Napisano 4 Grudzień 201014 l Morphe technicznie fajnie i Twoje charakterystyczne chaszcze :D Nie wiem dlaczego ale kadr jest tak dobrany, że nie wiadomo na czym się skupić
Napisano 4 Grudzień 201014 l Morphe napisał: odemnie taki nocny obrazek, w nocnych raczkuje, i nie czuje jeszcze bazy wiec prosze o krytyke, w kwestiach ogolnych = oswietlenie, klimat, podejscie, kadr , sam nie wiem. http://www.ledzki.com/UN2s.jpg ps. nie wiem czemu nie moge wyswietlic tego ... Ładnie, ale: Lewa strona obrazka jest bardzo rozmyta. Spodnia cześć balkonów strasznie przepalona tymi ies'ami, nie wygląda to dobrze. Wydaje mi się , że na niebie zbyt dużo się dzieje. Rozumiem, że oświetlałeś jpg'iem mimo to podmieniłbym tło. reflect na donicach jest strasznie wyraźny i widać w nich powtarzalność. Kostka wyszła bardzo dobrze. Podobają mi się również uchylone okna, widać , że dbasz o najmniejszy szczegół. Pozdrawiam.
Napisano 4 Grudzień 201014 l nvidia narazie bardzo chaotycznie to wygląda... lakier chrom, to wszystko musi mieć co odbijać, a jeżeli to jest studio to niech światła zostaną rozmieszczone z sensem, zajrzyj do tego wątku, jak tu zostały rozmieszczone odbicia: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67808 i zwróć uwagę jak to wygląda "od środka" pozdr
Napisano 6 Grudzień 201014 l hkropinski : Staram się ale vision to obiekt niedościgniony :) w takim kierunku ? Kilka refleksów wyszło nie tam gdzie miały :/
Napisano 7 Grudzień 201014 l Kopulodroom - część czegoś co zamierzam pokazac od x czasu i ciągle go brak by zrobic wszystko:/
Napisano 7 Grudzień 201014 l Poratujcie. Jak jest z kolorami? (rozkalibrowałem monitory i nie mogę dojść ładu)
Napisano 7 Grudzień 201014 l @zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :)
Napisano 7 Grudzień 201014 l cfaniak napisał: @zbychowaty: renderki ładne, chociaż chciałbym w końcu zobaczyć coś z dziennym światłem, a nie cały czas klimaty grobowe :) No na razie podoba mi sie światlo nocne ale powoli powli mysle o dziennym ;)
Napisano 7 Grudzień 201014 l zbychu, mi też te twoje nocne już się znudziły, gdzie jest słońce się pytam ...
Napisano 7 Grudzień 201014 l Kubaswielgus napisał: Zbychowaty - Giorgio Armani pogłaskałby cię po główce :) do ekipy armaniego to mi daleeeeeeeeeeeeko - choc nie powiem - podoba mi sie ta stylistyka:)
Napisano 8 Grudzień 201014 l dawno nic nie wrzucałem, więc ukazuję teścik wszystkiego - głównie światło i tło. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 8 Grudzień 201014 l siwy racja, to był rendziak prosto z frame'a. Natomiast co do horyzontów to głowy sobie nie dam uciąć ale moim zdaniem jest dobrze. Przez to że drzewo zasłania kanapa to wydaje się jakby było za nisko. Po contrascie i lekkim podbiciu kolorów jest tak: Uploaded with ImageShack.us
Napisano 8 Grudzień 201014 l trochę lepiej a ten horyzont może i raca - to przez kamerę z pozycji przykucniętej.
Napisano 8 Grudzień 201014 l jahred no jest przejarane, za mało direct światła. dużo osób tutaj wchodzi więc zadam pytanie, jesli chodzi o stille to dodaje tło za oknem w post, ale mam problem teraz z animacją walk-through. jak najłatwiej i skutecznie dać tło za oknem w animacji do wizz?
Napisano 8 Grudzień 201014 l Xiz0r jeśli znajdziesz jakąś 360 to po prostu stworzyć wielką sphere i nałożyć od wewnątrz texturkę.
Napisano 8 Grudzień 201014 l Ja tło za oknem daje na cylinder. Raz dobrze zrobione będzie służyć długo, a jak masz odbicia to i sie ładnie w nich wkomponuje.
Napisano 8 Grudzień 201014 l Ja to robię w ten sposób, że jeśli mieszkanie jest powyżej parteru to dodaję po prostu plane za oknem - w dużej odległości tak żeby tło nie "ruszało" się zbyt szybko ale nie na tyle daleko żeby tkwiło "nieruchome". Przy mieszkaniach na parterze za oknem możne podorzucać drzewka/krzaczki, może jakąś trawkę itp. a za nimi plane żeby nie robić czegoś co jest 100 czy 200m za oknem. Ja tam mistrzem nie jestem ale ta metoda działa.
Napisano 8 Grudzień 201014 l NV masz chyba nieszczęsliwe ujęcie akurat do tego samochodu. to porshe jest własnie krótkie, nieduże, a ty wydłużasz je ogniskową obiektywu niesamowicie
Napisano 8 Grudzień 201014 l Ok, w następnym dam normalną, myślałem, że tak będzie fajniej, trudno :)
Napisano 9 Grudzień 201014 l hejka, chyba za malo do galerii ale tutaj wrzuce, szybki projekt dla Nvidia, calosc zajela chyba tydzien, moze dwa/trzy dni wiecej wiec nie mialo jak byc szalowo, 3D: moja persona ;) retusz: Piotr Jaworowski i Pawel Nolbert. Edytowane 9 Grudzień 201014 l przez Pionier
Napisano 9 Grudzień 201014 l a niby dlaczego za malo do galerii? moim zdaniem jak najbardziej, wyszlo super.
Napisano 9 Grudzień 201014 l jedyne co za małe jest do galerii to rozdziałka. BTW przydałby się headshoot :P
Napisano 9 Grudzień 201014 l świetne klimaty Pionier, może pokazał byś jak to wyglądało przed retuszem :]
Napisano 9 Grudzień 201014 l panowie, wiecie co zrobić by IES w vray'u były widoczne w odbiciach obiektów !?
Napisano 9 Grudzień 201014 l NV generalnie odbiór fajny, ale za gumowo lakier wyszedł Ale fele to super wyszły ! Możesz pokazać tutaj swój workflow w studio ?
Napisano 9 Grudzień 201014 l z felgami jesteś w domu, do lakieru mniejszy gloss, i ujęcie też dużo lepsze
Napisano 10 Grudzień 201014 l ujęcie lipne - oddal kamerę, ustaw go jakoś centralnie (teraz jest nierówno), z lakierem to wzoruj się na palecie kolorów na stronie porsche (wg. mnie taki jaki jest obecny w ogóle nie pasuje), do tego światła - skoro zapalone są mijania, to ledowe też będą. Może warto go wypuścić ze studia i postawić np w garażu? Popatrz tutaj: http://www.autogaleria.pl/auto_test/porsche-cayman-s-pdk,436.html
Napisano 10 Grudzień 201014 l Siwy kuchnia typu babcina, cerata jako zasłona to chyba nienajlepszy pomysł. Lekko wkurza również zakończenie listwy przy złącznieu z opaską drzwi - takie jajeczko się robi lepiej chyba na równo zakonczyć. Zawsze takie punkty są newralgiczne. Burn ze słonca bym bardziej na ziemie położył to tło mówi że jest prawie zenit. Ja wrzucam przetworzony moj ostani nieudany - wizkowo temat - w poprzednich renderach mialem zle ustawiony LWF teraz jest po Bożemu, bez dziwnych pluginów. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 10 Grudzień 201014 l NV - kadr zdecydowanie lepszy, ale refleksy sa teraz takie mdle, mysle ze powinienes isc w strone tych z posta #1550, kiedy odbicie na drzwiach bylo odciete plotnem i dawalo ten specyficzny 'wet look';) Gradient na masce zrob rowniez lagodniejszy, za duzy jest skok w tej chwile, jak rowniez zbyt intensywne jest to swiatlo.
Napisano 10 Grudzień 201014 l Dzięki wszystkim, nie będę od każde nicka robił osobną wypowiedź ale wiedzcie , że czytam wszystkie uwagi i uwzględniam :) Teraz o takie o : Studio ma plamy ale z tym coś zrobię na etapie ulepszania ustawień rendera. Póki co to wszystko testy które idą tak po 1,5h na render w 2k , trochę wolno. W ps podbijam tylko kontrast.
Napisano 10 Grudzień 201014 l Moim zdaniem w złą stronę idziesz, tamten render o którym vision3d pisał zdecydowanie lepszy.
Napisano 11 Grudzień 201014 l Dalsze zmagania z tematem, w nocny przy krawędziach wyszły brudki, ale to IRR to naprawię. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 11 Grudzień 201014 l wyrendziłem modelik indiana :) + PS . Wiem że ten AA.. :/ Edytowane 11 Grudzień 201014 l przez Camel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto