Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem.

 

http://www.ledzki.com/UN2s.jpg

 

ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ...

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

Ładnie, ale:

Lewa strona obrazka jest bardzo rozmyta.

Spodnia cześć balkonów strasznie przepalona tymi ies'ami, nie wygląda to dobrze.

Wydaje mi się , że na niebie zbyt dużo się dzieje. Rozumiem, że oświetlałeś jpg'iem mimo to podmieniłbym tło.

reflect na donicach jest strasznie wyraźny i widać w nich powtarzalność.

Kostka wyszła bardzo dobrze.

Podobają mi się również uchylone okna, widać , że dbasz o najmniejszy szczegół.

Pozdrawiam.

Napisano

hkropinski : Staram się ale vision to obiekt niedościgniony :)

 

w takim kierunku ?

Kilka refleksów wyszło nie tam gdzie miały :/

 

go.jpg

Napisano
@zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :)

 

 

No na razie podoba mi sie światlo nocne ale powoli powli mysle o dziennym ;)

Napisano

siwy racja, to był rendziak prosto z frame'a. Natomiast co do horyzontów to głowy sobie nie dam uciąć ale moim zdaniem jest dobrze. Przez to że drzewo zasłania kanapa to wydaje się jakby było za nisko. Po contrascie i lekkim podbiciu kolorów jest tak:

ofdsalonkominek01.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

jahred no jest przejarane, za mało direct światła.

 

 

dużo osób tutaj wchodzi więc zadam pytanie, jesli chodzi o stille to dodaje tło za oknem w post, ale mam problem teraz z animacją walk-through. jak najłatwiej i skutecznie dać tło za oknem w animacji do wizz?

Napisano

Ja tło za oknem daje na cylinder. Raz dobrze zrobione będzie służyć długo, a jak masz odbicia to i sie ładnie w nich wkomponuje.

Napisano

Ja to robię w ten sposób, że jeśli mieszkanie jest powyżej parteru to dodaję po prostu plane za oknem - w dużej odległości tak żeby tło nie "ruszało" się zbyt szybko ale nie na tyle daleko żeby tkwiło "nieruchome". Przy mieszkaniach na parterze za oknem możne podorzucać drzewka/krzaczki, może jakąś trawkę itp. a za nimi plane żeby nie robić czegoś co jest 100 czy 200m za oknem. Ja tam mistrzem nie jestem ale ta metoda działa.

Napisano (edytowane)

hejka,

 

chyba za malo do galerii ale tutaj wrzuce,

 

szybki projekt dla Nvidia,

calosc zajela chyba tydzien, moze dwa/trzy dni wiecej wiec nie mialo jak byc szalowo,

3D: moja persona ;)

retusz: Piotr Jaworowski i Pawel Nolbert.

 

72082_468785476217_46349016217_6275057_1802066_n.jpg

 

69552_468785536217_46349016217_6275059_7673163_n.jpg

 

148227_468785561217_46349016217_6275061_7413150_n.jpg

 

156882_468785591217_46349016217_6275063_2117412_n.jpg

Edytowane przez Pionier
Napisano

Siwy kuchnia typu babcina, cerata jako zasłona to chyba nienajlepszy pomysł. Lekko wkurza również zakończenie listwy przy złącznieu z opaską drzwi - takie jajeczko się robi lepiej chyba na równo zakonczyć. Zawsze takie punkty są newralgiczne. Burn ze słonca bym bardziej na ziemie położył to tło mówi że jest prawie zenit.

 

Ja wrzucam przetworzony moj ostani nieudany - wizkowo temat - w poprzednich renderach mialem zle ustawiony LWF teraz jest po Bożemu, bez dziwnych pluginów.

 

47448780c.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

NV - kadr zdecydowanie lepszy, ale refleksy sa teraz takie mdle, mysle ze powinienes isc w strone tych z posta #1550, kiedy odbicie na drzwiach bylo odciete plotnem i dawalo ten specyficzny 'wet look';) Gradient na masce zrob rowniez lagodniejszy, za duzy jest skok w tej chwile, jak rowniez zbyt intensywne jest to swiatlo.

Napisano

Dzięki wszystkim, nie będę od każde nicka robił osobną wypowiedź ale wiedzcie , że czytam wszystkie uwagi i uwzględniam :)

 

Teraz o takie o :

 

Studio ma plamy ale z tym coś zrobię na etapie ulepszania ustawień rendera. Póki co to wszystko testy które idą tak po 1,5h na render w 2k , trochę wolno.

 

W ps podbijam tylko kontrast.

porche4.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności