Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Sala konferencyjna

 

Bardziej funkcjonalne byłyby chyba krzesła z takim małym blatem z boku, żeby pracownicy mogli sobie bazgrać podczas nudnych szkoleń.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dopiero dzisiaj, po raz dziesiąty odświeżając stronę, zauważyłem że poprzedni temat jest zamknięty i w końcu powstał nowy :) Już kiedyś wspominałem że przydał by się nowy, ze względu na te błędy z pojawianiem się linku do "nieistniejącej" następnej strony. Teraz możemy zacząć zapełniać kolejne 1500 stron :D

 

Bonifatz jakoś tak bym to widział, w klimatach pierwszego Mad Maxa ;) Łatwo nie będzie, sam nie mam pojęcia jak bym się za to zabrał (pewnie dożo scatterowania różnych trawek i kamieni)

route66.13392358_std.jpg

Napisano

Dawno mnie nie było więc tak tylko rzucę...

 

Arch515: coś ślicznego! Jakkolwiek Twoje zewnętrza oraz wnętrza oświetlane sztucznym światłem są przyjemne, to te wnętrza oświetlane "dziennym" tylko wypadają genialnie. Tam używasz tylko vraylightów czy wspomagasz się jakimiś hdr?

 

Pozdrawiam

Sz.

Napisano

naprawde stary model, odkopany z twardego

ostatnio tylko podmalowane tex, otoczenie to własna HDR'ka ze SLIK'a, no i render świerzy:

 

violinw.jpg

 

Jakby ktoś chciał się pobawić daje plik HDR: link

 

PS: render to jak narazie tylko test, bo GI kuleje, no i smyczka brak :)

Napisano

jlidesign-dzieki

pressenter-juz jest:)

XizOr- fakt, dzieki za dobre oko

tomek1212m- swiecone direct lightem spietym ze v ray skyem w envi. W odbiciach tez sky

 

najt werszyn:

ex2_low.jpg

Napisano

simonhc świetne! Przyczepiłbym się do trochę zbyt dużego bumpu/dispa na tym drewnianym decku na pierwszym planie. Poza tym rewelacja, trawka, światło, materiały i postpro itp :)

Napisano

Ciesze sie ze sie podoba.

Dzieki za uwagi, sa dla mnie bardzo wazne.

Razer- thx, deski do poprawy zanotowano

Dunus-:)

 

CORTES

 

model wyglada przyjemnie i zanosi sie na fajan pracke. Drewno wydaje sie szorstkie(to na obwodzie wyglada dobrze)

Napisano

Ja dokłądnie tego samego się czepnę co Razer. Przez to, że świecisz zza kamery akurat na te dechy, to strasznie sięto rzuca w oczyska. Poza tym przewspaniałe Pawle. Gratki.

 

Sz.

Napisano

Nvidia pewnie ze tylko testy,

 

Scena wyglada plasko IMO. Mysle ze zmiana oswietlenia duzo zmieni, kierunek zza kamery moze byc chybiony. Zasniezone drzewa sa fajne, jednak choinki chyba przeskalowane sporo. Dorzuciłbym kilka zasp i doprecyzował pierwszy plan. Zaczyn zacny zaiste masz:)

 

Pozdrowka! and keep going:)

Napisano

Kurdę, po simonhc, żal cokolwiek wrzucać, ale niech będzie, hehe

Można powiedzieć, że praktycznie koniec nie wliczając szumu, który cholernie ciężko zwalczyć w tej scenie i za dużego dispa na ręcznikach:)

pokojtest09ps.jpg

Pozdr

Napisano

Ustawienia właśnie są dość wysokie. AA (Adaptive QMC) na min 2 ;max 8, Irr Map: min/max rate: -3/0, HSph/Interp: 80/20, Nrm/Dist Thresh.: 0,03/0,4, Light Cache: 1200, QMC/rQMC Samper: Adapt. amount: 0,75, Min Samples: 8, Global subdivs mult.: 2,0, z tym, że w Color Mapping mam Exponential'a z wartościami bright/dark ustawionymi na 2,0 i podejrzewam, że to ma swój udział w tym szumie. Jak ktoś ma jakieś rady, chętnie posłucham. Sampling dla świateł i materiałów jest nie mniejszy niż 24.

Napisano

a nie lepiej dmc 1/4 lub 1/8 a w rQMC/QMC min samples na 20-40, a mnoznik global sudvivs moze byc 2,0 lub 3,0 spoko.. W sumie to troche podkrecone ale sproboj zrobic region rendering, czy nie trwa tez za dlugo, w sumie mam swoje z vrayem ale coz, mozna sprobowac. wartość min. 1 w dmc wystarcza, bo wieksze sluza tylko do uwydatnienia bardzo mało widocznych szczegółów np. linka od lampy itd., to taki antialiasing. W sumie wieksze wartości wydluzaja render. Ja tam dobrze nie znam sie ale przynajmniej rozumiem troche o co chodzi. Jak co spróbuj region rendering na ziarnistych miejscach - material albo granica swiatlo/cien Jak sie przyda to mozesz podziękować. A długo ten render idzie ?

Napisano (edytowane)

vision3d : racja, jeszcze mam tendencje do wyświecania wszystkiego na "glanz" hehe

Marek G : meep meep ! w sumie to podobne klimaty będą ;)

Razer : planuję coś takiego

 

tło w głównej mierze byłoby malowane. Biorąc pod uwagę, że to będzie pod animkę to będę starał się ograniczyć liczbę poly do minimum.

Dla chętnych jeden z dźwięków który chcę użyć w animacji :

pozdro!

Łukasz

Edytowane przez Bonifatz
Napisano

simonhc proszę już niczego nie pokazuj bo ludzi wprawiasz w kompleksy ;)

Bonifatz dźwięk idealnie pasuje, tylko się nie mogę doczekać finału

 

Pozdrawiam Ivan

  • Like 1
Napisano

JLI -IMHO bardzo spoko, odpuscilbym sobie tylko tego dofa bo przez to rozmywa ci totalnie podloge na pierwszym planie i nie widac co to jest i zmienił kolor tej pierdolki po prawej z czarnego na jakis bialy lakier.

Napisano

ola-f : wow! bardzo fajnie! Z tym lakierem to się chyba za bardzo napatrzyłem na oryginał

lak.jpg

Widzę że matowy na tym co zaproponowałeś prezentuje się bardzo dobrze! Wezmę to pod uwagę!

Dunuś : jest w planach :D

Napisano

pressenter - przyjemny render ale uciąłbym trochę góry i dodał u dołu. fajne światło

 

ode mnie krótka piłka, parę bibelotów do kuchni. jabłka everowskie. garnków jest więcej;)

 

test2l.jpg

Napisano (edytowane)

zdepth skreślony z listy rzeczy do nauczenia sie;)

 

roserend1kopia.jpg

 

roserend5.jpg

 

jlidesign - ten tiling na podlodze zamierzony? za oknem troche mleko wyszlo

 

edit: w podpisie masz literówke:)

Edytowane przez GrześDuro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności