cfaniak Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Sala konferencyjna Bardziej funkcjonalne byłyby chyba krzesła z takim małym blatem z boku, żeby pracownicy mogli sobie bazgrać podczas nudnych szkoleń.
jlidesign Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 cfaniak dzięki ale prezes powiedział " NIE", to proszę takie ;)
Razer Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Dopiero dzisiaj, po raz dziesiąty odświeżając stronę, zauważyłem że poprzedni temat jest zamknięty i w końcu powstał nowy :) Już kiedyś wspominałem że przydał by się nowy, ze względu na te błędy z pojawianiem się linku do "nieistniejącej" następnej strony. Teraz możemy zacząć zapełniać kolejne 1500 stron :D Bonifatz jakoś tak bym to widział, w klimatach pierwszego Mad Maxa ;) Łatwo nie będzie, sam nie mam pojęcia jak bym się za to zabrał (pewnie dożo scatterowania różnych trawek i kamieni)
pressenter Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Dawno mnie nie było więc tak tylko rzucę... Arch515: coś ślicznego! Jakkolwiek Twoje zewnętrza oraz wnętrza oświetlane sztucznym światłem są przyjemne, to te wnętrza oświetlane "dziennym" tylko wypadają genialnie. Tam używasz tylko vraylightów czy wspomagasz się jakimiś hdr? Pozdrawiam Sz.
simonhc Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 jeden z serii exteriorow nad ktorymi pracuje. soft i workflow jak zawsze, tasmowo bym rzekl
Orangegraphics Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 pieknie, jedyne co się odcina to drzewko z prawej strony, jakoś jego kolor nie pasuje
Vehr Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 No kurde super nic dodać się nie da więcej :) A można wiedzieć jak to dokładniej było świecono?
cortes Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 naprawde stary model, odkopany z twardego ostatnio tylko podmalowane tex, otoczenie to własna HDR'ka ze SLIK'a, no i render świerzy: Jakby ktoś chciał się pobawić daje plik HDR: link PS: render to jak narazie tylko test, bo GI kuleje, no i smyczka brak :)
simonhc Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 jlidesign-dzieki pressenter-juz jest:) XizOr- fakt, dzieki za dobre oko tomek1212m- swiecone direct lightem spietym ze v ray skyem w envi. W odbiciach tez sky najt werszyn:
Razer Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 simonhc świetne! Przyczepiłbym się do trochę zbyt dużego bumpu/dispa na tym drewnianym decku na pierwszym planie. Poza tym rewelacja, trawka, światło, materiały i postpro itp :)
simonhc Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Ciesze sie ze sie podoba. Dzieki za uwagi, sa dla mnie bardzo wazne. Razer- thx, deski do poprawy zanotowano Dunus-:) CORTES model wyglada przyjemnie i zanosi sie na fajan pracke. Drewno wydaje sie szorstkie(to na obwodzie wyglada dobrze)
pressenter Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Ja dokłądnie tego samego się czepnę co Razer. Przez to, że świecisz zza kamery akurat na te dechy, to strasznie sięto rzuca w oczyska. Poza tym przewspaniałe Pawle. Gratki. Sz.
NV Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Hmm ciężko po nim coś pokazywać no ale dobra, to w końcu tylko testy , pamiętaj to tylko testy...tylko... :D
simonhc Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Nvidia pewnie ze tylko testy, Scena wyglada plasko IMO. Mysle ze zmiana oswietlenia duzo zmieni, kierunek zza kamery moze byc chybiony. Zasniezone drzewa sa fajne, jednak choinki chyba przeskalowane sporo. Dorzuciłbym kilka zasp i doprecyzował pierwszy plan. Zaczyn zacny zaiste masz:) Pozdrowka! and keep going:)
Razer Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Nvidia Ale choiny! Pojechałeś :) I chyba za fioletowo jest, nieprzyjemnie, zmierzałbym raczej w kierunku lekkiego błękitu. Z resztą obecny tu simonhc wyznaczył swojego czasu godny naśladowania kierunek ;)
Touch Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Kurdę, po simonhc, żal cokolwiek wrzucać, ale niech będzie, hehe Można powiedzieć, że praktycznie koniec nie wliczając szumu, który cholernie ciężko zwalczyć w tej scenie i za dużego dispa na ręcznikach:) Pozdr
Touch Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Ustawienia właśnie są dość wysokie. AA (Adaptive QMC) na min 2 ;max 8, Irr Map: min/max rate: -3/0, HSph/Interp: 80/20, Nrm/Dist Thresh.: 0,03/0,4, Light Cache: 1200, QMC/rQMC Samper: Adapt. amount: 0,75, Min Samples: 8, Global subdivs mult.: 2,0, z tym, że w Color Mapping mam Exponential'a z wartościami bright/dark ustawionymi na 2,0 i podejrzewam, że to ma swój udział w tym szumie. Jak ktoś ma jakieś rady, chętnie posłucham. Sampling dla świateł i materiałów jest nie mniejszy niż 24.
Camel Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 a nie lepiej dmc 1/4 lub 1/8 a w rQMC/QMC min samples na 20-40, a mnoznik global sudvivs moze byc 2,0 lub 3,0 spoko.. W sumie to troche podkrecone ale sproboj zrobic region rendering, czy nie trwa tez za dlugo, w sumie mam swoje z vrayem ale coz, mozna sprobowac. wartość min. 1 w dmc wystarcza, bo wieksze sluza tylko do uwydatnienia bardzo mało widocznych szczegółów np. linka od lampy itd., to taki antialiasing. W sumie wieksze wartości wydluzaja render. Ja tam dobrze nie znam sie ale przynajmniej rozumiem troche o co chodzi. Jak co spróbuj region rendering na ziarnistych miejscach - material albo granica swiatlo/cien Jak sie przyda to mozesz podziękować. A długo ten render idzie ?
Bonifatz Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 (edytowane) vision3d : racja, jeszcze mam tendencje do wyświecania wszystkiego na "glanz" hehe Marek G : meep meep ! w sumie to podobne klimaty będą ;) Razer : planuję coś takiego tło w głównej mierze byłoby malowane. Biorąc pod uwagę, że to będzie pod animkę to będę starał się ograniczyć liczbę poly do minimum. Dla chętnych jeden z dźwięków który chcę użyć w animacji : pozdro! Łukasz Edytowane 28 Lipiec 2010 przez Bonifatz
Marek G Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 dzwięk fajny no jestem ciekaw co tam "spłodzisz" hehh , zapowiada się fajnie
arch515 Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 simonhc obrazki ziom zaje… naprawdę :), chodź jak ta świecąca plama za budynkiem wyjdzie na druku to ja nie wiem:)
jlidesign Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 simonhc proszę już niczego nie pokazuj bo ludzi wprawiasz w kompleksy ;) Bonifatz dźwięk idealnie pasuje, tylko się nie mogę doczekać finału Pozdrawiam Ivan 1
simonhc Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 pressenter Ładnie swiecone. jlidesign, arch1515- dzieki chopaki;)
KaeMS Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 JLI -IMHO bardzo spoko, odpuscilbym sobie tylko tego dofa bo przez to rozmywa ci totalnie podloge na pierwszym planie i nie widac co to jest i zmienił kolor tej pierdolki po prawej z czarnego na jakis bialy lakier.
jlidesign Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 KaeMS dzięki co do dofa ,to już usunąłem, ale pierdółki nie ponieważ w oryginale jest czarna ;)
Bonifatz Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) Klika testowych ujęć : Edytowane 29 Lipiec 2010 przez Bonifatz
Bonifatz Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 ola-f : wow! bardzo fajnie! Z tym lakierem to się chyba za bardzo napatrzyłem na oryginał Widzę że matowy na tym co zaproponowałeś prezentuje się bardzo dobrze! Wezmę to pod uwagę! Dunuś : jest w planach :D
vision3d Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 a zapodaj w tym pomaranczu, moze bezdie ciekawiej:) bo mi tu tez tez carpaint sie taki wyblakly i za mocno odbijajacy wydaje...
polka dot Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 pressenter - przyjemny render ale uciąłbym trochę góry i dodał u dołu. fajne światło ode mnie krótka piłka, parę bibelotów do kuchni. jabłka everowskie. garnków jest więcej;)
Camel Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Rewelacja, zrób jeszcze chiński komplet z paleczkami, bardzo ładny styl, zrób swoje jabłka no i sprzedaj modele ;)
polka dot Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 sprzedawałem jak byłem mały;) dzięki chłopaki. pomidory tesco value.
pressenter Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Polka: bardzo bene, zastanawia mnie tylko jak robisz ten delikatny glow? :) Sz.
GrześDuro Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) zdepth skreślony z listy rzeczy do nauczenia sie;) jlidesign - ten tiling na podlodze zamierzony? za oknem troche mleko wyszlo edit: w podpisie masz literówke:) Edytowane 28 Lipiec 2010 przez GrześDuro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się