Napisano 22 Październik 20177 l polka dot - finalnie tak to wyszło: PS - Twój render jak zwykle zacny. Może ewentualnie wzmocniłbym światło w szczelinie bo trochę słabo je czuć na blacie ;) Edytowane 15 Luty 20196 l przez pionix
Napisano 9 Listopad 20177 l Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white
Napisano 9 Listopad 20177 l Witam mam pytanie jak najlepiej rozmieścić ten rodzaj dekoru na ścianie? Ze zwykłymi płytkami problemu nie mam, floor generator sprawdza się znakomicie, ale akurat z tymi całkowicie psuje mi się mapowanie, wiem że się da tylko nie wiem gdzie robię błąd,proszę o poradę. To jest model tubądzin abisso white Ale w czym masz konkretnie problem? Modelujesz powtarzalny fragment a potem kopiujesz albo rozmieszczasz array toolem np
Napisano 15 Listopad 20177 l Prosta scenka wykonana dla pewnej firmy. Blender + Cycles + PS + modele chocofurowe.
Napisano 14 Grudzień 20177 l loco choco- super myślałeś o takich dużych uszach? i jakoś pomyślałem ze górę wycięcia dał bym niżej żeby mniej pustego czoła było widać
Napisano 6 Styczeń 20187 l Camel, rewelka ten shader kominiarki. jak robiłeś włoski? ode mnie taki test do oceny, modele fotela i zasłon z neta.
Napisano 17 Styczeń 20187 l Polka dot - przyjemnie się na to patrzy, chociaż mam wrażenie, że exterior jest trochę przeskalowany. To klatka z krótkiej animacji do portfolio. Nie wiem, czy nie "przegłem" z kontrastem, ale tutaj akurat jakoś mnie to nie gryzie (zachód słońca). Czy ktoś ma jakiś pomysł, co możnaby poprawić?
Napisano 17 Styczeń 20187 l halset - jest bardzo fajnie. Taki miękki kontrast dla mnie bardzo przyjemny. Dobrze w animacji wyjdzie :)
Napisano 23 Marzec 20186 l wow, super detal i dbałość o szczegóły. kłopot z bumpem i światłem słonecznym na sofie chyba nie doczeka się rozwiązania w VRay
Napisano 25 Kwiecień 20186 l Takie coś rustykalnego jakiś czas temu się zrobiło: Edytowane 15 Luty 20196 l przez pionix
Napisano 25 Kwiecień 20186 l Fajoweeee ;) Tylko rzuca mi się w oczy powtarzalność tekstur na podłodze i dachu/
Napisano 26 Kwiecień 20186 l bardzo spójne ilustracje robisz, to naprawdę duża zaleta. podłogi wyglądają super, to temat tych wizualizacji?
Napisano 24 Maj 20186 l Renderek dość świeży sprzed miesiąca:) Do oceny. Edytowane 15 Luty 20196 l przez pionix
Napisano 24 Maj 20186 l oczywiście klasa. Dostajesz projekty wnętrz od klienta, czy tylko komplet referencji i wspólnie wypracowujecie ostateczny wygląd?
Napisano 24 Maj 20186 l Dostaję zdjęcie wnętrza od klienta ale w celu tylko pokazaniu w jakim ma być stylu/klimacie. Opracowanie wnętrza jest po mojej stronie.
Napisano 26 Maj 20186 l !Ewert - trudne pytanie i nie da się precyzyjnie odpowiedzieć. Orientacyjnie od 2 do 4 dni. Zależy od weny, ilości poprawek, zmian. Generalnie o wiele za długo niż bym tego chciał ;)
Napisano 26 Maj 20186 l pionix, to gratuluje. Zgaduje, że masz klientów nie tylko przez jakość renderów ale także samodzielność w dostarczaniu interesujących wnętrz. Idealny kompozyt umiejętności.
Napisano 9 Czerwiec 20186 l A u mnie trochę ożywienia po nudnych tematach w ostatnim roku. Trafił mi się temat gdzie klient palcem wskazuje jakie chce mieć rośliny na dziedzińcu w kamienicy (taki ogród zacieniony ale żeby jednak coś tam rosło), no i okazuje się że już 2 pierwsze rośliny są nie do kupienia - trza modelować:) Tu pierwszy test roślinki co i w słońcu sobie poradzi, ale w cieniu też dobrze się czuje - Runianka japońska - czyli Pachysandra Terminalis. Wizki czysto testowe, finalnie kamera będzie ze 2-3 metry dalej od tego zielonego dywanu.
Napisano 10 Czerwiec 20186 l vraypattern, fstorm geopattern czy zwyczajny vrayscatter/coronascatter? :D chyba jednak obstawiam scatter :D edit: ledwo żyję, nie wiem co piszę ;)
Napisano 10 Czerwiec 20186 l ForestPack Pro - czyli raczej klasycznie...dziś byłem w ogrodzie botanicznym i mam lepsze tekstury, będę podmieniać jutro...dziś też padam już, aparat i obiektywy plus plecak z prowiantem w ten upał załatwiły mnie:( wilgotność 100% w botaniku. Dziś już kompa nie tykam:(
Napisano 19 Lipiec 20186 l pionix - super dbałość o szczegóły. Hris - ile poly na instancję? halset - fotoreal :) ode mnie jak zwykle kibelek
Napisano 19 Lipiec 20186 l @polka dot - całkiem fajnie, może trochę ciemnawo? a może to mój monitor ;) Wrzucam te kilka sekund animacji o których mowa wyżej, nadal WIP:
Napisano 21 Lipiec 20186 l Co do moich roślinek - tu jest aktualna wersja: Są 4 różne instancje roślinki - każda ma około 1200 poligonów.
Napisano 19 Listopad 20186 l Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Chciałbym spróbować swoich sił w 3D a zarazem proszę was o pomoc we wszystkim w czym będę jej potrzebował ;) Na początek prosiłbym o komentarz odnośnie mojego małego testu trawy i oświetlenia ext. A, że proszę o komentarze to pewnie wypadałoby też coś skomentować. le_chu - fajne ale niektóre elementy mocno przepalone i chyba przydałoby się odrobinę AO. SWRSC - bajer.
Napisano 29 Listopad 20186 l Heh, dokladnie z tych samych blueprintow korzystalem podczas modelowania :) Maluch w moim zalozeniu mial byc taki troche ''cukierkowy'', ale i tak postaram sie poprawic odpowiednie elementy. Tak, zaloze teczke, w ktorej bede wrzucal modele samochodow. Obecnie pracuje nad Mustangiem. :)
Napisano 15 Luty 20196 l A gdzie kolory? Ciężko coś powiedzieć, czarno białe wizki są takie poważne:) Marmur będzie prawdziwy czy ze spieków? Tak czy inaczej w tej skali i bez mu podziałów wygląda dziwnie. Fajnie, że ożywiłeś wątek.
Napisano 16 Luty 20196 l dzięki stormwind, popracuję jeszcze nad kamieniem. imponują mi ilustracje z teczek 2D, też chciałem coś tonalnego wrzucić hehe
Napisano 22 Luty 20196 l Laminam - Filo Mercurio Poszatkowane odbicia na baterii to wina dxfa od Dornbrachta, jest jeszcze widoczny szew mapy bump ale juz nie będę aktualizował bo to detal dla testów tylko:)
Napisano 23 Luty 20196 l świetne, jednak trzymamy monochrom hehe bateria wygląda ok, przede wszystkim płytka wyszła interesująco. nie wiem tlko, czy umywalka nie jest zbyt refleksyjna - wygląda jak stal polerowana, odbiera połysk chromowi i niestety ceramice również
Napisano 23 Luty 20196 l Dzięki, :D Umywalka jest z ceramiki powlekanej metaliczną farbą lub metalem, nie zagłębiałem się w technikalia, producent nazywa to wykończenie platynowym. https://www.aliceceramica.com/wp-content/uploads/2018/10/color-3.jpg Edytowane 23 Luty 20196 l przez stormwind
Napisano 29 Marzec 20195 l Rany, po 5 latach przerwy odpalilem maxa... Test DoF'a i Physical Camera Edytowane 29 Marzec 20195 l przez Touch
Napisano 30 Marzec 20195 l może te białe sample dokładają się do wrażenia, ale nie byłbym zadowolony na Twoim miejscu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto