Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

indian, to jako zgłoszenie do firmy produkującej maskotki? Pytam, bo słyszałem o osobach, które się wybierają.

Btw. fajnie wyszło.

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 375k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

t0m3k vray fur , plus na to 2sided material z zielonym we forncie i back :)

ola-f nie, render robiony dla siebie, do portfolio żeby było coś oprócz mebli do zobaczenia :)

 

Android maskotka#2

 

5976028510_c201c6bc14_b.jpg

 

salut.

Edytowane przez indian

Napisano

tomek - od ziarenka to nie ale napewno w trudach jalowej gleby.

Evert - jak dla mnie koniczyna ma 3 listki - widziales kiedys 1 listkowa? nie wiem co to jest, taka bylinka, nie wiem jak sie nazywa, "ground ivy" :P

Napisano

Android super wygląda :)

Napisano

yeroo - mocna rzecz się szykuje widzę, załóż teczkę WIP to z chęcią będę podglądał postępy prac

Napisano

Ładniutkie. Jak zrobione studio? Indian: Powinieneś rzucić grafikę i projektować zabawki. Każdy pluszak lepszy!

Napisano

Lucku - inspiracja dead space ? BTW fajne shader skóry dobry choc lekko zbyt woskowy

Napisano

Żadnych inspiracji nie było- zombiak z głowy, najwięcej robi tu poza i render. Thx za komenty.

Napisano

rzeczywiście przypomina nieco necromorpha z DS :) poza może nieco zbyt mało agresywna jak na takiego zbója, ale to Twoja wizja :] ogólny odbiór jak najbardziej na tak (tzn. mi się podoba:) ).

Napisano

Taki test w sumie wszystkiego. Po godzinach sobie składam scenkę:

 

fadgasfgaswed.jpg

 

Chętnie wysłucham opinii. Scena ma jeszcze sporo błedów no i braków - niedokończona, ale pomału bedę sobie upychał coś na nią. Na razie ogólna koncepcja.

Napisano

pierwsze co rzuciło mi się w oczy to materiał tego baldachimu - za "sztywny".

 

Kadr dość miałki (pewnie jeszcze będziesz kadrował więc to taka uwaga "przy okazji")

Napisano

Dzięki Loki. Co do materiału baldachimu - wiem. Próbowałem bawić się ustawieniami clotha, ale nie wiedziałem który parametr zmienić, by uzyskać bardziej "miękki" materiał, teraz to trochę wygląda jak tiul, takie z tych sztywniejszych, tego nie chcę.

Nad kadrem też będe pracował, pewnie poszerzę go trochę, sam jeszcze nie wiem dokładnie co prócz łóżka się znajdzie w kadrze :) ale pare pomysłów jest ;)

Dzięki ;)

Ciastuch.

Napisano

może rzuć ten cloth z ustawieniami którymiś z maxa i przenieś np do sculptrisa / zbrush'a żeby podrzeźbić go? (ale tu musiał by się wypowiadać ktoś od zbrusha, czy i jak to mozna by poprawić) - zajmie to pewnie więcej czasu ale i efekt będzie lepszy (no i niezaprzeczalnie kwestie edukacyjne - zakładaj wątek w WIP, będę kibicował)

Napisano

Ciastuchu znowu uciąłeś obraz w połowie. Poza tym górne krawędzi łóżka i obrazu na tych samych poziomach źle wyglądają. Poza tym oddaliłbym kamerę i zwiększył ogniskową. Na materiale pościeli przydałby się mocniejszy fallof - na tle prześcieradła widać ciemne, twarde krawędzie.

 

Co do zbrusha to po pierwsze siata z dispem wcale szybsza w wykonaniu ani w renderingu by nie była, a po drugie to materiałów też nie sculptuje się łatwo i raczej z refek. Na pewno za pierwszym razem za fajnie to nie wyjdzie.

Napisano

Dzięki Loki :) Załoze chyba WIPka do tej sceny, ale nie wiem jak czesto bedę mógł wrzucać efekty poprawek i update'y, bom troszku zawalony robotą. :) Ale cenne opinie przydałoby sie zebrać w jednym wątku :)

Lucek: Tak jak napisałem - to na razie BARDZO mocny vip :) Obraz bedzie prawie w 100% w innym miejscu :) Nad kadrem też bedę pracował. Pościel to na razie zwykły vray mtl z lekko beżowym kolorem, takze narzuce jeszcze fallofa. Ciemne krawędzie na przescieradle to wina małego zagęszczenia siatki. To siatka typu Garmet Maker, więc meshsmootha nie uzywałem, a raczej modyfikator HSDS (CZADERSKO działa z Garmet Makerem) - będe musiał bardziej zagęścić :)

Co do materiału na baldachimie to będe kombinował jeszcze z ustawieniami clotha, zeby był bardziej "plastyczny". Niewykluczone, ze spróbuję dorobić mapkę dispa, bo tak szyciej a efekt napewno też dobry. Zdaję sobie doskonale sprawę, że sculptowanie tkanin to cieżka i trudna praca.

 

W takim razie postaram sie jeszcze dziś założyć wątek z WIPem i tam bede działał dalej :)

Dzięki za opinie i juz teraz zapraszam do pomocy i udzielania opinii w wątku WIP:)

Ciastuch.

Napisano

Lucek co do czasu renderowania, przecież to wizka, więc sam baldachim może mieć i z milion poly (zamiast displace - proxy albo zwyczajny model). Fakt, że wymodelowanie nie będzie proste oczywiście - ale dodatek stanowi wartość edukacyjna takiego czegoś (czyli naumienie się modelowania tkanin i podrzeźbiania ich) - co niewątpliwie zaprocentuje ciastuchowi w przyszłości.

Napisano

a tam ciastuch modeluj, clotha do editalbe poly i lecisz, wg mnie najlepszy sposob na bardziej "plastyczny" materiał na baldachimie :)

 

salut.

Napisano
  Lucek napisał:
No to w takim razie ciastuchu najpierw zajrzyj tutaj. I koniecznie ściągnij te brushe.

 

dał bym Ci reputację za linka, ale już nie mogę :/ więc wirtualnie daję.

 

Dużo dobre tam jest.

Napisano
  Loki napisał:
Dużo dobre tam jest.

O ba! Polecam w ogóle całą tę jego stronkę.

Napisano

Test oświetlania za pomocą HDRI darmowych udostępnionych przez www.viz-people.com

 

hdririg03www.jpg

hdririg05www.jpg

 

W photoshopie lekki sharpen, dodany kontrast - krzywymi oraz lekki bloom w pierwszym. Reszta - czysty render z VFB.

Edytowane przez Loki

Napisano

Wygląda jakby białym światłem było świecone. Imho przydałoby się troszkę zróżnicowania koloru w świetle, jakiegoś bouncingu ;)

Napisano

Gientekwl chce ci powiedzieć żebyś bouncował ;) Faktycznie trochę małe zróżnicowanie, ale ciężko spodziewać się czegoś innego po takiej "dziennej" HDRce, co innego jakaś poranna albo wieczorna, ale nie wiem czy viz-people ma takie sample.

Napisano

ma wieczorne i porankowe. I polecam szczerze - świetna jakość do testów i prac nie komercyjnych.

 

--- i w tym samym temacie ----

 

odkryłem co było nie tak, z tą sceną że nie wyglądała jak oświetlona HDRI. Bo nie była.

 

Nie wiem jak to się dzieje, ale HDRI nie daje mi kompletnie cieni kierunkowych - chociaż powinno jakieś dawać. Zrobiłem wszystko krok po kroku jak w najnowszym tutorialu Ronnena Bakermana i dalej nic. Jeśli ktoś miał by jakieś pomysły czemu to nie działa jak powinno - prosił bym o odwiedzenie wątku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=1047116

Edytowane przez Loki

Napisano

Ode mnie takie szybkie (wyłączając modele) wnętrze. Dawno nie bawiłem się takimi rzeczami. Bardzo dawno.

Szum ponoć już jest passe.

 

// chwilowo prysło ;) //

Edytowane przez RA

Napisano

Dziś na tyle Turret'a, w środku jest jeszcze troche szkieletu. Narazie stoi jak stoi, właściwa poza będzie po zrigowaniu:

 

64996631.jpg

Napisano

maciek.m bardzo fajnie to wygląda, ta polna droga jest na wzniesieniu? bo jeśli na równym to za gwałtownie sie kończy i dziwnie to wygląda, jeżeli jest an równym to lepiej będzie jak trawa z laki będzie porastała trochę ta drogę na jej końcu, ale ogólnie bardzo fajna praca.

 

SWRSC jeszcze kropel rosy brakuje:) bardzo mi sie to podoba

Napisano

martix69 powiedzmy ze jest na wzniesieniu :d a tak naprawde to zrobilem maly kawalek do testow i wsumie glownie chodzi o pierwszy plan. nie staraem sie jakos specjalnie zakonczyc sceny, tak mysel ze moze dorobie na koncu drogi stara brame i jakies dworek wsord drzew:)

Napisano

Ale zmiażdżyliście na tej stronie ;) Ra super wnętrze, noise też. maciek.m trawa i droga eleganckie, jedynie drzewa przy takim zbliżeniu warto doprawocać - dać lepsze listki i korę, poza tym jest fajnie. SWRSC zbliżenie jest ok, ale czekamy na szerszy kadr ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.