Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Na wstępie napiszę, że dopiero się uczę maxa, chociaż kiedyś na studiach kupiliśmy z kolegami wspólnie kurs video ale po przerobieniu pierwszych kilku lekcji odechciało się.

 

Wiem, że trawie jeszcze dużo brakuje do fotorealistyczności, ale nad tym będę jeszcze pracował. Chociaż przydałyby się jakieś wskazówki :-) W każdym bądź razie aktualnie moim problemem jest cień idący w poprzek całej sceny. Kombinuję z różnymi ustawieniami itp., ale za nic nie mogę dojść skąd to się bierze :-/

 

32323200123.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc,

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To głupio zabrzmi, ale nie potrafię pokazać siatki, ani robić tego całego clay'a :D Kostka z polbruku to plane, a te okrągłe na, którym rośnie sobie trawka to cylinder, minimalnie wyższy od plane'a. Na każdy materiał nałożona tekstura, dodane UVW Mapping oraz VrayDisplacementMode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak najpierw brać zlecenie, a potem się uczyć. Powodzenia

 

Moim zleceniem jest tylko i wyłącznie zaprojektowanie nagrobków pod kątem designu oraz wykonanie projektów wykonawczych, kosztorysu itp. Z tego akurat wywiązałem się w 100%, klient zadowolony. A jeżeli chodzi o katalogi i wizualizacje to jest już tylko taki dodatek i klient dobrze wie, że "nie umiem, ale spróbuję" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX6R pod animacje kamery, wyglada dosc ladnie chyba juz tak zostanie, rozdzialka taka jak pod animacje, i tak kilka dni bedzie rendzic. Bez GI i FG. Volume light zlinkowane z tlem. Tlo lambert. Tlo wylaczone w widocznosci w reflektion i refratkion. 3 rownomierne swiatla spotligh z mentalowym aera ligt z 3 stron. Gorne swiatlo rownie jjak poprzednieplus raytrayced shadows do tego, HDRI ale nie puszcza oswietlenia tyllko do refleksow:

31374086.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podziekowac za opninie :)

Z shaderami... hymm.. moze przez to ze probowalem innej drogi i troche robilem je od d... strony.

Niebieskie swiatlo wygasilem w poscie chwile przed wrzuceniem tutaj, bo dostalem opinie ze za duzo niebieskiego :D

 

Nawiazanie do portala jakos tak samo wyszlo, chcialem portret w tle i Cave Johnson sam sie mi w glowie pojawil.

 

Scence zdecydowanie by sie przydalo troche wiecej detalu i roznorodnosci, jak znajde chwile to popracuje zeby ze speeda wyszla jakas konkretniejsza scena.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti wszystko fajnie (drzewa, beton, trawa) tylko ta woda słabiutka, wygląda jak rtęć.

 

Pytanie z innej beczki, czym regulować przepalenia w LWFie? Jedyne co przyszło mi do głowy to zmiana CM z linear na reinhard i obniżanie burna. Tylko ileż można obniżać burna, w końcu z tego lineara nic nie zostanie i wyjdzie exponential, co przecież mija się z założeniami LWF. Tutaj mam taką kuchnię, świecone Sun&Sky, VRayPhysCam, reinhard burn 0,5 (na linearze były mega przepalenia)

76101277.jpg

PS. Żeby nie było, biele nie są ustawione na 255 tylko na max 240, obrazek dostał trochę brightnes/contrast/sharpen w PS.

Edytowane przez Razer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi bardziej wersja z toonem przypada do gustu.

 

Ode mnie jeszcze testy postpro

 

33.jpg

 

Sz.

 

Edit:/

 

I jeszcze takie, bo mi zarzucono, że nic nowego nie pokazuję. :P

 

To już dla klienta, skalowane z 3600px po dłuższej krawędzi.

 

34.jpg

 

35.jpg

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze,

Zmarszczki na sofie modelowane, model sofy z własnej kolekcji.

Drzewa, czyli całe tło za oknem to 2d, również z własnej kolekcji, nie "everowe".

 

Vizpleole- dobre, jedynie zredukował bym lekko odbicie na podłodze i polepszył shader fotela na pierwszym planie bo trochę "ziarnisto" wygląda bo zaś ten na przeciwko już jest z takiej odległości naprawdę spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz1330 - cienie bym może bardziej uwidocznił (w photoshopie już), a tak poza tym - fajny obrazek :)

 

 

testdrzewa002a.jpg

 

test drzew growfx - potrzebuję czegoś "wysokiego, cienkiego, nie zasłaniającego za wiele architektury" - takie mi wyszło

Białe kostki mają 1x1x1m

 

--- edit ---

 

sam sobie skomentuję :)

 

Jak teraz patrzę, to coś nie tak z proporcjami grubości gałęzi jest (konary vs pień) co myślicie?

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki myk,

 

do animacji sie to raczej nie nadaje, dla mnie to test oswietlenia i renderingu bardziej, animacjami postaci i rigowaniem sie niestety nie zajmuje...

http://www.youtube.com/watch?v=HvhLCmSiCS8

 

 

klatka backgroundu dla porownania

 

backgroundtgf.jpg

 

 

 

tutaj w troche lepszej jakosci klatka, bo vid kompresja zjadla

 

klatkas.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez plasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności