Skocz do zawartości

Call of Juarez:The Cartel


WWWoj

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Świetne! Można widzieć skąd bierzesz inspiracje? np jak projektowałeś te budynki. Zastanawiam się jak to wygląda. Czy oglądasz najpierw jakieś zdjęcia, wczuwasz się w ten klimat i zaczynasz coś swojego budować z zauważonych elementów, czy to już tak wszystko z bańki od razu?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tr3buh: masz rację usunę tą pracę z portfolio. Specjalnie starałem się nie dawać nic, ze zdieć i mattepaintów, ale ta fota mnie złamała, była zbyt piękna i ładnie pasowala do reszty. Przepraszam i owszem nie ładnie.

 

Zin: przed projektowaniem budynków dobrze zapoznaję sie z tematem, oglądam masę referencji i jeżdżę po googlemapie szukając jak najbardziej ciekawych plastycznych rozwiązań itp.

 

Edit:

ok podmieniłem

dla ciekawych owa felerna praca :]

http://imageshack.us/photo/my-images/9/11sklad.jpg/

a i dzieki za zwrócenie uwagi na to.

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze w czasie produkcj bardzo czesto korzysta sie z fot - poprostu czasu czasami brak. WWWoj spoko jestes usprawiedliwiony - nie ma chyba takiego concept artysty ktory nie posilkowal by sie fotami w taki czy inny sposob - ja tak robie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocna sprawa.

Widac pomieszane motywy z roznych regionow Meksyku i szczegoliki na ktore jednak niewielu zwroci uwage (na przyklad - sporo miejsc tutaj widzialem ale NIGDY nie widzialem prania rozwieszonego pomiedzy budynkami :D). Z takich rzeczy, ktore mnie zdziwily - co tam robia kola od jakiegos wozu rodem z westernow (te ze szprychami) na tym wspolczesnym zlomowisku z ciezarowkami?

Domki wyczesane - duzo bym dal zeby miec twoje wyczucie perpektywy. Robiles jakies postaci moze? Wrzuc cos jak mozesz albo namow kumpla z teamu ;)

 

Za jakis czas sprawdze jak wyglada sama giera - pomimo niezbyt pochlebnych recenzji nie sadze zeby bylo az tak zle - pierwsze dwie czesci byly niesamowite. I tez mam pozapisywane koncepty do nich. Gratulacje - swietna robota!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczesane te pracki, szkice naprawde zacne . Bardzo ładnie wydetalowane. Co mi sie rzuciło w oczy to napisy na scianach (graffiti), "kotlet, ziemniaki,kapusta,cukier, itp" CZAD! Ciekawe czy do gry to poszło xD:D:D:D

Gratki Frontu, to była tylko kwestia czasu:D:D

 

Pozdrawiam, Karkosik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocna sprawa, jedynie co mnie ciekawi to czy sporo czasu spedzasz na szukaniu referencji? Ostatnio pytam sie o to wielu osob, bo sam jestem leniem i czesto po kilku minutowym szukaniu olewam takową pomoc, ale widze ze chyba bez tego sie nie obejdzie czasami;]

wiec krotkie pytanie- jakbys mial wyznaczyc ile czasu zajmuje szukanie referek wzgledem malowania docelowej pracki?

 

dziex i gratulacje, dobry material!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej dzieki wszystkim.

Nezumi: pranie to akt desperacji, nie mając pomysłu na przecięcie przestrzeni to chyba najbardziej oklepany patent w konceptowaniu :) hehe czasem tak sie zastanawialiśmy w pracy, ze pewnie dla ludzi znających te rejony to sporo rzeczy bedzie dziwne :p

Co do tych kół, jezeli chodzi Ci o te przy starej fabryce pociągów, to miały to być zardzewiałe koła wagonowe i od jakichś lokomotyw. Postaci za wiele nie robiłem, i nie bardzo chce się niemi chwalic :p. Do Dead Island mam sporo całkiem i pewnie za jakis czas pokaże.

 

Karkosik: Niestety sie nie udało i zmienili te grafiti w grze :p

 

Double_G: http://imageshack.us/photo/my-images/89/9032011woj.jpg/

tego drugiego musiałbym sprawdzic czy mam większego, jak bede w robocie.

 

resh: kolorowe robiłem około 1-2dni, czarnobiałe ze 2 czasem 3 dziennie a czasem1 oczywiscie dało by się spokojnie więcej namachać ołówkiem w tym czasie, ale jak codziennie przez miesiące robi się to samo to trzeba dbac o kondycję psyhiczną, zeby nie doprowadzic do zmęczenia materiału :)no i ważniejsze są czasem pomysły i przemyślenie pracy co zajmuje więcej niz samo kreślenie.

 

nicponim: no w sumie podejscie do szukania refek mam podobne, tez tego nienawidzę,

i zwykle za długo nie daję rady szukać, ale są one bardzo ważne. Oczywiście nie przeceniałbym mimo wszystko ich wpływu na projekt.

Ja na refkach obserwuję proporcje, materiały dominujące w danych miejscach, (np ceglanych budynków jest mniej niż innych), charakterystyczne dla danego regionu rozwiązania architektoniczne gzymsy filarki rozmiary okien itp.

Jak projektuję to już przedewszystkim myślę nad kompozycją, urozmaiceniem bryły, przestrzeni i detalu, większość detalu jak i często całych projektów po ogolnym zapoznaniu się ze specyfiką danego miejsca wymyślam(wiem juz na czym bazuje dana stylistyka), szczegolnie pod koniec pracy z danym tematem, i w sumie z tych projektów jestem zwykle bardziej zadowolony. Przykładowo domki mexykańskie trzecie od góry były rysowane jako pierwsze, i mocno oparte na refkach (oczywiście przedetalowane) poźniejsze projekty już robiłem o wiele bardziej swobodnie i wyszły moim zdaniem trochę ciekawsze.

Nie wiem jakie są dokładnie proporcje ile czasu oglądam i szukam refek, napewno sporo,

ale w przypadku mojej pracy zdecydowana większość czasu to projektowanie, myslenie nad kompozycją.

Mielismy w firmie niektóre budynki robione np. prosto z fot, ale nie dawało to dobrych efektów, bo na zdięciach często jest za mało, nie są skomponowane plastycznie pod widok, i przeładowane detalem na ile to możliwe(wiarygodne).

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepsze enviro jakie widziałem w tym kraju. Dla mnie, ażeby koncept był dobry musi zawierać tyle informacji aby grafik 3d nie musiał już sam siedzieć w necie przeglądając zdjęcia, żeby jeszcze coś dodać i zmienić. Dodatkowo jest taka zasada, że grafik 3d, zależnie od skilla ale tez przez ograniczenia techniczne przeniesie koncept w 50%-80%. Te koncepty przeniesione nawet w 50% by się broniły. I dla tego są dobre. Osoby korzystające z nich są na prawdę w dobrej sytuacji.

 

Mógłby ktoś zapostowac jak to zostało wykonane w grze???

Chętnie bym to zobaczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki!

 

remanent: to nie painter, koloruje zwykle w photoshopie, i od pewnego czasu staram sie utrzymywać jak najmniejszą ilość warstw (robie nową tylko jezeli jest to konieczne)

 

tr3buh: zazwyczaj wykreślam sobie kilka lini, zeby określić jedną albo dwie główne płaszczyzny z 2 zbiegami, a potem już na czuja, pilnuję tylko zeby zbiegi do lini horyzontu nie uciekały.

 

syjon: niestety jeżeli chodzi o czas, to była jazda.

W naszym dziale było duże tempo przy tym projekcie, ale to co się działo w innych działach to była jakas masakra, podziwiam tych ludzi, ze udało im się, az tyle zrobić.

Czasu było mało i robiliśmy dwa duże projekty na raz. Cartel zgarnął słabe noty to było wiadome, ale sukcesem jest to ze udało się zamknąć ten projekt na czas. W tej branży nie zawsze się to udaje i wiele gier wogole nie wychodzi.

Gra jest momentami niedokończona, nie ma co ukrywać, ale są momenty, które moim zdaniem wyglądaja naprawde dobrze.

taki screen znalazłem w którym widać troche domków w zestawieniu.

http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/call-of-juarez-the-cartel-screen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze większy szacun..:)

niektóre są właśnie mocno podkontrastowione stąd myślałem, że może gubisz część linii pomocniczych w ten sposób..

jak zwykle wszystkie 'sztuczki i tricki' okazują się po prostu umiejętnościami hehe (na szczęście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciekG,natas,von_wargus,mant-raz,thirdeye,Bedyk,masz)rum: Dzieki

mant-raz: timingi około 1-2 dni robiłem kolorowe, a szkice 2-3 a czasem 1 dziennie, nie jest to strasznie dużo, ale rozkładajac to na codzienność przez ileś miesięcy to dla mnie dużo ;) generalnie tempo było całkiem spore i nie było czasu na dopracowywanie wielu rzeczy które by się chciało lepiej pokazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności