Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Morphe technicznie fajnie i Twoje charakterystyczne chaszcze :D

Nie wiem dlaczego ale kadr jest tak dobrany, że nie wiadomo na czym się skupić

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 296,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  Morphe napisał:
odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem.

 

http://www.ledzki.com/UN2s.jpg

 

ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ...

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

 

UNs.jpg

Ładnie, ale:

Lewa strona obrazka jest bardzo rozmyta.

Spodnia cześć balkonów strasznie przepalona tymi ies'ami, nie wygląda to dobrze.

Wydaje mi się , że na niebie zbyt dużo się dzieje. Rozumiem, że oświetlałeś jpg'iem mimo to podmieniłbym tło.

reflect na donicach jest strasznie wyraźny i widać w nich powtarzalność.

Kostka wyszła bardzo dobrze.

Podobają mi się również uchylone okna, widać , że dbasz o najmniejszy szczegół.

Pozdrawiam.

Napisano

hkropinski : Staram się ale vision to obiekt niedościgniony :)

 

w takim kierunku ?

Kilka refleksów wyszło nie tam gdzie miały :/

 

go.jpg

Napisano

Kopulodroom - część czegoś co zamierzam pokazac od x czasu i ciągle go brak by zrobic wszystko:/

 

24665283.jpg

 

89707438.jpg

 

15534900.jpg

 

Napisano

Poratujcie. Jak jest z kolorami? (rozkalibrowałem monitory i nie mogę dojść ładu)

1131498.jpg?1291733374

Napisano

@zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :)

Napisano
  cfaniak napisał:
@zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :)

 

 

No na razie podoba mi sie światlo nocne ale powoli powli mysle o dziennym ;)

Napisano

zbychu, mi też te twoje nocne już się znudziły, gdzie jest słońce się pytam ...

Napisano
  Kubaswielgus napisał:
Zbychowaty - Giorgio Armani pogłaskałby cię po główce :)

 

do ekipy armaniego to mi daleeeeeeeeeeeeko - choc nie powiem - podoba mi sie ta stylistyka:)

Napisano

siwy racja, to był rendziak prosto z frame'a. Natomiast co do horyzontów to głowy sobie nie dam uciąć ale moim zdaniem jest dobrze. Przez to że drzewo zasłania kanapa to wydaje się jakby było za nisko. Po contrascie i lekkim podbiciu kolorów jest tak:

ofdsalonkominek01.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

trochę lepiej a ten horyzont może i raca - to przez kamerę z pozycji przykucniętej.

Napisano

jahred no jest przejarane, za mało direct światła.

 

 

dużo osób tutaj wchodzi więc zadam pytanie, jesli chodzi o stille to dodaje tło za oknem w post, ale mam problem teraz z animacją walk-through. jak najłatwiej i skutecznie dać tło za oknem w animacji do wizz?

Napisano

Xiz0r jeśli znajdziesz jakąś 360 to po prostu stworzyć wielką sphere i nałożyć od wewnątrz texturkę.

Napisano

Ja tło za oknem daje na cylinder. Raz dobrze zrobione będzie służyć długo, a jak masz odbicia to i sie ładnie w nich wkomponuje.

Napisano

Ja to robię w ten sposób, że jeśli mieszkanie jest powyżej parteru to dodaję po prostu plane za oknem - w dużej odległości tak żeby tło nie "ruszało" się zbyt szybko ale nie na tyle daleko żeby tkwiło "nieruchome". Przy mieszkaniach na parterze za oknem możne podorzucać drzewka/krzaczki, może jakąś trawkę itp. a za nimi plane żeby nie robić czegoś co jest 100 czy 200m za oknem. Ja tam mistrzem nie jestem ale ta metoda działa.

Napisano

NV masz chyba nieszczęsliwe ujęcie akurat do tego samochodu. to porshe jest własnie krótkie, nieduże, a ty wydłużasz je ogniskową obiektywu niesamowicie

Napisano

Ok, w następnym dam normalną, myślałem, że tak będzie fajniej, trudno :)

Napisano

hejka,

 

chyba za malo do galerii ale tutaj wrzuce,

 

szybki projekt dla Nvidia,

calosc zajela chyba tydzien, moze dwa/trzy dni wiecej wiec nie mialo jak byc szalowo,

3D: moja persona ;)

retusz: Piotr Jaworowski i Pawel Nolbert.

 

72082_468785476217_46349016217_6275057_1802066_n.jpg

 

69552_468785536217_46349016217_6275059_7673163_n.jpg

 

148227_468785561217_46349016217_6275061_7413150_n.jpg

 

156882_468785591217_46349016217_6275063_2117412_n.jpg

Edytowane przez Pionier

Napisano

jedyne co za małe jest do galerii to rozdziałka. BTW przydałby się headshoot :P

Napisano

NV generalnie odbiór fajny, ale za gumowo lakier wyszedł

Ale fele to super wyszły ! Możesz pokazać tutaj swój workflow w studio ?

Napisano

ujęcie lipne - oddal kamerę, ustaw go jakoś centralnie (teraz jest nierówno), z lakierem to wzoruj się na palecie kolorów na stronie porsche (wg. mnie taki jaki jest obecny w ogóle nie pasuje), do tego światła - skoro zapalone są mijania, to ledowe też będą. Może warto go wypuścić ze studia i postawić np w garażu? Popatrz tutaj: http://www.autogaleria.pl/auto_test/porsche-cayman-s-pdk,436.html

Napisano

Siwy kuchnia typu babcina, cerata jako zasłona to chyba nienajlepszy pomysł. Lekko wkurza również zakończenie listwy przy złącznieu z opaską drzwi - takie jajeczko się robi lepiej chyba na równo zakonczyć. Zawsze takie punkty są newralgiczne. Burn ze słonca bym bardziej na ziemie położył to tło mówi że jest prawie zenit.

 

Ja wrzucam przetworzony moj ostani nieudany - wizkowo temat - w poprzednich renderach mialem zle ustawiony LWF teraz jest po Bożemu, bez dziwnych pluginów.

 

47448780c.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

NV - kadr zdecydowanie lepszy, ale refleksy sa teraz takie mdle, mysle ze powinienes isc w strone tych z posta #1550, kiedy odbicie na drzwiach bylo odciete plotnem i dawalo ten specyficzny 'wet look';) Gradient na masce zrob rowniez lagodniejszy, za duzy jest skok w tej chwile, jak rowniez zbyt intensywne jest to swiatlo.

Napisano

Dzięki wszystkim, nie będę od każde nicka robił osobną wypowiedź ale wiedzcie , że czytam wszystkie uwagi i uwzględniam :)

 

Teraz o takie o :

 

Studio ma plamy ale z tym coś zrobię na etapie ulepszania ustawień rendera. Póki co to wszystko testy które idą tak po 1,5h na render w 2k , trochę wolno.

 

W ps podbijam tylko kontrast.

porche4.jpg

Napisano

Moim zdaniem w złą stronę idziesz, tamten render o którym vision3d pisał zdecydowanie lepszy.

Napisano

wyrendziłem modelik indiana :) + PS . Wiem że ten AA.. :/

 

szajsunk3.jpg

Edytowane przez Camel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności