Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

indian, to jako zgłoszenie do firmy produkującej maskotki? Pytam, bo słyszałem o osobach, które się wybierają.

Btw. fajnie wyszło.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

t0m3k vray fur , plus na to 2sided material z zielonym we forncie i back :)

ola-f nie, render robiony dla siebie, do portfolio żeby było coś oprócz mebli do zobaczenia :)

 

Android maskotka#2

 

5976028510_c201c6bc14_b.jpg

 

salut.

Edytowane przez indian
Napisano

tomek - od ziarenka to nie ale napewno w trudach jalowej gleby.

Evert - jak dla mnie koniczyna ma 3 listki - widziales kiedys 1 listkowa? nie wiem co to jest, taka bylinka, nie wiem jak sie nazywa, "ground ivy" :P

Napisano

rzeczywiście przypomina nieco necromorpha z DS :) poza może nieco zbyt mało agresywna jak na takiego zbója, ale to Twoja wizja :] ogólny odbiór jak najbardziej na tak (tzn. mi się podoba:) ).

Napisano

Taki test w sumie wszystkiego. Po godzinach sobie składam scenkę:

 

fadgasfgaswed.jpg

 

Chętnie wysłucham opinii. Scena ma jeszcze sporo błedów no i braków - niedokończona, ale pomału bedę sobie upychał coś na nią. Na razie ogólna koncepcja.

Napisano

pierwsze co rzuciło mi się w oczy to materiał tego baldachimu - za "sztywny".

 

Kadr dość miałki (pewnie jeszcze będziesz kadrował więc to taka uwaga "przy okazji")

Napisano

Dzięki Loki. Co do materiału baldachimu - wiem. Próbowałem bawić się ustawieniami clotha, ale nie wiedziałem który parametr zmienić, by uzyskać bardziej "miękki" materiał, teraz to trochę wygląda jak tiul, takie z tych sztywniejszych, tego nie chcę.

Nad kadrem też będe pracował, pewnie poszerzę go trochę, sam jeszcze nie wiem dokładnie co prócz łóżka się znajdzie w kadrze :) ale pare pomysłów jest ;)

Dzięki ;)

Ciastuch.

Napisano

może rzuć ten cloth z ustawieniami którymiś z maxa i przenieś np do sculptrisa / zbrush'a żeby podrzeźbić go? (ale tu musiał by się wypowiadać ktoś od zbrusha, czy i jak to mozna by poprawić) - zajmie to pewnie więcej czasu ale i efekt będzie lepszy (no i niezaprzeczalnie kwestie edukacyjne - zakładaj wątek w WIP, będę kibicował)

Napisano

Ciastuchu znowu uciąłeś obraz w połowie. Poza tym górne krawędzi łóżka i obrazu na tych samych poziomach źle wyglądają. Poza tym oddaliłbym kamerę i zwiększył ogniskową. Na materiale pościeli przydałby się mocniejszy fallof - na tle prześcieradła widać ciemne, twarde krawędzie.

 

Co do zbrusha to po pierwsze siata z dispem wcale szybsza w wykonaniu ani w renderingu by nie była, a po drugie to materiałów też nie sculptuje się łatwo i raczej z refek. Na pewno za pierwszym razem za fajnie to nie wyjdzie.

Napisano

Dzięki Loki :) Załoze chyba WIPka do tej sceny, ale nie wiem jak czesto bedę mógł wrzucać efekty poprawek i update'y, bom troszku zawalony robotą. :) Ale cenne opinie przydałoby sie zebrać w jednym wątku :)

Lucek: Tak jak napisałem - to na razie BARDZO mocny vip :) Obraz bedzie prawie w 100% w innym miejscu :) Nad kadrem też bedę pracował. Pościel to na razie zwykły vray mtl z lekko beżowym kolorem, takze narzuce jeszcze fallofa. Ciemne krawędzie na przescieradle to wina małego zagęszczenia siatki. To siatka typu Garmet Maker, więc meshsmootha nie uzywałem, a raczej modyfikator HSDS (CZADERSKO działa z Garmet Makerem) - będe musiał bardziej zagęścić :)

Co do materiału na baldachimie to będe kombinował jeszcze z ustawieniami clotha, zeby był bardziej "plastyczny". Niewykluczone, ze spróbuję dorobić mapkę dispa, bo tak szyciej a efekt napewno też dobry. Zdaję sobie doskonale sprawę, że sculptowanie tkanin to cieżka i trudna praca.

 

W takim razie postaram sie jeszcze dziś założyć wątek z WIPem i tam bede działał dalej :)

Dzięki za opinie i juz teraz zapraszam do pomocy i udzielania opinii w wątku WIP:)

Ciastuch.

Napisano

Lucek co do czasu renderowania, przecież to wizka, więc sam baldachim może mieć i z milion poly (zamiast displace - proxy albo zwyczajny model). Fakt, że wymodelowanie nie będzie proste oczywiście - ale dodatek stanowi wartość edukacyjna takiego czegoś (czyli naumienie się modelowania tkanin i podrzeźbiania ich) - co niewątpliwie zaprocentuje ciastuchowi w przyszłości.

Napisano

a tam ciastuch modeluj, clotha do editalbe poly i lecisz, wg mnie najlepszy sposob na bardziej "plastyczny" materiał na baldachimie :)

 

salut.

Napisano
No to w takim razie ciastuchu najpierw zajrzyj tutaj. I koniecznie ściągnij te brushe.

 

dał bym Ci reputację za linka, ale już nie mogę :/ więc wirtualnie daję.

 

Dużo dobre tam jest.

Napisano (edytowane)

Test oświetlania za pomocą HDRI darmowych udostępnionych przez www.viz-people.com

 

hdririg03www.jpg

hdririg05www.jpg

 

W photoshopie lekki sharpen, dodany kontrast - krzywymi oraz lekki bloom w pierwszym. Reszta - czysty render z VFB.

Edytowane przez Loki
Napisano

Gientekwl chce ci powiedzieć żebyś bouncował ;) Faktycznie trochę małe zróżnicowanie, ale ciężko spodziewać się czegoś innego po takiej "dziennej" HDRce, co innego jakaś poranna albo wieczorna, ale nie wiem czy viz-people ma takie sample.

Napisano (edytowane)

ma wieczorne i porankowe. I polecam szczerze - świetna jakość do testów i prac nie komercyjnych.

 

--- i w tym samym temacie ----

 

odkryłem co było nie tak, z tą sceną że nie wyglądała jak oświetlona HDRI. Bo nie była.

 

Nie wiem jak to się dzieje, ale HDRI nie daje mi kompletnie cieni kierunkowych - chociaż powinno jakieś dawać. Zrobiłem wszystko krok po kroku jak w najnowszym tutorialu Ronnena Bakermana i dalej nic. Jeśli ktoś miał by jakieś pomysły czemu to nie działa jak powinno - prosił bym o odwiedzenie wątku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=1047116

Edytowane przez Loki
Napisano (edytowane)

Ode mnie takie szybkie (wyłączając modele) wnętrze. Dawno nie bawiłem się takimi rzeczami. Bardzo dawno.

Szum ponoć już jest passe.

 

// chwilowo prysło ;) //

Edytowane przez RA
Napisano

maciek.m bardzo fajnie to wygląda, ta polna droga jest na wzniesieniu? bo jeśli na równym to za gwałtownie sie kończy i dziwnie to wygląda, jeżeli jest an równym to lepiej będzie jak trawa z laki będzie porastała trochę ta drogę na jej końcu, ale ogólnie bardzo fajna praca.

 

SWRSC jeszcze kropel rosy brakuje:) bardzo mi sie to podoba

Napisano

martix69 powiedzmy ze jest na wzniesieniu :d a tak naprawde to zrobilem maly kawalek do testow i wsumie glownie chodzi o pierwszy plan. nie staraem sie jakos specjalnie zakonczyc sceny, tak mysel ze moze dorobie na koncu drogi stara brame i jakies dworek wsord drzew:)

Napisano

Ale zmiażdżyliście na tej stronie ;) Ra super wnętrze, noise też. maciek.m trawa i droga eleganckie, jedynie drzewa przy takim zbliżeniu warto doprawocać - dać lepsze listki i korę, poza tym jest fajnie. SWRSC zbliżenie jest ok, ale czekamy na szerszy kadr ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności