WWWoj Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 (edytowane) Troche konceptów, które robiłem do Coj3. Tempo było wysokie, więc większość w formie szkiców. Edytowane 14 Sierpień 2011 przez WWWoj
ZiN Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Świetne! Można widzieć skąd bierzesz inspiracje? np jak projektowałeś te budynki. Zastanawiam się jak to wygląda. Czy oglądasz najpierw jakieś zdjęcia, wczuwasz się w ten klimat i zaczynasz coś swojego budować z zauważonych elementów, czy to już tak wszystko z bańki od razu? pzdr
tr3buh Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 swietne szkice, pro, ale czy to ladnie tak sciagac z marka denki? ;) http://www.3dinspiration.com/galleryimgs/marek_denko_01.jpg
WWWoj Napisano 14 Sierpień 2011 Autor Napisano 14 Sierpień 2011 (edytowane) tr3buh: masz rację usunę tą pracę z portfolio. Specjalnie starałem się nie dawać nic, ze zdieć i mattepaintów, ale ta fota mnie złamała, była zbyt piękna i ładnie pasowala do reszty. Przepraszam i owszem nie ładnie. Zin: przed projektowaniem budynków dobrze zapoznaję sie z tematem, oglądam masę referencji i jeżdżę po googlemapie szukając jak najbardziej ciekawych plastycznych rozwiązań itp. Edit: ok podmieniłem dla ciekawych owa felerna praca :] http://imageshack.us/photo/my-images/9/11sklad.jpg/ a i dzieki za zwrócenie uwagi na to. Edytowane 14 Sierpień 2011 przez WWWoj
serio Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Bardzo fajne envirosy. Czuć klimat tego miejsca.
regnar Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Prawda jest taka ze w czasie produkcj bardzo czesto korzysta sie z fot - poprostu czasu czasami brak. WWWoj spoko jestes usprawiedliwiony - nie ma chyba takiego concept artysty ktory nie posilkowal by sie fotami w taki czy inny sposob - ja tak robie ;P
jaras Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 (edytowane) z tym ze praca Marka Denko to nie fota tylko grafika 3d ;) a szkice świetne, bardzo duzo fajnych klimatów! Edytowane 14 Sierpień 2011 przez jaras
Gomez Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 pierwszy raz widze te koncepty, lol. Sweetashne.
emmilius Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Bardzo na plus, super szkice. Te na dworcach kolejowych skojarzyły mi się ze starszą pracką Morbida z tym steampunkowym golemem co demolkę robił.
artursadlos Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Tak zebrane robi podwójne wrażenie. Rewelacyjna robota. Aż żal że tak mało z tego wykorzystano w finalnej grze bo była byt przepiękna.
n-pigeon Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 moja czacha pękła jak orzeszek :) szacun!
Morbid Karbid Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Szkice świetnie oddają klimat miejsc i działają na wyobraźnię. Super.
geno7 Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Oczywiście że świetna galeria :) artursadlos@ Jednak sporo z tych szkiców było wykorzystanych w grze.
Nezumi Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Mocna sprawa. Widac pomieszane motywy z roznych regionow Meksyku i szczegoliki na ktore jednak niewielu zwroci uwage (na przyklad - sporo miejsc tutaj widzialem ale NIGDY nie widzialem prania rozwieszonego pomiedzy budynkami :D). Z takich rzeczy, ktore mnie zdziwily - co tam robia kola od jakiegos wozu rodem z westernow (te ze szprychami) na tym wspolczesnym zlomowisku z ciezarowkami? Domki wyczesane - duzo bym dal zeby miec twoje wyczucie perpektywy. Robiles jakies postaci moze? Wrzuc cos jak mozesz albo namow kumpla z teamu ;) Za jakis czas sprawdze jak wyglada sama giera - pomimo niezbyt pochlebnych recenzji nie sadze zeby bylo az tak zle - pierwsze dwie czesci byly niesamowite. I tez mam pozapisywane koncepty do nich. Gratulacje - swietna robota!
Karkosik Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Wyczesane te pracki, szkice naprawde zacne . Bardzo ładnie wydetalowane. Co mi sie rzuciło w oczy to napisy na scianach (graffiti), "kotlet, ziemniaki,kapusta,cukier, itp" CZAD! Ciekawe czy do gry to poszło xD:D:D:D Gratki Frontu, to była tylko kwestia czasu:D:D Pozdrawiam, Karkosik!
Double_G Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 (edytowane) Łoł. Dużo bardzo fajnych rzeczy! Jest szansa na to, że wrzucisz http://imageshack.us/f/585/9sklad.jpg/ i http://imageshack.us/f/405/10sklad.jpg/ w większej rozdzielczości? Musiałem zapytać:p Edytowane 15 Sierpień 2011 przez Double_G
resh Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Subcio chrupcio, a skoro tak mało czasu było na to wszystko to tak spytam ile ci średnio czasu na jeden szkic schodziło? zdrówko!
vrocker Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Bardzo fajne szkice. Gratuluje wyczucia perspektywy i envirokreski :)
nicponim Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 mocna sprawa, jedynie co mnie ciekawi to czy sporo czasu spedzasz na szukaniu referencji? Ostatnio pytam sie o to wielu osob, bo sam jestem leniem i czesto po kilku minutowym szukaniu olewam takową pomoc, ale widze ze chyba bez tego sie nie obejdzie czasami;] wiec krotkie pytanie- jakbys mial wyznaczyc ile czasu zajmuje szukanie referek wzgledem malowania docelowej pracki? dziex i gratulacje, dobry material!
Sjon Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Rewelacyjne szkice. Detal mi się bardzo podoba.
WWWoj Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 (edytowane) hej dzieki wszystkim. Nezumi: pranie to akt desperacji, nie mając pomysłu na przecięcie przestrzeni to chyba najbardziej oklepany patent w konceptowaniu :) hehe czasem tak sie zastanawialiśmy w pracy, ze pewnie dla ludzi znających te rejony to sporo rzeczy bedzie dziwne :p Co do tych kół, jezeli chodzi Ci o te przy starej fabryce pociągów, to miały to być zardzewiałe koła wagonowe i od jakichś lokomotyw. Postaci za wiele nie robiłem, i nie bardzo chce się niemi chwalic :p. Do Dead Island mam sporo całkiem i pewnie za jakis czas pokaże. Karkosik: Niestety sie nie udało i zmienili te grafiti w grze :p Double_G: http://imageshack.us/photo/my-images/89/9032011woj.jpg/ tego drugiego musiałbym sprawdzic czy mam większego, jak bede w robocie. resh: kolorowe robiłem około 1-2dni, czarnobiałe ze 2 czasem 3 dziennie a czasem1 oczywiscie dało by się spokojnie więcej namachać ołówkiem w tym czasie, ale jak codziennie przez miesiące robi się to samo to trzeba dbac o kondycję psyhiczną, zeby nie doprowadzic do zmęczenia materiału :)no i ważniejsze są czasem pomysły i przemyślenie pracy co zajmuje więcej niz samo kreślenie. nicponim: no w sumie podejscie do szukania refek mam podobne, tez tego nienawidzę, i zwykle za długo nie daję rady szukać, ale są one bardzo ważne. Oczywiście nie przeceniałbym mimo wszystko ich wpływu na projekt. Ja na refkach obserwuję proporcje, materiały dominujące w danych miejscach, (np ceglanych budynków jest mniej niż innych), charakterystyczne dla danego regionu rozwiązania architektoniczne gzymsy filarki rozmiary okien itp. Jak projektuję to już przedewszystkim myślę nad kompozycją, urozmaiceniem bryły, przestrzeni i detalu, większość detalu jak i często całych projektów po ogolnym zapoznaniu się ze specyfiką danego miejsca wymyślam(wiem juz na czym bazuje dana stylistyka), szczegolnie pod koniec pracy z danym tematem, i w sumie z tych projektów jestem zwykle bardziej zadowolony. Przykładowo domki mexykańskie trzecie od góry były rysowane jako pierwsze, i mocno oparte na refkach (oczywiście przedetalowane) poźniejsze projekty już robiłem o wiele bardziej swobodnie i wyszły moim zdaniem trochę ciekawsze. Nie wiem jakie są dokładnie proporcje ile czasu oglądam i szukam refek, napewno sporo, ale w przypadku mojej pracy zdecydowana większość czasu to projektowanie, myslenie nad kompozycją. Mielismy w firmie niektóre budynki robione np. prosto z fot, ale nie dawało to dobrych efektów, bo na zdięciach często jest za mało, nie są skomponowane plastycznie pod widok, i przeładowane detalem na ile to możliwe(wiarygodne). Edytowane 15 Sierpień 2011 przez WWWoj
flesz_gordon Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 zacne az chce sie postrzelac na tych szkicach pozdr
remanent Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Śliczne to wszystko. Zwłaszcza te akwarelki z fabryki. Powiedz czy to Painter może?? Jeżeli tak, to tak z ciekawości zapytam ile średnio warstw miewa taki obrazek. Pozdrawiam.
tr3buh Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 bardzo fajnie Ci wychodzi architektura, ja mam takie pytanie czy przed rysowaniem np. budynkow wykreslasz wczesniej siatke, linie pomocnicze, punkty zbiegu itd. czy rysujesz wszystko "na czuja" ?
syjon Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Chyba najlepsze enviro jakie widziałem w tym kraju. Dla mnie, ażeby koncept był dobry musi zawierać tyle informacji aby grafik 3d nie musiał już sam siedzieć w necie przeglądając zdjęcia, żeby jeszcze coś dodać i zmienić. Dodatkowo jest taka zasada, że grafik 3d, zależnie od skilla ale tez przez ograniczenia techniczne przeniesie koncept w 50%-80%. Te koncepty przeniesione nawet w 50% by się broniły. I dla tego są dobre. Osoby korzystające z nich są na prawdę w dobrej sytuacji. Mógłby ktoś zapostowac jak to zostało wykonane w grze??? Chętnie bym to zobaczył.
WWWoj Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 dzieki! remanent: to nie painter, koloruje zwykle w photoshopie, i od pewnego czasu staram sie utrzymywać jak najmniejszą ilość warstw (robie nową tylko jezeli jest to konieczne) tr3buh: zazwyczaj wykreślam sobie kilka lini, zeby określić jedną albo dwie główne płaszczyzny z 2 zbiegami, a potem już na czuja, pilnuję tylko zeby zbiegi do lini horyzontu nie uciekały. syjon: niestety jeżeli chodzi o czas, to była jazda. W naszym dziale było duże tempo przy tym projekcie, ale to co się działo w innych działach to była jakas masakra, podziwiam tych ludzi, ze udało im się, az tyle zrobić. Czasu było mało i robiliśmy dwa duże projekty na raz. Cartel zgarnął słabe noty to było wiadome, ale sukcesem jest to ze udało się zamknąć ten projekt na czas. W tej branży nie zawsze się to udaje i wiele gier wogole nie wychodzi. Gra jest momentami niedokończona, nie ma co ukrywać, ale są momenty, które moim zdaniem wyglądaja naprawde dobrze. taki screen znalazłem w którym widać troche domków w zestawieniu. http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/call-of-juarez-the-cartel-screen.jpg
maciekG Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 mocne, mocne..szkice zwłaszcza..fajna pewna krecha..czyścisz je w szopie jakoś, czy tak już masz po prostu :) ?
WWWoj Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 maciekG:dzieki! nie czyszczę raczej, zwykle tylko levele po zeskanowaniu ustawiam i wysyłam raport :].
maciekG Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 to jeszcze większy szacun..:) niektóre są właśnie mocno podkontrastowione stąd myślałem, że może gubisz część linii pomocniczych w ten sposób.. jak zwykle wszystkie 'sztuczki i tricki' okazują się po prostu umiejętnościami hehe (na szczęście)
von_wargus Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 naprawdę niełatwo oderwać od nich wzrok! Świetne koncepty:)
mant-raz Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Bardzo smaczne maan, dodatkowo ilosc powala. Jakie timingi na to miales?
thirdeye Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Swietne! Fajny klimat i kreska. No i oczywiscie powalajaca ilosc :)
Bedyk Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Świetna robota, perspektywa i architektura to moja pięta achillesowa kapusta, bigos, kotlet, kasza i inne smaczki wzruszyły mnie do łez ;D
masz)rum Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Szkice budynasów mistrzowskie, całość urywa łeb, lekkość i nawet przyjemny styl jak na tego typu koncepty. Szkoda tylko że chyba nie bardzo z nich zespół skożystał bo sama gra wygląda mega sterylnie i bez pomysłu ;P
WWWoj Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 maciekG,natas,von_wargus,mant-raz,thirdeye,Bedyk,masz)rum: Dzieki mant-raz: timingi około 1-2 dni robiłem kolorowe, a szkice 2-3 a czasem 1 dziennie, nie jest to strasznie dużo, ale rozkładajac to na codzienność przez ileś miesięcy to dla mnie dużo ;) generalnie tempo było całkiem spore i nie było czasu na dopracowywanie wielu rzeczy które by się chciało lepiej pokazac.
JakkaS Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Fajna krecha, zazdroszczę tej lekkości i oszczędności w działaniu....
nao Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 szkice mają charakterek ! i super je sie ogląda
WWWoj Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 Jakkas, Reanimator, nao: Dzieki bardzo, miło mi :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się