Napisano 27 Październik 201014 l a na czym tutaj jest skupiona ostrość? bo nawet te bryły na pierwszym planie nie są za ostre:P bo światlo i materiały to fajne
Napisano 28 Październik 201014 l arch515 - dobry człowieku fajnie że się z nami podzieliłeś tymi obrazkami. inspiracja i motywacja. brawo! pionix - bardzo mi się podobają te delikatne zasłonki i kadr. będzie w wersji wieczornej?? i żeby nier było że nic nie robię to wrzucam swój test. fryrender - czas renderu: czas pokaże ;D Edytowane 28 Październik 201014 l przez remanent
Napisano 28 Październik 201014 l Remanent: przyzwoicie, ale powiedz mi taką rzecz: nie wysypuje Ci plugin do 3dsa całej aplikacji w trakcie renderowania podglądu materiału? Sz.
Napisano 29 Październik 201014 l Pressenter - dzięki. Chętnie bym Ci pomógł tylko, że ja pracuję w cinemie i wszystko tam działa. Miałem raz problem z szybkością działania material editora. Pomogło reinstalowanie obu softów. Różnie plugin działa w różnych softach. Pamietam ze słabo był zintegrowany z lightwavem. Sprawdź też czy masz najnowszą wersję plugina. Wywala mi edytor na displace'sie więc włączamy go po eksporcie do fryrendera. Plugin warto ściągnąć ze strony, bo jest często aktualizowany i jest bezpłatny Edytowane 29 Październik 201014 l przez remanent
Napisano 29 Październik 201014 l a na czym tutaj jest skupiona ostrość? bo nawet te bryły na pierwszym planie nie są za ostre:P bo światlo i materiały to fajne dzięki bardzo za pochwałkę, ostrość skupiona prawie na zielonym torus knocie :p
Napisano 29 Październik 201014 l Dunuś zapomniałem właśnie pochwalić. Pięknie się prezentuje ta biała miękkość :) Test shader'a możesz uznać IMO za bardzo udany.
Napisano 30 Październik 201014 l Testy światła do salonu+kuchnia w oczekiwaniu na wytyczne odnośnie wyposażenia
Napisano 30 Październik 201014 l cfaniak Ogólnie fajnie, ale zmień kolor światła nieba na inny niż biały i trochę zmiękcz ostrość cieniowania IE'sów
Napisano 31 Październik 201014 l Ostatnio pobawiłem się trochę postprodukcją w scenie kallista. Muszę jeszcze zrobić ciekawe close upy aby wybrnąć z tych płytek :)
Napisano 31 Październik 201014 l Witam jako że uczę się renderowania wrzucam tu takie coś i załączam pytanie co zrobić by wyglądało to lepiej? EDIT: Zmienione na jotpega Edytowane 31 Październik 201014 l przez Smoku
Napisano 31 Październik 201014 l taka tam tapicerowana winda;) smoku132 - póki co niczego nie widzę, wrzuciłeś render w formacie PNG a te trochę ważą
Napisano 31 Październik 201014 l smoku fajnie żeś go teraz ułożył, poza fajna itd. (tylne koło za mocno wysunięte - równaj do nadkola zawsze patrząc od góry) :) Zmieniłbym lakier - żeby troszkę błysku było (chyba, że preferujesz mat), daj na tego mesh light'a u góry jakiś gradient, żeby równomiernie nie świecił. Przede wszystkim na oponie powinno być troszkę speculara i duża miękkość - musi być guma uwidoczniona, bo będzie samochód 'lewitował' w tak ciemnym studio ;) Pracuj dalej, bo dla mnie zrobiłeś makabryczny progress od momentu, w którym wkleiłeś w swoim wątku pierwsze jakieś tam próby modelowania samochodu. Teraz widać, że jest tu już pewien poziom. Naprawdę! :) Kombinuj - tak jak ja. Dalej siedzę nad ustawieniami studio i lakieru (sic!). Szału powoli dostaję, ale sylwetka całkiem całkiem się wyłania i potrafię teraz sporo wyciągnąć z node'ów Blenderowych (przed kilkoma tygodniami wiedziałem tylko, jak zrobić mix materiałów :D ).
Napisano 31 Październik 201014 l smoku daj refleksy na lakier i oświeć go trochę od tyłu (zawsze to dodaje trochę atrakcyjności) ale tak ogólnie to musisz jeszcze pomeczyć oświetlenie, ale jak to ustawiec to juz nie powiem bo sam jestem amatorem w tych sprawach:P @tomik8on69 czad po calej linii! tylko z lustrem cos zrob bo wyglada jak matowe
Napisano 1 Listopad 201014 l @indian Według mnie wygląda dobrze. Napis to tekstura czy model? A ja ostatnio mieszam w materiałach słonia crtoon. Co o tym sądzicie? Chcę aby był przyjazny oku dziecka. Zmapowałem tego słonia, a w końcu i tak nie użyłem tej uv'ki. Myślę, że jednak się przyda i wymaluję mu jakiś detal na trąbie ale puki co to same materiały połączone node editor'em za pomocą vertex paint.
Napisano 1 Listopad 201014 l Gumen - nogi trochę za bardzo wystają z tułowia na boki, ale wrażenia są jak najbardziej przyjazne.
Napisano 1 Listopad 201014 l Za zgodą Visiona wrzucam moje renderki Jego modelu Citroena C6 :) Materiały takie jak lakier, szyby, opony - są moje. Edytowane 11 Wrzesień 201410 l przez blomd
Napisano 2 Listopad 201014 l Tak patrząc na wasze rendery, to słowa "testowe rendery" wcale mi sie z nimi nie kojarzą.. bardziej zajebiaszcze masakratory :P A tu mój ultra test domku nocą :) plus do tego test wnętrza tego samego budynku: Noc totalny pierwszy render I dzień ze zmianami klienta: Zaznaczam, że projekt nie jest mój... ja tylko wizualizuje koncepcje. Pozdr. :)
Napisano 2 Listopad 201014 l Blomd: Bardzo fajne studio. Mortom: daj tym iesom na zewnątrz jakiś kolorek, bo teraz to jakoś tak ponuro, nic się nie dzieje. We wnętrzach to materiały mocno do dopracowania, według mnie. A ja takie tam zabawy dla odprężenia. Sz.
Napisano 2 Listopad 201014 l hmmm. trochę za dużo się dzieje. bardzo fajna podłoga. można wiedzieć skąd?
Napisano 2 Listopad 201014 l Zbyt mocne przepalenie na pierwszym planie, za duża aberracja, horyzont za oknem zbyt nisko, materiał na roślinie sprawia wrażenie plastiku. Poza tym cacy. Bardzo fajne wzory na poduszkach i świetny materiał szkła w drzwiach. edit: Gdzie się podział post Georgasa? Edytowane 3 Listopad 201014 l przez arev
Napisano 3 Listopad 201014 l [WKLEJ]Zdecydowanie bez odbicia[/WKLEJ] i od siebie: troszkę jaśniej by było i nie tak zsaturowany GI (nie myl z saturacją obrazu) bo w dodatku czerwień się na całe studio niefajnie odbija
Napisano 3 Listopad 201014 l a ja nie wiem o czym mowa. te dwa rendery czymś się różnią prócz kontrastu spowodowanego ułomnością ldc? indian - modelowałeś napisy, czy to porzadny bump? ptaszek wygląda przednio:)
Napisano 3 Listopad 201014 l @polkadot tak jak JohnZi, takie małe odbicie a tyle szumu, co do napisów, najsampierw wymodelowałem napisy, lecz troszku słabo się to prezentowało, więc wymalowałem sobie mapkę bump :) salut.
Napisano 3 Listopad 201014 l Jest to tylko test nowego lakieru( za poradą Podstavskiego), także nie ma co zwracać uwagi na rozjechane i złe mapowanie studia i plastikowe opony :) Proszę tylko ocenę lakieru
Napisano 3 Listopad 201014 l smoku132: Nie można testować lakieru w takim otoczeniu , chociażby przez rozjechaną texture ale nie tylko. Lakier musi mieć co odbijać , w takim przypadku dobra mapa nieba i podłoża to minimum. Lakier chyba lepszy ale całość tak psuje odbiór , że ciężko mi powiedzieć. Zanim zapostujesz pomęcz scenę trochę dłużej i nie wstawiaj z takim mapowaniem ;p
Napisano 3 Listopad 201014 l Ale w scenie tego nie zauważyłem niestety, a renderowało się trochę przydługo bo dwie godziny. Także to nie tak na chybcika byle coś rzucić na forum na pożarcie, tylko trochę minie czasu nim będę mógł coś wyrenderować
Napisano 3 Listopad 201014 l Brazniew: materiał lakieru to bardzo prosty shellack ustawiony na 100, z jednym materiałem średnio szarym (120, 120, 120) reflectem 80,80,80, refl. glossiness ustawiony na 0,62, oraz drugim, z takim samym kolorem, reflectem który zawiera mapę fallof i refl. glossiness na 0,9. Szyba to też nic prostszego - w slocie reflect jest mapa fallof, kolor refractu to 154,154,154 :)
Napisano 3 Listopad 201014 l Po długim fochu znów się wziąłem za Blendera. Pierwsze co - nauka robienia studia w Blenderze 2.5 . Próbowałem zastosować metodę Infinite ground z blendercookie: http://www.blendercookie.com/2009/12/14/tip-rendering-an-infinite-ground-plane/ Pierwsze co mi sprawia problem to cień pod modelem (by był bardziej wyraźnieszy) i szum (szczególnie rzuca mi się w oczy na granicy cienia i modelu).. Dwa dla podglądu testy, ustawienia światła i materiał podłoża. Którymi suwakami się zająć, by zlikwidować problem cienia i szumu? Kombinowałem głównie z Materiałem podłoża shading i shadow, ale coś nie teges wychodzi... Z góry dzięki za odp ;)
Napisano 3 Listopad 201014 l Olaf, dzięki za podpowiedź ;) Sample z 7 podkręciłem do 24 i dopiero jakoś sensownie wychodzi... Lecz jak na clay'a to całkiem długo się renderuje. I rodzi się kolejne pytanie - czy rozdziałka końcowa wyrenderowanego obrazka ma wpływ właśnie na rozmycia, szumy?
Napisano 3 Listopad 201014 l ta sama ilość sampli będzie bardziej widoczna ()czyli będzie szum przy większej rozdziałce. jak robisz tylko clay załatw sprawę smart blurem w photoshopie. jak bedziesz mial materiały to zejdz samplingiem nizej bo moze to wystarczy przy wzorach na teksturach.
Napisano 5 Listopad 201014 l tak jak kolega wyżej, świetna robota :) ode mnie kolejne testy mydła, z innymi materiałami, mniej "gumowymi " salut.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto