Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki Ivan. :)

 

No, coraz ciekawiej, dałbym może jakiegoś lekkiego chociaż speculara na drewno czy coś. Tam są jakieś włączniki z boku szafy? Ciekawe rozwiązanie. ;)

 

Sz.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pressenter - 3 najfajniejszy z nich wszystkich imo, ale troche za ciemna trawa (i dół ogólnie), za to bardzo fajnie oświetlone wyszło to co powyżej poziomu gruntu.

 

 

jlidesign - lampy się nie świecą

Napisano

pressenter to jest hdr + sun czy hdr + direct?

hdr w env i odbiciach ma ten sam multipler czy dla odbic podbijasz?

tez staram sie ostatnio hdr oswietlac ale efekty nie bardzo mnie zadowalaja a u ciebie np szyby wyszly bardzo ladnie :)

Napisano

Dzięki remanent. :)

 

airmoss: Zawsze używałem z directem, ale tutaj akurat postanowiłem przesiąść się na vraysun. Co do odbić to właściwą odpowiedzią będzie "w ogóle". Nie daję mapy do slotu reflection env override, wszystkie odbicia są generowane z mapy znajdującej się w background.

 

Sz. \o

 

Edit:/ JEszcze taki teścik:

 

57499910.jpg

Napisano (edytowane)

wstyd pokazywać moje jedne z pierwszych prób w wizkach, po tym co Szymon ostatnio pokazuje(jest to nocna wersja światło leci z lampek):

beznazwy2nb.jpg

mac od RA

Edytowane przez indian
Napisano

Indian, mebelki niektore robisz spoko ale nad aranzacjami i ogolnie renderem musisz popracować:) To ujęcie które pokazałeś w ogole do mnie nie trafia, ani rendering, ani światło, ani ujęcie ani sama aranżacja.

Te mebelki sprzedajesz na ts?

Napisano

@viz.k dzięki, utwierdziłeś mnie w przekonaniu że nie nadaje się do wizek, ale możę kiedyś....

Modele sprzedaje we własnym zarkesie( nie udzielam się na ts(jeszcze))

Napisano

brzozatest1.jpg

 

co sądzicie - wygląda znośnie? (co zmienić / poprawić itp. żeby to przypominało jak najbardziej brzozę brodawkowatą ?)

 

te mają około 12-14m wysokości.

 

liście chyba nie dają rady za bardzo (tak samo jak gałązki te najdrobniejsze?).

Napisano

chyba tylko mapowanie galęzi i na ostatniej widac mocno tilowanie sie tekstury na trzydziestym czwartym lisciu siódmej gałęzi. Of kors zartuje - widac na pniu ;)

Napisano

Loki - poprawisz gałęzie i będzie ładna brzózka. tekstura pnia twoja?

jahred6 - podoba mi się ta łazienka, poza tym ładny kadr

pressenter - to mój ulubiony krzalun z everów, daj mu więcej odbić zobaczysz jak ten z lewej w cieniach "wstanie"

Napisano

jahred6 nieco więcej burna ( no nawet jeśli nie reinhard :) ) bo jest za mroczno nawet w miejscach, gdzie powinno jasno i wyraziście wyglądać.

Napisano

Dunuś to jest exponential i zawsze go używam, ma on w założeniu więcej burna niż reinhard. Taki efekt świetlny chciałem uzyskać, więc sorry, ale o to mi chodziło... ;-) Świeci tu ściana z onyxa, led pod sufitem oraz lampka nad lustrem.

Napisano

Ja bym te światło pośrednie pod sufitem zrobił mocniejsze. Teraz tak troche nijako wygląda. A i lustro wyższe i bardziej odcięte jakoś od płytek. Teraz nie ma jakiegokolwiek przejścia między płytkami i lustrem.

 

Pozdr.

Dawid

Napisano

cfaniak! Teraz to dopiero cfany jesteś! Ładnie wyszło, bardzo przyjemne światło, tylko trawa ciut ciemniejsza mogła być :)

I dachówki 3d zrób :p

Napisano

cfaniak fakt, teraz wygląda bardzo fajnie :) Jeszcze minimalne dostrojenia kolorystyczne, np. dla mnie wszystko jest za bardzo nasycone. A ten tynk (?) na pierwszym piętrze słabo wygląda jakby w ogóle tekstur żadnych nie miał tylko sam kolor materiału. Wiesz, wygląda jak mydło, przydało by się go trochę zróżnicować. A, jeszcze z kolorem trawnika poszedłbym w kierunku tej zielini w tle za domem - wyszła bardzo fajnie, wiosennie.

Napisano

Czuć moc HDR-ek.

pressenter - pięknie ci wychodzą. Niezłe masz te mapki.

 

cfaniak - słodko, wizkowo. Jeżeli chciałeś taki efekt uzyskać to jest jak najbardziej osiągnięty.

 

Loki - piękna tekstura samego pnia. Z gałęziami jest już gorzej. Na twoim miejscu nie nakładałbym na nie ten sam materiał jak na główny pień. Zmniejsz zakres tej tekstury do samej jasnej części. Najciększe gałązki zrobiłbym już ciemne wpadające w lekki bordo. Liście o ile kształt mają ok to uważam, że mają zbytnie nasycenie i nie ten odcień zielonego.

 

jahred6 - coś bym zrobił ze światełkiem żeby lepiej biel ceramiki wyszła

 

No i mój test hdr +direct prosto z maxa

 

bezt.jpg

Napisano

Dzięki pressenter. Z tym zimnem to jest tak, że chcę jak najbardziej kolory rzeczywiste przedstawić. Szary ma przypominać szary a nie brązowy. Jest to akurat rozbudowa i muszę ze wszystkim uważać. Trawa jak zwykle displacementem robiona.

Napisano

Dunuś: thx

 

Ola-f: projekt nie mój :)

 

Razer: fakt tynku nie ma, bo to tylko do test miał być i szybkie pokazanie bryły to się siedzieć i dłubać nie chciało, jak teraz patrze to rzeczywiście może trochę przesadziłem z nasyceniem, na przyszłość ostrożnie będę PS używał :)

 

Tores: fajnie, spokojnie, szczególnie trawa z dispa

Napisano

Nadal zimno jak diabli, śnieg tam powinien leżeć. :P I widać, że po lewej za pierwszą linią drzew nic nie ma, ale poza tym bardzo ładnie, szczególnie trawa mi się podoba.

 

Jahred: ciemno i ogólnie jakoś bez wyrazu. :|

 

MRmike: mocno coś nie teges, praktycznie cieni nie ma, możesz z tego na pewno dużo więcej wyciągnąć. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Nie no to jakoś wiosennie brzmi, wiem ze zimno ale bardzo mi sie podoba, Tores... :)

jahred6: komu sie podoba załatwiać się w mrocznej łazience? :)

Napisano

pressenter: no właśnie mam problem z cieniami. Nie moge dojść do tego żeby były. W ustawieniach swiateł normalnie mam zaznaczone shadows i nie działają ...

Napisano

Tores - bardzo przyjemnie - nie słuchaj pressentera :)

 

Fajna kora na tym drzewie. Dawałeś displacement jakiś na to?

 

Podoba mi się poziom oświetlenia - tzn że nawet w mocno oświetlonych miejscach nie tracisz detalu (vide bump na tynku itp).

Te krzaki w tle najsłabiej z tego wyglądają (pusty horyzont), a poza tym bardzo fajnie.

Napisano

Dzięki. Staram się ile mogę aby wyszło jak najlepiej. Kora ma tylko bumpa dość mocnego. Dom stoi na wzniesieniu dlatego tak pusto obok ale coś tam rzeczywiście można jeszcze wsadzić.

 

jahred6 - dla mnie ciemna łazienka to nie łazienka. oczywiście chodzi mi o oświetlenie. muszę widzieć czy się dobrze ogoliłem.

Napisano

jahred6 - łazience brakuje życia może kontrastu trochę więcej w PS?

 

Ode mnie dalsze zabawy, tym razem z nastawieniem na postpro, inne od ostatniego cukierkowego. Co myślicie?

 

02a.png

Shot at 2010-08-10

Napisano (edytowane)

Bonifatz - to zielone zacne, ale czarny nie daje rady tzn. brzydkie auto poprostu :)

Ta scena aż się prosi o dwa oldschoolowe wozy jak w teledysku Gorillaz "Stylo"

 

 

A z mojej strony upgrade trawy (z inspiracji testami Toresa z przed kilku stron).

 

grasstestwww.jpg

 

Właśnie zauważyłem że jeszcze lekko widać powtarzalność tekstury, może powalczę z tym jutro jeszcze jak czas pozwoli.

Edytowane przez Loki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności