nicponim Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 o matko. Skonczcie z tymi overami bo co drugi to coraz gorzej;/ N-pigeon- nie miales racji co do oswietlenia ciala, bo zauwaz ze na refce brzuch jest zacieniony u ciebie natomiast oswietlony, wiec wyglada to tak jakby panna miala brzuch na tej samej linii co piersi( innymi slowy, jakby jej kregoslup wygial sie w profilu w ostrą litere 'S'). I nie robcie z tego jakiejs wielkiej zagwostki, ice napisal gdzie tkwi problem i juz.
Aryk Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Tak się przyglądam i widzę że moda na overy pnie się w górę, heh, ok, już nic nie mówię :) (Tak poza overowym tematem, fajnie rośnie w siłę twoja teka :) pozdr EDIT: Tak sobie pomyślałem, może jak już ktoś musi :) overy wklejać w postaci linków? Można by bardziej ogarniać teczki.
n-pigeon Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 @nicponim Na refce światło jest z góry i z boku u noiproxa z góry, stąd różnica, ale wystarczy by ocenić co dostanie po łapkach P: Lepszy over niż puste gadanie i sarkazm... :O
nicponim Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 @nicponim Na refce światło jest z góry i z boku u noiproxa z góry, więc tym bardziej brzuch powinien byc zacieniony skoro zrodlo jest tylko z góry... Lepszy over niż puste gadanie i sarkazm... :O jezeli mam robic overpaint z błędami to wole juz puste gadanie i sarkazm...
Rotcore Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 ale marudzicie, jak nie było overów to się ludzie o nie prosili a jak są to za dużo i że źle i ble ble ble ble... i tak przydałyby się tym najbardziej początkującym, pozdron
Kalberos Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 no ludzie spokojnie bo się tu zaraz pobijecie każdy over chyba coś wnosi co nie ?? :P
noiprox Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Napisano 11 Grudzień 2011 Hej, dzięki wszystkim za uwagi i overy. @nicponim - dzięki wielkie za mały wykładzik, otworzyłeś mi oczy na kilka spraw i mam nadzieje że sie poprawię z tym niedługo @emillius - dzięki za sugestie. Dzięki za poparcie odnośnie perspektywy ;) Cóż, nie wszyscy wiedzą o istnieniu rzutu równoległego @n-pigeon - tak, były tam oczy! ale strasznie odpuszczone i zamazane @ICE - dzięki za komentarze i skan. Jest może możliwość dostania pozostałych stron? Widzę że fajne rzeczy się działy w tym numerze To dzisiaj znowu wrzucam tą samą pannę:
Piret Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 Bardzo mi się podoba. Kolory super wyszły. Malunki na twarzy są moim zdaniem kropką nad "i". Fajny akcent. Bryła biustu troszeczkę się rozlazła. Ogólnie super. Pozdrawiam
Kalberos Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 a mi ona przypomina Ezio zakładającego kaptur pod koniec trailera ,nie wiem czemu może podobny układ rąk .:D Po za tym praca rewelka szczególnie ta pomalowana twarz .
WojtekFus Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 Pełen profesjonalizm :D Lubię Twoje 'gładkie' pociągnięcia pędzla.
mant-raz Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 przyjemne, tylko po co przykleiłeś łokieć do krawędzi kadru ;)
Rotcore Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 hehhe jaka fotomodel poza... tap madl fantasy edition... fajnie malowane, twarz gicior, dziwnie skadrowane z tym łokciem ale olał to, fajny ciuszek, pozdro :)
n-pigeon Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 A ja nie będę się powtarzał :) jedna pochwała wystarczy : ]
Nezumi Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 a mi ona przypomina Ezio zakładającego kaptur pod koniec trailera ,nie wiem czemu może podobny układ rąk .:D No, tez sie zdziwilem ze rekami zaklada kaptur zginajac je w podobny sposob jak Ezzio. I jak kazdy zasadniczo. Zamiast zrobic to stopami czy cos, albo na przyklad jedna reka (co bywa rownie wygodna jak stopami). Albo moze mogla jakos ocierac sie o skale az ten kaptur jakos sam sie wlozy a nie tak... No tak... jak wszyscy.. Tak, to powyzsze to ironia. Najbardziej przegadany, przeoverowany, przekombinowany watek ever :D Panowie, rozumiem chec pomocy, dobra rade, cenna wskazowke - ale to tutaj mogloby stanowic kabaretowy numer o graficznym forum. Facet napiera, jest coraz lepszy ale takie hasla jak "podobny uklad rak jak Ezzio kiedy zakladal kaptur".. :D A wy jak zakladacie kaptur? Juz bez przesady. W ramach konstuktywnej krytyki dodam, ze ma podobny uklad piersi jak Angelina Jolie. Moze jedna jakos wyzej daj czy cos bo wyglada to na odrysowane. Tak to tez byla ironia. Dobrze jest - chetnie zobacze nowe rzeczy ;)
Kalberos Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 bo jak zobaczyłem ta prace to mi się skojarzyło z tamtą scena z trailera.Ja jestem maniakiem AC wiec stąd moje skojarzenie,ja nic więcej nie sugerowałem :P Pracka mi się podoba
n-pigeon Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 Proszę was nie komentujcie komentarzy, to prowadzi jedynie do syfu, a przynajmniej proszę bez agresji. Jeśli autorowi wątku nie podoba się jakiś komentarz, to może po prostu poprosić o jego usunięcie moderatora, ewentualnie samemu coś napisać. W jednym z wątków w GameArt ostatnio padł podobny post, komentarz na temat komentarzy, tyle że tam, krytykowano to że wszyscy tylko wypisują ohy i ahy, zamiast konstruktywnie podpowiedzieć, co im się podoba, a co nie. Ja o tej pracy wiem więcej niż większość ją komentujących, ponieważ widziałem proces jej powstawania i widziałem proces poprzednich. Mogę śmiało powiedzieć tylko tyle, że dobrze się stało, że przy poprzedniej noiprox nie dostał samych pochwał. Ponieważ wziął sobie to do serca, wziął się ostro i rzetelnie do roboty i podskillował na następne, na moje oko, 3 lvle. :)
telthona Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 oj tam n-pigeon, przecież nikt sobie tu nie skacze do gardeł ;D co nie zmienia faktu ze bardzo mi sie komentarz Nezumi podoba, bo jest trafny i zabawny jednocześnie :D I wiecie że nie zauważyłam wcześniej tego przyklejenia łokcia do krawędzi? :P serio. Mi się najbardziej podoba ten ruch na futerku i piórkach :> widać że wietrzno i zimno.
sucharek Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 haha, komentarz Nezumi mistrz :D fajna ta laseczka, podoba mi się w niej to, że pomimo że nie jest rasową pięknością to naprawdę miło się na nią patrzy. wydaje mi się, że może warto by było dopracować nieco jej dłonie bo będąc dość blisko twarzy lekko kontrastują z jej jakością (głównie jej lewa dłoń w sumie).
n-pigeon Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 @Telka Oj tam, może i rzeczywiście trochę zbyt mocno odebrałem fragment o wypowiedzi Kalberosa. Nezumi i tam mi wybaczy :P ma u mnie dług! hehe :D
CUKIERASS Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 bardzo fajna twarz babeczki i ten efekt wiatru- może nieco więcej latających płatków śniegu by go wzmocniło? ale z 2 strony być może postać straciła by na czytelności
CzAk1 Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Bardzo mi się twarz podoba, klimat i ogólnie uważam, że bardzo dobry malunek. Pozdro o/
serio Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Ostatni art bardzo fajny. W mrocznym klimacie. Jak pisano powyżej..trochę szkoda że po bokach uciąłeś.
Moriquendi Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Gdzie można coś więcej o tym projekcie poczytać? Strony podane przez ciebie noiprox nie działają :-(
Rotcore Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 (edytowane) nigdzie... to wymysł Noiproxa i Telthony... ten projekt nie istnieje, oni to robią dla siebie, za darmo i bez sensu... ;P EDIT: zażartowałem sobie w odniesieniu do tego, że jeszcze strona tego projektu nie działa, ale są tutaj czerstwiaki i wzięli to na tyle powaznie, że musze się teraz tłumaczyć, żenada... co się z wami ludzie dzieje... Tia, ten projekt jest na serio i oprócz obrazków nic o nim nie wiem także sorrryyy Moriquendi ale nie pomogę Ci men... pozdro Edytowane 9 Luty 2012 przez Rotcore
noiprox Napisano 9 Luty 2012 Autor Napisano 9 Luty 2012 (edytowane) Silvernai ciągle powstaje, niestety są problemy ze stroną, tak więc... Jeśli ktoś ma wątpliwości że ta gra w ogóle istnieje, to [spam mode on] są ogłoszenia w dziale praca: AE / Concept Artist http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81668 AE / 3D Character Artist http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81669 AE / 3D Environment Artist http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81670 AE / 3D Character Animator http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81671 AE / 3D Weapon and Vehicle Artist http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81672 [spam mode off] Edytowane 9 Luty 2012 przez noiprox
Moriquendi Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Huh...nie wątpiłem w istnienie tej gry:d Chciałem tylko coś więcej poczytać o niej, bo grafika zapowiada się ciekawie. Powodzenia i czekam na informacje o jakimś blogu twórców :-)
Designer79 Napisano 10 Luty 2012 Napisano 10 Luty 2012 Ja jeszcze jestem pod wrażeniem envirek, super Ci wychodzą..
noiprox Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 (edytowane) Hej, długo nic nie wrzucałem, bo od ostatnich 5 miesięcy pracowałem przy nowym rpgu City Interactive Tomasza Gopa. Póki co mogę pokazać tylko te koncepty, które zostały udostępnione mediom. http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8125 - tutaj trochę informacji o grze Edytowane 4 Kwiecień 2012 przez noiprox
gutekfiutek Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 (edytowane) Z tym obrazkiem pokręciłeś skalę trochę. Wymaż kolesia i nie będzie wiadomo że to jest ogromne. Ten patent ze snopem światła - skuteczny zwykle - tutaj jest zuełnie nie na miejscu. W przypadku takiej dużej struktury - pi razy drzwi większej od Everestu - jakie chmury i na jakiej wysokości musiałyby być. Taki Mount Everest nie będzie miał chyba takiego efektu - chmury będa się formować co najwyżej w okolicach szczytu i poniżej, w skali podobnej do góry. Szczytu nic nie zacienia. Tutaj masz o wiele większą strukturę - której oświetlenie wg mnie nie oddaje skali. Szczyty tego czegoś są na wysokości kilku kilometrów - powinny dostawać mnóóóstwo światła. Gdzie jest perspektywa powietrzna? Powinny być chmury które byłyby przed, za i w okolicach tej struktury. Bez tego nie widać skali - zresztą te chmury które tu masz są w zasadzie "teksturą nieba", nie widać na nich perspektywy, światła, nie służą niczemu. Dwa ze na tej strukturze nie widać perspektywy - zwykłej i powietrznej - to wygląda jakby pierwszy plan był zrobiony 90mm obiektywem a dalszy - 40mm. No i horyzont przydałoby się w dół przesunąc. Tutaj na szybko over (z medianą zeby detale nie grały roli).: Dodałem jakieś chmury przed i pomiędzy tym czymś, to daje znać co jest za a co przed. Niebo jest widoczne, jako że szczyty tego ustrojstwa są wyżej niż jakieś cumulusy czy inne chmurki. Jak szyt jest widoczny siłą rzeczy niebo jest tłem. Te rzeczy rzucają cienie. przy okazji można pokazać kształt terenu. Perspektywa powietrzna (aczkolwiek na szybko robiona). 2 najcieplejsze rejony - czyli najbliższa skała i teren wokół kolesia (niekoniecznie trzeba robić foreground ciemniej, można samą temperaturą przybliżyć). CZyli focus pointy się zrobiły. Ogólnie więcej światła - w tej skali nie ma elementów które to światło by blokowało. Oczywiście ja zrobiłem "default" ale jakie oświetlenie wybiezrzesz zależy od tego jaki nastrój chcesz mieć. Można by się pobawić np. z całym dołem tych skałek które są w cieniu tak ze tylko szczyty świecą, zależy co chcesz. Mniej/więcej chmurek, inny kolor nieba itp. Edytowane 3 Kwiecień 2012 przez gutekfiutek 1
n-pigeon Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Ja myślałem, że można by schować szczyty w chmurach, nie wiem czy to fizycznie poprawne, ale i tak w filmach wygląda kozacko x], tylko jak nie było by widać pazurów, to nie było by to samo. No bez postaci można być niepewnym skali :) , ale dlatego jest tam postać xD Dla mnie wyczes pracka. Jest moc, powiadam. Genialny mood, te światło, kolory. :D
noiprox Napisano 14 Kwiecień 2012 Autor Napisano 14 Kwiecień 2012 @gutekfiutek - dzięki za overa i rady, spróbuję się do nich dostosować na przyszłość Wrzucam prackę, którą od jakichś 2 tygodni męczyłem po godzinach i na weekend. Strasznie ręka zdrętwiała od braku rysowania postaci
ICE Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Panna bardzo ladna, ale zupelnie nie rozumiem dlaczego tak niefortunnie to oswietliles :/ Ciemne wlosy za ktorymi sa drzewa w cieniu, potraktuj je jakims jasniejszym akcentem w rejonach jej glowy, albo nasyp troche sniegu na wlosy, pokombinuj zobacz co z tego wyjdzie :] Telka musisz sie teraz pogodzic z faktem, ze twoj facet zrobil ladniejsza czikite niz te twoje Moze artystyczny odwet? ;] P.S Swoja droga dosc dziwny wybor ulozenia calej postaci zaraz przy krawedzi dodatkowo skierowanej w ta "ciasna" strone. Jak by to wszystko odbic w poziomie to przynajmniej dajemy widzowi zjechac wzrokiem od lewej do prawej strony, tak po europejsku.
Soulinka12 Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 sama tego nie zauważyłam ^^ i pewnie bym zauważyła ,albo mooooozee po dłuższym namyśle XD ale jak przeczytałam koment Ice to faktycznie coś jest z tym oświetleniem . Ale i tak po prostu jest prześliczna ta dziewczyna i całe malowidło ^^ jak jest się na takim poziomie to i więcej wymagają ;) pozdrófka
tr3buh Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 o kurka mocarny rysun, nie dziwie sie ze tyle to zajelo bo efekt jest wysmienity
ICE Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Ice, sam jesteś czikita. :P W sumie zawsze mi mowili ze mam zgrabne nogi ;] Ok. Koniec tych zartow.
Urbanboogie Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Ale kapitalnie wyrenderowane te Twoje ostatnie prace! Dolałbym trochę żółtego osocza do krwi na mieczu, żeby wydawała się bardziej wiarygodna. Jestem wielkim fanem tych badyli wystających ze śniegu :) Sirjusli! - taka drobnostka a cieszy :D Jak się już tak porządniej zacząłem wpatrywać to zwróciło moją uwagę to, że detal na drzewach mógłby nieco bardziej podkreślać plany, bo teraz jest go wiecej z tylu niż z przodu. Ale każdą pracę jak leci naprawdę miło się ogląda!
Pasiterek Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Mam takie małe pytanie o technikę czy na przykład na twarzy był wykorzystany smudge tool czy jak to się tam zwie. Praca mi się podoba.
WojtekFus Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Uwielbiam Twój 'czysty' i przejrzysty rendering. Inspiracją :) Super poczynasz!
n-pigeon Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Świetna praca :) Moim zdaniem jak dotąd twoja najlepsza, świetny mood, detale I JEST STORY!
Kalberos Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Pracka piękna ale albo mi się wydaje albo głowa jest za mała w porównaniu to tułowia . Mam takie jak by była doczepiona do tej dziwnej szyi może to wina oświetlenia .Tak czy inaczej Pracka bardzo ładna po za tymi dwoma szczegółami Pozdrawiam
CUKIERASS Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 ujj ładny ten obrazek -nie bardzo mi tylko pasuje oświetlenie na górze ostrza-coś tam nie najlepiej się rozkłada, ale twarz i drzewa strasznie fajne
EthicallyChallenged Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 Pieknie namalowane, twarz przyciąga uwagę i jest naprawdę śliczna. Co mnie jednak razi to kompozycja (hahaha, kto to mówi! -wiem, wiem). Tak jakby panna leciała w lewo, za ciasno jest przy lewj krawędzi kadru. Możesz to odebrac na dwa sposoby: 1 jeśli nawet ja, który sie męczy z kompozycją, to widzi, to coś jest na rzeczy 2 jeśli ja, który sie męczy z kompozycją, narzeka na Twoje kadrowanie to wszystko jest ok i możesz spać spokojnie ;]
noiprox Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Napisano 30 Lipiec 2012 (edytowane) Hej, dawno mnie tu nie było a trochę się zmieniło więc pora na mały update. Wybyliśmy razem z Telthoną do UK jakiś czas temu, bo dostała pracę w Creative Assembly. Mi udało się dostać do Rocksteady Studios na stanowisko senior promo artist. Wrzucam wam art testa którego zrobiłem dwa tygodnie temu, nie wrzucałem wcześniej bo jakoś sam nie mogłem uwierzyć, że się dostałem i wolałem poczekać aż skończy się mój pierwszy dzień pracy ;) A tutaj dwie grafiki, które zrobiłem w czasie między wysłaniem mi kontraktu a pierwszym dniem pracy (tak wiem stopa do odcięcia ;P) A tu zaległy collab którego zrobiłem z Telthoną, mieliśmy wrzucić kilka obrazków na raz z tego projektu ale jakoś nie ma na to siły i czasu ;P Smoczek Telthony, enviro moje Edytowane 4 Marzec 2013 przez noiprox
comander_barnik Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Towarisz Komandir moją opinie znasz, gratulacje (poraz enty) i oby tak dalej... o ile masz jakikolwiek pomysł co mogło by być lepszego od obecnej roboty ^^
ZiN Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 Graty. Mam pytanie odnośnie tego batmana, to jest malowane od zera bez żadnych podmalówek? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się