Skocz do zawartości

Teczka 3D - Araiel


Araiel

Rekomendowane odpowiedzi

Przez te zlecenia mam mało czasu, żeby przysiąść do swoich rzeczy 😛 Ale jako, że zaczął się czas konwentów, to zrobiłem model Kunai postaci Akali z LoL'a do cosplayu dla mojej dziewczyny. To co jest tutaj pójdzie już pod druk. Potem dodam do tego jeszce detal, owijkę na rączce (bo do druku się nie opłaca tego robić, lepiej jest samemu owinąć skórą, bo efekt końcowy będzie i ładniejszy, i oczywiście bardziej naturalny). Będę robić jeszcze drugą broń dla tej postaci - Kume. Nagrałem też całość modelowanie więc porobię z tego filmiki na swój kanał na YouTube oraz na reelsy na IG. A jak już teraz się przemogłem, żeby coś wykonać, to mam w planach większą serię, gdzie będę robić bronie i rekwizyty różnych postaci z League of Legends. Może uda mi się na tym nabić trochę widzów i followersów, bo LoL jest mega popularny i ma ogromne community

 

Kunai_01.thumb.jpg.a1e1c8b17e2432c03ae94a5efa780a7f.jpg

  • Like 5
  • Wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem też i drugą broń dla postaci Akali. Dzisiaj zaczynamy drukować. Poprzednia już wydrukowana i pomalowana. We wtorek albo środę będę robić jakieś ładne fotki gotowych wydruków, żeby mieć na social media. A modele hp i detal w Zbrushu, żeby mieć coś nowego fajnego z 3d do portfolio będę kończyć dopiero za tydzień jak wrócimy z Pyrkonu. Bo mam jeszcze 3 zlecenia do dokończenia przed piątkowym wyjazdem na konwent.

Kama_01.thumb.jpg.028ce40dc10785da9d73e7d18e297a85.jpg

  • Like 3
  • bogactwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po evencie miałem pochwalić się fotkami wydruków więc wrzucam kilka zdjęć powyższych dwóch modeli broni. Jak będę mieć gotowe fotki całego cosplay z ostatniej sesji to też coś tutaj zapostuję 😉 Na Meet at Rift w Łodzi, który jest za 2 tygodnie pewnie jeszcze będziemy tuningować wygląd, żeby wyglądało lepiej niż teraz.

_DSC67201kopia.thumb.jpg.53f1f972df8d5aba5f2aaca5668b1cc5.jpg

_DSC67271kopia.thumb.jpg.40fc74173473f18078f060ef11638522.jpg

_DSC67281kopia.thumb.jpg.f2bb71fc4e984e09143b3f2f4c414b08.jpg

_DSC67221kopia.thumb.jpg.b333e9627cf9d462078a2deedcbc0229.jpg

 

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawijana rękojeść robi robotę. Dobrze że jej nie drukowałeś, a postawiłeś na wersję "zrób to sam" - duch pana Adama Słodowego właśnie się do ciebie uśmiecha 🙂 
adam_slodowy_portret_rolke_ag.jpg?itok=1QP-Jfer

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Destroyer przed kolejnym eventem chcemy jeszcze mocniej wygładzić druk i pomalować od nowa, żeby efekt był lepszy. Do tego jeszcze dojdzie pewnie wypalenie drobnych ornamentów i jakieś mniejsze pierdołki, które są na oryginale, a których tutaj zabrakło.

 @Mortom no przy druku takich rzeczy nie ma co właśnie rzeźbić jak takie owinięcie jest i szybsze do wykonania, i ładniej potem wygląda. Ten element zrobię tylko potem dla siebie w 3d do jakichś renderków do portfolio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlecenie prawie skończone więc mogłem wrócić do wcześniejszych tematów. Będę robić jakieś ładne beauty high poly renderki tych broni co szły pod druk 3d i dzisiaj udało mi się w ZBrushu tak pierwszy model ogarnąć

Kunai_Zbrushkopia.thumb.jpg.8f7b773f6f24dc8b24360d6f726e645c.jpg

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modelik fajniutki 🙂 Ale speculara ze skórki chyba bym lekko ujął, na całej powierzchni i w ciemnych miejscach na łączeniach/stykach owiniętej skóry. Dodałbym też jakieś otarcia na skórze 
O coś jak to fajnie by wyglądało:
2-2.jpg

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mortom napisał(a):

Modelik fajniutki 🙂 Ale speculara ze skórki chyba bym lekko ujął, na całej powierzchni i w ciemnych miejscach na łączeniach/stykach owiniętej skóry. Dodałbym też jakieś otarcia na skórze 

Dzięki za uwagi, spróbuję jeszcze powalczyć z materiałem skóry w wolnej chwili 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Araiel Broń Boże nie bierz mnie za jakiś miernik jakości 🙂 Są tu lepsi, piękniejsi i bardziej wyskilowani użytkownicy. Ale skoro pytasz to powiem, że TAK, jest lepiej 👍 
Poszedł bym jeszcze w zróżnicowanie koloru pasków skóry aby nie były takie jednolite - ale to już podchodzi pod czepialstwo. Dobrym wyznacznikiem jest to co zrobiłeś w wydrukowanych już sztyletach. Dobra referencja koloru jak i tych przyciemnianych krawędzi.

Ale niech wypowiedza się jacyś wymiatacze a moje uwagi uwagi potraktuj jak zdanie na ten temat pana Zenka z pod biedronki 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem też i drugą broń z zestawu tej postaci - Kamę. I mam pytanie do Was - może macie jakiś pomysł w jaki sposób najlepiej takie bronie przedstawiać na ilustracjach? Bo mam niby te rendery studyjne na czarnym tle. Ale chciałbym porobić coś fajniejszego. Dla każdej postaci i jej broni fajnie by było zrobić dodatkową scenografię - ale nie wiem czy czasowo wyrobię i czy sił starczy. Przeglądam teraz na necie różne fotki mieczy ze zbiorów muzealnych i może coś w ten deseń, ale z drugiej strony czegoś mi w takim czymś brakuje. Może ktoś ma jakiś fajny pomysł? Z chęcią wysłucham wszystkich rad 😉

Akali_regular_Kama_A_RGB_2000.thumb.jpg.cb45618bfcd36035561eff173589b9ae.jpg

Akali_regular_Kama_B_RGB_2000.thumb.jpg.71a237b85b741e75f1f8fb4a3e30ac6d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Araiel Chmm... może coś w ten deseń?
5e2a45dab26c60a268a3e17995199bff.jpg 9b60b99282c15235d74bd118e29a3134.jpg  734545cacd9eefd31a818823922c5d22.jpg d887305c6e8eaa69ae8d4b12a09f4d47.jpg72222ae9347535d58f69d45158d1c36f.jpg b66572e3fbcac9d4f85633eb29c6d6a4.jpg

Dodaj do tego jeszcze jakąś skąpo ubraną kubitkę np. w płytowe stringi 😉 i masz hit.
opytaj @michalo on takie kobitki pyka po pracy po pijaku więc może coś uchamęci na szybciutko 😉

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mortom fajne te pomysły. Postaram się coś podziałać w tym kierunku i zrobię jeszcze dodatkowo jakiś własny research 😉 Ps. Oczywiście ten ze skąpo ubranymi paniami jest najlepszy 😄

@michalo masz jakieś wolne panie, które czekają na wykorzystanie? (ale mi się napisało 😛 )

Ps2. Jeszcze taki renderek studyjny na stojaczku dzisiaj ogarnąłem 😉

Akali_Kunai_stand.thumb.jpg.6df565b15f2150d08bad2eb8ad8887cd.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mortom zostało mi jeszcze 162 innych czempionów i 1480 skórek, tak więc przy każdej będę kombinować inaczej ze scenkami. A w sumie tutaj jestem zadowolony z tego co teraz powstało, tak więc tak jak wspomniałem ogarnę w podobnej konwencji drugą broń i lecę dalej z innymi modelami 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny renderek w enviro 😉 A cel jest właśnie taki, żeby zrobić takiego fanartowego artbooka ze wszystkimi brońmi (broniami? jak się to odmienia?  😛 ) z podstawowych skórek. W LoLu obecnie jest ich 163 albo 164. A jak odzew w community będzie spoko i mi będzie starczyć zarówno czasu, jak i motywacji, to też super by było porobić i bronie z innych, niestandardowych skinów. A tego jest cała masa w League of Legends.

 

Akali_Kama_standkopia_2000.thumb.jpg.28c268da055c4d2a3c740eb17b0a753d.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio trochę streamuję i coś tam dłubię przy okazji w 3d. Mam już prawie skończony model Hextech Chesta z League of Legends. Dzisiaj na transmisji robiłem teksturki w Painterze i model obecnie wygląda tak (taki podglądowy zrzut ekranu na szybko). Jutro będę już robił renderki w 3ds maxie. Tak więc jak ktoś się będzie nudzić albo nie wie co ze sobą zrobić, to zapraszam do siebie na Twitcha na 19:00 https://www.twitch.tv/lukaszliszko . Znaczy wątpię, że tutejsi wymiatacze mieliby coś się ode mnie nauczyć, ale miłoby było porozmawiać z Wami podczas streama 🙂

Udało mi się już uzbierać wielką liczbę 22 obserwujących więc zapewne zostanę niedługo bogatym i liczącym się w branży streamerem-influencerem 😛

https://pbs.twimg.com/media/GCdfALAXcAAPt8F?format=jpg&name=small

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej, myślałem, że częściej tutaj wrzucałem różne rzeczy. Więc co do nowości:

- pracuję nad modelem pistoletu Jinx z Arcane. Low poly zrobione, high poly też, uvw pocięte, mapki wypalone. Zostały mi tylko teksturki w Painterze i rendery. W międzyczasie wydrukowałem też go dla dziewczyny do stroju Jinx (ostatnie jest oczywiście zdjęcie pomalowanego wydruku).

03_Jinx_Pistol_wire_uvwkopia.thumb.jpg.8973ecd70ff0b55e51c40deab9137ada.jpg

04_Jinx_Pistol_Painter.thumb.jpg.2520d407ebf7e42ad7cf13e68f6c435e.jpg

00_Jinx_Arcane_Pistol_3dprint.thumb.jpg.838c859c4085a4fd186fa306cd8ecb81.jpg

- teraz jako, że kupiłem drukarkę na żywicę (Anycubic Photon Mono X 7 Pro), to zacząłem robić udoskonalenia do planszówek, w które gram. Na początek wybrałem mojego ulubionego Shoguna. Zrobiłem do niego modele monet (zamiast prostych drewnianych klocków) i robię teraz modele budynków. Monety mam już wydrukowane, ale jeszcze nie pomalowane.

coins.thumb.jpg.fba24e8053da2f3ec8976d357efe6381.jpg

tori_gate.thumb.jpg.cda4902bafd7333ffc68b7cc5054f3af.jpg

- dalej robię też model Fishbones'a Jinx z Arcane (też do wydruku i na rendery), ale wrzucę jakiś preview z wipa jak dokończę sculpt detalu w Zbrushu.

- i jeszcze z nowych rzeczy, to jestem na mentorshipie z modelowania hard-surface u Andrew Hodgsona https://www.artstation.com/andrewhodgson . Dzisiaj mam drugie zajęcia.

Dodatkowo też dalej cisnę tę Cyberpunkową sesję i zacząłem sobie robić nowe, poprawione wersje moich dawnych zdjęć/fotomanipulacji, żeby je bardziej dostosować pod obecny poziom. No i to w sumie tyle z nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności