie luzackiego stylu. A propos wnętrz - ciągle masz zamiar zrobić w tym hangarze fabrykę dzieci? ;) Z tego co pamiętam to miałeś to wnętrze już w dużej mierze gotowe - przynajmniej jeżeli chodzi o geo. pozdro i powodzenia heh
plutko Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Tez widzialem na polycouncie i zastanawialem sie czy pokazesz u nas. Wielki szacun za calosc. Niesamowita ilosc pracy i efekt swietny. Dla mnie troche przekombinowane miejscami. Tzn. ilosc detalu, dosc jednolite brazy w polaczeniu z takim oswietleniem, powoduja, ze wszystko sie zlewa. Najlepiej to widac na progress_5. No, ale to takie moje tam ... Mozesz napisac o szczegolach, ile ci pracy zeszlo itp.?
Mr_Hyde Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 W postprocessie jest lekka desaturacja ,no i swiatlo o dosc mocnym natezeniu :] . Zreszta staram sie troche kolorystycznie ruozmaicic ow level mniejszymi bardziej kolorowymi assetami ,ewentualnie poprawkami juz w starych materialach czy oswietleniu :] . Pewnie jeszcze z raz nadejda wielkie zmiany przed finalem :] . Wczesnien napisalem ,ze jakies 4-5 miechow zeszlo mi dlubanie do stanu dzisiejszego :] . Pierwsza wizja tego levelu byla zupelnie inna (ziomus pamieta ten ogromny hangar -fabryka dzieciatek- co dlubalem w bylej robocie :} ) ,a pozniej psotanowilem hangar z 5x zmniejszyc i nie ograniczac sie do niego :] . No i od tamtej pory tak zostalo . Hangar zostawiama na prawie sam koniec ,bo beda tam chyba najbardziej zlozone assety (piece ,tasma i glowna rozplodownia :]) . Assety nie sa w sumie jakies mega dopasione ale dobrze pozlepiane . Zreszta dlubie to sam no i niestety trzeba isc na kompromisy jesli chodzi o jakosc i czas :] . Jakbym mial dlubac wsio do perfekcji to pewnie dzis nie mialbym 25% tego :] . Chrupek czemu mialbym zostawic ?? Jest to moje widzimisie , nie biorace tego na powaznie i niczego nie propagujace . NIe tylko ja jeden to robie i nikt sie w sumie nie czepia .
Chrupek Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Mr_Hyde: bo widzisz, srednio utozsamiam sie np. z wiara katolicka i mysle o niej co mysle, a jednak dla tzw. "parodi" nie ukrzyzowalbym Jezusa do gory nogami w swojej grze. Wydaje mi sie, ze faszyzm nie jest dobrym tematem do "parodiowania" tak z zalozenia. Zrobisz jak uwazasz.
Mr_Hyde Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 Wiesz nazizm ,faszyzm itp to wylegarnia pomyslow do parodiowania lub nie . Wiekszosc nic do tego nie ma wiec na tym levelu zostane przy tym :] . Nikogo raczej tym nie obrazam ,no chyba ,ze nazistow xD .
Bruneq Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Mr_Hyde: bo widzisz, srednio utozsamiam sie np. z wiara katolicka i mysle o niej co mysle, a jednak dla tzw. "parodi" nie ukrzyzowalbym Jezusa do gory nogami w swojej grze. Wydaje mi sie, ze faszyzm nie jest dobrym tematem do "parodiowania" tak z zalozenia. Zrobisz jak uwazasz. a propagandowego kaczora donalda widziales? http://www.youtube.com/watch?v=HDAXHM5LBRY
Chrupek Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 widzialem tez czarliego czaplina... jak juz mowilem, nie moja to sprawa, smiejcie sie z czego chcecie... obozy koncentracyjne tez sa smieszne na swoj sposob, moze nakrecisz jakas parodie?
Mr_Hyde Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 Akurat nikt sie nie smieje z poszkodowanych ,tylko z agresorow .
Kruku Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 Enviro naprawdę fajne, robi bardzo dobre pierwsze wrażenie ! (i to jest najważniejsze ;]). Na mój gust jest trochę za ciemno ;p, nie lubię po prostu miejsc gdzie w biały bezchmurny dzień wydaje się że światła dociera jakieś 25%. Tylko czy dało by się na tym grać ? ile fps :> heh nie robisz chyba tego dla grona graczy XD. Co do tematu na który schodzi trochę ten post to wydaje mi się że mapka jako parodia nie przekracza w żaden sposób dobrego smaku ;]. Parodie są potrzebne bo pomagają zdystansować się od danego tematu http://www.youtube.com/watch?v=5-gYfwKG9c4 nawet jeżeli przekraczają miejscami granice dobrego smaku ;p
Gość Gosc Napisano 25 Styczeń 2010 Napisano 25 Styczeń 2010 1st class nic dodac nic ujac, a kroliki rzadza tak czy inaczej :P
eric Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Wybacz ale nie jestem wielkim znawca game artu ale jak dlamnie swietne i z checia bym sobie pobuszowal po takiej planszy z jakims dobrym gnatem!pozdrawiam
Mr_Hyde Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 (edytowane) Kruku grac to sie da na 8800gt (20-50fps :P w 1440x900) . Co do swiatla to caly czas jest modyfikowane az naprawde bede zadowolony :] . Powprowadzane zostaly LOD meshe dla performance boostu :] clippingi ,draw distance . Nie jest zle . Zrobie jeszcze z 4 assety ,zmienie troche swiatlo i kilka mniejszych pierdolek i zrobie sobe przerwe od tej mapy na jakis miesiac . Zrobie sobie w miedzyczasie jakas malutka scenke w innych klimatach (ciutke sie wypalilem robiac to samo od dluzszego czasu xD). Edytowane 26 Styczeń 2010 przez Mr_Hyde
DamianS Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Naprawdę świetne :) Zawsze zastanawiało mnie, czemu mając tak świetnych polskich grafików (i nie tylko), wciąz przeważają u nas produkcje budżetowe. To tylko moje zdanie, nie znam się zresztą zbyt na tym ;) Mam pytanie do autora: trudno się przesiąść z UT3 na UDK w kwestii tworzenia enviro? Rzecz jasna mam tu na myśli zwyczajne robótki po godzinach for fun. :D
Mr_Hyde Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 Jest to w sumie to samo plus kilka nowych usprawnien :} . Wiec nie ma prawie zadnych problemow z adaptacja :] .
Manver Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Kawał dobrej roboty, sorry jeśli nie doczytałem, ale powstaje jakaś gierka na tym?
Mr_Hyde Napisano 26 Styczeń 2010 Autor Napisano 26 Styczeń 2010 Yyyyy nie . Tak poprostu sobie dlubie :] .
Eric_Draven Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 a będzie króliczek w różowych szpilkach? bo chce ;) Fajna mapka Hydzior
Mr_Hyde Napisano 28 Styczeń 2010 Autor Napisano 28 Styczeń 2010 (edytowane) Jak chcesz to moze da sie cos z tym zrobic xD . http://trinity.unreal.pl/Hyde/collection_1.jpg http://trinity.unreal.pl/Hyde/collection_2.jpg - zbor kilku wybranych assetow z levelu. http://trinity.unreal.pl/Hyde/le_bomb.jpg - jeden nowy . Edytowane 29 Styczeń 2010 przez Mr_Hyde
Gość WojciechZ Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Przepiekne enviro. Bardzo ciekawy styl. Widzę że UDK zaczyna byc popularne..
Kuba Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Kozacki projekt w bardzo fajnym klimacie, pomijając nawiązania, które mogą się bardziej lub mniej podobać.
pietrekder Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Wow, level wygląda naprawdę imponująco i ciekawie. Dla mnie super. Jak patrzę na mapki robione pod UT to czasami wydaje mi się że na mapki robione pod Source (HL2) można już patrzeć tylko z politowaniem :|
Dr Judym Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Jak chcesz to moze da sie cos z tym zrobic xD . http://trinity.unreal.pl/Hyde/collection_1.jpg http://trinity.unreal.pl/Hyde/collection_2.jpg - zbor kilku wybranych assetow z levelu. http://trinity.unreal.pl/Hyde/le_bomb.jpg - jeden nowy . Dobrze jest, spójna paleta kolorów, tylko tę skałkę obróciłeś akurat szwem do frontu ;) Btw. jakby ci się chciało, to można go bardzo ładnie zamaskować podmalówką na modelu, ale przypuszczam że dobrze to wiesz :)
Mr_Hyde Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 Heh no tak dopiero teraz zauwazylem xD . Troche porprawek mnie czeka jeszcze do textur no i jak zauwazyles do zamaskowania seamow :] . Tak czy siak narazie sa na liscie pierdolek :D .
Mr_Hyde Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Jak beda jakies update'y to napewno sie pochwale :P .
Mr_Hyde Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 Maly update screenow na pierwszej stronie :] . Zmniejszylem bloom'a ,intensywnosc emmisive materialow , powrocil bardziej przygnebiajacy klimat (swiatlo :P) znany z tego starego filmidla :] .
Mr_Hyde Napisano 20 Luty 2010 Autor Napisano 20 Luty 2010 - Nowy assecik do levelu . Ma jakies 1700 trisow .
Eric_Draven Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 no nareszcie jakiś konkretny up. kolorystyka mi się podoba. Brakuje mi speca Ale i tak na levelu bym nie zauważył różnicy. Dobra robota i updejtuj nadal.
Chrupek Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 mnie się troszkę te nadgryzienia z przodu nie podobają, no i drzwi takie płaskie troszkę... ale kolorystyka jak najbardziej zacna :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się