gientekwl Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Morphe technicznie fajnie i Twoje charakterystyczne chaszcze :D Nie wiem dlaczego ale kadr jest tak dobrany, że nie wiadomo na czym się skupić
Meedo_pl Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem. http://www.ledzki.com/UN2s.jpg ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ... Ładnie, ale: Lewa strona obrazka jest bardzo rozmyta. Spodnia cześć balkonów strasznie przepalona tymi ies'ami, nie wygląda to dobrze. Wydaje mi się , że na niebie zbyt dużo się dzieje. Rozumiem, że oświetlałeś jpg'iem mimo to podmieniłbym tło. reflect na donicach jest strasznie wyraźny i widać w nich powtarzalność. Kostka wyszła bardzo dobrze. Podobają mi się również uchylone okna, widać , że dbasz o najmniejszy szczegół. Pozdrawiam.
hkropinski Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 nvidia narazie bardzo chaotycznie to wygląda... lakier chrom, to wszystko musi mieć co odbijać, a jeżeli to jest studio to niech światła zostaną rozmieszczone z sensem, zajrzyj do tego wątku, jak tu zostały rozmieszczone odbicia: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67808 i zwróć uwagę jak to wygląda "od środka" pozdr
NV Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 hkropinski : Staram się ale vision to obiekt niedościgniony :) w takim kierunku ? Kilka refleksów wyszło nie tam gdzie miały :/
Zbychowaty Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 Kopulodroom - część czegoś co zamierzam pokazac od x czasu i ciągle go brak by zrobic wszystko:/
grafik3d Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 Poratujcie. Jak jest z kolorami? (rozkalibrowałem monitory i nie mogę dojść ładu)
tob01 Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 liście na drzewach zbyt wyblakłe, a trawa zbyt nasycona
grafik3d Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 takie miałem wrażenie ze liście za bardzo rozjaśniłem Podziękował
cfaniak Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 @zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :)
Zbychowaty Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 @zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :) No na razie podoba mi sie światlo nocne ale powoli powli mysle o dziennym ;)
siwy Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 zbychu, mi też te twoje nocne już się znudziły, gdzie jest słońce się pytam ...
Kubaswielgus Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 Zbychowaty - Giorgio Armani pogłaskałby cię po główce :)
Zbychowaty Napisano 7 Grudzień 2010 Napisano 7 Grudzień 2010 Zbychowaty - Giorgio Armani pogłaskałby cię po główce :) do ekipy armaniego to mi daleeeeeeeeeeeeko - choc nie powiem - podoba mi sie ta stylistyka:)
jahred6 Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 dawno nic nie wrzucałem, więc ukazuję teścik wszystkiego - głównie światło i tło. Uploaded with ImageShack.us
siwy Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 za blado, za mdło i horyzont w widoku za oknem za nisko
Stachu Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 kanapa to prawie jednolita plama i kolory troche wyblakłe :P
jahred6 Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 siwy racja, to był rendziak prosto z frame'a. Natomiast co do horyzontów to głowy sobie nie dam uciąć ale moim zdaniem jest dobrze. Przez to że drzewo zasłania kanapa to wydaje się jakby było za nisko. Po contrascie i lekkim podbiciu kolorów jest tak: Uploaded with ImageShack.us
siwy Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 trochę lepiej a ten horyzont może i raca - to przez kamerę z pozycji przykucniętej.
Orangegraphics Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 jahred no jest przejarane, za mało direct światła. dużo osób tutaj wchodzi więc zadam pytanie, jesli chodzi o stille to dodaje tło za oknem w post, ale mam problem teraz z animacją walk-through. jak najłatwiej i skutecznie dać tło za oknem w animacji do wizz?
Stachu Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Xiz0r jeśli znajdziesz jakąś 360 to po prostu stworzyć wielką sphere i nałożyć od wewnątrz texturkę.
siwy Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Ja tło za oknem daje na cylinder. Raz dobrze zrobione będzie służyć długo, a jak masz odbicia to i sie ładnie w nich wkomponuje.
KaeMS Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Ja to robię w ten sposób, że jeśli mieszkanie jest powyżej parteru to dodaję po prostu plane za oknem - w dużej odległości tak żeby tło nie "ruszało" się zbyt szybko ale nie na tyle daleko żeby tkwiło "nieruchome". Przy mieszkaniach na parterze za oknem możne podorzucać drzewka/krzaczki, może jakąś trawkę itp. a za nimi plane żeby nie robić czegoś co jest 100 czy 200m za oknem. Ja tam mistrzem nie jestem ale ta metoda działa.
Orangegraphics Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 NV masz chyba nieszczęsliwe ujęcie akurat do tego samochodu. to porshe jest własnie krótkie, nieduże, a ty wydłużasz je ogniskową obiektywu niesamowicie
NV Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Ok, w następnym dam normalną, myślałem, że tak będzie fajniej, trudno :)
pecet Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Poprzednie wersje ładniejsze, teraz mdło wyszło.
polka dot Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 agent Tomek bujał się takim! mówili w tvn!
Pionier Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 (edytowane) hejka, chyba za malo do galerii ale tutaj wrzuce, szybki projekt dla Nvidia, calosc zajela chyba tydzien, moze dwa/trzy dni wiecej wiec nie mialo jak byc szalowo, 3D: moja persona ;) retusz: Piotr Jaworowski i Pawel Nolbert. Edytowane 9 Grudzień 2010 przez Pionier
vision3d Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 a niby dlaczego za malo do galerii? moim zdaniem jak najbardziej, wyszlo super.
olaf Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 jedyne co za małe jest do galerii to rozdziałka. BTW przydałby się headshoot :P
arturprx2 Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 świetne klimaty Pionier, może pokazał byś jak to wyglądało przed retuszem :]
gientekwl Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 panowie, wiecie co zrobić by IES w vray'u były widoczne w odbiciach obiektów !?
arturprx2 Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 gientekwl, gloss materiału musi być mniejszy niż 1.
gientekwl Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 NV generalnie odbiór fajny, ale za gumowo lakier wyszedł Ale fele to super wyszły ! Możesz pokazać tutaj swój workflow w studio ?
Orangegraphics Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 z felgami jesteś w domu, do lakieru mniejszy gloss, i ujęcie też dużo lepsze
trosiek Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 ujęcie lipne - oddal kamerę, ustaw go jakoś centralnie (teraz jest nierówno), z lakierem to wzoruj się na palecie kolorów na stronie porsche (wg. mnie taki jaki jest obecny w ogóle nie pasuje), do tego światła - skoro zapalone są mijania, to ledowe też będą. Może warto go wypuścić ze studia i postawić np w garażu? Popatrz tutaj: http://www.autogaleria.pl/auto_test/porsche-cayman-s-pdk,436.html
siwy Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 (edytowane) Edytowane 10 Grudzień 2010 przez siwy
jahred6 Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 Siwy kuchnia typu babcina, cerata jako zasłona to chyba nienajlepszy pomysł. Lekko wkurza również zakończenie listwy przy złącznieu z opaską drzwi - takie jajeczko się robi lepiej chyba na równo zakonczyć. Zawsze takie punkty są newralgiczne. Burn ze słonca bym bardziej na ziemie położył to tło mówi że jest prawie zenit. Ja wrzucam przetworzony moj ostani nieudany - wizkowo temat - w poprzednich renderach mialem zle ustawiony LWF teraz jest po Bożemu, bez dziwnych pluginów. Uploaded with ImageShack.us
vision3d Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 NV - kadr zdecydowanie lepszy, ale refleksy sa teraz takie mdle, mysle ze powinienes isc w strone tych z posta #1550, kiedy odbicie na drzwiach bylo odciete plotnem i dawalo ten specyficzny 'wet look';) Gradient na masce zrob rowniez lagodniejszy, za duzy jest skok w tej chwile, jak rowniez zbyt intensywne jest to swiatlo.
NV Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 Dzięki wszystkim, nie będę od każde nicka robił osobną wypowiedź ale wiedzcie , że czytam wszystkie uwagi i uwzględniam :) Teraz o takie o : Studio ma plamy ale z tym coś zrobię na etapie ulepszania ustawień rendera. Póki co to wszystko testy które idą tak po 1,5h na render w 2k , trochę wolno. W ps podbijam tylko kontrast. 1
pecet Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 Moim zdaniem w złą stronę idziesz, tamten render o którym vision3d pisał zdecydowanie lepszy.
jahred6 Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 Dalsze zmagania z tematem, w nocny przy krawędziach wyszły brudki, ale to IRR to naprawię. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Smoku Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 Obraz na telewizorze wygląda trochę jak ze starego kineskopu.
Camel Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 (edytowane) wyrendziłem modelik indiana :) + PS . Wiem że ten AA.. :/ Edytowane 11 Grudzień 2010 przez Camel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się