Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@deshu: nie lepiej bumpem albo displacem? Wygląda jakby je ktoś papierem ściernym przetarł.

 

Zależy mi na tym, żeby przy zbliżeniach były jakieś fajne detale.

Pojedyncze cieniutkie włoski itd. Nad displacem się zastanawiam, tylko ze tam włoski zawsze wychodzą proste, a mnie by najbardziej cieszyły takie mega krótkie, położone, plus co jakiś czas dłuższy, pofalowany - taki kurzo-łapacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób regularnego bumpa/dispa z jakąś fakturą materiału, a do tego dołóż jeszcze takie włoski jakie masz teraz, ale rzadsze. Obok mnie leżą właśnie moje wysłużone technicsy ze zmasakrowanymi gąbkami więc mam niezłe referki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter gdzie mozna pobrac te niebieskie kwiatki? bo widze że stały się dość popularne

 

skala tekstury na podłodze za duza - rozmywa się nie ładnie.

 

1 obrazek spoko, 2 cos z tą wycinanką jest nie tak na renderze (fronty)

 

edit - juz wpadłem co mi się nie podoba - aberracja chromatyczna spsóła obrazek.

 

No fakt, troszkę za mocna wyszłą ta aberacja. Co do tekstury to sam nie wiem, niby powinna wyjść dobrze... :|

 

Na tym drugim tam jeszcze takie żłobienia lekkie powinny być i próbowałęm to mapką disp rozwiązać, może stąd tak to wygląda?

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. to juz moje 3 podejscie do budynkow tym razem bez zieleni :) Narazie od 4 dni modeluje, jeszcze nie jest model skonczony ale nie moglem sie powstrzymac nalozyc texturki i zrobic test. Nawkurzalem sie na mocowania szyb bo kazde jest pod innym kontem wiec kazdy zaczep osobno dopasowac a jest ich 90 po jedenj stronie:P No i czekam na rady porady:)

 

16336863.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, projekty mebli mojej matki. wizualizacja na bardzo szybko bo tego dużo, 3/4 mebli jeszcze nie wyrenderowana a to tylko kilka godzin robione. Jestem ciekaw co sądzicie o samych projektach, bo rendery to ja wiem że kiepskie :

[1]

stolkiacopy.png

[2]

twistettablecopy.png

[3]

stolikecopy.png

[4]

stolikbcopy.png

[5]

regabcopy.png

[6]

regaldcopy.png

[7]

regalccopy.png

[8]

regalacopy.png

[9]

pkikolorowecopy.png

[10]

mebelacopy.png

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki render testowy z dzisiaj. Ten skan chyba już każdy zna :) Ale jeśli nie to od razu mówię, że nie jest to mój model ani diffuse, tylko udostępniony przez Lee(Infinite) na cgfeedback do testowania shaderów skóry.

 

setup: sss2+displacement, bez GI, 2 vray'owe światła omni, lwf

soft: cinema 4d, vrayforc4d, ps do fake dofa

 

leescanvrayforc4drender.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze was chwilę pomęczę - nie chce mi się na tym etapie zakładać WiPa a zamierzam to wkrótce skończyć. Do skończenia jeszcze tekstury na samolocie i na hangarze pewnie też. Co sądzicie? Chodzi mi głównie o kompozycję.

 

piper_test01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - bardzo ładnie. Fajnie trawa łączy się ze ścieżką. Teraz zapodaj ładną trawkę do wizualizacji bez kwiatków o wys 6 cm i wtedy masz moje błogosławieństwo. Ile się to renderowało? Mój sprzęt zdycha jak mam dużą połać trawy zrobić i jak widzę czasy po 5-9h na render to już się pocę, że nie zdążę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek - specjalnej filozofii nie ma. Bierzesz kilka kępek trawy w których ustawiasz sobie satysfakcjonująco materiał. Zamieniasz na VRayProxy. Ładujesz do GroundWiza albo co tam kto innego lubi i siejesz po terenie.

Test samej trawy. Do horyzontu jest 190m. Po 16h przerwałem:

http://www.fotorealistyczne3d.pl/Downloads/trawotest06.jpg

 

maciek_maciek - fajnie to wygląda. Jedynie co by można jeszcze zrobić to wzmocnić światło wychodzące z lamp. Trawa musi być bardziej oświetlona. To samo dotyczy światła wychodzącego z domu. No i oczywiście detalu do domu trzeba dodać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, co do detalu to co konkretnie macie na myśli? jeżeli chodzi o wyposażenie to jest tyle ile miało być (projekt nie jest mój) chyba, że chodzi o coś innego. Co do oświetlania trawy to może być ciężko bo nie jest to ani displacement ani nic takiego, to zwykły plane i mapa alpha, może spróbować zrobić to w ps?

 

pionix: a ta trawa u góry to masakra :D po prostu super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix - za duża ale podsumowując widać od razu, że trzeba się napocić żeby jej jednolitość nie biła w oczy jak tutaj. Czasy nieziemskie też niestety.

Jakiś czas temu robiłem podobną ale 5h przy rozdziałce 3500 na szerokości to juz za dużo. Zostawiłem ją jak klient 2 godziny przed oddaniem zasugerował obniżenie kamery w 3 ujęciach.

trawotest.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności