pressenter Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Dzięki Ivan. :) No, coraz ciekawiej, dałbym może jakiegoś lekkiego chociaż speculara na drewno czy coś. Tam są jakieś włączniki z boku szafy? Ciekawe rozwiązanie. ;) Sz.
Loki Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 pressenter - 3 najfajniejszy z nich wszystkich imo, ale troche za ciemna trawa (i dół ogólnie), za to bardzo fajnie oświetlone wyszło to co powyżej poziomu gruntu. jlidesign - lampy się nie świecą
remanent Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Ej pressenter robisz postępy w exteriorze! Szacun koleżko.
airmoss Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 pressenter to jest hdr + sun czy hdr + direct? hdr w env i odbiciach ma ten sam multipler czy dla odbic podbijasz? tez staram sie ostatnio hdr oswietlac ale efekty nie bardzo mnie zadowalaja a u ciebie np szyby wyszly bardzo ladnie :)
pressenter Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Dzięki remanent. :) airmoss: Zawsze używałem z directem, ale tutaj akurat postanowiłem przesiąść się na vraysun. Co do odbić to właściwą odpowiedzią będzie "w ogóle". Nie daję mapy do slotu reflection env override, wszystkie odbicia są generowane z mapy znajdującej się w background. Sz. \o Edit:/ JEszcze taki teścik:
indian Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 (edytowane) wstyd pokazywać moje jedne z pierwszych prób w wizkach, po tym co Szymon ostatnio pokazuje(jest to nocna wersja światło leci z lampek): mac od RA Edytowane 8 Sierpień 2010 przez indian
viz.k Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Indian, mebelki niektore robisz spoko ale nad aranzacjami i ogolnie renderem musisz popracować:) To ujęcie które pokazałeś w ogole do mnie nie trafia, ani rendering, ani światło, ani ujęcie ani sama aranżacja. Te mebelki sprzedajesz na ts?
indian Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 @viz.k dzięki, utwierdziłeś mnie w przekonaniu że nie nadaje się do wizek, ale możę kiedyś.... Modele sprzedaje we własnym zarkesie( nie udzielam się na ts(jeszcze))
Berger Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Test lakieru, mapka rys będzie inna, ale narazie tylko taką dysponuje:
Loki Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 co sądzicie - wygląda znośnie? (co zmienić / poprawić itp. żeby to przypominało jak najbardziej brzozę brodawkowatą ?) te mają około 12-14m wysokości. liście chyba nie dają rady za bardzo (tak samo jak gałązki te najdrobniejsze?).
olaf Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 chyba tylko mapowanie galęzi i na ostatniej widac mocno tilowanie sie tekstury na trzydziestym czwartym lisciu siódmej gałęzi. Of kors zartuje - widac na pniu ;)
jahred6 Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Czarny kibelek. Uploaded with ImageShack.us
remanent Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Loki - poprawisz gałęzie i będzie ładna brzózka. tekstura pnia twoja? jahred6 - podoba mi się ta łazienka, poza tym ładny kadr pressenter - to mój ulubiony krzalun z everów, daj mu więcej odbić zobaczysz jak ten z lewej w cieniach "wstanie"
Loki Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 remanent - tekstury moje - wczoraj zbierałem referencje w parku :)
Camel Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 jahred6 nieco więcej burna ( no nawet jeśli nie reinhard :) ) bo jest za mroczno nawet w miejscach, gdzie powinno jasno i wyraziście wyglądać.
jahred6 Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Dunuś to jest exponential i zawsze go używam, ma on w założeniu więcej burna niż reinhard. Taki efekt świetlny chciałem uzyskać, więc sorry, ale o to mi chodziło... ;-) Świeci tu ściana z onyxa, led pod sufitem oraz lampka nad lustrem.
chudy Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Ja bym te światło pośrednie pod sufitem zrobił mocniejsze. Teraz tak troche nijako wygląda. A i lustro wyższe i bardziej odcięte jakoś od płytek. Teraz nie ma jakiegokolwiek przejścia między płytkami i lustrem. Pozdr. Dawid
kozioo Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 jahred - Za mało kontrastu zdecydowanie. Wszystko jest szare, nie ma ani czerni, ani świecącego onyksu.
Camel Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 cfaniak! Teraz to dopiero cfany jesteś! Ładnie wyszło, bardzo przyjemne światło, tylko trawa ciut ciemniejsza mogła być :) I dachówki 3d zrób :p
olaf Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 epicki parter, szczegolnie kolumny :) Twoj projekt?
Razer Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 cfaniak fakt, teraz wygląda bardzo fajnie :) Jeszcze minimalne dostrojenia kolorystyczne, np. dla mnie wszystko jest za bardzo nasycone. A ten tynk (?) na pierwszym piętrze słabo wygląda jakby w ogóle tekstur żadnych nie miał tylko sam kolor materiału. Wiesz, wygląda jak mydło, przydało by się go trochę zróżnicować. A, jeszcze z kolorem trawnika poszedłbym w kierunku tej zielini w tle za domem - wyszła bardzo fajnie, wiosennie.
Tores Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Czuć moc HDR-ek. pressenter - pięknie ci wychodzą. Niezłe masz te mapki. cfaniak - słodko, wizkowo. Jeżeli chciałeś taki efekt uzyskać to jest jak najbardziej osiągnięty. Loki - piękna tekstura samego pnia. Z gałęziami jest już gorzej. Na twoim miejscu nie nakładałbym na nie ten sam materiał jak na główny pień. Zmniejsz zakres tej tekstury do samej jasnej części. Najciększe gałązki zrobiłbym już ciemne wpadające w lekki bordo. Liście o ile kształt mają ok to uważam, że mają zbytnie nasycenie i nie ten odcień zielonego. jahred6 - coś bym zrobił ze światełkiem żeby lepiej biel ceramiki wyszła No i mój test hdr +direct prosto z maxa
pressenter Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 No ogólnie ładnie tylko zimnooooo, daj lekki kolorek directowi. ;) Ładna trawa, to disp? Sz.
Tores Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Dzięki pressenter. Z tym zimnem to jest tak, że chcę jak najbardziej kolory rzeczywiste przedstawić. Szary ma przypominać szary a nie brązowy. Jest to akurat rozbudowa i muszę ze wszystkim uważać. Trawa jak zwykle displacementem robiona.
cfaniak Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Dunuś: thx Ola-f: projekt nie mój :) Razer: fakt tynku nie ma, bo to tylko do test miał być i szybkie pokazanie bryły to się siedzieć i dłubać nie chciało, jak teraz patrze to rzeczywiście może trochę przesadziłem z nasyceniem, na przyszłość ostrożnie będę PS używał :) Tores: fajnie, spokojnie, szczególnie trawa z dispa
jahred6 Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Poprawiłem, wzmocniłem światła i lekki kontrast. Uploaded with ImageShack.us
jlidesign Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Oskar popracuj na Onyxem on ma inne żyłki ;)
MRmike Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 witam wszystkich ... pierwszy raz piszę tutaj w tym temacie ... daje takie coś ... troszke chyba z flara przesadziłem ;p
pressenter Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Nadal zimno jak diabli, śnieg tam powinien leżeć. :P I widać, że po lewej za pierwszą linią drzew nic nie ma, ale poza tym bardzo ładnie, szczególnie trawa mi się podoba. Jahred: ciemno i ogólnie jakoś bez wyrazu. :| MRmike: mocno coś nie teges, praktycznie cieni nie ma, możesz z tego na pewno dużo więcej wyciągnąć. ;) Pozdrawiam Szymon
Camel Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Nie no to jakoś wiosennie brzmi, wiem ze zimno ale bardzo mi sie podoba, Tores... :) jahred6: komu sie podoba załatwiać się w mrocznej łazience? :)
MRmike Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 pressenter: no właśnie mam problem z cieniami. Nie moge dojść do tego żeby były. W ustawieniach swiateł normalnie mam zaznaczone shadows i nie działają ...
pressenter Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Działają działają: One tam są i mają się dobrze, to Ty przepalasz za bardzo, przez co cienie są za słabe. ;) Sz.
Loki Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Tores - bardzo przyjemnie - nie słuchaj pressentera :) Fajna kora na tym drzewie. Dawałeś displacement jakiś na to? Podoba mi się poziom oświetlenia - tzn że nawet w mocno oświetlonych miejscach nie tracisz detalu (vide bump na tynku itp). Te krzaki w tle najsłabiej z tego wyglądają (pusty horyzont), a poza tym bardzo fajnie.
Tores Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Dzięki. Staram się ile mogę aby wyszło jak najlepiej. Kora ma tylko bumpa dość mocnego. Dom stoi na wzniesieniu dlatego tak pusto obok ale coś tam rzeczywiście można jeszcze wsadzić. jahred6 - dla mnie ciemna łazienka to nie łazienka. oczywiście chodzi mi o oświetlenie. muszę widzieć czy się dobrze ogoliłem.
cfaniak Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 jahred6 - łazience brakuje życia może kontrastu trochę więcej w PS? Ode mnie dalsze zabawy, tym razem z nastawieniem na postpro, inne od ostatniego cukierkowego. Co myślicie? Shot at 2010-08-10
Tores Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 cfaniak - jak dla mnie to nie ta kolorystyka. Te brzozy tyczki też nie wyglądają ciekawie.
Lucek Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Idąc za radą Tomali próbuję Vrayowego SSS2. Co sądzicie? nie za bardzo zblurowana ta gęba?
kozioo Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Droga jest przedobra, świetnie wygląda :) A ode mnie test lampy muszelkowej.
olaf Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 nie zapomnij o kierowcy tego czarnego: http://gordonandthewhale.com/wp-content/uploads/2008/09/david-hasselhoff-07.jpg
Loki Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 (edytowane) Bonifatz - to zielone zacne, ale czarny nie daje rady tzn. brzydkie auto poprostu :) Ta scena aż się prosi o dwa oldschoolowe wozy jak w teledysku Gorillaz "Stylo" A z mojej strony upgrade trawy (z inspiracji testami Toresa z przed kilku stron). Właśnie zauważyłem że jeszcze lekko widać powtarzalność tekstury, może powalczę z tym jutro jeszcze jak czas pozwoli. Edytowane 10 Sierpień 2010 przez Loki
Georgas Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 pressenter zmasakrowałeś to ! kozioo ciekawe, pokaż więcej :) Loki fajna trawka, to disp ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się