Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Odetne wieczorem reke i zobacze bo moze cos przeklamuje perspektywa. Łapa wielkosci stopy hmm zobacze jak to wyglada stopa reka w jakis przykladowych marvelowych hulkach ;)./

 

 

up:

 

 

Troceh sie pozmienialo:

 

iJKTQ0X.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Boris ta teczka to praktycznie wszystko co robilem... a tak to obserwuje zarowno bodybuilderow rysunki z proporcjami miesniami rozrysowanymia. Szukam katow plaszczyzn teraz pod jakimi ida np. przedramie jest jak dla mnie skomplikowane by fajnie wygladalo wiec ogladalem nawet filmiki z kulturystami. Na poczatku chyba zrobilem postac potem pokusilem sie by robi glowki... ze zdjec a i robilem generic head na podstawie propocji. Staram sie nauczyc podstaw i z nich wychodzic bo zdjecia maja czesto perspektywe i przeklamuja. Ostatnio robie z lekkimi przerwami. Wczoraj odpalilem stary model do zleconka i troche zobaczylem co mi sie nie podoba ;). Wiec nie wiem w sumie poprostu modeluje i ogladam. Nastepnego dnia cos zmieniam jak zobacze cos fajnego co mi bardziej pasuje. Modeluje sprawdzam wracam lub zostawiam. Nie jestem az tak zajebisty bo od razu jeb i mam to co chcem patrz ile zmian przeszedl hulk:

 

Napisano

Kiedyś podpytałem Trevora Grove ile używa refek do jednego modelu to napisał że całe mnóstwo i zbiera z czego tylko popadnie, screenshoty z filmów, google itp. czyli wychodzi na to że dobre i szczegółowe referencje są podstawą sukcesu

Napisano (edytowane)

Film tez fajny ogladlaem ale jak widze prace jakiegos artysty i podoba mi sie syluet to podpatruje. W glowie samo sie nie narodzi. Trzeba patrzec :). Wrzucilbym sobie go do finished ale penwi nie bedzie odzewu xD.

 

Update:

 

5mfvNQc.png

 

[video=youtube_share;hQR0ZPzewWI]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Nie bede sciamnial Tak wyszlo... xD Stopy z porpzedniego modelu sa i jakos w nie sie nie wczuwalem. Ale nie mial jakos super duzego podbicia chyba... Pieta... taaa...

 

Rozrost kosca powodu hormon wzrostu HGH wtedy jeszce nie bylo.

Tak samo jak wywalony kabzon HGH plus insulina.

 

arnold.jpg

Napisano

Witam

Widać że wiele uwagi przywiązujesz do detalu, HULK jak i reszta modeli, naprawdę wysoki poziom. Będę częściej zaglądał;)

Napisano

Pierwsze ujęcia Tygrysa i krowe renderował Piotr Orliński z Panoptiqm w sumie. Ja byłem tylko odpowiedzialny za modele i ten jeden ncloath z 2 ujecia ze brzuch dynda.

Napisano (edytowane)

smth new. Zaczalem likness study. Prawie się zalamalem nerwowo na początku ale trochę odrdzewiałem pod koniec :).

 

 

Dzien drugi poprawki twarzy i blokout rreszty:

9TIDx8m.jpg

 

 

 

 

 

 

c21We7B.jpg

 

 

Dzien 3 z lekka goraczka udało mi się usiasc do PC :

 

 

Cos co zrobilem razem z kolega z pracy. Tak wiec nie wszyskiee creditsty za ta prace sa moje. Wyszedlem z jego modelu dokladnie z tej pracy:

http://krzysztof_kuczynski.artstation.com/portfolio/skeletor-fan-art-3

 

zRQD6Wd.jpg

 

85rQxPO.jpg

 

Claye bez dodatkowego bump:

 

AlFOQrh.png

 

tn3Hx2d.png

 

oq63QlU.png

 

6mLpXmJ.png

 

4OKmSAd.png

 

hA2uLY2.png

 

sNFgYGJ.png

 

9FD4Cht.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Sebazx6r - Kiedyś robiłem pieluchy i musiałem porobić trochę alph ale jest mniej wiecej jakiś patent na to, coś zawsze trzeba wygłaskać i dodać ale na szybki ogólny kształt może ci się przyda, wyglada to mniej wiecej tak:

WkbRW3R.jpg

 

Biore brush Tracks/Track2, z Lazymouse, można potweakować alphe z prawej w sumie to dosyć rozwojowe w zależności jak se ulepisz w szopie alphe

https://drive.google.com/open?id=0B3m_pwYhJQBcYVk5TDI4bDBHQTQ

Napisano (edytowane)

sobie substance paintera 2.0. Miałem już 1.7 wiec w sumie znika. Całkiem fajnie śmiga ten I ray. Fajne można robić prezentacje bez Marmoseta. Takei testu na pierdolach xD.

 

zvnW25h.jpg

 

Kawalek starego kasku:

pGTRCiX.jpg

 

 

[video=youtube_share;Pyytg1pGz1A]

k Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

W dzisiejszych czasach wszechogarniającej "poprawności politycznej" takie concepty jak Gigera nie miały by szans trafić do filmu.

Ten fecehugger to przecież ewidentne połączenie penisa, waginy oraz kilku obleśnie długich paluchów :D. Swoją drogą świetnie wykonany sculpt ;)

Napisano

Tutek z Facehuggera po polsku xD. Sory za seplenienie. Wqrtce reszta:

Playlista pewnie tu będą wszytkie części:

 

 

Czesc 1:

[video=youtube_share;zQc2Qq466OU]

c
Napisano (edytowane)

Taki warmup w wolnym czasie w pracy:

 

MAHA9Wz.png

 

[video=youtube_share;SRhwf0NONsQ]

 

c7y2Xx4.jpg

 

[video=youtube_share;P-kPnsv3TD0]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Dzieki

 

Druga czesc tutka

[video=youtube_share;QOQuVSIwguA]

 

Dzisiejszy speed z nudy:

 

inbCRtx.png

 

[video=youtube_share;ecUurwlc-1Y]

 

 

Zrobilem tutek dla Cziczaka academy, wqrtce pewnie bedzie online. Taki cartoon calosc okolo 3h. Nic specjalnego ale zawsze cóś:

Av7gACb.png

 

[video=youtube_share;lvImP7w9UQM]

 

 

Low Poly WiP:

 

 

e1UC6rt.jpg

 

G6nu1DW.jpg

 

LjYydkY.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Widze ze model przeszedł bez echa zarówno w WiPie jak i w Finished. Dlatego jedziemy. Tym razem zajalem się tym nowszym. Tak wiec tak dla dokumentacji postępu czy tez regresu wrzucam dalej.

Lowpoly plus Bake.

 

VlicL0V.jpg

Napisano

No to wrzucam komentarz, chociaż jestem mało konstruktywny w wyrażaniu fachowych opinii.

Dla mnie jest gitara ;) Nie ma czego się za bardzo przyczepić.

Może poza przydługą szyją i stopami, które nie wyglądają zbyt wiarygodnie jako struktura - u aliena. Może szyja i okolice bardziej jak u żyrafy? bardziej rozbudowane mięśnie, trochę inne proporcje? Stopy nie mają żadnych mięśni ;) no ale to "tylko" warmup więc tylko się czepiam żeby być bardziej konstruktywny, poza napisaniem - dla mnie gitara.

 

Mógł byś też wrzucać jakieś pozy, zawsze wygląda ciekawiej i realniej jak się przełamie tą symetrię.

 

Ogólnie twój styl rozpoznaję. Zwłaszcza ludzkie twarze. Nie wiem czy to dobrze, czy źle? Myślę, że dobrze bo wyglądają spoko.

Napisano

Hehe wnioskuje ze to odnośnie tego kwiatka? Dzieki za koment ;). Przyjże się. Tak racja to taki warmup. Przydałaby się anatomia zwierzat do rozpatrzenia w trakcie modelowania.

 

Jeszcze render z Iraya. czasem pokazuja się hard edge pomimo ze ich tam nie ma xD ale to tylko w Iray:

 

N8MU4Mt.jpg

 

http://i.imgur.com/N8MU4Mt.jpg

Napisano

To może ja napiszę parę słów. Low poly jest ok. W samej rzeźbie pare rzeczy mi nie pasuje.

 

Kombinezon - nie wiem ile czasu na to poświęciłeś, ale zdecydowanie za mało. Nie wygląda to jak kombinezon tylko coś co próbuje go imitować. Kompletnie losowe zmarszczki nie uwzględniające budowy ciała i tych twardszych elementów.

 

Dłonie - szczególnie palce. Tutaj nie ma wybacz. Rozumiem, że to stylówka i może mają być takie kwadratowe, ale żeby chociaż jako tako anatomiecznie były poprawne. Obaczaj sobie Ralfa Demolkę. Ta żyła tam na górze nie wygląda za dobrze, przez chwile się zastanawiałem co to jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności