Napisano 29 Grudzień 20159 l Moim zdaniem bardzo dobry Hulk. Lape ma wieksza niz ja noge ale to znaczy ze jest ok :D.
Napisano 29 Grudzień 20159 l Autor Odetne wieczorem reke i zobacze bo moze cos przeklamuje perspektywa. Łapa wielkosci stopy hmm zobacze jak to wyglada stopa reka w jakis przykladowych marvelowych hulkach ;)./ up: Troceh sie pozmienialo: Edytowane 6 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 6 Styczeń 20169 l Autor Kolejny w poziem tym razem... Nastepny juz nie bedzie miesniakeim... Edytowane 6 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Styczeń 20169 l Autor Boris ta teczka to praktycznie wszystko co robilem... a tak to obserwuje zarowno bodybuilderow rysunki z proporcjami miesniami rozrysowanymia. Szukam katow plaszczyzn teraz pod jakimi ida np. przedramie jest jak dla mnie skomplikowane by fajnie wygladalo wiec ogladalem nawet filmiki z kulturystami. Na poczatku chyba zrobilem postac potem pokusilem sie by robi glowki... ze zdjec a i robilem generic head na podstawie propocji. Staram sie nauczyc podstaw i z nich wychodzic bo zdjecia maja czesto perspektywe i przeklamuja. Ostatnio robie z lekkimi przerwami. Wczoraj odpalilem stary model do zleconka i troche zobaczylem co mi sie nie podoba ;). Wiec nie wiem w sumie poprostu modeluje i ogladam. Nastepnego dnia cos zmieniam jak zobacze cos fajnego co mi bardziej pasuje. Modeluje sprawdzam wracam lub zostawiam. Nie jestem az tak zajebisty bo od razu jeb i mam to co chcem patrz ile zmian przeszedl hulk:
Napisano 7 Styczeń 20169 l Autor Podpatruje juz raczej ale w realu. Jak robilem hulka to takze patrze na innych modele.
Napisano 7 Styczeń 20169 l Kiedyś podpytałem Trevora Grove ile używa refek do jednego modelu to napisał że całe mnóstwo i zbiera z czego tylko popadnie, screenshoty z filmów, google itp. czyli wychodzi na to że dobre i szczegółowe referencje są podstawą sukcesu
Napisano 7 Styczeń 20169 l Autor Film tez fajny ogladlaem ale jak widze prace jakiegos artysty i podoba mi sie syluet to podpatruje. W glowie samo sie nie narodzi. Trzeba patrzec :). Wrzucilbym sobie go do finished ale penwi nie bedzie odzewu xD. Update: [video=youtube_share;hQR0ZPzewWI] Edytowane 8 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Styczeń 20169 l Mimo, ze Hulki juz mi sie przejadly, to Twoj mi sie wyjatkowo podoba :)) Fajna ta poza ostatnia szczegolnie
Napisano 8 Styczeń 20169 l Autor Mi sie ten podoba : https://fabriciotorres.wordpress.com/2008/06/06/hulk/
Napisano 8 Styczeń 20169 l Ja gdy widze Hulki/Venomy i ostatnio likenessy aktorow z Gwiezdnych Wojen to omijam szerokim lukiem. No chyba, ze Vimal Kerketta robi ;d
Napisano 9 Styczeń 20169 l Autor Dzieki. Chyba teraz bede wszystko w pozie robil :)... [video=youtube_share;AQMyITNn5P0] Final. http://i.imgur.com/ifKWRYP.jpg Nie moglem sie oprzeć zmienić xD... twarz po uwagach z finished... Edytowane 14 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 14 Styczeń 20169 l Autor Przerendzilem Arniego w Zetce... Nie wtygodnie sie sculpci w takiej asymetri upozowane... Edytowane 15 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 15 Styczeń 20169 l Wypas;) Arni wydaje sie miec strasznie duze piety i cienkie podbicia. Tak wyszlo, czy rzeczywiscie takie mu urosly od sterydow? :)
Napisano 15 Styczeń 20169 l Autor Nie bede sciamnial Tak wyszlo... xD Stopy z porpzedniego modelu sa i jakos w nie sie nie wczuwalem. Ale nie mial jakos super duzego podbicia chyba... Pieta... taaa... Rozrost kosca powodu hormon wzrostu HGH wtedy jeszce nie bylo. Tak samo jak wywalony kabzon HGH plus insulina.
Napisano 16 Styczeń 20169 l Witam Widać że wiele uwagi przywiązujesz do detalu, HULK jak i reszta modeli, naprawdę wysoki poziom. Będę częściej zaglądał;)
Napisano 23 Styczeń 20169 l Autor Dzieki: [video=youtube_share;9UF7VQY1O_U] http://i.imgur.com/wXPhzK5.jpg Edytowane 3 Luty 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 11 Luty 20169 l Autor Pracuje nad Creature Reelem. Wrzuciłem 2 komercyjne pracki z czasów ,gdy pracowałem w Panoptiqm. Świetna ekipa. Cały czas się zastanawiam czy jednak nie jest to zbyt długie: http://panoptiqm.com https://www.youtube.com/watch?v=NsUhqkstQH4Cały czas updatuje Creature Reel. Edytowane 11 Luty 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 12 Luty 20169 l Autor Pierwsze ujęcia Tygrysa i krowe renderował Piotr Orliński z Panoptiqm w sumie. Ja byłem tylko odpowiedzialny za modele i ten jeden ncloath z 2 ujecia ze brzuch dynda.
Napisano 21 Luty 20169 l Autor smth new. Zaczalem likness study. Prawie się zalamalem nerwowo na początku ale trochę odrdzewiałem pod koniec :). Dzien drugi poprawki twarzy i blokout rreszty: Dzien 3 z lekka goraczka udało mi się usiasc do PC : Cos co zrobilem razem z kolega z pracy. Tak wiec nie wszyskiee creditsty za ta prace sa moje. Wyszedlem z jego modelu dokladnie z tej pracy: http://krzysztof_kuczynski.artstation.com/portfolio/skeletor-fan-art-3 Claye bez dodatkowego bump: Edytowane 18 Marzec 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 28 Marzec 20169 l Autor Może ktoś ma paten Zbrushowy na marszczenia w spodniach z gumkom u góry typu boxing. Bez MD.
Napisano 29 Marzec 20169 l Wyglada spoko. Mysle, ze jedyny sposob to cierpliwie to wyrzezbic albo MD :P
Napisano 29 Marzec 20169 l Sebazx6r - Kiedyś robiłem pieluchy i musiałem porobić trochę alph ale jest mniej wiecej jakiś patent na to, coś zawsze trzeba wygłaskać i dodać ale na szybki ogólny kształt może ci się przyda, wyglada to mniej wiecej tak: Biore brush Tracks/Track2, z Lazymouse, można potweakować alphe z prawej w sumie to dosyć rozwojowe w zależności jak se ulepisz w szopie alphe https://drive.google.com/open?id=0B3m_pwYhJQBcYVk5TDI4bDBHQTQ
Napisano 29 Marzec 20169 l Autor tak chcialem wlasie zrobi zastanawialm sie tylko jak zrobic by alpha sie dobrze trzmala jutro zerken i zerkne alphy dzieki.
Napisano 6 Kwiecień 20169 l Autor sobie substance paintera 2.0. Miałem już 1.7 wiec w sumie znika. Całkiem fajnie śmiga ten I ray. Fajne można robić prezentacje bez Marmoseta. Takei testu na pierdolach xD. Kawalek starego kasku: [video=youtube_share;Pyytg1pGz1A] k Edytowane 8 Maj 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Kwiecień 20168 l Autor W styczniu 2015 roku popelnilem takie zlecenie na kilka postaci. Zajelo mi okolo 20dni z tego co pamietam. LP+ UV. Do gry World Clash:
Napisano 27 Kwiecień 20168 l Autor Szły do prerenderingu wiec tak koło 6k poly sie miescily moze nawet wiecej musialbym zerknac a z cieciami i hard edgami to moze i wiecej vertexow bylo.
Napisano 28 Kwiecień 20168 l Autor Mialem rzuty musialy sie mocno zgadzac ze wzgledu na przedstawianie postaci w izometrii.
Napisano 29 Lipiec 20168 l Autor Coś co zrobiłem dla znajomego do tutoriala na Cziczaka Akademy https://www.facebook.com/CziczakAcademy/?fref=ts . Jak wyjdzie to wrzuce linka do Youtuba jak znajomy poedytuje i posklada. Bedzie po polsku. [video=youtube_share;zQc2Qq466OU] [video=youtube_share;QOQuVSIwguA] Edytowane 16 Sierpień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 29 Lipiec 20168 l W dzisiejszych czasach wszechogarniającej "poprawności politycznej" takie concepty jak Gigera nie miały by szans trafić do filmu. Ten fecehugger to przecież ewidentne połączenie penisa, waginy oraz kilku obleśnie długich paluchów :D. Swoją drogą świetnie wykonany sculpt ;)
Napisano 29 Lipiec 20168 l Autor Hehe akurat penisa nie ale wagine zauwazylem. Penis chyba sie aynurza w momencie ataku xD. Jeszcze kregoslup jako ogon. XD.
Napisano 29 Lipiec 20168 l penis też jest xD Cała koncepcja tego filmu jest oparta na seksie. Zresztą autorzy scenariusza sami to przyznali.
Napisano 2 Sierpień 20168 l Autor Dzieki. 5h z glowy. Kulki cylindry szesciany bez base mesha day 1. Edytowane 5 Sierpień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 6 Sierpień 20168 l Autor Tutek z Facehuggera po polsku xD. Sory za seplenienie. Wqrtce reszta: Playlista pewnie tu będą wszytkie części: Czesc 1: [video=youtube_share;zQc2Qq466OU] c
Napisano 7 Sierpień 20168 l Wcale nie seplenisz. Mily glos xD. Trzeba w koncu sie nauczyc tego ''zibrasza''. Narazie czarna magia dla mnie :D
Napisano 7 Sierpień 20168 l Autor Poczekaj na druga czesc xD. [video=youtube_share;SHsMyD_ClFU] up Edytowane 23 Sierpień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 11 Sierpień 20168 l Autor Taki warmup w wolnym czasie w pracy: [video=youtube_share;SRhwf0NONsQ] [video=youtube_share;P-kPnsv3TD0] Edytowane 12 Sierpień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 14 Sierpień 20168 l Autor Dzieki Druga czesc tutka [video=youtube_share;QOQuVSIwguA] Dzisiejszy speed z nudy: [video=youtube_share;ecUurwlc-1Y] Zrobilem tutek dla Cziczaka academy, wqrtce pewnie bedzie online. Taki cartoon calosc okolo 3h. Nic specjalnego ale zawsze cóś: [video=youtube_share;lvImP7w9UQM] Low Poly WiP: Edytowane 5 Wrzesień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Wrzesień 20168 l Autor Widze ze model przeszedł bez echa zarówno w WiPie jak i w Finished. Dlatego jedziemy. Tym razem zajalem się tym nowszym. Tak wiec tak dla dokumentacji postępu czy tez regresu wrzucam dalej. Lowpoly plus Bake.
Napisano 10 Wrzesień 20168 l No to wrzucam komentarz, chociaż jestem mało konstruktywny w wyrażaniu fachowych opinii. Dla mnie jest gitara ;) Nie ma czego się za bardzo przyczepić. Może poza przydługą szyją i stopami, które nie wyglądają zbyt wiarygodnie jako struktura - u aliena. Może szyja i okolice bardziej jak u żyrafy? bardziej rozbudowane mięśnie, trochę inne proporcje? Stopy nie mają żadnych mięśni ;) no ale to "tylko" warmup więc tylko się czepiam żeby być bardziej konstruktywny, poza napisaniem - dla mnie gitara. Mógł byś też wrzucać jakieś pozy, zawsze wygląda ciekawiej i realniej jak się przełamie tą symetrię. Ogólnie twój styl rozpoznaję. Zwłaszcza ludzkie twarze. Nie wiem czy to dobrze, czy źle? Myślę, że dobrze bo wyglądają spoko.
Napisano 10 Wrzesień 20168 l Autor Hehe wnioskuje ze to odnośnie tego kwiatka? Dzieki za koment ;). Przyjże się. Tak racja to taki warmup. Przydałaby się anatomia zwierzat do rozpatrzenia w trakcie modelowania. Jeszcze render z Iraya. czasem pokazuja się hard edge pomimo ze ich tam nie ma xD ale to tylko w Iray: http://i.imgur.com/N8MU4Mt.jpg
Napisano 10 Wrzesień 20168 l To może ja napiszę parę słów. Low poly jest ok. W samej rzeźbie pare rzeczy mi nie pasuje. Kombinezon - nie wiem ile czasu na to poświęciłeś, ale zdecydowanie za mało. Nie wygląda to jak kombinezon tylko coś co próbuje go imitować. Kompletnie losowe zmarszczki nie uwzględniające budowy ciała i tych twardszych elementów. Dłonie - szczególnie palce. Tutaj nie ma wybacz. Rozumiem, że to stylówka i może mają być takie kwadratowe, ale żeby chociaż jako tako anatomiecznie były poprawne. Obaczaj sobie Ralfa Demolkę. Ta żyła tam na górze nie wygląda za dobrze, przez chwile się zastanawiałem co to jest.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto