Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

laskam.th.jpglaskam.th.jpgWitam,

chce zaprezentować kilka z moich ostatnich prac, niektóre skończone niektóre w wersji szkicowej,

 

010aie.jpg

 

interiorhw.jpg

 

grattank.jpg

 

landscape1o.jpg

 

arcik.jpg

 

Licze na wasze sugestie

Edytowane przez wojciechwilk
  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsza sugestia: zmień "kilka moich prac" na "Teczka 2D wojchechwilk" - moderator i tak Cię o to poprosi=].

Envirki całkiem przyjemne, szczególnie ten drugi. Ale już chyba widać że bardziej panujesz nad "środowiskiem" niż "organiką". Dawaj więcej. Pzdr i witamy na forum.

Napisano

Nie wiem czemu nikt tego nie komentuje... ostatnie 2 obrazki udowadniają, że nie tylko dobrze czujesz się w environment'ach ale i świetnie wychodzi ci organika - w szczególności ta blondi ;)

 

Pozdrawiam.

 

P.S.

Nie wiem czemu czepiliście sie Kaczyńskiego... facet z obrazka, mi przynajmniej, bardziej przypomina Churchill'a :)

Napisano

Facio z drugiego obrazka (ten z teczką) tańczy raczej hip hop niż wskazuje na meha :)

Tło to podmalówka.. czy od podstaw.. bo nieźle wyszło :)

 

Laska wyżej fajna... nawet powiem że sexi :)

 

Pozdr.

Napisano

tło zerżnięte ze zdjęcia podmalowane, a ten facet rzeczywiście tańczy breka:) no ale już nie mam siły cisnąć ten rysunek:P wstawiam znów coś starszego:

 

002wqr.jpg

 

i ostatnia praca:

 

meganu.jpg

Napisano

oko drażni ten wektor na srodku w drugiej pracy x) lepiej chyba takie rewelacje podmalowac jeszcze, przyjemnie siedzi 'ziarno' na tej samej pracy, pozdrawiam

Napisano

Też nie lubię, ale po jakimś dłuższym czasie warto, szczególnie jak już wiesz co byś zmienił. Co do Twoich prac - environment faktycznie robi wrażenie, nieco gorzej idzie Ci z postaciami i robotami. Pierwszy robot wygląda trochę jak klocek lego (coś jak w Power Rangersach). W ludziach trochę nie czuć bryły... trochę jakby byli z plastiku. Moim zdaniem, mógłbyś też bardziej skupić uwagę widza na twarzach i nie rozmazywać ich tak.

Napisano

W pierwszym obrazku dziwnie to wygląda jak masz ogień na maxa wysiedziany (wygląda na kilkugodzinną robotę albo wklejona fotkę, w każdym razie detal grubo) a zaraz obok takie abstrakcyjne bazgoły. ble. Ogólnie miejsca gdzie powklejałeś foty sie wybijają od tych malowanych. to po co je wklejać, żeby tak w oczy kłuły? Lepiej byś zrobił jakbys wszystko namalował.

Napisano

Właściwie to mam taki problem z pracą nad rysunkami, a mianowicie zatrzymuje się w jakimś punkcie pracy i brakuje mi pomysłu co dalej, tak jak z tą poniżej:

 

landsciefi01.jpg

 

Z jednej strony zostawiłbym ją w takim stanie, bo podoba mi się jej taki szkicowy charakter, z drugiej zaś z chęcią pociągnąłbym to dalej ale nie mam pomysłu jak to ugryźć:/

Napisano

fajne niebo na morskim obrazku- mam tylko wrażenie,że dolna część morskiej wody przypomina bardziej krę/lód no coś stałego w każdym razie- ale render widzę dogłaskany :) fajnie -Wesołych Świąt!

Napisano

Ładna praca, wnioskuję, że zarys postaci z tyłu to jeden z tych robotów, tak? Przydał by się lekki zarys, np. ta dioda, którą posiada robot w planie :)

Napisano

Za bardzo mi przez te ostatnie pracki prześwieca Photoshop.

Znaczy klimat jest za mało rysunkowo-malarski.

Za dużo różnych masek, warstw, osobno malowanych obiektów tam widzę.

Przez to wygląda to trochę jak kolaż różnych rysunków. Każda postać jest "wycięta" z tła, ma jednakowo ostre krawędzie.

 

I straaasznie dużo czerni w tych obrazkach.

Napisano

Hej

dzieki za komentarze, rzeczywiscie zmagam sie z tymi egipskimi ciemnościami w swoich ilustracjach,m coraz bardziej starając się rozjaśniać swoje pracki, kolejnym problemem jest kolor, który również sprawia mi wiele klopotu :P

jako ćwiczenie narysowałem studium głowy koiecej (elfa):

 

elfface.jpg

Napisano

szkoda, że tak malo kreatywnie ludzie podchodza do wizerunku, innej niż ludzka, rasy, czy tylko spiczaste uszy są charakterystyczne dla tej przerabianej przez miliard książek rasy?

 

coś dziwnego się dzieje po prawej z szyją... zęby sa pod złym kierunkiem przez co sprawiają wrażenie bardzo nieladnego zgryzu ;P broda strasznie niezgrabna... już lepiej ze światłem i kolorem patrząc na poprzednie rzeczy... pozdro

Napisano

Witam po dłuższej przerwie,

jako, że ostro pracuję przy tworzeniu gry nie mam zbyt wiele czasu wolnego, zamieszczam ilustrację którą udało mi się ostatnio narysować. Przyznam się że troche utknąłem z jednej strony wydaje się mi że skończyłem, z drugiej zaś czuje że można by jeszcze troche nad nią popracować:) może macie jakieś pomysły?

 

 

falca.jpg

Napisano

To co mi się najbardziej rzuca w oczy, to męska twarz, która jest troszkę za duża względem całej głowy, trochę za bardzo wystający miecz z tyłu - powoduje wrażenie jakby był taki wpół wyciągnięty. Nie wiem czy nie powinieneś troszkę bardziej uwydatnić też biustu, bo coś płaska ta wojowniczka trochę.

 

pzdr

Napisano

Ja mampodobne wrażenie, jeżeli chodzi o mózgoczaszkę. Poza tym kwestia proporcjii nosa i ust - wydają się za duże. Nie na tyle duże, że nierealne, ale sprawiają, że panna traci znacznie na urodzie. Cały tors ma niemal jednakową szerokość. Ponownie - widujemy co prawda takie panny w rzeczywistości, ale możesz namalować jej wcięcie w talii, szersze biodra i będzie to lepiej wyglądało. Palce mógłbyś też jej zrobić smuklejsze. Ten miecz chyba nie za bardzo przemyślałeś. W czym on tkwi? jak ona go nosi? Wymyśl jakąś pochwę, pas , niech to ma praktyczny sens. Na razie jak widz się zastanawiam, co ten miecz tam robi, a wnosząc z kierunku wzroku bohaterki, byc może nie jestem w tym osamotniony.

 

Oświetlenie - przemyśl ten żółty rimlight, bo na moje oko jest on w miejscach, gdzie nie powinno go być, na przykład przedramię powinno osłaniać dłoń od tego rimlighta (jej lewe), i nie powinien sie on znaleźć na obu stronach tego przedramienia. Poza tym jak robisz rimlight to nie wal takiej krechy o jednakowej grubości jak na jej talii - to okrutnie spłaszcza, a rimlight ma swoją logikę jak każde inne oświetlenie. Oświetl sobie jakiś niereguarny kształt w naturze tak, aby uzyskać rimlight, nie dostrzeżesz tam takiej krechy o tej samej grubości.

I wywal jej ten żwir czy coś tam z brzucha, to jest kompletnie niepotrzebne. Skały masz gładsze niż kobiecy brzuch :P

 

Radziłbym poświęcić trochę czasu jeszcze i popracować nad tymi poprawkami, bo potencjał jest! Sporo dobrego w tej pracy, ale lepiej zużyć czas na opisanie tego co można poprawić, więc sorry że tylko narzekam :p

Napisano (edytowane)

Na pierwszy rzut oka wygladalo to jak karykatura z premedytacja, ale jesli nie to...(czytaj nizej )

 

Nie czytalem co napisali chlopaki wyzej bo padam juz z nog, ale zapewne to co powiedzieli ja zobrazuje tym 10 minutowym wykonanym przy pomocy samej myszki overem. ( Nie moglem doszukac sie tabletu, mailem w domu mala powodz i mam straszny bajzel :/ ) By doprowadzic to do 100% porzadku musisz przemalowac czesc rejonow glownie rece i twarz ( mniej widoczne oko nizej, wiecej "poduszki" nad okiem ), reszte da sie poustawiac liquify, ( tak z grubsza ) Proponowal bym dodac takze jakich swiecacy pylek, lub spadajace plonace platki lub wogole jakis "particle" ktore poprowadizly by oko po ilustracji z miecza po ciele pani w dol.

 

x6hteb.jpg

Edytowane przez ICE
Napisano

ice wcześniejsza twarz była lepsza, tylko mózgu brakło, ale taki trochę inny typ urody, nie wiem czemu ale jakoś mi z Hilary Swank się skojarzyło teraz trochę

Napisano

No ICE trochę to zepsułeś. Wydaje mi się że dziwna głowa to nie kwestia twarzy, która wcale taka nierealna nie jest (chociaż oczywiście od kanonu daleko.) Wszystko przez kretyńsko dorysowane włosy deformujące glowę i przez źle zaznaczony kontur twarzy od niewidocznej strony. Ciało też niepotrzebnie poprawiacie - talia nie musi być połowę węższa od klatki - bywają i takie.

Napisano

Ja się zgodzę z Luckiem.

 

Tułów bardzo dobry i realistyczny, jedynie głowa, ramiona i dłonie zepsute.

 

Twarz, brak tylnej części czaszki i to, że oczy razem z kośćmi policzkowymi są zbyt mocno wepchnięte do tyłu, najwięcej psuje.

Ramiona za wąskie, przedramię za krótkie, a dłonie za grube.

Przyczepiłbym się też dyndającego miecza.

Tło też zbyt toonkowe pod realistyczną postać.

 

Poprawisz te elementy i wyjdzie całkiem zgrabna pracka.

Napisano (edytowane)

Ok trzeba cos wyjasnic, nie mialem intencji totalnego przemodelowywania typu urody owej panny a "nastawienie zwichnietej" kostki. Poprzednia twarz byla ok, ale tak jak pisalem wczesniej trzeba przemalowac kilka elementow aby wygladalo na bardziej normalna. Ja przestawilem je liquify ktory ruszyl ze soba cala reszte, stad taki efekt, nie inny. Zeby wykonac dokladne poprawaki trzeba by zainwestowac w to wiecej czasu i wysilku, a to przeciez nawet nie moja praca,t akze nie oceniajcie mnie tu za zepsucie jej facjaty, czy cos w tym guscie, to jest zwykly efekt uboczny ;]

 

Jesli chodzi o talie Lucek, to zwroc uwage ze jesli wyprostowal bys ta pania, to otrzymal bys sztywnego kloca bez zadnych kobiecych walorow, ktore sa mniej lub bardziej widoczne na zbitych czy tez grubszych kobietach. Moja wersja jest tylko propozycja, ktora jednak wprowadza te walory.

Edytowane przez ICE
Napisano

Ice dobrze prawi, wczesniej była za męska... dodatkowo palce do poprawki, oraz styk pachy ze zbroją, tam na pewno inaczej ciało musi sie ukladac. nawet jakas faldka ciekawia pokazać się moze,

Napisano

Witam

po delikatnej przerwie wrzucam również delikatnie (niestety) poprawiony ostatni rysunek, mam nadzieje że już mniej drażni jej twarz i że zrobiła się bardziej kobieca. Co do reszty wprowadziłem kosmetyczne poprawki. Niestety brak czasu nie pozwala na dalsze rzeźbienie.

Wrzucam również ilustrację promującą grę nad którą aktualnie pracujemy z chłopakami ze studia. Niestety mogę zamieścić tylko tą jedną grafikę. Mam nadzieje że niedługo zaprezentuje troszeczke więcej (również od strony game artu)

 

falca.jpg

 

deepdrill.jpg

Napisano

te czarno białe thumbsy bardzo ciekawe :> ladny walor i natężenie światła.

 

a cerber chyba cały jest zbyt kontrastowy, ale to pewnie przez kolorowanie czarnobialego obrazka softlightem, overlayem i innymi color dodgami :D

Napisano

Dzieki za sluszna uwage :) rzeczywiscie wyglada jak po oswietleniu w mocnym reflektorze.

 

Dorzucam kilka starszych prac i jeden koncept postaci do gry nad która aktualnie pracuje mianowicie Basement Crawl (chodzi o postac clowna).

 

4080169_orig.jpg

5751911_orig.jpg

clown_2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności