Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5,2k
  • Wyświetleń 686,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Destroyer
    Destroyer

    Jako że mam głębokie zaburzenia psychiczne spowodowane byciem meme dealerem przez lata pozwoliłem sobie zobrazować sytuację blednera 🙂    industry.mp4     dance_prev.mp

  • Super testy Panowie, miło popatrzeć jakiego solidnego boosta w wydajności dostał blender Będę dalej obserwował wasze poczynania z ukrycia 🙂

  • obviously maki to padaki, team pc all the way! woohoo! 😄   also pc    

Posted Images

Napisano
2 godziny temu, Destroyer napisał(a):

sad kermit - Imgflip

Dałbym się pokroić jak by coś takiego dali do Instamata albo Substance Paintera z 2022 😭
A jak dodadzą lasso zaznaczenie maski... to wysiadam i idę na zakupy!

Tak mi się przy oglądaniu tego filmiku przypomniało. Odnośnie tych monstrualnych cięć poszycia.
W B2 z technologią stelth biedna obsługa naziemna, za każdym razem zaklejała specjalną taśmą pewne rowki w poszyciu aby minimalizować odbicia fali radaru. Wyobrażacie sobie taki motyw podczas aktywnego konfliktu? 🙂 

Edytowane przez Mortom

Napisano

@Mortom no Tobie by się takie coś przydało niemal do każdego projektu 🙂 wygląda naprawdę spoko i do tego to snapowanie do krzywej i jakieś krzywe beziera czy cis podobnego, wydaje się być całkiem przemyślane 

Napisano
On 1/24/2025 at 7:55 AM, drakul said:

@Nezumi też powinieneś się ucieszyć

Ale... z czego? 🙂 Nie ironizuje - przeczytalem cale i nie wiem z czego 🙂 

@Destroyer a to chyba nie ten dzial troszke bo to w Marmosecie a nie Blenderze jest?

Napisano
1 hour ago, Destroyer said:

Kurde źle mi się kliknęło, miały być newsy ogólne a nie blenderowe 😛

Juz sie zdziwilem ze cos fajnego w Blenderze... 😉 😉😉 

Napisano

@Nezumi ze zmienili podejscie, i teraz maja skupiac sie na stabilizacji kodu i dzialania programu, wprowadzaniu nowych rzeczy po ich dokladnym przetestowaniu. Zobaczymy jak bedzie to wygladac w dluzszej perspektywie, ale juz winter of quality pokazal, ze idzie to w dobra strone.

Napisano

@drakulOby. Jak mowisz - zobaczymy. Niedorobki i chaotyczne "planowanie" to byly jedne z najwiekszych bolaczek Blendera jak dla mnie.

Napisano
1 hour ago, Nezumi said:

Niedorobki i chaotyczne "planowanie" to byly jedne z najwiekszych bolaczek Blendera jak dla mnie.

A Zbrush? a Maya? A prawie każdy program? 😉 Chyba co drugi program ma te problemy a im więcej ich użwyasz tym bardziej to widać, albo prawie zerowe updaty jak Illustrator albo chaotyczne w każda stronę jak bledner czy śp modo, tu źle i tu niedobrze, trzeba wybrać swoją truciznę 🙂 Mniejsze programy chyba nie mają aż takiego problemu bo i łatwiej nad nimi zapanować i oczekiwania czy bagaż problemów mniejszy. I np taki affinity photo to jak dla mnie może się aktualizować w tle bo mnie irytują te komunikaty o nowej wersji a jak tylko już ściągnę i zainstaluję to zaraz jest kolejna a z drugiej strony taki windows co może rozwalić system w połowie projektu to nie pyta tylko pewnego dnia się budzisz, uruchamiasz komputer i nie uruchamiasz 🙂 

 

 

Napisano

@Destroyer Jasne, ogolnie masz racje ze nie ma softu idealnego. Ale dla mnie osobiscie roznica pomiedzy innymi softami i Blenderem jest taka, ze mnie az tak nie wpienialy przez ponad dekade do momentu az je znienawidzilem 😄 . I mimo ze czasem widze spoko rzeczy robione na Blendku niestety PTSD jest zbyt duzy zeby chocby sprawdzac co tam nowego. Moze w wersji 5.0 sie przemoge do sprobowania 😉 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności