Skocz do zawartości

Wiedźmin 2: współpraca CD Projekt RED i Platige Image


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Dostaliśmy ciekawą informację prasową o współpracy firm CD Projekt RED oraz Platige Image. Oczywiście domyślamy się o co chodzi, kilka informacji nie wprost pojawiło się w naszym Q&A z twórcami Wiedźmina. Myślę, że zapowiadana na godz. 21.00 polskiego czasu transmisja z targów E3 podczas, której CD Projekt RED zdradzi szczegóły może okazać się interesująca.

 

Więcej: http://max3d.pl/news.php?id=1808

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Podaję jeszcze raz adres:

http://www.ustream.tv/channel/cdp-summer-days

 

Tutaj będzie stream na żywo. Przed chwilą już coś nawet jest, widać plażę :)

 

Edit:

W sumie jest to dla mnie zaskoczenie miłe, nie wiedziałem, że aż tyle osób oczekuje na tą konferencję. Na razie widać jedną planszę i jest 11k oglądających.

Edytowane przez Adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teaserek wygląda bardzo ciekawie.:) Porównując jakościowo do intra i outra z jedynki to jakość +1000, ale nadal odczuwa się brak detalu i różnorodności tekstury. Powierzchnie w grze wydają się żywsze, są bardziej wyraziste, soczyste, kolorowe, zróżnicowane... efektowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja czegoś nie rozumiem. Gra już wyszła. Bez cinematików. Na X360 wyjdzie to samo ale z cinematikami? Czyli można by pomyśleć że pecetowi gracze są potraktowani trochę po macoszemu?

Domyślam się że chodziło o czas i pieniądze, ale mimo wszystko jakieś to wszystko dziwne. Lekki chaos w marketingu widzę.

 

A teaser fajny. Renderowane fragmenty są pierwsza klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja czegoś nie rozumiem. Gra już wyszła. Bez cinematików. Na X360 wyjdzie to samo ale z cinematikami? Czyli można by pomyśleć że pecetowi gracze są potraktowani trochę po macoszemu?

Domyślam się że chodziło o czas i pieniądze, ale mimo wszystko jakieś to wszystko dziwne. Lekki chaos w marketingu widzę.

 

Zdaje się, że sporo postów już było na ten temat. Nawet chyba chłopaki pisali w Q&A o tym. Wiesz można to też interpretować również w drugą stronę (na PC gra już jest, na konsole nie). Zdaje się, że chodziło o deadline'y i czas. A cinematiki na konsole to będzie chyba bonus? Może teraz więcej informacji się dowiemy i mniej jest tajemnic. Ale myślę, że pytania można jeszcze zadawać w Q/A bo możliwe, że nowe pytania się pojawią teraz:

 

Q&A: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76700

Edytowane przez Adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki Luki - bez przesady :D Pececiarze potraktowani po macoszemu bo beda musieli obejrzec cinematiki osobno po tym jak juz dawno przeszli gre na 16 sposobow, dostali kilka patchy i DLC? ;)

Po macoszemu to ja sie czuje potraktowany przez producentow Mortal Kombat czy Red Dead Redemption. Gorzej - czuje sie osierocony :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee takie se to jest .Jak sie przyjzec w szczegolach to widac wziete na żywca postacie z engina i jakos niespecjalnie lepiej podrobione .Widac że był pospiech .Ten potwor w jaskini jest tak slaby ze az smieszny. Wszystko ratuje pompatyczna muzyka i krotkie ujecia szybko sie zmieniajace. Do Dead island i podobnych cinematikow daleka droga. Pewnie jak zwykle braklo czasu i kasy ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki to tylko teaser, poczekajcie może na gotowy cinematic. Opinie typu "Zacne,nawet bardzo. Aczkolwiek DigicPictures to to nie jest :]", "Do Dead island i podobnych cinematikow daleka droga. Pewnie jak zwykle braklo czasu i kasy .." nie mają sensu :] , a co do DIGIC-a, obczaj teaser najnowszego assasina, też ma niedoróby, trzeba czekać, aż skończą :P

 

Krytyka nie zaszkodzi, ale na wyrabianie zdania jest o wiele za wcześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze nie pokazali storyboard'ow bo by sie zaczelo "eee, takie jakies to statyczne wszystko, czarnobiale... I jakos tak na szybko nabazgrolone - bez sensu w ogole. Jakies strzalki, dialogow nie ma - czuje sie oszukany!"

 

...

 

No, ale nie pierwszy to raz jak jeden z drugim ocenia film na podstawie teasera. Ide zaparzyc meliske...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nie lubię takiego pisania, "chat" się robi z tego, ale ...

Ja oceniłem "teaser" a nie trailer,film,srilm czy coś tam. :)

Niedoróbki są wszędzie. Kto pamięta "teaser" do Mark of Chaos Digicow, tam dłoń postaci przechodziła przez szmatę,Epic Fail!.

Swoją drogą oglądałem dziś trailer do Pray 2. MIAZGA !!!

To,że PI "nie powiedziało ostatniego słowa" to rzecz pewna. Liczę na coś poteżnego,choć szkoda że to ciągle ten Wiedźmak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reanimator btw pierwsze i ostatnie filmiki ktore naprawde robily wrazenie od tamtego czasu PI moze sie tylko pochwalic sie dobrym planem biznesowym i pijarem bo jesli chodzi o to tzw "zaskakiwanie" to ja ciemnosc widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym się będzie teaser podobał, innym nie, pisaniem tego nie zmienię :-) , ważne żeby działał.

My dalej robimy swoje. Na teaser było niecałe 5 tygodni, ale kolejne, fajniejsze tematy w ostrej produkcji.

 

Na naszym community są już wypisane pełne creditsy, ale tu i teraz chciałbym jeszcze podkreślić role Maćka Jackiewicza, który był Leadem CG w tym projekcie i który wykonał przy tym kolosalną robotę i Damiana Nenowa, który odpowiadał za layout. Projekt był trochę wariacko odpalany, ale ja tam się bardzo cieszę, że znowu działamy z Wiedźminem.

 

t.

Edytowane przez Baggins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyszedl, ale ma troche plastikowy feeling i to chyba powoduje gorszy odbior. Ten potwor na poczatku w jaskinii jest strasznie zrypany pod tym wzgledem i on jakby nastraja widza do takich plastikowych odczuc.

 

Gdyby mial taki poziom realizmu atmosfery jak Historia Polski byloby lepiej (tzn. mam tu na mysli jej realistyczna czesc;)..a tu brakuje troche prawdy,a szkoda, bo wiem, ze Wiedzmina sie tak stylizuje troche i chyba tworcom zalezy na wiarygodnosci.

Z reszta Reanimator jak pamietam ceni wartosc tego slowa:) Mysle, ze cinematik w formie prerenderowanej to juz troche na wyrost zaczyna byc, bo to co prezentuje zespol cd projektu w samej grze to masakra. Robota jest fenomenalna.

 

Po prostu jest pewien dysonans, bo Wiedzmin to teraz gra naprawde swiatowa - olbrzymi sukces. I nie tyle od jakosci renderingu, ale ogolnie od dramaturgii i prowadzenia akcji oczekuje sie czegos w charakterze filmu kinowego. A polowa cinematika wyglada jak demo The Sims. Sterylne katapulty i drepczace ludziki, wczesniej ten kosmaty potworek...nie chce krytykowac jakosci, a jedynie charakter. Uwazam, ze on jest nietrafiony.

Edytowane przez jaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie katapulta. To trebuszet/trebusz ... (i maszyna wyszła doskonale pod względem dynamiki)

 

5 tygodni to żadne halo, jak się dobrze kieruje ludźmi i projektem to ujdzie to zrobić,ale i trzeba swoje odsiedzieć to rzecz oczywista.

 

...ide na gofry

Edytowane przez Adam_Guzowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł: Gdyby takie decyzje zależały wyłącznie od inteligencji bądź głupoty to świat byłby dużo łatwiejszy i bardziej przewidywalny.

 

Dla mnie równanie jest banalne. Kiedyś o tym pisałem. Z reguły sytuacja nie pozwala na filozoficzne dywagacje. Sytuacja jest zerojedynkowa. Podane warunki są takie i takie i albo się w tych warunkach robi film robiąc co się da, albo nie robi. Koniec. Proste jak kij od mopa.

 

Więc alternatywą dla tego i wielu innych filmów nie jest bliżej nieokreślona, idealna wersja tego filmu, tylko brak filmu.

 

Stąd, bez urazy, ciężko mi się przejmować opiniami po tylu latach i tylu projektach, pamiętając jak bezwzględne krytyczne uwagi były wypisywane choćby o wspomnianych tutaj "Katedrze" i "Sztuce Spadania" :-)

 

salut

t.

Edytowane przez Baggins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie teaser spełnia dobrze swoją funkcję i jest co najmniej dobry. Wolę takie teasery niż np taki z gry Prey 2, który z samym gameplayem gry nie ma nic wspólnego. Fajnie jest widzieć w teaserach jak gra wygląda, zabawy ala Prey 2 to można robić w cinematicu, a nie w teaserze. Mi nigdy cinematicowe teasery do gier się nie podobały, zawsze wolałem coś ala to co PI zrobiło w Wiedźminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imho: ujęcia z gry trochę psują odbiór, odbiegają jakościowo. Będą w ostatecznym trailerze?

Zajefajne jest ostatnie ujęcie, jak Wiedzmek szasta mieczem a kamerka biegnie za nim. Czad!

...i oczywiste chmurki w ujęciu okrążającym więżę z lotu ptaka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności