Napisano 2 Listopad 201212 l Witam szanowne grono :) Dzisiaj wrzucam do obejrzenia, komentowania, dyskusji kilka/naście prac jakie uzbierały się nam w przeciągu trzech czterech miesięcy. Prace wykonane we współudziale petera_f Rendery w większości wykonane w wielkości 5000px dłuższy bok. Użyte modele: - peter_f - Evermotion - model+model - Vizpark Soft: - Autodesk 3ds Max Design, Renderer: V-Ray - Photoshop 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
Napisano 3 Listopad 201212 l Autor Dziękuję za opinie. Tom3k - światło to w większości VRaySky i VRaySun. W oknach VRayLighty ustawione jako Skylight portale. thecrev - postpro to głównie zdecydowane wzmocnienie kontrastu i zmiękczenie światła. Postaram się wrzucić jakiś przykład.
Napisano 3 Listopad 201212 l Przyznam się, że trochę znudziło mnie już trochę oglądanie wizek, ale Twoje - pionix - zawsze cieszą oko :) Ogólnie wszystko cacy, poza jedną drobną rzeczą - mapowanie na krawędziach murów z cegieł. Wygląda jakby to był jakiś klinkier, a nie cegły. Ale, jak powiedziałem, to drobnostka.
Napisano 3 Listopad 201212 l Pełna profeska, aż dziw bierze że tak mało odpowiedzi 3,6,7 wgniata w ziemię, reszta bardzo ładna. Chętnie też bym zobaczył render bez postpro ***** pozdrawiam
Napisano 3 Listopad 201212 l Świetne, aż chce sie wywalić ścianę w chacie dla tak zaaranżowanych przestrzeni :) Jedyne co mi przeszkadza, to bardzo konserwtywne podejście do podłóg.
Napisano 3 Listopad 201212 l Bardzo dobre. Ale niektóre są świetne, niektóre trochę słabsze jakościowo. Czy tutaj na "4" proporcje są OK? Może to kwestia kamery, ale krzesła mam wrażenie, że wydają się ogromne.
Napisano 3 Listopad 201212 l Fajne wizki, jak zwykle. Super dywan w 11. To gotowy model (mozna gdzieś go kupić), czy vray fur?
Napisano 4 Listopad 201212 l Tylko numer 5 przez te cegły jakoś mi odstaje. I jak już sie cegieł czepiam to na nr. 1 rogi nie są za ostre i równe jak na cegły?
Napisano 4 Listopad 201212 l Jak zawsze pełen profesjonalizm, super oświetlone. 1 i 3 moim zdaniem najlepsze. Gratuluje.
Napisano 5 Listopad 201212 l Witam, Pierwsza wizualizacja bardzo fajna pod wieloma względami. :) Każdy kolejny obrazek co raz mniej mi się podoba. A jeśli chodzi o exteriory są czyste, poprawne nic po za tym. Niemnie gratuluję zgrabnej kolekcji. pozdrawiam Marcin
Napisano 5 Listopad 201212 l Autor Dziękuję wszystkim za komentarze. Xiz0r - pamiętam o renderach bez postpro. Wrzucę.. obiecuję :) ola-f - jeśli chodzi Ci o to że podłogi są pokazane wszędzie w podobny sposób tzn nisko kamera i cele na tej samej wysokości to jest to narzucone w pewien sposób przez klienta. Jeżeli nie o to Ci chodzi pisząc o konserwatywnym podejściu to musisz bardziej rozwinąć swą wypowiedź ;) Adek - krzesełka na 4 renderze są ok tylko przez to że kamera jest bardzo nisko a one są blisko kamery powstaje takie złudzenie. adam_m - dywan zrobiony w Hair And Fur maksowym. Stroniłem od niego bardzo ale przekonałem się, że jest świetny. Jeszcze ogólnie mogę dodać, że wizki od 1 do 10 pokazują podłogę i dlatego klient wymagał aby było jej jak najwięcej i nie była niczym zasłonięta (dywany bardzo niepożądane). Ciągle mam jeszcze w uszach "panie Piotrze za mało podłogi!" ;) Jeśli chodzi o cegły to w następnych pracach postaram się bardziej wniknąć w ich prawdziwą naturę :)
Napisano 6 Listopad 201212 l Jednak można by co nieco poprawić: na 2. rura od piecyka jakoś tak odstaje od ściany. na 6. krzesło na tle wyspy jakoś się dziwnie wtapia. wygląda troszkę jak domalowane. na 13. laptop strasznie odbija otoczenie (ekran laptopa) A w ogólności wymiata. Szczegóły naprawdę rewelacyjne. Można by pewnie butelki troszkę pomieszać bo są zanadto równo poukładane, ale taka konwencja - bez brudu i bałaganu :) Pozdrawiam B.
Napisano 6 Listopad 201212 l Kumpel 'nie 3d' zaglądał mi przez ramie gdy oglądałem renderki, i powiedział 'super podłogi'. Zgadza sie. Fajnie to wygląda. Wnętrza zdecydowanie lepiej, niż exteriory. Światełko że aż miło. Mniam. Rozumiem, ze skoro to podłogowy klient, to tych tekstur poza tym zleceniem dostać się nie da?
Napisano 6 Listopad 201212 l Podłogi klasa!! Rozumiem, że pochodzenie tych tekstur to zawodowa tajemnica?:)
Napisano 6 Listopad 201212 l Tu jest coś podobnej jakości, po ściągnięciu okazuje się, że jest ok 8-10 tekstur w różnych tonacjach. Jakby coś to polecam : http://www.3ddd.ru/modules/files/showfile.php?lid=62731
Napisano 7 Listopad 201212 l Autor Do pierwszych pięciu renderów dostaliśmy bardzo dobre zdjęcia desek. Nie mogę ich jednak udostępniać. Fragmenty podłóg z pełnych renderów:
Napisano 7 Listopad 201212 l Deski super! Niestety bardzo mało jest tej jakości tekstur a czasem nawet te płatne nie są wcale fajne...:)
Napisano 7 Listopad 201212 l Przepiękne wnętrza. Exteriory trochę odstają od nich a szkoda. Tekstury konkret:)
Napisano 7 Listopad 201212 l Do pierwszych pięciu renderów dostaliśmy bardzo dobre zdjęcia desek. Nie mogę ich jednak udostępniać. Jasna sprawa. Dzięki za fullres. Piękne, oh piekne!
Napisano 7 Listopad 201212 l Autor Mały "duży" gift. Deska którą przygotowałem testując metodę przenoszenia tekstury fizycznej na cyfrową ;) Fizycznie deska ma 220 x 18cm. Link do paczki: http://www.fotorealistyczne3d.pl/Downloads/Deska1_Test_100_proc.zip Tekstura ma rozmiary 25111 x 2000px
Napisano 8 Listopad 201212 l 4 pierwsze obrazki , naprawdę bobra robota , duża wiedza :) jak i mocny skład :) petera_F ty się bierz mi za jakiś samolot :) dawno nie było.. *****
Napisano 9 Listopad 201212 l Wszystkie wizki ok, a niektóre miazga(na plus). Jeśli chodzi o dechy to super detal., zwłaszcza ta środkowa brązowa, mniam. - - - Updated - - - A jeśli chodzi o te wnętrza / aranżacje to sam zaprojektowałeś? Zwłaszcza podobają mi się te pasiaste zasłony. Edytowane 11 Listopad 201212 l przez Mulholland
Napisano 12 Listopad 201212 l Autor Aranżacje są inspirowane przykładowymi wnętrzami ale w większości przypadków efekt końcowy różni się w 60 - 90% od inspiracji. Wynika to z sugestii i potrzeb klienta.
Napisano 15 Listopad 201212 l Dużo cuksów. Bardzo ładne wizki, technicznie rewelacja. Jedynie na 12tce mapowanie poduchy Ci się rozjechało. :D Dywanik po prostu genialny! Sz.
Napisano 8 Grudzień 201212 l Super wizualki. Bardzo profesjonalnie to wygląda. Mógłbyś zdradzić jak zrobiłeś trawę i czy bardzo Ci zmuliło sprzęt przy renderowaniu?
Napisano 10 Grudzień 201212 l Autor Trawa to zbiór różnych modeli (z sieci jak i zrobione własnoręcznie) rozsianych przy użyciu GroundWiza. Trawa w takiej formie trochę wydłuża rendering i zżera ram ale nie jakoś dramatycznie. Także raczej powiedzieć, że trawa zabiła mi kompa zdecydowanie powiedzieć nie mogę :)