Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

porti - Tak jak Morphe zauważył drogi były pierwsze. Jak miałem już drogi to zaznaczałem edge i robiłem z nich spliny. Potem weldowałem vertexy i zamieniałem na poly. Z grubsza otrzymane powierzchnie modelowałem żeby wyglądało naturalnie i na koniec Populate:Terrain żeby siatka była ładna i wygładzona :)

 

hkropinski - bardzo ładny kawałek terenu.

Napisano (edytowane)

Witam!!!

Proszę o komentarze co do tego renderu szafy. Co poprawić i czy piersze wrażenie jest pozytywne bo wpatruję sie juz dośc długo i sam nie wiem czy zostawić tak czy poprawiać:). Będę wdzięczny za uwagi. Pozdrawiam!

Edytowane przez placebo29
Napisano (edytowane)

@@seba@ - kolorystyka i odbicia w oknach po prostu super. Faktycznie tak jak każdy - te liście takie jakieś nie takie.

 

@placebo29 - mi się podoba zwłaszcza, że to podłoże i tło nie burzy niczego. Swoją drogą te malutkie kołeczki, które służą do położenia półek szklanych to chyba nie ma sensu żeby były wszystkie wsadzone. Bo dziwnie to wygląda?

 

@lukasjogabonito - rewelacyjne :) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ?

Edytowane przez jacekszy0
Napisano

siwy, trawka i liscie to już dość leciwe modele (scenka robiona od 0 w niespełna 24h) nie chciało mi się z tym już bawić...

lukasjogabonito, całość jest z maxa (zielen zrobina w growfx)

 

screen:

viewport_screen.jpg

 

obrazek oczywiście troszkę podmalowany w PS

Napisano (edytowane)

Dziekuję jacekszy0 za opinię. Nad tym tłem to troche posiedziałem ale faktycznie nie burzy niczego:)

 

Mam pytanie do lukasjogabonito odnośnie okna w kuchni. Nie widać dolnego ramiaka skrzydła okiennego. Myślałem, że będzie on widoczny nad blatem kuchennym. Jak można otworzyć te okno? Chyba,że ja nie czaję tego pomieszczenia i pomiędzy blatem a oknem jest przestrzeń jeszcze?

Przydałby sie też delikatny refleks w drewnie tego okna no i klamka z innego materiału i będzie git!! Bardzo ładny Dof w drugim ujęciu zrobiłeś.

Pozdrawiam wszystkich.

Edytowane przez placebo29
Napisano (edytowane)
tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ?

 

Klamka jest taka bo taką mają klienci;) Głębia Zdepth + dofpro. Drewno fakt mogło mieć większy refleks. Okno jest niestety poniżej blatu. Klienci nie chcą go podnosić...będzie jedynie uchylne u góry....

Edytowane przez lukasjogabonito
Napisano (edytowane)

Potrzebowałem ciemnego studia :) a to skutek testów goły render bez postpro :)

3fso.jpg

 

az1u.jpg

 

jdbk.jpg

Pionix bardzo fajna wizka ma swój klimacik fajnie że robiłeś także otoczenie za oknem :) , czy to krzesło po prawej stronie nie jest trochę zdeformowane?

Edytowane przez skalpel3d
Napisano

nie znam sie na architekturz ale z kompozycyjnego punktu widzenia ciezko by male detale dobrze graly z plaszczyznami - w Twoim przypadku klinkier i gładki tynk.

Napisano

fajny klimat, światło siedzi dobrze. Z czepialstwa to aa się rozjechało w kilku miejscach i bump na deskach się rozjechał. Reszta spoko wg mnie - vray czy może corona ;] ?

Napisano

jacekdrze Według mnie masz za mało planów, to znaczy poszukaj czegoś takiego jak wieloplanowość zdjęć, w zasadzie przed domem masz trawę, potem dom a potem daleko, daleko nic i dopiero tło. Musisz dodać trochę otoczenia wg mnie. Trochę kolorystyka trawy jest byt monotonna również przez co dodatkowo spłaszcza ujęcia.

jahred6 Bardzo spoko ! Może ciut za duże winietowanie, ale to kwestia gustu :)

Napisano

Kolejny renderek - powstaje powoli cala scenka. Kolka jednak nie przyjmuja dobrze mesh smootha wiec musialem cofnac poprawke. Wszelkie uwagi mile widziane :)

 

o0ab.png

Napisano

w sumie jakis mix tych dwóch obrazkow dalby wiarygodniejszy plastik myślę. ten pierwszy nie byl zly ale specular za duzy chyba.

Napisano

olaf, dzieki

ciacho191 - no z postrpo bede jeszcze wlaczyl - destauracja obligatoryjna.

 

Tym czasem przenosze "watek" do WIP do osobengo watku, licze na ws=asz feedback :)

Napisano

Hej,

 

Popracowałbym nad szybami i brakiem refleksu na nich oraz nad lekkim brudem chromów bo mocno dają po oczach :)

 

Może pokusiłbym się o delikatne doświetlenie przodu/zderzaku aby wydobyć kształt.

 

Generalnie fajne kolorki, bardzo naturalnie.

 

Pzdr

Napisano

MichalNowak: dzieki! Tak wiec bede pracowal nad szybami - nie mniej juz probowalem wydobyc refleks to sie zle skonczylo, ale jeszcze jedna proba.

 

Poprudzielem kola ( szybki ziarnisty render ):

 

wmp2.jpg

Napisano

Moze takie szyby - ale sam czuje ze bardzo brakuje refleksu - niestety bede musial fakowac, gdyz ciezko mi wymusic na rendererze refleksy na tym modelu przy tym oswietleniu.

 

15kr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności