Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dzieki za uwagi. Na kombinezon poswiecilem najmniej czasu. Skupilem sie na anatomii w tym ze na dłoniach i stopach najmniej czasu. Wstępnie to mial tylko bust zrobiony w wolnym czasie. Sculpt zaja mi chyba 4dni bez bazy. Co do doni dupki nie rwa zgięte sa tyko ostatnie policzki. Chyba troche zlej odległości zgialem xD. Dla uproszczenia przy LP troche pominalem blony pomiędzy pacami. Masa palców jest celowa ale Ralf to kompletnie inna bajka choc bardzo fajna. Zyla jest tam gdzie ma byc a zaczynala sie na przedramieniu. Choc miejscami lekki Freestyle ze zdjęć kulturystów. Moze poczyszcze kombinezon z zyl bo zapomniałem je wrzucić nawarstwe. I poprawie zmarchy ale w glowie rodź mi sie inny projekt xD. Likness jakiś i moze sculpt samej dloni w celu nauki. Moze dokoncze Alistera jakas poza uderzenie w worek lub nokaut. Sam nie wiem jak czas pozwoli. Ogónie mysle przysiadc do jednej postaci troche dluzej. Skupić sie tez na ubraniach. Moze Marvelusa kupie. Na cos się musze zdecydować choc ciuchy i textury to taki must.

 

 

Za zmarsczki już się biore ;). Przylegaja do ciala wiec nie będzie trzeba tak modyfikować LP mocno.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Zaczynam dobierać kolory. Metalowe części pokryje podrapana farbą.

 

OUmFFkx.jpg

 

Sw9K36t.jpg

 

hmm...

 

aH64uOS.jpg

 

Update:

9F2lGCM.jpg

 

8g9xGGq.jpg

 

qco1Yr9.jpg

 

Lkhhvh8.jpg

 

qwpYWvR.jpg

 

0yWgBNu.jpg

 

SBF0Qm7.jpg

 

Edit:

 

Chyba poprawie te dlonie i nie tylko palce bo kuja w oczy bardziej srudrecze.

 

Edit:

Cos pogrzebałem z tymi dlonmi ale nie jeste jakos zbytnio zadowlony choć chyba jest lepiej.

Przymiarka do plaszcza. Mysle go zasymulowacw mayce wstępnie pod sculpt.

 

tkldJQJ.jpg

 

 

Qzp4DKY.jpg

 

Nowka sztukaz Maykowej symulacji.

 

[video=youtube_share;c9_BzJZkm_w]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Chcialem edytować by nie zasmiecac xD i dorzucić pare screenow, no ale już odpisze.

 

 

Detal nie jest moja mocna strona. W najbliższym czasie chce kupic pare alph z xyz i poprobowac detalowac twarze w zetce. Na razie staram się to uzupelniac na poziomie lowpoly i textur, no ale roznie idzie. Substance dużo mi to jednak ułatwia.

 

 

rnp97kA.jpg

 

 

oPDBn3K.jpg

 

3WvurOe.jpg

 

YN0vkNb.jpg

 

 

jcN0U8g.jpg

 

 

7BwfLYB.jpg

Napisano

Miałeś jakieś początkowe założenia co do tej postaci ? pytam ponieważ model jest świetny, ale ta kolorystyka jakoś mi nie pasuje. Może to tylko moje odczucie, ale fajnie było by zobaczyć go w bardziej stonowanej zimnej palecie. Myślę, że to dodało by mu bardziej groźnego i poważnego charakteru bo w tym momencie wygląda bardziej jak postać do kreskówki dla dzieci :P (być może takie było założenie)

 

Może warto by poeksperymentować bardziej w takim kierunku?

q2j8k6J.jpg

 

Co o tym sądzisz ?

Napisano (edytowane)

Kolorystyka z magneto z X-menta. Stąd fiolety. Już go nei będę dłubał. Poszło do Finished.

 

http://max3d.pl/forum/threads/101863-Postac-Villain

 

A tym czasem Day 1 wszystko z kulki xD

 

[video=youtube_share;QnBy7Xhnz5w]

 

Wygrzebalem stary model walcze z poza i przesculpcam miesnie...

Dzis day 1. Ciezki temat:

 

[video=youtube_share;sY6s2nphOLM]

 

4:20 xD pora spac wciąż Day1:

 

[video=youtube_share;WUaMGk5W_vw]

 

NMo9vKK.jpg

 

[video=youtube_share;EjveJO71p_U]

 

Dla porównania:

011_alistair_overeem_gallery_post.0_standard_730.01.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Fajna ta mordka ostatnia.

Co do boksera, najbardziej brakuje mi tam dynamiki. Jakoś nie czuć żeby on uderzał, wkładał w to jakąś energię, emocje. Myślę, że powinieneś zróżnicować mięśnie - te aktywne i nie aktywne. Np. taki triceps przy udeżeniu powinien bardziej sięnapiąć, niż ta nie-aktywna ręka. I może trochę emocji na twarzy.

 

Ogólnie spoko, ale brakuje tego czegoś co dodało by tam życia.

Na pewno widać u ciebie progress.

Napisano (edytowane)

mam 3 zdjecia, troche sie z nim mecze bo wszedzi ma inaczej wykrzywioną minę xD. Dlatego tez robilem w mimice:

 

224.jpg

 

352281.1.jpg

 

 

Tylko jeszcze podstawie jednego zdjęcia wiec.

 

[video=youtube_share;CGs6pENS_nE]

 

 

update. Tawrzy tez pare razy się dostalo xD...

 

[video=youtube_share;85CxqTJFZoE]

 

hmm

 

P3A4mLe.jpg

 

[video=youtube_share;bWVWn9iqmSY]

 

hujkBLY.jpg

 

[video=youtube_share;lr_IWogenbg]

 

jUbIYgd.jpg

 

[video=youtube_share;aNeV5eKs7Ss]

 

[video=youtube_share;TXyR4nrW9EA]

 

 

 

 

 

 

Kolejny likness ale nie wiem czy wytrwam gość się zmienia niesamowice.

 

 

[video=youtube_share;NGYG8szjQW8]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Wygral pan talon na balon xD. Staram sie nic nie podlladac po model tylko tluc z obserwacji.

 

[video=youtube_share;3LfV21MmxYc]

 

[video=youtube_share;b47xaYXEV9U]

 

 

 

8rA0J7n.jpg

 

QoKG967.jpg

 

Zjebal.... poprawiam xD...

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Jak pierwsze głowy Javiera były jeszcze jako tako do odganięcia kto to jest to teraz miałbym już problem.

 

Ciągle rysujesz zmarszczki zamiast je rzeźbić. Mam wrażenie, że tutaj kompletnie nie trafiłeś z bryłą, przekombinowałeś. Zobacz w pierwszym poście jakie tam zrobiłeś tam kości policzkowe, usta, to one nadawały ten rozpoznawalny kształt.

 

Mam dziwne wrażenie, że banie ma za dużą, albo tak niefortunnie uciąłeś screenshot. Pokazuj zawsze całą główkę i do tego zbliżenia, inaczej się na to patrzy.

Napisano

to nie sa glebokie zmarczki wytlumacz mi jak mam je robic to chetnie poprawie. Nie robie glebokich zmarszczek bo nie ma mimiki.Wiem ze mozna lepiej no ale. A tak ten ostatni zjebalem ale no coz o 2 w nocy mozna zj..c :)

Twrz goscia mocno sie zmienia czesem ciezko go nawet rozpoznac a tym bardziej wyrzezbic :). bede wdzieczny za lyse zdjecia lub wiecej fot nie przepalonych wielkim swiatlem bo sie qrde mecze xD.

 

Zaczynam sie zastanawiac czy nie zaczac go od poczatku.

 

Ucho na penwo do poprawy.

Napisano (edytowane)

No tutaj tobie zdecydowanie coś nie pykło ;).

 

Nie musisz robić głębokich zmarszczek, wystarczy, że będziesz trzymał się kierunku i odpowiedniego nacisku. Ja używam dam_standard i standard brush.

 

Hossein Diba - zobacz, że on ciągnie te zmarszczki i podbija standard brushem żeby nadać im głębi.

e4a75be21054436ab5d6f683bb61347f.png

Edytowane przez Xaia
Napisano

Taki paintover na szybko. Oczywiście ogniskowa pewnie się nie zgadza, ale to tylko poglądowo. Ogólnie rzecz biorąc to źle powyprowadzałeś kształty. Ucho jest za bardzo przesunięte do tyłu. Czaszka dużo za duża, przez chwile myślałem, że to nowy model kosmity. Łuk brwiowy do poprawki kompletnie. M. procerus powinien być jeszcze bardziej wysunięty,. Usta tak jak widać na screenach. Zwróć uwagę jak płaske ma policzki przy nosie z profilu.

 

Z przodu niepodobny do nikogo ;p

 

zdjecie, czaszka i paintover dopasowane do twojego oka.

 

kinopoisk.ru-Javier-Bardem-578337.jpg

 

002f95efd2c7434894d0e4cf20697884.png7f748f9e47d441fb9c4377bcdae8c0e9.png

bd64cff83bfb4d0383d5adab280df0e5.png

Napisano (edytowane)

Czaszki jeszcze nie tykalem. Robie na podstawie ujec z filmu z 2000 roku. Nie podkladam zdjec. wole tak cwiczyc oko. Czy nie podobbny do nikogo nie wiem. Nie ma jeszcze asymetrii i sporo poprawek ale jak przejzysz jego zdjecia w necie to czesto sam do siebie nie jest podony. Tak wiec sobie powoli dlubie dalej. Jak nie wyjdzie zaczne go robic od nowa. Kamera miala 40 stopni szerokosci do turntable hmm a moze 28. Wysokosc czaszki mierzylem wedlug 0.5 od oczu gora i dol w orto ale moze sie ryplem. Potylicy nie sprawdzalem. Ogolnie dzieki za wskazowki.

 

Edit: Up

[video=youtube_share;e0qZx-64POM]

 

 

[video=youtube_share;MJMi3fLgC6g]

 

 

Dla odprozenie no moze lekkiego wqr... xD Arnold. Musze textury ogarnac i reszte modelu.

ckZx2jd.jpg

 

[video=youtube_share;UxmFfPpuoQU]

 

Kupilem Affinity no more gimp :):

RTHz1y8.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

[video=youtube_share;k5LPjcXPIM4]

 

fKEPQIM.jpg

 

[video=youtube_share;L2WuWdxxmBY]

 

finito:

[video=youtube_share;NUE4mWE7miA]

 

Xy5n2vX.jpg

 

IZ7lhuQ.png

 

Taki skryp do pracy napisalem ostatnio dla odmiany do technicznego zamykania oczu:

 

 

Usiadlem na chwile do starego modelu.... TAki blockout Cichow. Testowanie proporcji:

[video=youtube_share;3j0wOewRsW4]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Powoli do przodu.

 

 

[video=youtube_share;6lnee19Pw3w]

 

[video=youtube_share;nAe_YCW7TaE]

 

Jeszce do teczuchy wrzuce:

 

[video=youtube_share;ksalCVLJYT8]https://youtu.be/ksalCVLJYT8

sebastian-lautsch-dron-01.jpg?1487610135

 

sebastian-lautsch-dron-02.jpg?1487610137

 

sebastian-lautsch-dron-04.jpg?1487610143

 

sebastian-lautsch-dron-05.jpg?1487610146

 

sebastian-lautsch-drona.jpg?1488188045

 

sebastian-lautsch-droneb.jpg?1488187958

 

 

Jeszcze cos z Watchdogsow. Udalo mi sie wygrzebac screen z Shoguna:

sebastian-lautsch-watchdogswarehouse.jpg?1488196751

 

[video=youtube_share;9vk-2ZHAATo]

 

2 Quick ones

[video=youtube_share;LbMwyALJdtU]

 

Taka dlubanina miedzy taksami. Gloaw z poprzednich glow reszta dzis od zera..

[video=youtube_share;aomhY1-qsck]

 

[video=youtube_share;uSZ0N2AnjDc]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Nie moge juz dodawac xD w edycji stuffu wiec...

Test nCloath gumki do majtek:

 

 

Symulacja testowa koszulki

 

[video=youtube;jkK-H-me_XY]

 

 

[video=youtube;SdhvhAPRx-4]

 

gEgMQCa.png

 

zVAyUyz.png

 

kx5KJpv.png

 

[video=youtube_share;6TRtmNtDo6A]

 

g5kMBFe.png

 

LnoJlhs.png

 

[video=youtube_share;ipoxgK_a0c0]

 

GZ74qzc.png

 

Qrde napisa powinienem byl zrobic po mirrorze.

 

Zag9WZT.png

 

 

 

[video=youtube_share;UjVqVaUm2dk]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Nie miesci sie wiec updatene:

Skrypcik do pomocy przy modelowania cartoonowych oczu wraz z blendshapami.

 

I taki skryp do alignowania vertow moze posluzyc do zamykania oczu. I jeszcze mirror UV bez psucia vertex ordera. dzial dla obiekotw symetrycznych nieciaglych poligonalnie:

[video=youtube_share;pGxhpccHaKw]

Napisano

Swietna sprawa praca w programie zBrush. Dzięki temu programowi można naprawdę nieźle zarobić i jest to dobra zabawka na zimowe dłuuugie wieczory. Osobiście zazdroszczę posiadania programu i samych umiejętności. Ja to już bym wiedział jak to wykorzystać. Bardzo dobre prace. Super robota! Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Wracam do pewnej bajki ;). Dzien pierwszy bez bazy.

 

u49Sv8y.png

 

[video=youtube;BXveo-H2KdU]

 

31_05_2017 Day2.

 

[video=youtube_share;NV1Sq75OpRY]

 

Jeszce spodnie dosymulowalem w mayce

 

01_06_2017

W sumie buty zrobielem w nocy w domu. Skonczylem o 1am dzis adjustem i wrzuceone do postaci. Jeszce skarpetki:

 

 

02_06_2017

 

03_06_2017

 

 

moHplmL.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Fajna. Tutaj już nie rozpoznaję, że to ty rzeźbiłeś. Mam na myśli, że poprzednie rzeźby coś łączyło, coś co kojarzyło mi się właśnie z tobą. Tutaj inaczej, czyli na branżowy plus chyba ;)

Napisano (edytowane)

Dzieki. Zaczalem od niechcenia patrzec jaki look bym chcial i teraz pidzamaboy.

 

Potem przeretopuje i zasymuluje od poczatku.

 

[video=youtube;pYj2Ox-rGrc]

 

 

 

----------------------

Soft Maya, Zbrush.

 

[video=youtube_share;hNL-m4gWXB4]

 

[video=youtube_share;gk9HP7tXdg4]

 

[video=youtube_share;_9YYYVG0YQI]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Odpowiedzialny byłem za zrobienie blendshapu/morpha. Sa zrobione w Mayce bez dispa animowanego sam blendshape.

A tak glowa to pamieta jeszce inny projekt a do tego byla zmodyfikowana a detal tak naprawde poszdl z XYZ na etapie shadingu przez ILMSroke ;p.

Napisano (edytowane)

Zadko kiedy używamy disp do animacji. Bywalo ze w dioramy sa uzyte. Ale z seemami nie powinno byc problemu. Glowe mamy na 1 UDIMIE. Z 32bit disp nie powinno byc problemu. Poprostu sa 2 mapki przykladowo i na blend color jest blendowana jedna w druga nie sumujemy tylko podmieniamy tak jakby na opacity.

 

 

Przyuczam się Marvelousa:

mXs0xDV.png

 

sqJHPmu.png

 

O3ZXgEb.png

 

JDjN9mZ.png

 

Takim tam skrypt...

 

[video=youtube;3-JiV3hRenU]

 

Jeszcze nauka pythona pod Maya.

 

[video=youtube_share;VJ-31dowtmk]

 

update:

[video=youtube_share;XzE9ytGr7sw]

 

[video=youtube_share;S36sSeYzyMQ]

 

gVPSeoq.jpg

 

[video=youtube_share;iisSavgdD_w]

 

KVvWXp7.png

 

 

n4fPdqu.jpg

 

[video=youtube_share;D-7KTMGIJ5c]

 

Day1:

 

Day2:

[video=youtube_share;4QSUPAtti28]

 

Day3:

[video=youtube_share;q1mXzIm4550]

 

Day4:

[video=youtube_share;3_saise5ZXU]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Chcialem edytować ale sie nie miesci juz w jednym poscie:

Day5:

[video=youtube_share;SCzP5MX1aI8]

 

Day6:

[video=youtube_share;rlJ2HG67FaU]

 

Day7:

 

Day8:

[video=youtube_share;w0h2lxyUpF4]

 

Nauczyłem się animować kamerę w Zetce xD trochę nieudolne ale jakoś wyszło:

 

[video=youtube_share;ObY-oIj8aaE]

 

[video=youtube_share;hATr-YDVEj0]

 

sebastian-lautsch-vash.jpg?1516441213

 

[video=youtube_share;zif8R9XWQhg]

 

vL9hAjf.png

 

2DoLHKw.png

 

 

 

xZ1EKkM.png

 

[video=youtube;9sV-1PuKS7I]

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

fajne rzeczy, najbardziej podoba mi sie ten murzynek maly. Calosciowo jest bezbledny, nie ma nic coby sie tam nie zgadzalo, jest kompletny. Plaszcz tego Triguna bardzo dobrze zrobiony, to z jakiegos tuta czy sam z siebie? Musze sie kiedys zabrac za marvelousa, na przykladzie Twojej teckzi widac, ze dobrze zrobiony ciuch to jakies+50 do wygladu postaci.

Napisano

Cześć. Moje ADHD przeszkadza mi w oglądaniu tutoriali. Tutki do MD są na ich oficjalnej stronie, ale i tak zazwyczaj je przewijam. Dlatego dla mnie błogosławieństwem jest jak ktoś opisuje narzędzie, a nie swój workflow ,gdyż ja i tak mam swój tok myślenia i ustawiam workflow pod siebie by za bardzo się nie napracować. Stąd zalążki skryptów. Marvelousa kupiłem ostatnio na Steam'ie i użyłem chyba ze 2 razy właśnie na tego murzynka. W sumie nie jest super dokończony, ale różnica między symulowanym a skulpconym ciuchem jest znaczna. Jeszcze muszę się któregoś dnia przemóc i porobić animowane kolajdery.

 

Jeżeli chodzi o 2 ostatnie prace, zaczynając od Triguna , to czysty Zbrush bez Marvelousa.

 

Teraz chyba sobie jeszcze jednego Cartoona zrobię może grubego kosmite ze Space Jam. I może spróbuje MD użyć do niego i potem może jakiś likness spróbuje bo strasznie jednak to jest trudne.

 

P.S. staram się też nie robić z basemeshy, Najważniejsze to trafić formę. Takie rzeczy typowo techniczne to mam w pracy. Retopo i układanie gotowej siatki body na ciele glowie. Poprostu musi działać. W sumie większość ostatnich prac pozaczynałem w robocie xD.

Napisano

no to musze powiedziec, ze plaszczyk calkiem elegancki jak na nie-marvelousa.Ja mam to samo jesli chodzi o tutoriale, nie jestem w stanie przerobic zadnego w sposob tradycyjny, powiedzialbym nawet, ze wole pisemne solucje ale w przypadku kiedy idzie o nauke narzedzi to sila rzeczy cos zdarza mi sie obejrzec. To w robocie masz czas na luzna nauke czy robienie jakichs personal art'ow?

Napisano (edytowane)

Czasami trochę czasu się znajdzie. Między projektami. Robię projekt lub czegoś się uczę. Kończę często w domu. Czasem po prostu jestem w miarę technicznie szybki. Nawet sobie skrypty nauczyłem sie robić jako tako mel/python pod maje z interfacem i by nie męczyć powtarzalnych czynności. Ogólnie dobrze by znaleźć czas by podnieść skila nie każde zadanie w pracy jest artystycznym wyznaniem. Do tego tak naprawdę wszystko polega na kompromisie.

 

HepR1Gj.png

 

Day1:

[video=youtube_share;lt1AVOrPduo]

 

Day2:

 

stil... day2

 

 

Day3:

 

stil... day3

 

 

tweaks

[video=youtube_share;_3h4NsdZzxM]

 

Day4:

Maya Zbrush. Symulowane ncloath. Ogolnie zmarchy powstaly z ncloath

 

[video=youtube_share;7O-WU-gDStY]

 

[video=youtube_share;AU6KILubgQw]

 

 

Day 5:

 

2sDugpf.png

 

2OHxtbm.png

 

xDpZIqq.png

 

Day 6:

 

[video=youtube_share;770CFneYDoM]

 

Day 7:

7QtQqOw.png

 

OOMqPpe.png

 

S30tWQ5.png

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności