kazube Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. [attach]81429[/attach] [attach]81427[/attach] [attach]81428[/attach] k.
polka dot Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 medwed, takie rzeczy może w postaci linków? pozdrawiam
medwed Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Racja:) ... Czuć moc :) ! Ciekawi mnie jak zamotasz ślepia. http://geeksyndicate.files.wordpress.com/2010/11/hr_the_walking_dead.jpg http://www.komiksynaekranie.com/_pliki/ups/2011/06/walkingdead_2.jpg http://www.shareyourwallpaper.com/upload/wallpaper/movies/the-walking-dead/the-walking-dead_0ba50ca3.jpg
Logos Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Miazga! Haha przypomniał mi się pewien film Doed Snoe http://www.filmweb.no/multimedia/archive/00139/Nazizombier_i_D_d_s_139239s.jpg http://www.filmcritic.com/features/assets_c/2010/04/DeadSnow560-thumb-560xauto-28206.jpg
mafida Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Mundur mi sie podoba,czuć że to gruba skóra.Fajnie:)
sly Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. k. Super sculpt. Można by zaingerować bardziej w nos i wykończyć brakujące ucho - dziura? P.S. To nie jest 3dmax.pl :D
kazube Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 @medwed, Logos -dzięki za refki, tego nigdy za wiele. Oczy w produkcji, jednak nie przewiduje większych zmian. Dead Snow -filmisko ekstra, leży obok Reanimatora i X-Living Dead'ów ;) @mafida -zależało mi na tym, ciesze się że jest widoczne! @sly -ucho samo się wykończyło, będzie dziura ;) Ha, przeoczenie, jasne że max3d, przepraszam redakcje za błąd. @plasti, polka dot, Selena -dzięki. kazub
Quentin Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Wygląda genialnie. Ciekaw jestem postępu. :)
kazube Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 Dzięki za ciepłe przyjęcie Panie i Panowie. smol apdejt, testy shaderów i oświetlenia. Mundurek i czapeczka się robią, powinienem do końca tygodnia wykończyć draba. [ATTACH]81703[/ATTACH] P.S. Jak za duże, krzyczeć, poprawie.
mafida Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Fajnie wyszło z texturką,będzie świetnie w mundurze:)
Muppet Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Zombie jak żywy. ;) Takie pytanko - jeśli możesz, to byłbym wdzięczny, gdybyś zdradził jakiej wielkości tekstury użyłeś? Pzdr
Tores Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Świetne od samego początku. Już nie mogę się doczekać finału.
pkowal1982 Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Swietne, nie wiem czy zeby powinny miec taki kolor. Moze jednak jasniejszy odcien bezowego / zoltego?
vrocker Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Będzie fajnie, choć te brązy wyglądają na czekoladę. :)
Logos Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Kolega wyżej ma rację z tymi brązami, spróbuj je podciągnąć bardziej ku czerwieni.
kazube Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 @mafida -mam nadzieję ;) @Muppet -od 1k do 4k na różnych częściach. Mundur jest najbardziej wymagający, dużo elementów na jednej mapie UV, zależy mi też na pokazaniu faktury materiału. @pkowal1982 Na zębach nie ma textury, szybki/nieprzeszkadzający ciemny glossy materiał. Co do czekolady muszę się zgodzić, jednakże jest to WIP. Barwa jest dla mnie ważna równie ważna jak sculpt. Co i raz sprawdzam aby nie przedobrzyć i poprawić w końcowej fazie. U żony faktycznie jest znacznie zdjęta czerwień. Poprawie to w końcowej fazie. Dzięki. k.
thecrev Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Było by rewelacyjnie jagbyś zrobił jakiś making off bo strasznie mi się podba i też bym coś robił w tym kierunki ale niewiem od czego zacząć i jak się zabrać za ten sculpt. Kocham film the walking dead i czekam na kolejne sezony.
velendil Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Zazdroszczę umiejetnosci, wygląda to świetnie !
kazube Napisano 2 Wrzesień 2011 Autor Napisano 2 Wrzesień 2011 @thecrev, co byś chciał zobaczyć? Ogólnie zasady w zbrushu są takie same, nie przesadzać z Divide, im mniej tym lepiej dla formy. Dzielę tylko w ostateczności. Głowa powstała z kuli. W tym przypadku jeżeli siatka za bardzo rozciąga się w małych detalach: tool/duplicate, tool/deformation/polish-relax następnie tool/projectAll ze starej na nową. Wszystko to można kontrolować przy pomocy masek. Jeżeli rozciągam siatkę do granic możliwości -używam remesh/projectAll. To są sposoby na szybkie koncepty/speedy, gdzie szybko staram się złapać formę. Później retopologia. Mundur, kurtka i czapa powstały z bazy w modo. Polecam płyty Gnomon -kompendium zbrush4 Scott Spencer; -anatomia Zack Petrock, Zen of Zbrush Mike Jensen (nie pamietam gdzie go kupiłem, chyba Daz) i Hard Surface Techniques, Eat3d tego samego autora. Dobre są też tutoriale Zclassroom ze strony Pixologic. @KoMic, velendil -cieszę się, że się podoba ;) k.
thecrev Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 ogólnie wszystko bo ja tylko sphere potrafie zrobić.
kliment woroszyłow Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 (edytowane) Dużo dobrego!!! nie znam sie na skulpcie ale podoba mi sie. Jedyny crit w kwestii formalnej, generałowie SS nosili listki stopnia na obu patkach kołnierzyka. Runy SS nosili wszyscy inni do stopnia podpułkownika o ile dobrze pamiętam. O ile oczywiście zależy ci na wierności, w tym przypadku, podejrzewam że nie koniecznie ;) Edytowane 4 Wrzesień 2011 przez kliment woroszyłow
kazube Napisano 4 Wrzesień 2011 Autor Napisano 4 Wrzesień 2011 Masz racje. Kompromis. Nie leżało mi po obydwu stronach, było za symetrycznie -taka lekka fantazja. Wiesz, też nie chciałem jednoznacznie wydłubać Himmlera :) Niech sobie to będzie któryś tam z trzech pozostałych reichsfuhrerów o których mało wiadomo. Dzięki. nocny test. Męczę się potwornie z octanem, nie mogę okiełznać spec map :(
Logos Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Wiem, że to dopiero początek? ale czy myślałeś żeby ten mundur trochę pobrudzić w dalszym etapie prac szczególnie przy kołnierzyku? Otarcia, przetarcia, krew, kawałki mięska? Nos dalej wygląda jak z czekolady ;)
thecrev Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Widać że w nocny test robiłeś :D jagbyś mógł to troche doświetl z prawej strony bo mało widać. Od kiedy moge u ciebie pobierac nauke?
mafida Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Wygląda bardzo fajnie ale musiałem użyć curves w PS żeby coś zobaczyć:D Bez PS widzę ciemność;) Edit:Aaa,doczytałem że to nocny test:D
Lucek Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Nie wiem czy octane bez sss jest dobrym rendrem do tego typu prac. Mental też by to szybko przeliczył a sss musi być Przecież to człowiek (chociaż Niemiec;)
OMAM Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 A ja się tylko dziwie dlaczego wątek niema gwiazdek. Świetna praca.
kazube Napisano 5 Wrzesień 2011 Autor Napisano 5 Wrzesień 2011 @Logos -Yhy. @thecrev -niestety, jakoś tak (zawsze) wychodzi, że po nocach siedzę. Kiepski ze mnie nauczyciel ;) Jakbyś miał konkretne pytania, spróbuje odpowiedzieć. @mafida -sorry. @Lucek -staram się wycisnąć coś z tego. Nie ma SSS, trzeba kombinować. Większość renderów liczyłem od 1 do 5minut. Dalsze testy; potrzebuje 2 dni max na skończenie i biorę się za następny projekt. Chciałem dodać zwisający kawał mięsa z brody -za 2 miesiące powrócę do poczwara -textury potrzebują więcej brudu. Dorobie tylko plamy krwi na ubraniach. Pozdrawiam k.
Sebazx6r Napisano 5 Wrzesień 2011 Napisano 5 Wrzesień 2011 Żylki w oczach by sie przydaly oczy az tak czerwone bym nie robil nie wiem czemu ale tylko oczy do mnie nie przemawiaja. Ok pewnie krew ulega juz rozpadowi ale :)...
mafida Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 Wyglada bardzo dobrze.Nałóż czape,troche PS,wal do finished i na fronta:) Z tych 3 wersji na dole środkowa wygląda u mnie najlepiej.Chociaż na drugim monitorze ta pierwsza znowu jakby fajniej:D
Gość Krucio Napisano 6 Wrzesień 2011 Napisano 6 Wrzesień 2011 Właśnie zmieniłbym kolor oczu, spróbuj z szarym i odrobiną żółtego. Żeby były takie zamglone. Możesz również usunąć tęczówkę i zrobić dużą źrenicę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się