Aust Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 KoMic a w czym to renderujesz i jakie masz światła na scenie? Jak dla mnie gąski OK. A kadłub ...bisty
Bruneq Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Dobre!Szybki tut do robienia zaciekow na texturce prosze:)
eco Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 (edytowane) ladnie - powiedz gdzie takie taksówki jeżdzą ? trochę przypomina Africa TAXI Corporation Edytowane 25 Lipiec 2010 przez eco
Tweester Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Nieźle, nieźle. Widać że nie marnujesz KoMic wolnego czasu ;)
mujas Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 KoMic - modelowanie bardzo dobre ale textury to masakra zaje..... w stosunku do Fuso niesamowicie skilla sobie podkęciłeś Gratuluje czekam na zapowiedziane obdrapania, dym itd:)
KoMic Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 halset, masz racje. ale juz pisalem o tym wczesniej. tex gaski bedzie jeszcze randomizowana terenas, dziekowac: ] Aust, jedyny sluszny i prawdziwy. czyli Mental ray: ], oswietlenie prymitywne jak konstrukcja cepa. daylight+ jeden spocik. Bruneq, hehe bedzie szybki. bierzesz tex zacieku i blendujesz ja z tex podkladu, gotowe: ]. hehehe tak serjo serjo to pomyslimy: ] eco, hehehe takie samo mam skozjazenie, przez ten pasek czarno-zolty checkera: ] Tweester, jak spotykam sie ja i moj zapal, to staram sie to wykozystac. bardzo rzadko spotykamy sie razem: ] mujas, hehe dziekowac. nie chcialbym aby to zabrzmialo co to nie ja. Ale okrety za bardzo nie daja mozliwosci poszalenia z texami. duza skala obiektu w stos do detalu i jakos tak mi zawsze bylo nie podrodze. kolo napedowe. cos mi sie zwalil shader gaski bo mam niewiadomoskad mega noisa: ] na niej. az oczy bola.
KoMic Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 halset, masz racje. ale juz pisalem o tym wczesniej. tex gaski bedzie jeszcze randomizowana terenas, dziekowac: ] Aust, jedyny sluszny i prawdziwy. czyli Mental ray: ], oswietlenie prymitywne jak konstrukcja cepa. daylight+ jeden spocik. Bruneq, hehe bedzie szybki. bierzesz tex zacieku i blendujesz ja z tex podkladu, gotowe: ]. hehehe tak serjo serjo to pomyslimy: ] eco, hehehe takie samo mam skozjazenie, przez ten pasek czarno-zolty checkera: ] Tweester, jak spotykam sie ja i moj zapal, to staram sie to wykozystac. bardzo rzadko spotykamy sie razem: ] mujas, hehe dziekowac. nie chcialbym aby to zabrzmialo co to nie ja. Ale okrety za bardzo nie daja mozliwosci poszalenia z texami. duza skala obiektu w stos do detalu i jakos tak mi zawsze bylo nie podrodze. kolo napedowe. cos mi sie zwalil shader gaski bo mam niewiadomoskad mega noisa: ] na niej. az oczy bola.
wiecho Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Nie no pieknie to wyglada sledze od poczatku to co tam dziergasz i wyglada z kazdym upem coraz ładniej oczka sie ciesza jak sie patrzy na takie rzeczy powodzonka w dalszej pracy!!!
wiecho Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Nie no pieknie to wyglada sledze od poczatku to co tam dziergasz i wyglada z kazdym upem coraz ładniej oczka sie ciesza jak sie patrzy na takie rzeczy powodzonka w dalszej pracy!!!
norden Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 stuknięci... jak wam dadzą lepsze komputery to cały świat wymodelujecie...; ]
norden Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 stuknięci... jak wam dadzą lepsze komputery to cały świat wymodelujecie...; ]
JacekCichy Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Komic to naprawde przestaje byc smieszne... :P Niszczysz psychike przyjacielu. Nie moge sie doczekac konca :D
JacekCichy Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Komic to naprawde przestaje byc smieszne... :P Niszczysz psychike przyjacielu. Nie moge sie doczekac konca :D
KoMic Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 hehe, dziekuje za wsparcie. przydaje sie bo czasami juz mam dosc, najgorsze jest uv: ] uncle, racja. poprawie. obecnie jest szary
KoMic Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 hehe, dziekuje za wsparcie. przydaje sie bo czasami juz mam dosc, najgorsze jest uv: ] uncle, racja. poprawie. obecnie jest szary
kliment woroszyłow Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 jak tego nie skończysz to cie zabije :D
KoMic Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Tweester, hehehe norma: ], gdzies tu w czelusciach wipa mozna znalesc moj przedostatni projekt batka japsow Fuso, on byl tak na 97% ukonczony...... ale jeszcze kiedys go podniose z dna: ] Kliment tez ma pelno porozpoczynanych mega fajnych projektow. ehhh tak to niestety bywa
KoMic Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) Kolo naciagowe: ] Troche sie nad tym napierdzielilem. hehe najpierw przerabany model, potem uv i tex. mam go dosc: ].,,,, aaaaa no i zrownalem kolorystyke. w stacku psd pomechally mi sie warstwy w kolejnosci. przez to na poprzednim renderze, widac wyraznie roznice miedzy kadlubem, a kolem napedowym. Defekt wykryty i unieszkodliwiony pozdr Edytowane 28 Lipiec 2010 przez KoMic
Tweester Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Jedziesz KoMic =) Golden Galery buduje już nowe podium dla Ciebie :)
Predator Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 O ! KoMic znowu robi eksterminacje wipem na forum :P. Jak go skonczysz wpadam na jazde testowa :D jakkolwiek bedzie to jezdzic. Swietna robota jak zwykle zreszta po ciezki dniu pracy naprawde przyjemnie jest zwiesic oko na takich screenach.
JacekCichy Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 No i coz Ci napisze...? Ze jeszcze ze dwa screeny i dam sobie spokoj z grafika i pojade do Angli zbierac ziemniaki do konca zycia? :P Nie.. napisze co innego :D Sluchaj jedziesz z tym koksem bo sie doczekac nie mozna zeby wreszcie zobaczyc cale podwozie no i caly czolg :D
cortes Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 wiesz ze juz tworza dla ciebie platynowa galerie ? :PP
KoMic Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Napisano 31 Lipiec 2010 hehe, dzieki chlopaki, ale... nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu. pomapowalem cale podwozie wiec pewnie niebawem skoncze robic mapy. narazie, wrzucam wlazy. 1
mateogala Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Jak dla mnie ZAJEBISTA Maszynka, Wielki szacun Dla ciebie, za całość :)
cortes Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 yhm miło jest zobaczyc jak coś takiego się tworzy :)
KoMic Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) Dzieki chlopaki. OD kilku dni rzrezbilem podwozie, ledwo co udalo mi sie skonczyc. ufff. Juz widze kilka drobiazgow ktore mnie denerwuje, ale w miare latwo bedzie je poprawic, np continental zapomnialem przewrocic po mirrorze. a wiecccccc, tak to wyglada na chwile obecna. closeup Mam juz 70% wymyslonej scenerii, algieria/tunezja w resztkach imperium cesarstwa rzymskiego: ] Edytowane 3 Sierpień 2010 przez KoMic
kliment woroszyłow Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Masakra to jest, niby okrętowiec a rzeźnik ! :D Edit: zauważyłeś KoMicu jak się zaczynają mnożyć militarne topiki na forum?:D
Lucas Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Edit: zauważyłeś KoMicu jak się zaczynają mnożyć militarne topiki na forum?:D Dzisiaj forum, jutro cały internet! Świetny model i ciekawe podejście do tematu, nie mogę się już doczekać końcowego efektu:)
NV Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Już wiem do kogo uderzać o rady dot. texturowania :] (modelowania tez ;p )
Hynol Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Teksturki niezłe, ale to mapowanie mnie rozwaliło :). Czekam niecierpliwie na całość.
SSn4k3 Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Rzeźnik! Szok! Ja poproszę jakąś ładną rozdziałkę do druku:)
chudy Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 o jest babol!!: napis Continental masz w złą stronę :P
pabulo Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 cudo szczerze podziwiam zaangazowanie dotrwaj do końca i zrób scene na tym poziomie
Aust Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 KoMic a jak ty to wszystko mapujesz? Masz na to jakiś sposób żeby było łatwiej, osobny sofy czy wszystko tak ręcznie składasz w maxowym unwarpie?
KoMic Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Chlopaki, wielkie dzieki za mile slowa. Kliment, hhehe no jakos tak troche sie ich namnozylo: ], wkoncu... doskonale wiemy, ze to bardzo przyjemna tematyka SSn4k3, zobaczymy jak to wyjdzie, fakt ze staram sie robic to pod duza rozdzialke Chudy, poprawione : ] Aust, mapuje wszytko w maxach, jedynym dodatkiem do unwrapa bez jakiego nie potrafie sie juz obejsc jest TEXTOOLS, stosuje go juz grubo od roku, fantastyczna maszyna do szycia: ]. staram sie w miare czesto sklejac wszytko w calosc, nawet kosztem delikatnych deformacji i potem wygladzac. dzieki temu uzuskuje ciaglasc siatki, a co za tym idzie ciaglosc textur wraz z uszkodzeniami. Jest to pracochlonne, ale chyba warto obecnie mam najazd rodziny i kilka innych "klopotow" na glowie, wiec tempo delikatnie opadnie, ale niebawem cos wrzuce. POZDR: ]
mookie Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Rewelacja, naprawdę fajny model no i bardzo sugestywne, "ciężkie" tekstury. Gratuluję cierpliwości, szczególnie do ręcznego sklejania uv-ałki (nie masz w swoim sofcie jakiegoś malowania tekstur z viewportu?)!
peter_f Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 O STARY!!! Tego się nie da opisać! Nie piszę! 5****************************************************************** Geniusz!
santo Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 A ja mam takie pytanie (może się już pojawiło, nie czytałem całego wątku). Też robię czołg, chociaż nie w takich detalach no i nie z taką pompą (jestem za mały w MAXie, żeby tak cudować). Moje pytanie jest o gąsienice. Używałeś jakiś sił, czy układałeś je ręcznie? Drugie pytanie to o śrubki: Każdą robiłeś z osobna? Jest częścią poly, czy po prostu przyklejonym elementem? Trzecie pytanie: Sam robisz textury? Skąd je bierzesz? Ten ostatni detal (z amortyzatorem) jest naprawdę fantastyczny. te wykończenia kół (z tym napisem) skąd się to wzięło? Przepraszam jeśli pytam o jakieś tam twoje osobiste przepisy, jeśli nie chcesz ich zdradzać to mnie olej ;) Pozdrawiam
KoMic Napisano 6 Sierpień 2010 Autor Napisano 6 Sierpień 2010 mookie, peter_f. Dzieki chlopaki: ] santo. 0. po to jest forum, abysmy sobie pomagali, moze czegos ja sie naucze, moze ktos inny odemnie i o to tu chyba chodzi. skrzetnie skrywane przepisy ktorymi userzy nie chca sie dzielic chowajac sie za jakas tajemnica sa dla SLABYCH, prawdziwi jezdzcy hardkoru nie znaja oporu: ] (hehe mega mi sie spodobalo to powiedzenie: ]) 1. Gosienice powstaly z 2 elementow. 1 to ogniwo, 2 to spline po ktorym arrayem rozlozylem ogniwa. Extras>Spacing tool (dobrze zaznaczyc w context opcje fallow, dzieki temu bedziesz je mial wszytko ladnie rozlzone) 2. Stworzylem sobie model sruby i potem co najwyzej dodawalem do geometrii objektu przez attach, za bardzo nie rozumiem pytania: ]. Dobrze jest sobie dokladnie przemyslec sprawe, bo sposob i podejscie ma konsekwencje w pozniejszym etapie. NP jesli jakis element powtarza sie wielokrotnie, np takie ogniwo gasienicy. to nie warto calej gasienicy robic jako jeden element, tylko zeby kazde ogniwko bylo z osobna. wszytkim ustawiasz taka sama nazwe i mozna latwo je poterm replacowac. Wazne aby przemyslec czy sa potrzebne Ci instancje czy nie. 3. Materialy robie sam, ma texture jednego kanalu np diffuse, moze skladac sie bardzo duzo textur ktore blenduje sobie w PS i uzyskuje pozadany efekt. moim podstawowym skladem textur bazowych jest cgtextures.com, mozna znalezc tam fantastyczne texy w duzej rozdzialce. Do tego wszytkiego warto jeszcze sobie wypiec(bake taxturing pod "0") kilka przebiegow AO z rozna gestoscia i zasiegiem oddzialywania. mam nadzieje ze udalo mi sie wyjasnic przynajmniej troche rzeczy o ktore pytales.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się