Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaż referencje do tego ostatniego modelu :) czepiam się ale coś mi z oparciem nie pasuje - jakieś "sztywne" - jakby było z twardej pianki, no nie wiem.

Ładnie zasuwasz. Keep going

Napisano

Można to zrobić na co najmniej 3 sposoby: 1-noise dla wybranych poly, 2- ręczne przeciąganie wierzchołków, 3- paint deform, 4- mapa normal, 5-vraydisplacement ... pewnie jeszcze można by co najmniej kilka metod znaleźć jeśli dobrze pomyśleć.

 

Osobiście preferuję ręczne przeciąganie kilku vertexów.

Napisano

dawno mnie na formum nie było, wiec powracam z rybą :-)

tak sie w pracy po kilkanaście minut w ciagu paru od modelowania budyneczków odstresowywałem.. łacznie ok 2-3h

ryba01.jpg

ryba02.jpg

Napisano
Stoliczek, aby zapoznać się lepiej z mentalem.

 

stolik3.jpg

 

to nie testy renderów tylko Speed Modeling screen z programu i siatka nic więcej innych użytkowników też się to tyczy

 

Orcher na d twarzą można by popracować za płaska po mojemu

Napisano

dzieki za sugestie, niestety nie mam jak sie za nią aktualnie zabrać.. wiec leży w szufladzie po hasłem.. "do skonczenia w przyszłości" ... :D

Napisano

Witam.

Zarzucam basemesh do sculpta - w trakcie robienia jeszcze. Proszę o rady, co zim ewentualnie jest nie tak. Działam na podstawie wielu różnych refek. Nie wiem czy zdążę ustosunkować się do rad (muszę miec gotowca do końca weekendu, a jeszcze inna robota nade mną wisi, eh), ale na przyszłość zawsze lepiej wiedzieć, czego unikać. Od razu zapytuję, bo nie wiem, czy paszczę mu niedomkniętą, czy wypełnić geometrią. Dzik nie będzie w ogóle oteksturowany, będzie po prosty wypalany laserem w krysztale i musi tam dobrze wyglądać.

No, jeżeli komuś się zechce skomentować to będę wdzięczny. Nie wiem czy taka siatka nie jest już wystarczająca do sculpta, nie mam specjalnie doświadczenia i nie potrafię ocenić. W każdym razie mam zamiar powyciągac trochę kształt glowy, oczy, uszy i dogi z racicami zanim przystąpie do rozrzeźbiania.

Futro chyba będę chcial zaznaczyć jakoś tak:

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.jpg&imgrefurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.htm&usg=__PDjho9WYcPya7tINWVqmZ24JF9E=&h=355&w=590&sz=53&hl=pl&start=23&um=1&tbnid=-S48qKKAHap7rM:&tbnh=81&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dboar%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1

attachment.php?attachmentid=64739&stc=1&d=1247857013

Napisano

Mam zamiar porobić różne budowle ze starożytności czy tez fragmenty miast. Wypadało od czegoś zacząć, więc takie modele kolumn na początek.

 

klz1248540985m.jpg

 

bfi1248540997u.jpg

Napisano

Niechce juz wipa zakaldac wiec tu pokazuje ...

Dlube teraz takie cus , ( burak na tyle , niemoge sobie poradzic jak ktos ma pomysł to chętnie posłucham :))

 

aaaaw.jpg

cccd.jpg

bbbqxg.jpg

dddlwp.jpg

eee.jpg

Napisano

panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

trosiek: bardzo spoko rozeta, to część większego projektu?

Napisano
panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

Ze trzeba siatki bez ms wrzucać nie wiedziałem , na przyszłość będe pamiętał ... ale w temacie jest rownież modele testowe i modeling 3d...

Napisano

takie coś zrobione w pracy w przerwach między innymi robotami na podstawie referki z the-blueprints.com. Miałem jeszcze podłubać w domu nad tym, ale macham ręką

 

dracodinozaur.jpg

Napisano (edytowane)

Ferraei 599

Chcialem zrobic jakis ladny render tego ale nie wychodzilo wiec daje tu:)

81222542.jpg

 

31059544.jpg

siatkax.jpg

siatka2b.jpg

Edytowane przez Mylek
Napisano
panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS.

 

 

Mylek a czytać ze zrozumieniem nie potrafisz?

Napisano

1. tu wrzuca sie modele, probne rendery do odpowiedniego tematu

2. daj siatke - zasada tematu

3. model calkiem OK, ale materialy IMO slabe ;)

Napisano

pseudo-chesterfield

 

chesterfield3os.jpg

 

jakieś hmm 4-6h ( 3 razy zaczynałem od początku, więc ciężko stwierdzić ile poszło czasu na ten jeden model)

Napisano

Hm...nie wiem co w tym takiego widzicie, same proste kształty + parę loftów. Mniej więcej tak to wygląda z MS. Chciałbym wymodelować całą maszynę ( Mi-24D ) ale kompletnie nie umiem modelować takich powierzchni:

rotorb.th.jpg

enginek.th.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności