KaeMS Napisano 1 Maj 2009 Napisano 1 Maj 2009 Pokaż referencje do tego ostatniego modelu :) czepiam się ale coś mi z oparciem nie pasuje - jakieś "sztywne" - jakby było z twardej pianki, no nie wiem. Ładnie zasuwasz. Keep going
hcpiter Napisano 1 Maj 2009 Napisano 1 Maj 2009 ta sofa z referki calkiem inaczej wyglada niz twoj model niestety, nawet te rurki sa inne :)
KaeMS Napisano 1 Maj 2009 Napisano 1 Maj 2009 Można to zrobić na co najmniej 3 sposoby: 1-noise dla wybranych poly, 2- ręczne przeciąganie wierzchołków, 3- paint deform, 4- mapa normal, 5-vraydisplacement ... pewnie jeszcze można by co najmniej kilka metod znaleźć jeśli dobrze pomyśleć. Osobiście preferuję ręczne przeciąganie kilku vertexów.
indian Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 (edytowane) robot z drewna, jakieś 3 godzinki Edytowane 7 Czerwiec 2009 przez indian
indian Napisano 8 Czerwiec 2009 Napisano 8 Czerwiec 2009 no i kolejny ludzik (projekt siostry) : 4,5 godzinki
Predestigator Napisano 28 Czerwiec 2009 Napisano 28 Czerwiec 2009 (edytowane) Tematy mi się pomyliły. Przeprosił Edytowane 30 Czerwiec 2009 przez Predestigator
Orcher Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 dawno mnie na formum nie było, wiec powracam z rybą :-) tak sie w pracy po kilkanaście minut w ciagu paru od modelowania budyneczków odstresowywałem.. łacznie ok 2-3h
mrkrzysiek Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 Stoliczek, aby zapoznać się lepiej z mentalem. to nie testy renderów tylko Speed Modeling screen z programu i siatka nic więcej innych użytkowników też się to tyczy Orcher na d twarzą można by popracować za płaska po mojemu
tutomash Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 no nawet po wygładzeniu wydaje się kwadratowa, przydał by się jej więcej poli i powiginaj ją troche wygląda sztucznie
Orcher Napisano 9 Lipiec 2009 Napisano 9 Lipiec 2009 dzieki za sugestie, niestety nie mam jak sie za nią aktualnie zabrać.. wiec leży w szufladzie po hasłem.. "do skonczenia w przyszłości" ... :D
panRebonka Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Witam. Zarzucam basemesh do sculpta - w trakcie robienia jeszcze. Proszę o rady, co zim ewentualnie jest nie tak. Działam na podstawie wielu różnych refek. Nie wiem czy zdążę ustosunkować się do rad (muszę miec gotowca do końca weekendu, a jeszcze inna robota nade mną wisi, eh), ale na przyszłość zawsze lepiej wiedzieć, czego unikać. Od razu zapytuję, bo nie wiem, czy paszczę mu niedomkniętą, czy wypełnić geometrią. Dzik nie będzie w ogóle oteksturowany, będzie po prosty wypalany laserem w krysztale i musi tam dobrze wyglądać. No, jeżeli komuś się zechce skomentować to będę wdzięczny. Nie wiem czy taka siatka nie jest już wystarczająca do sculpta, nie mam specjalnie doświadczenia i nie potrafię ocenić. W każdym razie mam zamiar powyciągac trochę kształt glowy, oczy, uszy i dogi z racicami zanim przystąpie do rozrzeźbiania. Futro chyba będę chcial zaznaczyć jakoś tak: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.jpg&imgrefurl=http://www.tapirback.com/tapirgal/gifts/friends/hoofed/wild-boar-plastic-f159.htm&usg=__PDjho9WYcPya7tINWVqmZ24JF9E=&h=355&w=590&sz=53&hl=pl&start=23&um=1&tbnid=-S48qKKAHap7rM:&tbnh=81&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dboar%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D18%26um%3D1
Araiel Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Mam zamiar porobić różne budowle ze starożytności czy tez fragmenty miast. Wypadało od czegoś zacząć, więc takie modele kolumn na początek.
09121986 Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 Niechce juz wipa zakaldac wiec tu pokazuje ... Dlube teraz takie cus , ( burak na tyle , niemoge sobie poradzic jak ktos ma pomysł to chętnie posłucham :))
trosiek Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 09 coś tam - fajnie Ci idzie całkiem. I ode mnie też coś, ostatnia robota w pracy - rozeta ozdobna ok 300k poly: +siatka
indian Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 o stary, poleciałeś, ile to ozdobne cudo robiłeś
t0m3k Napisano 31 Lipiec 2009 Napisano 31 Lipiec 2009 09121986 i trosiek bardzo fajne modele. trosiek mozna prosic o siatke bez MS'a?
trosiek Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Robione jakiś 1 dzień łącznie. Może i nie wygląda na 300k poly, ale: siatka bez msa (93k poly):
tweety Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS. trosiek: bardzo spoko rozeta, to część większego projektu?
trosiek Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 nie. kazano mi zrobić pojedyncze elementy. i mam jedno pytanie co do siatek z msem, lub bez - to co za różnica?
FF Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Tak że siatki bez MS sa o wiele bardziej pomocne jak chcesz zobaczyć jak coś zostalo zrobione.
09121986 Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS. Ze trzeba siatki bez ms wrzucać nie wiedziałem , na przyszłość będe pamiętał ... ale w temacie jest rownież modele testowe i modeling 3d...
makak Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 takie coś zrobione w pracy w przerwach między innymi robotami na podstawie referki z the-blueprints.com. Miałem jeszcze podłubać w domu nad tym, ale macham ręką
Mylek Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 (edytowane) Ferraei 599 Chcialem zrobic jakis ladny render tego ale nie wychodzilo wiec daje tu:) Edytowane 14 Sierpień 2009 przez Mylek
dynia Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 panowie: przypominam o konieczności postowania prac razem z siatkami. Temat nazywa się Speed modelling a nie Rendery testowe. posty które oprócz beauty renderu nie będą zawierać siatki, informacji o poly etc. będą usuwane. Siatka oczywiście bez MS. Mylek a czytać ze zrozumieniem nie potrafisz?
Raju Napisano 26 Sierpień 2009 Napisano 26 Sierpień 2009 1. tu wrzuca sie modele, probne rendery do odpowiedniego tematu 2. daj siatke - zasada tematu 3. model calkiem OK, ale materialy IMO slabe ;)
Loki Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 pseudo-chesterfield jakieś hmm 4-6h ( 3 razy zaczynałem od początku, więc ciężko stwierdzić ile poszło czasu na ten jeden model)
indian Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 Loki, wow podzielil bys sie jak zrobiles, te "wgniecenia"
Loki Napisano 9 Wrzesień 2009 Napisano 9 Wrzesień 2009 no Brazniew - wymiotłeś - widać że z Mielca :)
Trybal Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Loki i Brazniew prawdziwy szacunek za skill i cierpliwość :D
Berger Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 111k poly, 1/3 MS int.: 2 i nawet się wyrenderować nie da. A przecież duperelkom takim jak przewody itp. nie daje MS...
Raju Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Rety, swietnie to wyglada :o Jestem pod wielkim wrazeniem.
Trybal Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 No naprawdę stary szacun! Masakra! Będziesz robił całą maszynę? ;> Z takim detalem to to będzie fotoreal :)
Berger Napisano 10 Wrzesień 2009 Napisano 10 Wrzesień 2009 Hm...nie wiem co w tym takiego widzicie, same proste kształty + parę loftów. Mniej więcej tak to wygląda z MS. Chciałbym wymodelować całą maszynę ( Mi-24D ) ale kompletnie nie umiem modelować takich powierzchni:
madin Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Miała być myszka do kompa, ale nie wyszła :P Siatka: http://img199.imageshack.us/img199/5303/myszka.png
Raju Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 Ogolnie te przyciski zchrzaniles, reszta nie jest straszna :p Pokaz siatke bez MSa ;)
madin Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 Teraz bardziej udany model :P : Inne zdjęcia: http://img40.imageshack.us/gal.php?g=89302133.jpg
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2009 Napisano 13 Wrzesień 2009 30 minutowy :0 Madin: Co do myszki to pokaż siatę bo widać że problem w topologii złej. Na nożu textura nie gra zupełnie.
krzys!3k Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 taka krówka i koncept http://img24.imageshack.us/i/2448951202901698submedi.jpg/
Rekomendowane odpowiedzi