Skocz do zawartości

Wiz: różne wizualizacje vol.3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono :)

 

Dzisiaj wrzucam do obejrzenia, komentowania, dyskusji kilka/naście prac jakie uzbierały się nam w przeciągu trzech czterech miesięcy.

Prace wykonane we współudziale petera_f

Rendery w większości wykonane w wielkości 5000px dłuższy bok.

 

Użyte modele:

- peter_f

- Evermotion

- model+model

- Vizpark

 

Soft:

- Autodesk 3ds Max Design, Renderer: V-Ray

- Photoshop

 

1.

fadd26d99a3b006d.jpg

 

2.

27065d16e316fdf7.jpg

 

3.

3bf33f1d2434da69.jpg

 

4.

7532a5f2e106e7e7.jpg

 

5.

1af7c080ffc35788.jpg

 

6.

b34484d27dd6f340.jpg

 

7.

09ec6d95ae86c143.jpg

 

8.

670a0ee6956495de.jpg

 

9.

8f0f73de72c4f9b4.jpg

 

10.

293aa6de8639ff8d.jpg

 

11.

ddd40545691ef18e.jpg

 

12.

369419ffd42ab574.jpg

 

13.

6f35fead386b2d13.jpg

 

14.

6b4b3685f8e9a49f.jpg

 

15.

08443ef76b8a4a6c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziękuję za opinie.

Tom3k - światło to w większości VRaySky i VRaySun. W oknach VRayLighty ustawione jako Skylight portale.

thecrev - postpro to głównie zdecydowane wzmocnienie kontrastu i zmiękczenie światła. Postaram się wrzucić jakiś przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że trochę znudziło mnie już trochę oglądanie wizek, ale Twoje - pionix - zawsze cieszą oko :)

Ogólnie wszystko cacy, poza jedną drobną rzeczą - mapowanie na krawędziach murów z cegieł. Wygląda jakby to był jakiś klinkier, a nie cegły. Ale, jak powiedziałem, to drobnostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pierwsza wizualizacja bardzo fajna pod wieloma względami. :)

Każdy kolejny obrazek co raz mniej mi się podoba. A jeśli chodzi o exteriory są czyste, poprawne nic po za tym.

 

Niemnie gratuluję zgrabnej kolekcji.

pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za komentarze.

 

Xiz0r - pamiętam o renderach bez postpro. Wrzucę.. obiecuję :)

ola-f - jeśli chodzi Ci o to że podłogi są pokazane wszędzie w podobny sposób tzn nisko kamera i cele na tej samej wysokości to jest to narzucone w pewien sposób przez klienta. Jeżeli nie o to Ci chodzi pisząc o konserwatywnym podejściu to musisz bardziej rozwinąć swą wypowiedź ;)

Adek - krzesełka na 4 renderze są ok tylko przez to że kamera jest bardzo nisko a one są blisko kamery powstaje takie złudzenie.

adam_m - dywan zrobiony w Hair And Fur maksowym. Stroniłem od niego bardzo ale przekonałem się, że jest świetny.

 

Jeszcze ogólnie mogę dodać, że wizki od 1 do 10 pokazują podłogę i dlatego klient wymagał aby było jej jak najwięcej i nie była niczym zasłonięta (dywany bardzo niepożądane). Ciągle mam jeszcze w uszach "panie Piotrze za mało podłogi!" ;)

 

Jeśli chodzi o cegły to w następnych pracach postaram się bardziej wniknąć w ich prawdziwą naturę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak można by co nieco poprawić:

na 2. rura od piecyka jakoś tak odstaje od ściany.

na 6. krzesło na tle wyspy jakoś się dziwnie wtapia. wygląda troszkę jak domalowane.

na 13. laptop strasznie odbija otoczenie (ekran laptopa)

A w ogólności wymiata. Szczegóły naprawdę rewelacyjne.

Można by pewnie butelki troszkę pomieszać bo są zanadto równo poukładane, ale taka konwencja - bez brudu i bałaganu :)

Pozdrawiam B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel 'nie 3d' zaglądał mi przez ramie gdy oglądałem renderki, i powiedział 'super podłogi'. Zgadza sie. Fajnie to wygląda. Wnętrza zdecydowanie lepiej, niż exteriory. Światełko że aż miło. Mniam.

 

Rozumiem, ze skoro to podłogowy klient, to tych tekstur poza tym zleceniem dostać się nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie wizki ok, a niektóre miazga(na plus). Jeśli chodzi o dechy to super detal., zwłaszcza ta środkowa brązowa, mniam.

 

- - - Updated - - -

 

A jeśli chodzi o te wnętrza / aranżacje to sam zaprojektowałeś? Zwłaszcza podobają mi się te pasiaste zasłony.

Edytowane przez Mulholland
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trawa to zbiór różnych modeli (z sieci jak i zrobione własnoręcznie) rozsianych przy użyciu GroundWiza. Trawa w takiej formie trochę wydłuża rendering i zżera ram ale nie jakoś dramatycznie. Także raczej powiedzieć, że trawa zabiła mi kompa zdecydowanie powiedzieć nie mogę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności