Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;)

Pozdrawiam.

 

[attach]81429[/attach]

[attach]81427[/attach]

[attach]81428[/attach]

k.

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;)

Pozdrawiam.

k.

 

Super sculpt.

Można by zaingerować bardziej w nos i wykończyć brakujące ucho - dziura?

 

P.S. To nie jest 3dmax.pl :D

Napisano

@medwed, Logos -dzięki za refki, tego nigdy za wiele. Oczy w produkcji, jednak nie przewiduje większych zmian. Dead Snow -filmisko ekstra, leży obok Reanimatora i X-Living Dead'ów ;)

@mafida -zależało mi na tym, ciesze się że jest widoczne!

@sly -ucho samo się wykończyło, będzie dziura ;) Ha, przeoczenie, jasne że max3d, przepraszam redakcje za błąd.

@plasti, polka dot, Selena -dzięki.

 

kazub

Napisano

Dzięki za ciepłe przyjęcie Panie i Panowie.

smol apdejt, testy shaderów i oświetlenia. Mundurek i czapeczka się robią, powinienem do końca tygodnia wykończyć draba.

BPR_RenderViz02.jpg

[ATTACH]81703[/ATTACH]

P.S. Jak za duże, krzyczeć, poprawie.

Napisano

@mafida -mam nadzieję ;)

@Muppet -od 1k do 4k na różnych częściach. Mundur jest najbardziej wymagający, dużo elementów na jednej mapie UV, zależy mi też na pokazaniu faktury materiału.

@pkowal1982 Na zębach nie ma textury, szybki/nieprzeszkadzający ciemny glossy materiał. Co do czekolady muszę się zgodzić, jednakże jest to WIP. Barwa jest dla mnie ważna równie ważna jak sculpt. Co i raz sprawdzam aby nie przedobrzyć i poprawić w końcowej fazie. U żony faktycznie jest znacznie zdjęta czerwień. Poprawie to w końcowej fazie.

Dzięki.

k.

Napisano

Było by rewelacyjnie jagbyś zrobił jakiś making off bo strasznie mi się podba i też bym coś robił w tym kierunki ale niewiem od czego zacząć i jak się zabrać za ten sculpt. Kocham film the walking dead i czekam na kolejne sezony.

Napisano

@thecrev, co byś chciał zobaczyć? Ogólnie zasady w zbrushu są takie same, nie przesadzać z Divide, im mniej tym lepiej dla formy. Dzielę tylko w ostateczności. Głowa powstała z kuli. W tym przypadku jeżeli siatka za bardzo rozciąga się w małych detalach: tool/duplicate, tool/deformation/polish-relax następnie tool/projectAll ze starej na nową. Wszystko to można kontrolować przy pomocy masek. Jeżeli rozciągam siatkę do granic możliwości -używam remesh/projectAll. To są sposoby na szybkie koncepty/speedy, gdzie szybko staram się złapać formę. Później retopologia.

Mundur, kurtka i czapa powstały z bazy w modo.

Polecam płyty Gnomon -kompendium zbrush4 Scott Spencer; -anatomia Zack Petrock, Zen of Zbrush Mike Jensen (nie pamietam gdzie go kupiłem, chyba Daz) i Hard Surface Techniques, Eat3d tego samego autora. Dobre są też tutoriale Zclassroom ze strony Pixologic.

 

@KoMic, velendil -cieszę się, że się podoba ;)

k.

Napisano (edytowane)

Dużo dobrego!!! nie znam sie na skulpcie ale podoba mi sie. Jedyny crit w kwestii formalnej, generałowie SS nosili listki stopnia na obu patkach kołnierzyka. Runy SS nosili wszyscy inni do stopnia podpułkownika o ile dobrze pamiętam. O ile oczywiście zależy ci na wierności, w tym przypadku, podejrzewam że nie koniecznie ;)

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Masz racje. Kompromis. Nie leżało mi po obydwu stronach, było za symetrycznie -taka lekka fantazja. Wiesz, też nie chciałem jednoznacznie wydłubać Himmlera :) Niech sobie to będzie któryś tam z trzech pozostałych reichsfuhrerów o których mało wiadomo. Dzięki.

nocny test. Męczę się potwornie z octanem, nie mogę okiełznać spec map :(

24.jpg

Napisano

Wiem, że to dopiero początek? ale czy myślałeś żeby ten mundur trochę pobrudzić w dalszym etapie prac szczególnie przy kołnierzyku? Otarcia, przetarcia, krew, kawałki mięska? Nos dalej wygląda jak z czekolady ;)

Napisano

Wygląda bardzo fajnie ale musiałem użyć curves w PS żeby coś zobaczyć:D

 

Bez PS widzę ciemność;)

 

Edit:Aaa,doczytałem że to nocny test:D

Napisano

Nie wiem czy octane bez sss jest dobrym rendrem do tego typu prac. Mental też by to szybko przeliczył a sss musi być Przecież to człowiek (chociaż Niemiec;)

Napisano

@Logos -Yhy.

@thecrev -niestety, jakoś tak (zawsze) wychodzi, że po nocach siedzę. Kiepski ze mnie nauczyciel ;) Jakbyś miał konkretne pytania, spróbuje odpowiedzieć.

@mafida -sorry.

@Lucek -staram się wycisnąć coś z tego. Nie ma SSS, trzeba kombinować. Większość renderów liczyłem od 1 do 5minut.

Dalsze testy; potrzebuje 2 dni max na skończenie i biorę się za następny projekt.

Chciałem dodać zwisający kawał mięsa z brody -za 2 miesiące powrócę do poczwara -textury potrzebują więcej brudu. Dorobie tylko plamy krwi na ubraniach.

spzA.jpg

spzB.jpg

RenderV04a.jpg

RenderV04b.jpg

Pozdrawiam

k.

Napisano

Żylki w oczach by sie przydaly oczy az tak czerwone bym nie robil nie wiem czemu ale tylko oczy do mnie nie przemawiaja. Ok pewnie krew ulega juz rozpadowi ale :)...

Napisano

Wyglada bardzo dobrze.Nałóż czape,troche PS,wal do finished i na fronta:)

 

Z tych 3 wersji na dole środkowa wygląda u mnie najlepiej.Chociaż na drugim monitorze ta pierwsza znowu jakby fajniej:D

Napisano

Właśnie zmieniłbym kolor oczu, spróbuj z szarym i odrobiną żółtego. Żeby były takie zamglone. Możesz również usunąć tęczówkę i zrobić dużą źrenicę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności