Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam szanowne grono :)

 

Dzisiaj wrzucam do obejrzenia, komentowania, dyskusji kilka/naście prac jakie uzbierały się nam w przeciągu trzech czterech miesięcy.

Prace wykonane we współudziale petera_f

Rendery w większości wykonane w wielkości 5000px dłuższy bok.

 

Użyte modele:

- peter_f

- Evermotion

- model+model

- Vizpark

 

Soft:

- Autodesk 3ds Max Design, Renderer: V-Ray

- Photoshop

 

1.

fadd26d99a3b006d.jpg

 

2.

27065d16e316fdf7.jpg

 

3.

3bf33f1d2434da69.jpg

 

4.

7532a5f2e106e7e7.jpg

 

5.

1af7c080ffc35788.jpg

 

6.

b34484d27dd6f340.jpg

 

7.

09ec6d95ae86c143.jpg

 

8.

670a0ee6956495de.jpg

 

9.

8f0f73de72c4f9b4.jpg

 

10.

293aa6de8639ff8d.jpg

 

11.

ddd40545691ef18e.jpg

 

12.

369419ffd42ab574.jpg

 

13.

6f35fead386b2d13.jpg

 

14.

6b4b3685f8e9a49f.jpg

 

15.

08443ef76b8a4a6c.jpg

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 11k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetne prace, jest moc, jakość i klasa. Ładne światło. Czym świecisz?

Napisano
  • Autor

Dziękuję za opinie.

Tom3k - światło to w większości VRaySky i VRaySun. W oknach VRayLighty ustawione jako Skylight portale.

thecrev - postpro to głównie zdecydowane wzmocnienie kontrastu i zmiękczenie światła. Postaram się wrzucić jakiś przykład.

Napisano

Przyznam się, że trochę znudziło mnie już trochę oglądanie wizek, ale Twoje - pionix - zawsze cieszą oko :)

Ogólnie wszystko cacy, poza jedną drobną rzeczą - mapowanie na krawędziach murów z cegieł. Wygląda jakby to był jakiś klinkier, a nie cegły. Ale, jak powiedziałem, to drobnostka.

Napisano

Pełna profeska, aż dziw bierze że tak mało odpowiedzi

 

3,6,7 wgniata w ziemię, reszta bardzo ładna. Chętnie też bym zobaczył render bez postpro

 

*****

pozdrawiam

Napisano

Świetne, aż chce sie wywalić ścianę w chacie dla tak zaaranżowanych przestrzeni :)

Jedyne co mi przeszkadza, to bardzo konserwtywne podejście do podłóg.

Napisano

Bardzo dobre. Ale niektóre są świetne, niektóre trochę słabsze jakościowo.

Czy tutaj na "4" proporcje są OK? Może to kwestia kamery, ale krzesła mam wrażenie, że wydają się ogromne.

Napisano

Fajne wizki, jak zwykle. Super dywan w 11. To gotowy model (mozna gdzieś go kupić), czy vray fur?

Napisano

Tylko numer 5 przez te cegły jakoś mi odstaje. I jak już sie cegieł czepiam to na nr. 1 rogi nie są za ostre i równe jak na cegły?

Napisano

Jak zawsze pełen profesjonalizm, super oświetlone. 1 i 3 moim zdaniem najlepsze. Gratuluje.

Napisano

Witam,

Pierwsza wizualizacja bardzo fajna pod wieloma względami. :)

Każdy kolejny obrazek co raz mniej mi się podoba. A jeśli chodzi o exteriory są czyste, poprawne nic po za tym.

 

Niemnie gratuluję zgrabnej kolekcji.

pozdrawiam

Marcin

Napisano
  • Autor

Dziękuję wszystkim za komentarze.

 

Xiz0r - pamiętam o renderach bez postpro. Wrzucę.. obiecuję :)

ola-f - jeśli chodzi Ci o to że podłogi są pokazane wszędzie w podobny sposób tzn nisko kamera i cele na tej samej wysokości to jest to narzucone w pewien sposób przez klienta. Jeżeli nie o to Ci chodzi pisząc o konserwatywnym podejściu to musisz bardziej rozwinąć swą wypowiedź ;)

Adek - krzesełka na 4 renderze są ok tylko przez to że kamera jest bardzo nisko a one są blisko kamery powstaje takie złudzenie.

adam_m - dywan zrobiony w Hair And Fur maksowym. Stroniłem od niego bardzo ale przekonałem się, że jest świetny.

 

Jeszcze ogólnie mogę dodać, że wizki od 1 do 10 pokazują podłogę i dlatego klient wymagał aby było jej jak najwięcej i nie była niczym zasłonięta (dywany bardzo niepożądane). Ciągle mam jeszcze w uszach "panie Piotrze za mało podłogi!" ;)

 

Jeśli chodzi o cegły to w następnych pracach postaram się bardziej wniknąć w ich prawdziwą naturę :)

Napisano

Jednak można by co nieco poprawić:

na 2. rura od piecyka jakoś tak odstaje od ściany.

na 6. krzesło na tle wyspy jakoś się dziwnie wtapia. wygląda troszkę jak domalowane.

na 13. laptop strasznie odbija otoczenie (ekran laptopa)

A w ogólności wymiata. Szczegóły naprawdę rewelacyjne.

Można by pewnie butelki troszkę pomieszać bo są zanadto równo poukładane, ale taka konwencja - bez brudu i bałaganu :)

Pozdrawiam B.

Napisano

Bardzo ładnie - jest na czym się wzorować na przyszłość ;)

Napisano

Kumpel 'nie 3d' zaglądał mi przez ramie gdy oglądałem renderki, i powiedział 'super podłogi'. Zgadza sie. Fajnie to wygląda. Wnętrza zdecydowanie lepiej, niż exteriory. Światełko że aż miło. Mniam.

 

Rozumiem, ze skoro to podłogowy klient, to tych tekstur poza tym zleceniem dostać się nie da?

Napisano
  • Autor

Do pierwszych pięciu renderów dostaliśmy bardzo dobre zdjęcia desek. Nie mogę ich jednak udostępniać. Fragmenty podłóg z pełnych renderów:

6a3677ef1893d7ca.jpg

Napisano

Deski super! Niestety bardzo mało jest tej jakości tekstur a czasem nawet te płatne nie są wcale fajne...:)

Napisano

Przepiękne wnętrza. Exteriory trochę odstają od nich a szkoda. Tekstury konkret:)

Napisano
Do pierwszych pięciu renderów dostaliśmy bardzo dobre zdjęcia desek. Nie mogę ich jednak udostępniać.

Jasna sprawa. Dzięki za fullres. Piękne, oh piekne!

Napisano

4 pierwsze obrazki , naprawdę bobra robota , duża wiedza :) jak i mocny skład :)

petera_F ty się bierz mi za jakiś samolot :) dawno nie było.. *****

Napisano

Wszystkie wizki ok, a niektóre miazga(na plus). Jeśli chodzi o dechy to super detal., zwłaszcza ta środkowa brązowa, mniam.

 

- - - Updated - - -

 

A jeśli chodzi o te wnętrza / aranżacje to sam zaprojektowałeś? Zwłaszcza podobają mi się te pasiaste zasłony.

Edytowane przez Mulholland

Napisano
  • Autor

Aranżacje są inspirowane przykładowymi wnętrzami ale w większości przypadków efekt końcowy różni się w 60 - 90% od inspiracji. Wynika to z sugestii i potrzeb klienta.

Napisano

Dużo cuksów. Bardzo ładne wizki, technicznie rewelacja. Jedynie na 12tce mapowanie poduchy Ci się rozjechało. :D Dywanik po prostu genialny!

 

Sz.

Napisano

Super wizualki. Bardzo profesjonalnie to wygląda.

Mógłbyś zdradzić jak zrobiłeś trawę i czy bardzo Ci zmuliło sprzęt przy renderowaniu?

Napisano
  • Autor

Trawa to zbiór różnych modeli (z sieci jak i zrobione własnoręcznie) rozsianych przy użyciu GroundWiza. Trawa w takiej formie trochę wydłuża rendering i zżera ram ale nie jakoś dramatycznie. Także raczej powiedzieć, że trawa zabiła mi kompa zdecydowanie powiedzieć nie mogę :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności