Morphe Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 mysle ze najpierw byla jezdnia a potem teren :)
hkropinski Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 (edytowane) ode mnie na wieczór szybki test mapek... Pozdrawiam Edytowane 25 Listopad 2013 przez hkropinski
pionix Napisano 25 Listopad 2013 Napisano 25 Listopad 2013 porti - Tak jak Morphe zauważył drogi były pierwsze. Jak miałem już drogi to zaznaczałem edge i robiłem z nich spliny. Potem weldowałem vertexy i zamieniałem na poly. Z grubsza otrzymane powierzchnie modelowałem żeby wyglądało naturalnie i na koniec Populate:Terrain żeby siatka była ładna i wygładzona :) hkropinski - bardzo ładny kawałek terenu.
pionix Napisano 25 Listopad 2013 Napisano 25 Listopad 2013 http://populate3d.com/products/terrain/ z syfiastej siatki robi trochę bardziej ogarniętą :)
Tamyl91 Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 pionix, czy mógłbyś dać jakieś namiary na zdjęcia dużego fragmentu trawy?
le_chu Napisano 5 Grudzień 2013 Napisano 5 Grudzień 2013 Zamieszczam kilka okladek nowych modeli chocofur pod Blendera.
xmass Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 3 i 4 świetne :) A w ostatnim wazony jak granaty ;)
@seba@ Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 Witam, Taka pochmurna jesień, co myślicie? Pozdrawiam
placebo29 Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 (edytowane) Witam!!! Proszę o komentarze co do tego renderu szafy. Co poprawić i czy piersze wrażenie jest pozytywne bo wpatruję sie juz dośc długo i sam nie wiem czy zostawić tak czy poprawiać:). Będę wdzięczny za uwagi. Pozdrawiam! Edytowane 7 Grudzień 2013 przez placebo29
lukasjogabonito Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 Seba liście jakieś gumiaste. Reszta fajnie wyszła. Powidz co jest z maxa a co dodane w ps??? Ode mnie 2 ujęcia z ostatnich prac:
jacekszy0 Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 (edytowane) @@seba@ - kolorystyka i odbicia w oknach po prostu super. Faktycznie tak jak każdy - te liście takie jakieś nie takie. @placebo29 - mi się podoba zwłaszcza, że to podłoże i tło nie burzy niczego. Swoją drogą te malutkie kołeczki, które służą do położenia półek szklanych to chyba nie ma sensu żeby były wszystkie wsadzone. Bo dziwnie to wygląda? @lukasjogabonito - rewelacyjne :) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Edytowane 7 Grudzień 2013 przez jacekszy0
@seba@ Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 siwy, trawka i liscie to już dość leciwe modele (scenka robiona od 0 w niespełna 24h) nie chciało mi się z tym już bawić... lukasjogabonito, całość jest z maxa (zielen zrobina w growfx) screen: obrazek oczywiście troszkę podmalowany w PS
placebo29 Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 (edytowane) Dziekuję jacekszy0 za opinię. Nad tym tłem to troche posiedziałem ale faktycznie nie burzy niczego:) Mam pytanie do lukasjogabonito odnośnie okna w kuchni. Nie widać dolnego ramiaka skrzydła okiennego. Myślałem, że będzie on widoczny nad blatem kuchennym. Jak można otworzyć te okno? Chyba,że ja nie czaję tego pomieszczenia i pomiędzy blatem a oknem jest przestrzeń jeszcze? Przydałby sie też delikatny refleks w drewnie tego okna no i klamka z innego materiału i będzie git!! Bardzo ładny Dof w drugim ujęciu zrobiłeś. Pozdrawiam wszystkich. Edytowane 7 Grudzień 2013 przez placebo29
lukasjogabonito Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 (edytowane) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Klamka jest taka bo taką mają klienci;) Głębia Zdepth + dofpro. Drewno fakt mogło mieć większy refleks. Okno jest niestety poniżej blatu. Klienci nie chcą go podnosić...będzie jedynie uchylne u góry.... Edytowane 7 Grudzień 2013 przez lukasjogabonito
jacekszy0 Napisano 7 Grudzień 2013 Napisano 7 Grudzień 2013 Dzięki za nazwę :) eh szkoda, że płatny jest ten plugin. Póki co zostaje w takim razie tradycyjne rozmycie soczewkowe + mapa z-depth z kamery.
pionix Napisano 23 Grudzień 2013 Napisano 23 Grudzień 2013 Takie coś zrobione dosyć dawno temu. Na życzenie klienta miało być dużo detali:)
skalpel3d Napisano 26 Grudzień 2013 Napisano 26 Grudzień 2013 (edytowane) Potrzebowałem ciemnego studia :) a to skutek testów goły render bez postpro :) Pionix bardzo fajna wizka ma swój klimacik fajnie że robiłeś także otoczenie za oknem :) , czy to krzesło po prawej stronie nie jest trochę zdeformowane? Edytowane 27 Grudzień 2013 przez skalpel3d
polka dot Napisano 28 Grudzień 2013 Napisano 28 Grudzień 2013 seba, lukas, pionix - Panowie, wspaniałe wizualizacje!
Camel Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 (edytowane) Smażonka w Coronie pod maxa. Pół godziny. Reszta PS i.. ja, frischluft. Edytowane 6 Styczeń 2014 przez Camel
olaf Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 nie znam sie na architekturz ale z kompozycyjnego punktu widzenia ciezko by male detale dobrze graly z plaszczyznami - w Twoim przypadku klinkier i gładki tynk.
żółty Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 fajny klimat, światło siedzi dobrze. Z czepialstwa to aa się rozjechało w kilku miejscach i bump na deskach się rozjechał. Reszta spoko wg mnie - vray czy może corona ;] ?
kowalskikamil Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 jacekdrze Według mnie masz za mało planów, to znaczy poszukaj czegoś takiego jak wieloplanowość zdjęć, w zasadzie przed domem masz trawę, potem dom a potem daleko, daleko nic i dopiero tło. Musisz dodać trochę otoczenia wg mnie. Trochę kolorystyka trawy jest byt monotonna również przez co dodatkowo spłaszcza ujęcia. jahred6 Bardzo spoko ! Może ciut za duże winietowanie, ale to kwestia gustu :)
ciacho191 Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 a ja sobie śmignąłem wczoraj okienko, z 3 godziny roboty, gównie przesuwanie vertexów
bolitic Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Bawie sie, mam zamiar zrobic realistyczny obrazek zabawki na podlodze, wszelka pomoc mile widziana
ciacho191 Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 plastik wygląda nienaturalnie, na kółkach nie ma smootha, a reszta git :)
bolitic Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Dzieki posiedze dzis nad shaderem plastiku - jak sie przyjzalem to rzeczywiscie troche nienaturalny. Koleczka juz poprawione. Cheers :)
ciacho191 Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 jeszcze ten przezroczysty plastik trochę za bardzo refleksuje, daj mu trochę roughness :) 1
bolitic Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 No wlasnie tez mi sie tak wydaje, ale ostatecznie podoba mi sie taki efekt - nie mniej w nastepnym renderze zmniejsze odbicie, dzieki ponowne :)
bolitic Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Kolejny renderek - powstaje powoli cala scenka. Kolka jednak nie przyjmuja dobrze mesh smootha wiec musialem cofnac poprawke. Wszelkie uwagi mile widziane :)
olaf Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 w sumie jakis mix tych dwóch obrazkow dalby wiarygodniejszy plastik myślę. ten pierwszy nie byl zly ale specular za duzy chyba.
bolitic Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Dzieki olaf - musze wiec dalej probowac z plastikiem - niby najprostszy shader do uzyskania a jednak mam z tym problem :)
ciacho191 Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Plastik aż tak bardzo nie refleksuje :) a jak kółka nie przyjmują smootha to zrób je drugi raz
bolitic Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Taki tex jest plan - a tutaj wymeczony render: z bugiem maxwella
ciacho191 Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 w postpro bym stonował kolory tej zabawki
bolitic Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 olaf, dzieki ciacho191 - no z postrpo bede jeszcze wlaczyl - destauracja obligatoryjna. Tym czasem przenosze "watek" do WIP do osobengo watku, licze na ws=asz feedback :)
bolitic Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Hej, pracuje nad renderingiem samochodu - właśnie bawię się w brud - wszelkie uwagi mile widziane: Model samochodu http://tf3dm.com/3d-model/ford-f-150-raptor-34912.html
mookie Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Wygląda super, może DOF ciut za mocny, ale reszta jak najbardziej gra.
bolitic Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 mookie: dzieki! Zmniejsze DOFa - bede sie dalej bawil w brud i chyba widze ze na moim lepszym monitorze jest troche za ciemno.
MichalNowak Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Hej, Popracowałbym nad szybami i brakiem refleksu na nich oraz nad lekkim brudem chromów bo mocno dają po oczach :) Może pokusiłbym się o delikatne doświetlenie przodu/zderzaku aby wydobyć kształt. Generalnie fajne kolorki, bardzo naturalnie. Pzdr
bolitic Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 MichalNowak: dzieki! Tak wiec bede pracowal nad szybami - nie mniej juz probowalem wydobyc refleks to sie zle skonczylo, ale jeszcze jedna proba. Poprudzielem kola ( szybki ziarnisty render ):
bolitic Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Moze takie szyby - ale sam czuje ze bardzo brakuje refleksu - niestety bede musial fakowac, gdyz ciezko mi wymusic na rendererze refleksy na tym modelu przy tym oswietleniu.
bolitic Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Dobra dzis juz nie spamuje :D Refleksy na drugim pasie musialem renderowac:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się