Napisano 11 Wrzesień 20168 l Autor Dzieki za uwagi. Na kombinezon poswiecilem najmniej czasu. Skupilem sie na anatomii w tym ze na dłoniach i stopach najmniej czasu. Wstępnie to mial tylko bust zrobiony w wolnym czasie. Sculpt zaja mi chyba 4dni bez bazy. Co do doni dupki nie rwa zgięte sa tyko ostatnie policzki. Chyba troche zlej odległości zgialem xD. Dla uproszczenia przy LP troche pominalem blony pomiędzy pacami. Masa palców jest celowa ale Ralf to kompletnie inna bajka choc bardzo fajna. Zyla jest tam gdzie ma byc a zaczynala sie na przedramieniu. Choc miejscami lekki Freestyle ze zdjęć kulturystów. Moze poczyszcze kombinezon z zyl bo zapomniałem je wrzucić nawarstwe. I poprawie zmarchy ale w glowie rodź mi sie inny projekt xD. Likness jakiś i moze sculpt samej dloni w celu nauki. Moze dokoncze Alistera jakas poza uderzenie w worek lub nokaut. Sam nie wiem jak czas pozwoli. Ogónie mysle przysiadc do jednej postaci troche dluzej. Skupić sie tez na ubraniach. Moze Marvelusa kupie. Na cos się musze zdecydować choc ciuchy i textury to taki must. Za zmarsczki już się biore ;). Przylegaja do ciala wiec nie będzie trzeba tak modyfikować LP mocno. Edytowane 11 Wrzesień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 11 Wrzesień 20168 l bardzo fajny koncept. Nie bede sie tu zbytnio sadzil na wielkiego mowce, podoba mi sie od pierwszego wejrzenia w szczegolnosci mordka.
Napisano 11 Wrzesień 20168 l Całkiem fajnie wyszło, tylko te palce fajnie jak by się we właściwych miejscach zginały ;) poza tym wszystko na plus.
Napisano 11 Wrzesień 20168 l Autor Zaczynam dobierać kolory. Metalowe części pokryje podrapana farbą. hmm... Update: Edit: Chyba poprawie te dlonie i nie tylko palce bo kuja w oczy bardziej srudrecze. Edit: Cos pogrzebałem z tymi dlonmi ale nie jeste jakos zbytnio zadowlony choć chyba jest lepiej. Przymiarka do plaszcza. Mysle go zasymulowacw mayce wstępnie pod sculpt. Nowka sztukaz Maykowej symulacji. [video=youtube_share;c9_BzJZkm_w] Edytowane 13 Wrzesień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Wrzesień 20168 l Naprawde fajnie sie rozwijasz, brak Ci jednak tego ostateczneglo szlifu w wykanczaniu pracek. Detale Panie. Ale i to pewnie uzyskasz niedlugo.
Napisano 13 Wrzesień 20168 l Autor Chcialem edytować by nie zasmiecac xD i dorzucić pare screenow, no ale już odpisze. Detal nie jest moja mocna strona. W najbliższym czasie chce kupic pare alph z xyz i poprobowac detalowac twarze w zetce. Na razie staram się to uzupelniac na poziomie lowpoly i textur, no ale roznie idzie. Substance dużo mi to jednak ułatwia.
Napisano 15 Wrzesień 20168 l Miałeś jakieś początkowe założenia co do tej postaci ? pytam ponieważ model jest świetny, ale ta kolorystyka jakoś mi nie pasuje. Może to tylko moje odczucie, ale fajnie było by zobaczyć go w bardziej stonowanej zimnej palecie. Myślę, że to dodało by mu bardziej groźnego i poważnego charakteru bo w tym momencie wygląda bardziej jak postać do kreskówki dla dzieci :P (być może takie było założenie) Może warto by poeksperymentować bardziej w takim kierunku? Co o tym sądzisz ?
Napisano 15 Wrzesień 20168 l Coraz lepiej to wygląda. Mi kolorystyka kojarzy się bardziej z klimatem komiksów a sama postaćz dragonballem :)
Napisano 15 Wrzesień 20168 l Autor Kolorystyka z magneto z X-menta. Stąd fiolety. Już go nei będę dłubał. Poszło do Finished. http://max3d.pl/forum/threads/101863-Postac-Villain A tym czasem Day 1 wszystko z kulki xD [video=youtube_share;QnBy7Xhnz5w] Wygrzebalem stary model walcze z poza i przesculpcam miesnie... Dzis day 1. Ciezki temat: [video=youtube_share;sY6s2nphOLM] 4:20 xD pora spac wciąż Day1: [video=youtube_share;WUaMGk5W_vw] [video=youtube_share;EjveJO71p_U] Dla porównania: Edytowane 25 Wrzesień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 26 Wrzesień 20168 l Fajna ta mordka ostatnia. Co do boksera, najbardziej brakuje mi tam dynamiki. Jakoś nie czuć żeby on uderzał, wkładał w to jakąś energię, emocje. Myślę, że powinieneś zróżnicować mięśnie - te aktywne i nie aktywne. Np. taki triceps przy udeżeniu powinien bardziej sięnapiąć, niż ta nie-aktywna ręka. I może trochę emocji na twarzy. Ogólnie spoko, ale brakuje tego czegoś co dodało by tam życia. Na pewno widać u ciebie progress.
Napisano 26 Wrzesień 20168 l Autor Dzieki za uwagi ;) Dzien trzeci: Edytowane 26 Wrzesień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Wrzesień 20168 l Autor mam 3 zdjecia, troche sie z nim mecze bo wszedzi ma inaczej wykrzywioną minę xD. Dlatego tez robilem w mimice: Tylko jeszcze podstawie jednego zdjęcia wiec. [video=youtube_share;CGs6pENS_nE] update. Tawrzy tez pare razy się dostalo xD... [video=youtube_share;85CxqTJFZoE] hmm [video=youtube_share;bWVWn9iqmSY] [video=youtube_share;lr_IWogenbg] [video=youtube_share;aNeV5eKs7Ss] [video=youtube_share;TXyR4nrW9EA] Kolejny likness ale nie wiem czy wytrwam gość się zmienia niesamowice. [video=youtube_share;NGYG8szjQW8] Edytowane 8 Październik 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Październik 20168 l Autor Update kilka minut dlubania w dniu drugim. Na razie symetria. [video=youtube_share;XvdjsUIt6n4]
Napisano 8 Październik 20168 l Autor Wygral pan talon na balon xD. Staram sie nic nie podlladac po model tylko tluc z obserwacji. [video=youtube_share;3LfV21MmxYc] [video=youtube_share;b47xaYXEV9U] Zjebal.... poprawiam xD... Edytowane 10 Październik 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 10 Październik 20168 l Jak pierwsze głowy Javiera były jeszcze jako tako do odganięcia kto to jest to teraz miałbym już problem. Ciągle rysujesz zmarszczki zamiast je rzeźbić. Mam wrażenie, że tutaj kompletnie nie trafiłeś z bryłą, przekombinowałeś. Zobacz w pierwszym poście jakie tam zrobiłeś tam kości policzkowe, usta, to one nadawały ten rozpoznawalny kształt. Mam dziwne wrażenie, że banie ma za dużą, albo tak niefortunnie uciąłeś screenshot. Pokazuj zawsze całą główkę i do tego zbliżenia, inaczej się na to patrzy.
Napisano 10 Październik 20168 l Autor to nie sa glebokie zmarczki wytlumacz mi jak mam je robic to chetnie poprawie. Nie robie glebokich zmarszczek bo nie ma mimiki.Wiem ze mozna lepiej no ale. A tak ten ostatni zjebalem ale no coz o 2 w nocy mozna zj..c :) Twrz goscia mocno sie zmienia czesem ciezko go nawet rozpoznac a tym bardziej wyrzezbic :). bede wdzieczny za lyse zdjecia lub wiecej fot nie przepalonych wielkim swiatlem bo sie qrde mecze xD. Zaczynam sie zastanawiac czy nie zaczac go od poczatku. Ucho na penwo do poprawy.
Napisano 10 Październik 20168 l No tutaj tobie zdecydowanie coś nie pykło ;). Nie musisz robić głębokich zmarszczek, wystarczy, że będziesz trzymał się kierunku i odpowiedniego nacisku. Ja używam dam_standard i standard brush. Hossein Diba - zobacz, że on ciągnie te zmarszczki i podbija standard brushem żeby nadać im głębi. Edytowane 10 Październik 20168 l przez Xaia
Napisano 10 Październik 20168 l Autor No wlasnie tak zaczalem robic. Qrde on wszystko tym standardem opierd... Im dluzej robie ten lajknes tym bardziej mam wrazenie ze ide wlas xD
Napisano 11 Październik 20168 l Autor Pozbieralem referencje z jednego filmu a podobnego okresu. Mlodsza wersja rok 2000. Jutro cisne dalej. [video=youtube_share;zjguXlZ9fcY]
Napisano 11 Październik 20168 l Taki paintover na szybko. Oczywiście ogniskowa pewnie się nie zgadza, ale to tylko poglądowo. Ogólnie rzecz biorąc to źle powyprowadzałeś kształty. Ucho jest za bardzo przesunięte do tyłu. Czaszka dużo za duża, przez chwile myślałem, że to nowy model kosmity. Łuk brwiowy do poprawki kompletnie. M. procerus powinien być jeszcze bardziej wysunięty,. Usta tak jak widać na screenach. Zwróć uwagę jak płaske ma policzki przy nosie z profilu. Z przodu niepodobny do nikogo ;p zdjecie, czaszka i paintover dopasowane do twojego oka.
Napisano 12 Październik 20168 l Autor Czaszki jeszcze nie tykalem. Robie na podstawie ujec z filmu z 2000 roku. Nie podkladam zdjec. wole tak cwiczyc oko. Czy nie podobbny do nikogo nie wiem. Nie ma jeszcze asymetrii i sporo poprawek ale jak przejzysz jego zdjecia w necie to czesto sam do siebie nie jest podony. Tak wiec sobie powoli dlubie dalej. Jak nie wyjdzie zaczne go robic od nowa. Kamera miala 40 stopni szerokosci do turntable hmm a moze 28. Wysokosc czaszki mierzylem wedlug 0.5 od oczu gora i dol w orto ale moze sie ryplem. Potylicy nie sprawdzalem. Ogolnie dzieki za wskazowki. Edit: Up [video=youtube_share;e0qZx-64POM] [video=youtube_share;MJMi3fLgC6g] Dla odprozenie no moze lekkiego wqr... xD Arnold. Musze textury ogarnac i reszte modelu. [video=youtube_share;UxmFfPpuoQU] Kupilem Affinity no more gimp :): Edytowane 10 Grudzień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Grudzień 20168 l Autor Taki szybki taki moze dokoncze jakies sifie hem Edytowane 27 Grudzień 20168 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Grudzień 20168 l Ciekawa fizjonomia Dni młodości już widać ma za sobą ;) P.S. Jak definiujesz szybki ? :D ile godzin?
Napisano 2 Styczeń 20178 l Trochę szkda, że tak isymetryczny. Bo model fajny tylko ta symetria psuje trochę odbiór.,
Napisano 3 Styczeń 20178 l Autor [video=youtube_share;k5LPjcXPIM4] [video=youtube_share;L2WuWdxxmBY] finito: [video=youtube_share;NUE4mWE7miA] Taki skryp do pracy napisalem ostatnio dla odmiany do technicznego zamykania oczu: Usiadlem na chwile do starego modelu.... TAki blockout Cichow. Testowanie proporcji: [video=youtube_share;3j0wOewRsW4] Edytowane 19 Luty 20178 l przez Sebazx6r
Napisano 19 Luty 20178 l Autor Powoli do przodu. [video=youtube_share;6lnee19Pw3w] [video=youtube_share;nAe_YCW7TaE] Jeszce do teczuchy wrzuce: [video=youtube_share;ksalCVLJYT8]https://youtu.be/ksalCVLJYT8 Jeszcze cos z Watchdogsow. Udalo mi sie wygrzebac screen z Shoguna: [video=youtube_share;9vk-2ZHAATo] 2 Quick ones [video=youtube_share;LbMwyALJdtU] Taka dlubanina miedzy taksami. Gloaw z poprzednich glow reszta dzis od zera.. [video=youtube_share;aomhY1-qsck] [video=youtube_share;uSZ0N2AnjDc] Edytowane 12 Marzec 20178 l przez Sebazx6r
Napisano 12 Marzec 20178 l Autor Nie moge juz dodawac xD w edycji stuffu wiec... Test nCloath gumki do majtek: Symulacja testowa koszulki [video=youtube;jkK-H-me_XY] [video=youtube;SdhvhAPRx-4] [video=youtube_share;6TRtmNtDo6A] [video=youtube_share;ipoxgK_a0c0] Qrde napisa powinienem byl zrobic po mirrorze. [video=youtube_share;UjVqVaUm2dk] Edytowane 27 Marzec 20178 l przez Sebazx6r
Napisano 27 Marzec 20178 l Autor Nie miesci sie wiec updatene: Skrypcik do pomocy przy modelowania cartoonowych oczu wraz z blendshapami. I taki skryp do alignowania vertow moze posluzyc do zamykania oczu. I jeszcze mirror UV bez psucia vertex ordera. dzial dla obiekotw symetrycznych nieciaglych poligonalnie: [video=youtube_share;pGxhpccHaKw]
Napisano 27 Marzec 20178 l Swietna sprawa praca w programie zBrush. Dzięki temu programowi można naprawdę nieźle zarobić i jest to dobra zabawka na zimowe dłuuugie wieczory. Osobiście zazdroszczę posiadania programu i samych umiejętności. Ja to już bym wiedział jak to wykorzystać. Bardzo dobre prace. Super robota! Pozdrawiam.
Napisano 30 Maj 20177 l Autor Wracam do pewnej bajki ;). Dzien pierwszy bez bazy. [video=youtube;BXveo-H2KdU] 31_05_2017 Day2. [video=youtube_share;NV1Sq75OpRY] Jeszce spodnie dosymulowalem w mayce 01_06_2017 W sumie buty zrobielem w nocy w domu. Skonczylem o 1am dzis adjustem i wrzuceone do postaci. Jeszce skarpetki: 02_06_2017 03_06_2017 Edytowane 3 Czerwiec 20177 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Czerwiec 20177 l widac spory progres w porownaniu do tych poprzednich co robiles OST Space Jam tez niezly
Napisano 3 Czerwiec 20177 l Autor Dzieki Hubert ;). Zabawy z x-genem. Pierwsze podrygi: Test interactive grooming: Edytowane 6 Czerwiec 20177 l przez Sebazx6r
Napisano 18 Lipiec 20177 l Fajna. Tutaj już nie rozpoznaję, że to ty rzeźbiłeś. Mam na myśli, że poprzednie rzeźby coś łączyło, coś co kojarzyło mi się właśnie z tobą. Tutaj inaczej, czyli na branżowy plus chyba ;)
Napisano 18 Lipiec 20177 l Fajne prace tutaj masz. Podziwiam ludzi ktorzy pracuja w Zbrushu, dla mnie to czarna magia. :)
Napisano 27 Lipiec 20177 l Autor Dzieki. Zaczalem od niechcenia patrzec jaki look bym chcial i teraz pidzamaboy. Potem przeretopuje i zasymuluje od poczatku. [video=youtube;pYj2Ox-rGrc] ---------------------- Soft Maya, Zbrush. [video=youtube_share;hNL-m4gWXB4] [video=youtube_share;gk9HP7tXdg4] [video=youtube_share;_9YYYVG0YQI] Edytowane 3 Październik 20177 l przez Sebazx6r
Napisano 9 Październik 20177 l Autor Odpowiedzialny byłem za zrobienie blendshapu/morpha. Sa zrobione w Mayce bez dispa animowanego sam blendshape. A tak glowa to pamieta jeszce inny projekt a do tego byla zmodyfikowana a detal tak naprawde poszdl z XYZ na etapie shadingu przez ILMSroke ;p.
Napisano 10 Październik 20177 l Autor Zadko kiedy używamy disp do animacji. Bywalo ze w dioramy sa uzyte. Ale z seemami nie powinno byc problemu. Glowe mamy na 1 UDIMIE. Z 32bit disp nie powinno byc problemu. Poprostu sa 2 mapki przykladowo i na blend color jest blendowana jedna w druga nie sumujemy tylko podmieniamy tak jakby na opacity. Przyuczam się Marvelousa: Takim tam skrypt... [video=youtube;3-JiV3hRenU] Jeszcze nauka pythona pod Maya. [video=youtube_share;VJ-31dowtmk] update: [video=youtube_share;XzE9ytGr7sw] [video=youtube_share;S36sSeYzyMQ] [video=youtube_share;iisSavgdD_w] [video=youtube_share;D-7KTMGIJ5c] Day1: Day2: [video=youtube_share;4QSUPAtti28] Day3: [video=youtube_share;q1mXzIm4550] Day4: [video=youtube_share;3_saise5ZXU] Edytowane 10 Styczeń 20187 l przez Sebazx6r
Napisano 11 Styczeń 20187 l Autor Chcialem edytować ale sie nie miesci juz w jednym poscie: Day5: [video=youtube_share;SCzP5MX1aI8] Day6: [video=youtube_share;rlJ2HG67FaU] Day7: Day8: [video=youtube_share;w0h2lxyUpF4] Nauczyłem się animować kamerę w Zetce xD trochę nieudolne ale jakoś wyszło: [video=youtube_share;ObY-oIj8aaE] [video=youtube_share;hATr-YDVEj0] [video=youtube_share;zif8R9XWQhg] [video=youtube;9sV-1PuKS7I] Edytowane 24 Styczeń 20187 l przez Sebazx6r
Napisano 24 Styczeń 20187 l fajne rzeczy, najbardziej podoba mi sie ten murzynek maly. Calosciowo jest bezbledny, nie ma nic coby sie tam nie zgadzalo, jest kompletny. Plaszcz tego Triguna bardzo dobrze zrobiony, to z jakiegos tuta czy sam z siebie? Musze sie kiedys zabrac za marvelousa, na przykladzie Twojej teckzi widac, ze dobrze zrobiony ciuch to jakies+50 do wygladu postaci.
Napisano 24 Styczeń 20187 l Autor Cześć. Moje ADHD przeszkadza mi w oglądaniu tutoriali. Tutki do MD są na ich oficjalnej stronie, ale i tak zazwyczaj je przewijam. Dlatego dla mnie błogosławieństwem jest jak ktoś opisuje narzędzie, a nie swój workflow ,gdyż ja i tak mam swój tok myślenia i ustawiam workflow pod siebie by za bardzo się nie napracować. Stąd zalążki skryptów. Marvelousa kupiłem ostatnio na Steam'ie i użyłem chyba ze 2 razy właśnie na tego murzynka. W sumie nie jest super dokończony, ale różnica między symulowanym a skulpconym ciuchem jest znaczna. Jeszcze muszę się któregoś dnia przemóc i porobić animowane kolajdery. Jeżeli chodzi o 2 ostatnie prace, zaczynając od Triguna , to czysty Zbrush bez Marvelousa. Teraz chyba sobie jeszcze jednego Cartoona zrobię może grubego kosmite ze Space Jam. I może spróbuje MD użyć do niego i potem może jakiś likness spróbuje bo strasznie jednak to jest trudne. P.S. staram się też nie robić z basemeshy, Najważniejsze to trafić formę. Takie rzeczy typowo techniczne to mam w pracy. Retopo i układanie gotowej siatki body na ciele glowie. Poprostu musi działać. W sumie większość ostatnich prac pozaczynałem w robocie xD.
Napisano 24 Styczeń 20187 l no to musze powiedziec, ze plaszczyk calkiem elegancki jak na nie-marvelousa.Ja mam to samo jesli chodzi o tutoriale, nie jestem w stanie przerobic zadnego w sposob tradycyjny, powiedzialbym nawet, ze wole pisemne solucje ale w przypadku kiedy idzie o nauke narzedzi to sila rzeczy cos zdarza mi sie obejrzec. To w robocie masz czas na luzna nauke czy robienie jakichs personal art'ow?
Napisano 24 Styczeń 20187 l Autor Czasami trochę czasu się znajdzie. Między projektami. Robię projekt lub czegoś się uczę. Kończę często w domu. Czasem po prostu jestem w miarę technicznie szybki. Nawet sobie skrypty nauczyłem sie robić jako tako mel/python pod maje z interfacem i by nie męczyć powtarzalnych czynności. Ogólnie dobrze by znaleźć czas by podnieść skila nie każde zadanie w pracy jest artystycznym wyznaniem. Do tego tak naprawdę wszystko polega na kompromisie. Day1: [video=youtube_share;lt1AVOrPduo] Day2: stil... day2 Day3: stil... day3 tweaks [video=youtube_share;_3h4NsdZzxM] Day4: Maya Zbrush. Symulowane ncloath. Ogolnie zmarchy powstaly z ncloath [video=youtube_share;7O-WU-gDStY] [video=youtube_share;AU6KILubgQw] Day 5: Day 6: [video=youtube_share;770CFneYDoM] Day 7: Edytowane 7 Luty 20187 l przez Sebazx6r
Napisano 7 Luty 20187 l Autor Post powyzej nie pozwala mi juz na upchanie wiecej Media wiec podbijam:
Napisano 7 Luty 20187 l Postać niczego sobie :) kołnierzyk wydaje się nie mieć praktycznego sensu, chyba trochę opadł :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto