Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

ladnie - powiedz gdzie takie taksówki jeżdzą ? trochę przypomina Africa TAXI Corporation

Edytowane przez eco
Napisano

KoMic - modelowanie bardzo dobre ale textury to masakra zaje..... w stosunku do Fuso niesamowicie skilla sobie podkęciłeś Gratuluje czekam na zapowiedziane obdrapania, dym itd:)

Napisano

halset, masz racje. ale juz pisalem o tym wczesniej. tex gaski bedzie jeszcze randomizowana

terenas, dziekowac: ]

Aust, jedyny sluszny i prawdziwy. czyli Mental ray: ], oswietlenie prymitywne jak konstrukcja cepa. daylight+ jeden spocik.

Bruneq, hehe bedzie szybki. bierzesz tex zacieku i blendujesz ja z tex podkladu, gotowe: ]. hehehe tak serjo serjo to pomyslimy: ]

eco, hehehe takie samo mam skozjazenie, przez ten pasek czarno-zolty checkera: ]

Tweester, jak spotykam sie ja i moj zapal, to staram sie to wykozystac. bardzo rzadko spotykamy sie razem: ]

mujas, hehe dziekowac. nie chcialbym aby to zabrzmialo co to nie ja. Ale okrety za bardzo nie daja mozliwosci poszalenia z texami. duza skala obiektu w stos do detalu i jakos tak mi zawsze bylo nie podrodze.

 

kolo napedowe. cos mi sie zwalil shader gaski bo mam niewiadomoskad mega noisa: ] na niej. az oczy bola.

10ftexnaped.jpg

Napisano

halset, masz racje. ale juz pisalem o tym wczesniej. tex gaski bedzie jeszcze randomizowana

terenas, dziekowac: ]

Aust, jedyny sluszny i prawdziwy. czyli Mental ray: ], oswietlenie prymitywne jak konstrukcja cepa. daylight+ jeden spocik.

Bruneq, hehe bedzie szybki. bierzesz tex zacieku i blendujesz ja z tex podkladu, gotowe: ]. hehehe tak serjo serjo to pomyslimy: ]

eco, hehehe takie samo mam skozjazenie, przez ten pasek czarno-zolty checkera: ]

Tweester, jak spotykam sie ja i moj zapal, to staram sie to wykozystac. bardzo rzadko spotykamy sie razem: ]

mujas, hehe dziekowac. nie chcialbym aby to zabrzmialo co to nie ja. Ale okrety za bardzo nie daja mozliwosci poszalenia z texami. duza skala obiektu w stos do detalu i jakos tak mi zawsze bylo nie podrodze.

 

kolo napedowe. cos mi sie zwalil shader gaski bo mam niewiadomoskad mega noisa: ] na niej. az oczy bola.

10ftexnaped.jpg

Napisano

Nie no pieknie to wyglada sledze od poczatku to co tam dziergasz i wyglada z kazdym upem coraz ładniej oczka sie ciesza jak sie patrzy na takie rzeczy powodzonka w dalszej pracy!!!

Napisano

Nie no pieknie to wyglada sledze od poczatku to co tam dziergasz i wyglada z kazdym upem coraz ładniej oczka sie ciesza jak sie patrzy na takie rzeczy powodzonka w dalszej pracy!!!

Napisano

hehe, dziekuje za wsparcie. przydaje sie bo czasami juz mam dosc, najgorsze jest uv: ]

uncle, racja. poprawie. obecnie jest szary

Napisano

hehe, dziekuje za wsparcie. przydaje sie bo czasami juz mam dosc, najgorsze jest uv: ]

uncle, racja. poprawie. obecnie jest szary

Napisano

Tweester, hehehe norma: ], gdzies tu w czelusciach wipa mozna znalesc moj przedostatni projekt batka japsow Fuso, on byl tak na 97% ukonczony...... ale jeszcze kiedys go podniose z dna: ] Kliment tez ma pelno porozpoczynanych mega fajnych projektow. ehhh tak to niestety bywa

Napisano (edytowane)

Kolo naciagowe: ]

Troche sie nad tym napierdzielilem. hehe najpierw przerabany model, potem uv i tex. mam go dosc: ].,,,, aaaaa no i zrownalem kolorystyke. w stacku psd pomechally mi sie warstwy w kolejnosci. przez to na poprzednim renderze, widac wyraznie roznice miedzy kadlubem, a kolem napedowym. Defekt wykryty i unieszkodliwiony

 

pozdr

10hnaciag.jpg

Edytowane przez KoMic
Napisano

O ! KoMic znowu robi eksterminacje wipem na forum :P. Jak go skonczysz wpadam na jazde testowa :D jakkolwiek bedzie to jezdzic. Swietna robota jak zwykle zreszta po ciezki dniu pracy naprawde przyjemnie jest zwiesic oko na takich screenach.

Napisano

No i coz Ci napisze...? Ze jeszcze ze dwa screeny i dam sobie spokoj z grafika i pojade do Angli zbierac ziemniaki do konca zycia? :P Nie.. napisze co innego :D Sluchaj jedziesz z tym koksem bo sie doczekac nie mozna zeby wreszcie zobaczyc cale podwozie no i caly czolg :D

Napisano

hehe, dzieki chlopaki, ale... nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu.

 

pomapowalem cale podwozie wiec pewnie niebawem skoncze robic mapy.

narazie, wrzucam wlazy.

10iwlaz.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzieki chlopaki.

OD kilku dni rzrezbilem podwozie, ledwo co udalo mi sie skonczyc. ufff.

Juz widze kilka drobiazgow ktore mnie denerwuje, ale w miare latwo bedzie je poprawic, np continental zapomnialem przewrocic po mirrorze.

a wiecccccc, tak to wyglada na chwile obecna.

11akola.jpg

11bkola.jpg

 

closeup

11ckola.jpg

Mam juz 70% wymyslonej scenerii, algieria/tunezja w resztkach imperium cesarstwa rzymskiego: ]

Edytowane przez KoMic
Napisano
Edit: zauważyłeś KoMicu jak się zaczynają mnożyć militarne topiki na forum?:D

 

Dzisiaj forum, jutro cały internet!

 

Świetny model i ciekawe podejście do tematu, nie mogę się już doczekać końcowego efektu:)

Napisano

KoMic a jak ty to wszystko mapujesz? Masz na to jakiś sposób żeby było łatwiej, osobny sofy czy wszystko tak ręcznie składasz w maxowym unwarpie?

Napisano

Chlopaki, wielkie dzieki za mile slowa.

Kliment, hhehe no jakos tak troche sie ich namnozylo: ], wkoncu... doskonale wiemy, ze to bardzo przyjemna tematyka

SSn4k3, zobaczymy jak to wyjdzie, fakt ze staram sie robic to pod duza rozdzialke

Chudy, poprawione : ]

Aust, mapuje wszytko w maxach, jedynym dodatkiem do unwrapa bez jakiego nie potrafie sie juz obejsc jest TEXTOOLS, stosuje go juz grubo od roku, fantastyczna maszyna do szycia: ]. staram sie w miare czesto sklejac wszytko w calosc, nawet kosztem delikatnych deformacji i potem wygladzac. dzieki temu uzuskuje ciaglasc siatki, a co za tym idzie ciaglosc textur wraz z uszkodzeniami. Jest to pracochlonne, ale chyba warto

 

obecnie mam najazd rodziny i kilka innych "klopotow" na glowie, wiec tempo delikatnie opadnie, ale niebawem cos wrzuce. POZDR: ]

Napisano

Rewelacja, naprawdę fajny model no i bardzo sugestywne, "ciężkie" tekstury. Gratuluję cierpliwości, szczególnie do ręcznego sklejania uv-ałki (nie masz w swoim sofcie jakiegoś malowania tekstur z viewportu?)!

Napisano

A ja mam takie pytanie (może się już pojawiło, nie czytałem całego wątku).

Też robię czołg, chociaż nie w takich detalach no i nie z taką pompą (jestem za mały w MAXie, żeby tak cudować). Moje pytanie jest o gąsienice. Używałeś jakiś sił, czy układałeś je ręcznie?

Drugie pytanie to o śrubki: Każdą robiłeś z osobna? Jest częścią poly, czy po prostu przyklejonym elementem?

Trzecie pytanie: Sam robisz textury? Skąd je bierzesz? Ten ostatni detal (z amortyzatorem) jest naprawdę fantastyczny. te wykończenia kół (z tym napisem) skąd się to wzięło?

 

Przepraszam jeśli pytam o jakieś tam twoje osobiste przepisy, jeśli nie chcesz ich zdradzać to mnie olej ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

mookie, peter_f. Dzieki chlopaki: ]

santo.

0. po to jest forum, abysmy sobie pomagali, moze czegos ja sie naucze, moze ktos inny odemnie i o to tu chyba chodzi. skrzetnie skrywane przepisy ktorymi userzy nie chca sie dzielic chowajac sie za jakas tajemnica sa dla SLABYCH, prawdziwi jezdzcy hardkoru nie znaja oporu: ] (hehe mega mi sie spodobalo to powiedzenie: ])

1. Gosienice powstaly z 2 elementow. 1 to ogniwo, 2 to spline po ktorym arrayem rozlozylem ogniwa. Extras>Spacing tool (dobrze zaznaczyc w context opcje fallow, dzieki temu bedziesz je mial wszytko ladnie rozlzone)

2. Stworzylem sobie model sruby i potem co najwyzej dodawalem do geometrii objektu przez attach, za bardzo nie rozumiem pytania: ]. Dobrze jest sobie dokladnie przemyslec sprawe, bo sposob i podejscie ma konsekwencje w pozniejszym etapie. NP jesli jakis element powtarza sie wielokrotnie, np takie ogniwo gasienicy. to nie warto calej gasienicy robic jako jeden element, tylko zeby kazde ogniwko bylo z osobna. wszytkim ustawiasz taka sama nazwe i mozna latwo je poterm replacowac. Wazne aby przemyslec czy sa potrzebne Ci instancje czy nie.

3. Materialy robie sam, ma texture jednego kanalu np diffuse, moze skladac sie bardzo duzo textur ktore blenduje sobie w PS i uzyskuje pozadany efekt. moim podstawowym skladem textur bazowych jest cgtextures.com, mozna znalezc tam fantastyczne texy w duzej rozdzialce. Do tego wszytkiego warto jeszcze sobie wypiec(bake taxturing pod "0") kilka przebiegow AO z rozna gestoscia i zasiegiem oddzialywania.

 

mam nadzieje ze udalo mi sie wyjasnic przynajmniej troche rzeczy o ktore pytales.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności