Napisano 17 Sierpień 201113 l Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. [attach]81429[/attach] [attach]81427[/attach] [attach]81428[/attach] k.
Napisano 17 Sierpień 201113 l Racja:) ... Czuć moc :) ! Ciekawi mnie jak zamotasz ślepia. http://geeksyndicate.files.wordpress.com/2010/11/hr_the_walking_dead.jpg http://www.komiksynaekranie.com/_pliki/ups/2011/06/walkingdead_2.jpg http://www.shareyourwallpaper.com/upload/wallpaper/movies/the-walking-dead/the-walking-dead_0ba50ca3.jpg
Napisano 17 Sierpień 201113 l Miazga! Haha przypomniał mi się pewien film Doed Snoe http://www.filmweb.no/multimedia/archive/00139/Nazizombier_i_D_d_s_139239s.jpg http://www.filmcritic.com/features/assets_c/2010/04/DeadSnow560-thumb-560xauto-28206.jpg
Napisano 17 Sierpień 201113 l Witam. Pierwszy post na 3dmax pl. Zbrush. Projekt do teczki -zombiak z wpływem Sucker Punch i Hellboya. Dłubanie prawie na ukończeniu, zostało pare detali plus texturowanie. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam. k. Super sculpt. Można by zaingerować bardziej w nos i wykończyć brakujące ucho - dziura? P.S. To nie jest 3dmax.pl :D
Napisano 17 Sierpień 201113 l Autor @medwed, Logos -dzięki za refki, tego nigdy za wiele. Oczy w produkcji, jednak nie przewiduje większych zmian. Dead Snow -filmisko ekstra, leży obok Reanimatora i X-Living Dead'ów ;) @mafida -zależało mi na tym, ciesze się że jest widoczne! @sly -ucho samo się wykończyło, będzie dziura ;) Ha, przeoczenie, jasne że max3d, przepraszam redakcje za błąd. @plasti, polka dot, Selena -dzięki. kazub
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Autor Dzięki za ciepłe przyjęcie Panie i Panowie. smol apdejt, testy shaderów i oświetlenia. Mundurek i czapeczka się robią, powinienem do końca tygodnia wykończyć draba. [ATTACH]81703[/ATTACH] P.S. Jak za duże, krzyczeć, poprawie.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Zombie jak żywy. ;) Takie pytanko - jeśli możesz, to byłbym wdzięczny, gdybyś zdradził jakiej wielkości tekstury użyłeś? Pzdr
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Swietne, nie wiem czy zeby powinny miec taki kolor. Moze jednak jasniejszy odcien bezowego / zoltego?
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Kolega wyżej ma rację z tymi brązami, spróbuj je podciągnąć bardziej ku czerwieni.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Autor @mafida -mam nadzieję ;) @Muppet -od 1k do 4k na różnych częściach. Mundur jest najbardziej wymagający, dużo elementów na jednej mapie UV, zależy mi też na pokazaniu faktury materiału. @pkowal1982 Na zębach nie ma textury, szybki/nieprzeszkadzający ciemny glossy materiał. Co do czekolady muszę się zgodzić, jednakże jest to WIP. Barwa jest dla mnie ważna równie ważna jak sculpt. Co i raz sprawdzam aby nie przedobrzyć i poprawić w końcowej fazie. U żony faktycznie jest znacznie zdjęta czerwień. Poprawie to w końcowej fazie. Dzięki. k.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Było by rewelacyjnie jagbyś zrobił jakiś making off bo strasznie mi się podba i też bym coś robił w tym kierunki ale niewiem od czego zacząć i jak się zabrać za ten sculpt. Kocham film the walking dead i czekam na kolejne sezony.
Napisano 2 Wrzesień 201113 l Autor @thecrev, co byś chciał zobaczyć? Ogólnie zasady w zbrushu są takie same, nie przesadzać z Divide, im mniej tym lepiej dla formy. Dzielę tylko w ostateczności. Głowa powstała z kuli. W tym przypadku jeżeli siatka za bardzo rozciąga się w małych detalach: tool/duplicate, tool/deformation/polish-relax następnie tool/projectAll ze starej na nową. Wszystko to można kontrolować przy pomocy masek. Jeżeli rozciągam siatkę do granic możliwości -używam remesh/projectAll. To są sposoby na szybkie koncepty/speedy, gdzie szybko staram się złapać formę. Później retopologia. Mundur, kurtka i czapa powstały z bazy w modo. Polecam płyty Gnomon -kompendium zbrush4 Scott Spencer; -anatomia Zack Petrock, Zen of Zbrush Mike Jensen (nie pamietam gdzie go kupiłem, chyba Daz) i Hard Surface Techniques, Eat3d tego samego autora. Dobre są też tutoriale Zclassroom ze strony Pixologic. @KoMic, velendil -cieszę się, że się podoba ;) k.
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Dużo dobrego!!! nie znam sie na skulpcie ale podoba mi sie. Jedyny crit w kwestii formalnej, generałowie SS nosili listki stopnia na obu patkach kołnierzyka. Runy SS nosili wszyscy inni do stopnia podpułkownika o ile dobrze pamiętam. O ile oczywiście zależy ci na wierności, w tym przypadku, podejrzewam że nie koniecznie ;) Edytowane 4 Wrzesień 201113 l przez kliment woroszyłow
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Autor Masz racje. Kompromis. Nie leżało mi po obydwu stronach, było za symetrycznie -taka lekka fantazja. Wiesz, też nie chciałem jednoznacznie wydłubać Himmlera :) Niech sobie to będzie któryś tam z trzech pozostałych reichsfuhrerów o których mało wiadomo. Dzięki. nocny test. Męczę się potwornie z octanem, nie mogę okiełznać spec map :(
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Wiem, że to dopiero początek? ale czy myślałeś żeby ten mundur trochę pobrudzić w dalszym etapie prac szczególnie przy kołnierzyku? Otarcia, przetarcia, krew, kawałki mięska? Nos dalej wygląda jak z czekolady ;)
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Widać że w nocny test robiłeś :D jagbyś mógł to troche doświetl z prawej strony bo mało widać. Od kiedy moge u ciebie pobierac nauke?
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Wygląda bardzo fajnie ale musiałem użyć curves w PS żeby coś zobaczyć:D Bez PS widzę ciemność;) Edit:Aaa,doczytałem że to nocny test:D
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Nie wiem czy octane bez sss jest dobrym rendrem do tego typu prac. Mental też by to szybko przeliczył a sss musi być Przecież to człowiek (chociaż Niemiec;)
Napisano 5 Wrzesień 201113 l Autor @Logos -Yhy. @thecrev -niestety, jakoś tak (zawsze) wychodzi, że po nocach siedzę. Kiepski ze mnie nauczyciel ;) Jakbyś miał konkretne pytania, spróbuje odpowiedzieć. @mafida -sorry. @Lucek -staram się wycisnąć coś z tego. Nie ma SSS, trzeba kombinować. Większość renderów liczyłem od 1 do 5minut. Dalsze testy; potrzebuje 2 dni max na skończenie i biorę się za następny projekt. Chciałem dodać zwisający kawał mięsa z brody -za 2 miesiące powrócę do poczwara -textury potrzebują więcej brudu. Dorobie tylko plamy krwi na ubraniach. Pozdrawiam k.
Napisano 5 Wrzesień 201113 l Żylki w oczach by sie przydaly oczy az tak czerwone bym nie robil nie wiem czemu ale tylko oczy do mnie nie przemawiaja. Ok pewnie krew ulega juz rozpadowi ale :)...
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Wyglada bardzo dobrze.Nałóż czape,troche PS,wal do finished i na fronta:) Z tych 3 wersji na dole środkowa wygląda u mnie najlepiej.Chociaż na drugim monitorze ta pierwsza znowu jakby fajniej:D
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Właśnie zmieniłbym kolor oczu, spróbuj z szarym i odrobiną żółtego. Żeby były takie zamglone. Możesz również usunąć tęczówkę i zrobić dużą źrenicę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto