Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

jlidesign: model oczywiscie moj, czyli sciema:]

cheers

 

Ściema jak się patrzy :).

Kto się nigdy Poserem nie bawił to nie skuma, że stamtąd masz model Jessi :)))... Tekstury też z Posera.

 

Łączenia tekstur pomiędzy szyją a korpusem spowodowane są tym, że gdyby Bolitic połączył głowę z resztą modelu nie miałby tekstury całego ciała z głową :)))...

 

Ehhh... Dużo by tu pisać o tej ściemie............... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mgła dziwna pressenter - tzn na 1 obrazku.

 

Fajnie wyszedł ostatni. Podoba mnie się też drugi - choć drzewa bym zmienił na bardziej "przestrzenne" bo teraz dość płasko ten ostatni plan wypadł (pewnie też przez tą mgłę).

 

Ten obrazek mógł by fajniej wyglądać w takim porannym słońcu (niebo wczesno porankowe, ostre słońce itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter@ jest w tym potencjał Szymon, choć w tej chwili mocno czuć brak detalu na zewnątrz, ale mgiełka zacna. Aż prosiłoby się o nieco mokre kafle itd, bo pewnie przy takiej mgle wilgotność jest spora.

Ode mnie "test studia" :P dla krzesła "moich marzeń" ;) Tak naprawdę test for fun w kuchniach, które wespół z Pionixem kończymy.

 

toskaniakrzeslatest.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dawid :) Krzesło właśnie jest strasznie dizajnerskie i pasuje do wszystkiego (to słowa pionixa ) :P

A tak na poważnie to krzesło z innej kuchni ale chciałem je przetestować, a miałem tą kuchnię pod ręką :)

 

Przy okazji: na pewno spotkaliście się z takim oto bugiem vray IESa w odbiciach. Macie pomysł jak sobie z tym fatalnym odbiciem poradzić?

55812515.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f - miałem taki problem. odznacza się ustawienie że highlight od tego glossa ma tą samą wartość co sam glossiness, w material editorze, i highlight ustawić na 1,0 i po problemie.

 

hght.gif

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli używasz w scenie jakichś punktowych źródeł światła to rzeczywiście możesz stracić bliki. Ale jeśli masz głównie area lighty to myślę że dunusiowy sposób jednak da radę bez dużego wpływu na wygląd materiału;) Ale to jak zwykle trzeba sprawdzic w konkretnym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, pionix, co powiedziales o zmiane wlasciwosci materialu, chciałem napisać że highlight glossiness można dokontrolować aby wyszedł w miarę przyzwoity blik, ale się powstrzymałem, pomyślałem sobie że peter_f domyśli się o co chodzi :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonifatz pokaz refke ;)

generalnie nie pasi mi ich struktura, za duze listki, galazki nie opadaja, mhm...

Moje brzuzki sa podobne nie opadaja galazki, ale sa 2x mniejsze , delikatniejsze. tak duzej brzozie powinny chyba opadac choc troche?

Generalnie pomijajac kwestie gatunkow, to wygladaja bardzo sympatycznie i realistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewdług mnie press krzesła do wymiany, i ich materiał głównie

 

Zgadzam się całkowicie, próbuję znaleźć coś lepszego, ale nic mi nie pasuje. :|

 

pressenter. Budynek wygląda jak obrazek z porządnego czasopisma arch. a wnętrze jak słodki projekt w "Dobrym Wnętrzu" - nie zgrywają się. No chyba, że to oddzielne projekty, ale z tego co kojarzę to zawsze pokazywałeś prace z tej samej serii.

 

Dwa zupełnie nie powiązane projekty. Wnętrze to cukierek dla klienta, projekt mieszkania 100m2; zewnętrze to rekonstrukcja istniejącego projektu, totalnie dla zabawy. ;)

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - pień się nienaturalnie zwęża ku górze (nie proporcjonalnie) - to w zasadzie głównie rzuca się w oczy jako minus w porównaniu z referencjami jakie dałeś. Poza tym całkiem fajne brzózki.

 

Brzóz jest różnych odmian mnóstwo więc ciężko bez nazwy dokładnej gatunkowej stwierdzić czy model wygląda dobrze czy nie.A w ogólnym rozrachunku ważne żeby klient był zadowolony a nie żeby brzoza była mega realistyczna.

 

Swoją drogą - brzoza jest o tyle "łatwa" w przygotowaniu, że dając drzewo o w miarę zbliżonym pokroju, mniej więcej odpowiedniej wielkości liści i charakterystycznej brzozowej korze - łatwo oszukać widza - siła skojarzeń.

 

Gorzej z mniej charakterystycznymi drzewami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem za dużo żółtego - (ale tak o "Ciut").

 

Czarne auto - brakuje mu świateł z tyłu (mapek).

Fajny asfalt. Przyjemna trawa na 1 planie (modelowana czy to wklejka ze zdjęcia?)

Bardzo fajne niebo. Więcej niebieskiego mogło by się odbijać w szybach (tak jest pewnie bardziej naturalnie, zważywszy na niebo z dużą ilością białych chmur - i faktem że jest jasne zaraz nad horyzontem, ale mogło by to ożywić budynek nieco).

 

Te drzewa w tle - jaką metodą? (Plane + opacity czy modele?)

 

Asfalt miażdży jednym słowem :) - Krawężniki mogły by nie być tak długie (na oko wydają się być ponad 2m)

 

Moje brzozy - nie idealne.

brzozytest2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do żółtego zgodzę się, chciałem żeby zrobiło się "ciepło".

hmm myślałem że maja szklane klosze te samochody.

Tu akurat odbija się hdrka i racja, niebo przy horyzoncie bardzo jasne.

Drzewka z tyłu z onxya. Racja z tymi krawężnikami przesadziłem! Już poprawione.

Trawa to model :

 

4ry rodzaje roślinek.

Dzięki za review!

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawa bardzo zacna. Sadziłeś każdy rodzaj osobno tej trawy czy masz gotowy "placek" i już taki rozkładasz? (zastanawiam się co jest wygodniejsze / szybsze do renderowania, czy 1 proxy np 30x30cm z rozłożonymi roślinkami, czy szybciej / łatwiej renderuje się jeśli każda roślinka jest osobno rozkładana groundwizem) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno że, się trawka podoba!

Akurat tym razem, trawę rozsiewałem Mutliscatterem, jest o wiele szybszy i oszczędniejszy od groundwiza. Bardzo go polecam. Rozsiewałem rośliny pojedynczo, jedyna komplikacja wynika z tego, że nie można sobie tak jak w groundwizie "pomalować" gdzie co ma być. Wtedy z pomocą przychodzą maski i w sumie podobna kontrola z tym, że trzeba się trochę bardziej na wyginać.

 

W groundwizie lepiej renderowac "placki" trawy. Wtedy istnieje mniejsze prawdopodobieństwo zajechania ramu. Z zajechaniem Multiscattera jest już problem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Machinista

Pierwsze rendery z Maya :)

gothic09.jpg

Macie pomysł dlaczego światło tak paskudnie odbija się na ściankach ? Wina materiału czy może samego światła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności