Jump to content

Recommended Posts

Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;)

Pozdrawiam.

 

[attach]81429[/attach]

[attach]81427[/attach]

[attach]81428[/attach]

k.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;)

Pozdrawiam.

k.

 

Super sculpt.

Można by zaingerować bardziej w nos i wykończyć brakujące ucho - dziura?

 

P.S. To nie jest 3dmax.pl :D

Link to comment
Share on other sites

@medwed, Logos -dzięki za refki, tego nigdy za wiele. Oczy w produkcji, jednak nie przewiduje większych zmian. Dead Snow -filmisko ekstra, leży obok Reanimatora i X-Living Dead'ów ;)

@mafida -zależało mi na tym, ciesze się że jest widoczne!

@sly -ucho samo się wykończyło, będzie dziura ;) Ha, przeoczenie, jasne że max3d, przepraszam redakcje za błąd.

@plasti, polka dot, Selena -dzięki.

 

kazub

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za ciepłe przyjęcie Panie i Panowie.

smol apdejt, testy shaderów i oświetlenia. Mundurek i czapeczka się robią, powinienem do końca tygodnia wykończyć draba.

BPR_RenderViz02.jpg

[ATTACH]81703[/ATTACH]

P.S. Jak za duże, krzyczeć, poprawie.

Link to comment
Share on other sites

@mafida -mam nadzieję ;)

@Muppet -od 1k do 4k na różnych częściach. Mundur jest najbardziej wymagający, dużo elementów na jednej mapie UV, zależy mi też na pokazaniu faktury materiału.

@pkowal1982 Na zębach nie ma textury, szybki/nieprzeszkadzający ciemny glossy materiał. Co do czekolady muszę się zgodzić, jednakże jest to WIP. Barwa jest dla mnie ważna równie ważna jak sculpt. Co i raz sprawdzam aby nie przedobrzyć i poprawić w końcowej fazie. U żony faktycznie jest znacznie zdjęta czerwień. Poprawie to w końcowej fazie.

Dzięki.

k.

Link to comment
Share on other sites

@thecrev, co byś chciał zobaczyć? Ogólnie zasady w zbrushu są takie same, nie przesadzać z Divide, im mniej tym lepiej dla formy. Dzielę tylko w ostateczności. Głowa powstała z kuli. W tym przypadku jeżeli siatka za bardzo rozciąga się w małych detalach: tool/duplicate, tool/deformation/polish-relax następnie tool/projectAll ze starej na nową. Wszystko to można kontrolować przy pomocy masek. Jeżeli rozciągam siatkę do granic możliwości -używam remesh/projectAll. To są sposoby na szybkie koncepty/speedy, gdzie szybko staram się złapać formę. Później retopologia.

Mundur, kurtka i czapa powstały z bazy w modo.

Polecam płyty Gnomon -kompendium zbrush4 Scott Spencer; -anatomia Zack Petrock, Zen of Zbrush Mike Jensen (nie pamietam gdzie go kupiłem, chyba Daz) i Hard Surface Techniques, Eat3d tego samego autora. Dobre są też tutoriale Zclassroom ze strony Pixologic.

 

@KoMic, velendil -cieszę się, że się podoba ;)

k.

Link to comment
Share on other sites

Dużo dobrego!!! nie znam sie na skulpcie ale podoba mi sie. Jedyny crit w kwestii formalnej, generałowie SS nosili listki stopnia na obu patkach kołnierzyka. Runy SS nosili wszyscy inni do stopnia podpułkownika o ile dobrze pamiętam. O ile oczywiście zależy ci na wierności, w tym przypadku, podejrzewam że nie koniecznie ;)

Edited by kliment woroszyłow
Link to comment
Share on other sites

Masz racje. Kompromis. Nie leżało mi po obydwu stronach, było za symetrycznie -taka lekka fantazja. Wiesz, też nie chciałem jednoznacznie wydłubać Himmlera :) Niech sobie to będzie któryś tam z trzech pozostałych reichsfuhrerów o których mało wiadomo. Dzięki.

nocny test. Męczę się potwornie z octanem, nie mogę okiełznać spec map :(

24.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Logos -Yhy.

@thecrev -niestety, jakoś tak (zawsze) wychodzi, że po nocach siedzę. Kiepski ze mnie nauczyciel ;) Jakbyś miał konkretne pytania, spróbuje odpowiedzieć.

@mafida -sorry.

@Lucek -staram się wycisnąć coś z tego. Nie ma SSS, trzeba kombinować. Większość renderów liczyłem od 1 do 5minut.

Dalsze testy; potrzebuje 2 dni max na skończenie i biorę się za następny projekt.

Chciałem dodać zwisający kawał mięsa z brody -za 2 miesiące powrócę do poczwara -textury potrzebują więcej brudu. Dorobie tylko plamy krwi na ubraniach.

spzA.jpg

spzB.jpg

RenderV04a.jpg

RenderV04b.jpg

Pozdrawiam

k.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy