Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem.

 

http://www.ledzki.com/UN2s.jpg

 

ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ...

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

Ładnie, ale:

Lewa strona obrazka jest bardzo rozmyta.

Spodnia cześć balkonów strasznie przepalona tymi ies'ami, nie wygląda to dobrze.

Wydaje mi się , że na niebie zbyt dużo się dzieje. Rozumiem, że oświetlałeś jpg'iem mimo to podmieniłbym tło.

reflect na donicach jest strasznie wyraźny i widać w nich powtarzalność.

Kostka wyszła bardzo dobrze.

Podobają mi się również uchylone okna, widać , że dbasz o najmniejszy szczegół.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nvidia narazie bardzo chaotycznie to wygląda... lakier chrom, to wszystko musi mieć co odbijać, a jeżeli to jest studio to niech światła zostaną rozmieszczone z sensem, zajrzyj do tego wątku, jak tu zostały rozmieszczone odbicia: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67808 i zwróć uwagę jak to wygląda "od środka" mazda6setup.jpg

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robię w ten sposób, że jeśli mieszkanie jest powyżej parteru to dodaję po prostu plane za oknem - w dużej odległości tak żeby tło nie "ruszało" się zbyt szybko ale nie na tyle daleko żeby tkwiło "nieruchome". Przy mieszkaniach na parterze za oknem możne podorzucać drzewka/krzaczki, może jakąś trawkę itp. a za nimi plane żeby nie robić czegoś co jest 100 czy 200m za oknem. Ja tam mistrzem nie jestem ale ta metoda działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka,

 

chyba za malo do galerii ale tutaj wrzuce,

 

szybki projekt dla Nvidia,

calosc zajela chyba tydzien, moze dwa/trzy dni wiecej wiec nie mialo jak byc szalowo,

3D: moja persona ;)

retusz: Piotr Jaworowski i Pawel Nolbert.

 

72082_468785476217_46349016217_6275057_1802066_n.jpg

 

69552_468785536217_46349016217_6275059_7673163_n.jpg

 

148227_468785561217_46349016217_6275061_7413150_n.jpg

 

156882_468785591217_46349016217_6275063_2117412_n.jpg

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ujęcie lipne - oddal kamerę, ustaw go jakoś centralnie (teraz jest nierówno), z lakierem to wzoruj się na palecie kolorów na stronie porsche (wg. mnie taki jaki jest obecny w ogóle nie pasuje), do tego światła - skoro zapalone są mijania, to ledowe też będą. Może warto go wypuścić ze studia i postawić np w garażu? Popatrz tutaj: http://www.autogaleria.pl/auto_test/porsche-cayman-s-pdk,436.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy kuchnia typu babcina, cerata jako zasłona to chyba nienajlepszy pomysł. Lekko wkurza również zakończenie listwy przy złącznieu z opaską drzwi - takie jajeczko się robi lepiej chyba na równo zakonczyć. Zawsze takie punkty są newralgiczne. Burn ze słonca bym bardziej na ziemie położył to tło mówi że jest prawie zenit.

 

Ja wrzucam przetworzony moj ostani nieudany - wizkowo temat - w poprzednich renderach mialem zle ustawiony LWF teraz jest po Bożemu, bez dziwnych pluginów.

 

47448780c.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV - kadr zdecydowanie lepszy, ale refleksy sa teraz takie mdle, mysle ze powinienes isc w strone tych z posta #1550, kiedy odbicie na drzwiach bylo odciete plotnem i dawalo ten specyficzny 'wet look';) Gradient na masce zrob rowniez lagodniejszy, za duzy jest skok w tej chwile, jak rowniez zbyt intensywne jest to swiatlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim, nie będę od każde nicka robił osobną wypowiedź ale wiedzcie , że czytam wszystkie uwagi i uwzględniam :)

 

Teraz o takie o :

 

Studio ma plamy ale z tym coś zrobię na etapie ulepszania ustawień rendera. Póki co to wszystko testy które idą tak po 1,5h na render w 2k , trochę wolno.

 

W ps podbijam tylko kontrast.

porche4.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności