Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

Pecet - renderuje Vray'em, dzieki za radę, postaram się ją sprawdzić jak tylko będę miał czas.

Miałem dodać więcej zagięć na fotelu, ale chyba się trochę przeliczyłem, bo wyglądał na łatwiejszy do zrobienia niż był w rzeczywistości :)

W każdym razie, moja wersja finalna (wiem, że dużo można poprawić, ale jak na pierwszy fotel może być).

 

fotel1ss1.jpg

 

fotel1ss2.jpg

 

fotel1ss3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Loki - trzymanie tego quada na 2,4ghz to zbrodnia. Na w miarę niezłym radiatorze powinien wyciągnąć stabilne ~3,4ghz a różnica w mocy jest bardzo odczuwalna. Wiem, sam miałem :)
możlie, ale teraz już bardziej myślał bym nad zmianą na i7. jak na razie priorytetem tego komputera jest cisza - bo często w nocy pracuję. :)

 

Loki użyłeś Reinhard'a? Jak doświetliłeś to wnętrze?

 

reinhard, niczym nie doświetlałem - tylko HDRI jest źródłem światła w tej scenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

 

dawno się nie udzielałem, toteż wrzucam tutaj taki mały projekt który skończyliśmy jakiś czas temu

 

3D: Piotr Kolus

Retusz: Paweł Nolbert

 

sorki za stopke z cgsociety:

65084_1320003531_large.jpg

 

Ars Thanea dla AKQA Amsterdam stworzyło dwa obrazy (szalik oraz stadion którego autorem jest Michal Lisowski) na oficjalna stronę FIFA 12.

 

Zapraszam na: http://www.fifa12scarf.com jakby ktoś chciał się dopisać do szalika ;)

 

pozdro,

pionier

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

aresso - podkręciłbym brightnes/contrast bo trochę szaro wyglądają, a po odbiciach widać że to studio trochę ubogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkało kakało! masakra JunioR!

 

Dzięki.

 

Niezłe chaszcze, to pokrzywy? Dla mnie super, ładnie to wygląda na zbliżeniu (z postpro) ale zobaczymy jak wyjdzie jako "część czegoś większego" :)

 

Tak, pokrzywy i inne trawy. Prawdopodobnie nie będę mógł pokazać całości-komercja exterior, dzięki.

 

Junior świetne! Jest translucency w materiale? To jest modelowane, czy na alphach?

 

Tak, jest to shader z transluceny, same pokrzywy to aplha, reszta roślin modelowana, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti: bo to jest na bazie konceptu właśnie da vinciego ;)

 

Okazało się, że budynki nie nadają się (chodzi że zarzucamy pipeline 3D), tak więc moje i kolegi z pracy modele w zasadzie idą do kosza (a było ich chyba z 15, w tym bardzo skomplikowane). Nie mniej szybko zrenderowałem jeszcze jeden (mam więcej renderów, ale pokazuje te, które zrobiłem od A do Z).

 

dome3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności