pixelvision Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 jlidesign: model oczywiscie moj, czyli sciema:] cheers Ściema jak się patrzy :). Kto się nigdy Poserem nie bawił to nie skuma, że stamtąd masz model Jessi :)))... Tekstury też z Posera. Łączenia tekstur pomiędzy szyją a korpusem spowodowane są tym, że gdyby Bolitic połączył głowę z resztą modelu nie miałby tekstury całego ciała z głową :)))... Ehhh... Dużo by tu pisać o tej ściemie............... :(
Loki Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Chudy fajnie, ale przejarałeś troche za bardzo (nasycenie kolorów za wysokie i zbyt jaskrawe słońce moim zdaniem). Brakuje krawężników :), trawa na 2 obrazku fajniej wygląda niż na pierwszym.
Loki Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 mgła dziwna pressenter - tzn na 1 obrazku. Fajnie wyszedł ostatni. Podoba mnie się też drugi - choć drzewa bym zmienił na bardziej "przestrzenne" bo teraz dość płasko ten ostatni plan wypadł (pewnie też przez tą mgłę). Ten obrazek mógł by fajniej wyglądać w takim porannym słońcu (niebo wczesno porankowe, ostre słońce itp).
Orangegraphics Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 press> kadry 2 i 3 w sumie nic nadzwyczajnego nie pokazują, so zwyczajnie nudne, szczególnie w tej kolorystyce. za dużo wogóle tego foga w tych obrazkach. 5 najlepszy gdyby tylko przesunąć czerwony fotel w prawo aby nie zasłaniał całego przejścia. linear czy reinhard?
peter_f Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 pressenter@ jest w tym potencjał Szymon, choć w tej chwili mocno czuć brak detalu na zewnątrz, ale mgiełka zacna. Aż prosiłoby się o nieco mokre kafle itd, bo pewnie przy takiej mgle wilgotność jest spora. Ode mnie "test studia" :P dla krzesła "moich marzeń" ;) Tak naprawdę test for fun w kuchniach, które wespół z Pionixem kończymy.
chudy Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 wizualnie super, ale krzesła kompletnie nie pasują do tej kuchni. Pozdr. Dawid
peter_f Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 Dzięki Dawid :) Krzesło właśnie jest strasznie dizajnerskie i pasuje do wszystkiego (to słowa pionixa ) :P A tak na poważnie to krzesło z innej kuchni ale chciałem je przetestować, a miałem tą kuchnię pod ręką :) Przy okazji: na pewno spotkaliście się z takim oto bugiem vray IESa w odbiciach. Macie pomysł jak sobie z tym fatalnym odbiciem poradzić?
velopl Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 (edytowane) Taki tescik thei Edytowane 21 Wrzesień 2010 przez velopl
Camel Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 (edytowane) peter_f - miałem taki problem. odznacza się ustawienie że highlight od tego glossa ma tą samą wartość co sam glossiness, w material editorze, i highlight ustawić na 1,0 i po problemie. Edytowane 21 Wrzesień 2010 przez Camel
pionix Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 Dunuś - po problemie ale połowicznie. Zmieniasz w ten sposób właściwości materiału i niekoniecznie może on potem dobrze wyglądać. Można też Hilight glossiness dać na 0.1 i też będzie "po problemie".
kozioo Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 Jeśli używasz w scenie jakichś punktowych źródeł światła to rzeczywiście możesz stracić bliki. Ale jeśli masz głównie area lighty to myślę że dunusiowy sposób jednak da radę bez dużego wpływu na wygląd materiału;) Ale to jak zwykle trzeba sprawdzic w konkretnym przypadku.
Camel Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 To prawda, pionix, co powiedziales o zmiane wlasciwosci materialu, chciałem napisać że highlight glossiness można dokontrolować aby wyszedł w miarę przyzwoity blik, ale się powstrzymałem, pomyślałem sobie że peter_f domyśli się o co chodzi :) 1
peter_f Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 Dunuś: dzięki Adam. Wszystko ma swoje plusy i minusy, ale póki co Twój sposób wyeliminował problem. Dzięki Stary. +
Kub@ Napisano 21 Wrzesień 2010 Napisano 21 Wrzesień 2010 peter_f z tego co pamietam w iesach da się odchaczyć speculara. Tylko nie w vray ies tylko tym maxowym.
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Takie jeszcze zabawy... kajam się albowiem wróciłem ostatnio do target camera, co okazało się ogromnym błędem... . . Sz.
indian Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Pięknie Szymon, gdyby nie lewitująca sofka po lewej było by jeszcze lepiej :) salut.
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Dzięki. :) Sofa to B&B Italia Luis, wykańczana na dole chromowaną listwą, ale stojąca jeszcze na małych nóżkach... nie lewituje. ;) Sz.
Kubaswielgus Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 pressenter. Moim zdaniem wnętrze ma jakiś nieokreślony styl. O ile sam budynek ma świetną architekturę (na tym ujęciu co pokazałeś wygląda to rewelacyjnie!) to wnętrze całkowicie odstaje. Zupełnie inny poziom.
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Ale w sensie, że się nie komponują czy o co chodzi, bo to dwa zupełnie oddzielne obiekty. ;)
Orangegraphics Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Ewdług mnie press krzesła do wymiany, i ich materiał głównie
Bonifatz Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 (edytowane) Test nowych brzózek. (kora jeszcze do wymiany pójdzie) Edytowane 26 Wrzesień 2010 przez Bonifatz
Kubaswielgus Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 pressenter. Budynek wygląda jak obrazek z porządnego czasopisma arch. a wnętrze jak słodki projekt w "Dobrym Wnętrzu" - nie zgrywają się. No chyba, że to oddzielne projekty, ale z tego co kojarzę to zawsze pokazywałeś prace z tej samej serii.
indian Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Zwracam honor Szymon :) @Bonifatz piękne brzózki Ode mnie szybki render ptaszka: salut.
Morphe Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 bonifatz pokaz refke ;) generalnie nie pasi mi ich struktura, za duze listki, galazki nie opadaja, mhm... Moje brzuzki sa podobne nie opadaja galazki, ale sa 2x mniejsze , delikatniejsze. tak duzej brzozie powinny chyba opadac choc troche? Generalnie pomijajac kwestie gatunkow, to wygladaja bardzo sympatycznie i realistycznie.
Bonifatz Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Morphe : wzorowałem się na tym : http://en.wikipedia.org/wiki/Aspen
pressenter Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Ewdług mnie press krzesła do wymiany, i ich materiał głównie Zgadzam się całkowicie, próbuję znaleźć coś lepszego, ale nic mi nie pasuje. :| pressenter. Budynek wygląda jak obrazek z porządnego czasopisma arch. a wnętrze jak słodki projekt w "Dobrym Wnętrzu" - nie zgrywają się. No chyba, że to oddzielne projekty, ale z tego co kojarzę to zawsze pokazywałeś prace z tej samej serii. Dwa zupełnie nie powiązane projekty. Wnętrze to cukierek dla klienta, projekt mieszkania 100m2; zewnętrze to rekonstrukcja istniejącego projektu, totalnie dla zabawy. ;) Sz.
Camel Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 indian: teraz to dopiero nieźle wygląda, najlepiej sprzedaj z materiałami i tex zeby nie bylo ze :)
Loki Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Bonifatz - pień się nienaturalnie zwęża ku górze (nie proporcjonalnie) - to w zasadzie głównie rzuca się w oczy jako minus w porównaniu z referencjami jakie dałeś. Poza tym całkiem fajne brzózki. Brzóz jest różnych odmian mnóstwo więc ciężko bez nazwy dokładnej gatunkowej stwierdzić czy model wygląda dobrze czy nie.A w ogólnym rozrachunku ważne żeby klient był zadowolony a nie żeby brzoza była mega realistyczna. Swoją drogą - brzoza jest o tyle "łatwa" w przygotowaniu, że dając drzewo o w miarę zbliżonym pokroju, mniej więcej odpowiedniej wielkości liści i charakterystycznej brzozowej korze - łatwo oszukać widza - siła skojarzeń. Gorzej z mniej charakterystycznymi drzewami.
Bonifatz Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 (edytowane) Loki : dzięki! onyx i growfx spędzają mi sen z powiek ;) Biorę się za następne drzewka bo mam zamiar się położyć dzisiaj przed 4ta ......... Maly test przed finalnym rednerem. Edytowane 26 Wrzesień 2010 przez Bonifatz
Loki Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 moim zdaniem za dużo żółtego - (ale tak o "Ciut"). Czarne auto - brakuje mu świateł z tyłu (mapek). Fajny asfalt. Przyjemna trawa na 1 planie (modelowana czy to wklejka ze zdjęcia?) Bardzo fajne niebo. Więcej niebieskiego mogło by się odbijać w szybach (tak jest pewnie bardziej naturalnie, zważywszy na niebo z dużą ilością białych chmur - i faktem że jest jasne zaraz nad horyzontem, ale mogło by to ożywić budynek nieco). Te drzewa w tle - jaką metodą? (Plane + opacity czy modele?) Asfalt miażdży jednym słowem :) - Krawężniki mogły by nie być tak długie (na oko wydają się być ponad 2m) Moje brzozy - nie idealne.
Bonifatz Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 (edytowane) Co do żółtego zgodzę się, chciałem żeby zrobiło się "ciepło". hmm myślałem że maja szklane klosze te samochody. Tu akurat odbija się hdrka i racja, niebo przy horyzoncie bardzo jasne. Drzewka z tyłu z onxya. Racja z tymi krawężnikami przesadziłem! Już poprawione. Trawa to model : 4ry rodzaje roślinek. Dzięki za review! Edytowane 26 Wrzesień 2010 przez Bonifatz
Loki Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 trawa bardzo zacna. Sadziłeś każdy rodzaj osobno tej trawy czy masz gotowy "placek" i już taki rozkładasz? (zastanawiam się co jest wygodniejsze / szybsze do renderowania, czy 1 proxy np 30x30cm z rozłożonymi roślinkami, czy szybciej / łatwiej renderuje się jeśli każda roślinka jest osobno rozkładana groundwizem) ?
Bonifatz Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Fajno że, się trawka podoba! Akurat tym razem, trawę rozsiewałem Mutliscatterem, jest o wiele szybszy i oszczędniejszy od groundwiza. Bardzo go polecam. Rozsiewałem rośliny pojedynczo, jedyna komplikacja wynika z tego, że nie można sobie tak jak w groundwizie "pomalować" gdzie co ma być. Wtedy z pomocą przychodzą maski i w sumie podobna kontrola z tym, że trzeba się trochę bardziej na wyginać. W groundwizie lepiej renderowac "placki" trawy. Wtedy istnieje mniejsze prawdopodobieństwo zajechania ramu. Z zajechaniem Multiscattera jest już problem ;)
Morphe Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 a widzisz, nawet nie wiedzialem ze taka brzoza jest:) troche sie rozni, ale charakter ma. trawa zas wysmienita.
cfaniak Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Taki obrazek, miało być ładnie, przyjemnie i sielankowo: Macie jakiś dobry patent na odbicia w szkle? Umieszczać plane'a za kamerą z jakimiś widoczkiem? Pozdr.
indian Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 (edytowane) Szybki render lampy: salut. O jeny, dopiero teraz zauważyłem jak mi kompresja zżarła :/ Edytowane 25 Wrzesień 2010 przez indian
Gość Gosc Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Indian, dosyc tych meduz :P Daj cos nowego, bardziej fresh!
Gość Machinista Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Pierwsze rendery z Maya :) Macie pomysł dlaczego światło tak paskudnie odbija się na ściankach ? Wina materiału czy może samego światła ?
Arkhaor Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Ja obstawiam źle skonfigurowane cienie ;- ). Jeśli chodzi ci o to o co mi chodzi :P.
olaf Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 jakbyś kaburą dopełnił tą salamandrę wyszłoby ciekawie.
Gość Gosc Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Press to zolte swiatelko na suficie, fuj,fuj :P zmniejsz nasycenie koloru
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Moje poczatki z 3d stereo, swiatla w studiu nie w ta strone i brak bierznika ale nie o to chodzilo :), mam takie papierowe okularki, mi sie wydaje dobrze.. ale czy moglby ktos zerknac i powiedziec czy glebia itd jest okej ? dzieki :)
maciek.m Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 @pionix wiesz moze od czego to moze zalezec? zle ustawiony poczatek i koniec glebi czy rozstaw kamer...? bo to ze montuje 2 obrazki w photoshopie zmieniajac kanaly to ne ma znaczenia jak bym robil w jakims programie przystosowanym do laczenia tych zdjec?
pionix Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Nie jestem w tej wiedzy tajemnej zbyt biegły ale może spróbuj złożyć to takim programikiem: http://www.stereoeye.jp/software/index_e.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się