Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

poszedłem za Twoją radą - walczę z Irr +LC dalej, zobaczymy co wyjdzie. Próbka z QMC wychodziła już bez farfocli, ale czas renderowania był daleki od moich oczekiwań.

 

 

--- edit----

 

irrlc.jpg

 

przy takim LC plam już nie ma (pewnie dało by się zejść do 150 hsph w Irr)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki , pressenter - polecam spróbować inaczej:) IRR -4/-3, wysokie HSPH i wysokie Interp. samples i do tego Detail Enh. W 90% wypadków jak walczyłem ze sztukaterią to się sprawdza.

I tak jak pisze artrprx2 - LC niestety też mocno trzeba podbić przy tego typu "liniowych" detalach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki: miałem podobny problem. Jak renderowałem scenę wielkość 5000px przy tych ustawieniach to jakoś dało radę: http://images10.fotosik.pl/169/cbe9a77debf4f1c5.jpg

Na sztukaterii w VRay object properties parametr GI subdivs multiplier dałem 1.5

JunioR - czad! Fajny klimat

incorect - jest dobrze. Brak trochę jest "miękkości" i fałdek. Drewno spokojniejsze i chyba ciemniejsze by się przydało. Albo w ogóle sama skóra.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neue Nationalgalerie:

 

w oryginale słupy są ciut smuklejsze(chyba zwężają się ku górze) i nie ma siatki w konstrukcji dachu ( o ile to siatka), posadzka to płyty granitowe bez fug, moim zdaniem ciepłe światło nie pasuje. poza tym bardzo fajne.

 

--

moje własne szybkie bazgroły:

 

koncepcja1a.jpg

 

koncepcja2b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - wyłącz filtrowanie w LC i czas renderingu nie wzrośnie a małych plam jest szansa że się pozbędziesz (tak jak mówię, u mnie działa w ten sposób)

 

 

peter_muller - baaardzo przyjemne. Co to za zdjęcie w tle ?

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neue Nationalgalerie_02:

 

2d84yna.jpg

 

.

incorect- kałuże to po porostu mapa blend zmiksowana z dwoma shaderami: wody i granitu, dzięki,

pinionix- dzięki,

peter- rzeczywiście, słupy lekko się zwężają się ku górze, posadzkę zmieniłem na płyty bez fug, dzięki za uwagi. Ładne obrazki, zawsze mi się podobało w jaki sposób przedstawiasz swoją architekturę.

Edytowane przez JunioR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test oświetlenia i kilku materiałów które będą w scenie (drewno + chrom / ceramika) - dalsza walka.

 

duży rozmiar po kliknięciu.

 

W PSD dodana winieta i sharpen lekki (tudzież bloom dla podkreslenia "porankowego" klimatu).

 

Jak się podoba?

 

testoswietlenielowress.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności