Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
To matcapy są podatne na światło???
Niby nie są ,ale na standartowym świetle ,wychodzą brzydkie dropowate cienie :)

 

edit:

pierwsza głowa standartowe światło ,druga po zmianie świateł

b6f083a4ee40fd1bm.jpg

Gość Raffaello
Napisano
OMG! Zeet! Nakręć może kiedyś video-tuta jak ty to robisz! :) Masakra!

 

zeet nakręć coś jeszcze jak Cię ludzie proszą ;)

ja też dołączam się do tych skamleń ;)

Napisano

z tymi cieniami to wystarczy zwiekszyc ilosc rays(na 100-200) w zakladce light/shadow. Matcap ma na stale wbudowane swiatlo (ustawione swiatlo pada z prawej a specular pozostaje taki jak był w matcapie )

Na dole basic material i 3 swiatla

2005035010375319623_rs.jpg

 

 

 

btw zeet swietny prosiak :)

  • Like 1
Napisano

Łukasz Jaskólski

z tymi cieniami to wystarczy zwiekszyc ilosc rays(na 100-200) w zakladce light/shadow.
Dzięki za info :)

 

Z tym kręceniem pokombinuję w miarę możliwości przy następnym modelu.

Napisano

W wolnej chwili dokończyłem podstawową siatkę o której pisałem wcześniej. Załączam też pierwszą próbkę twarzy zbudowanej na jej bazie. Zwykła twarz, wykonana już dosyć szybko.

...I dzięki za uwagę o zbytecznym edgeloopie w ustach.

Gość michlord
Napisano

Nawet głowe napakował o lol :D

Milutki ten pokemon.

Napisano

Miałem tego nie pokazywać ... ale dawno nic nie "speedowałem" ... czemu miałem tego nie dawać?

 

 

Poniosła mnie wyobraźnia aż za bardzo ... chciałem wymodelować but ... gdy zrobiłem wstępny model coś mnie pociągnęło by zrobić nogę ... gdy doszedłem do krocza nie chciało mi się robić tego miejsca dla tego je zasłoniłem ;P ... chciałem w końcu wymodelować dziewczynkę ale tworząc model improwizowany bez przemyślenia doszedłem do momentu kiedy powiedziałem sobie: "spieprzyłem" ... a naprawa błędu zajęłaby tyle czasu co modelowanie od zera ...

 

 

Jestem żywym dowodem, że modelowanie improwizacyjne bez przemyślenia wcześniejszego jest zazwyczaj skazane na klęske ... pamiętajcie o tym nowicjusze :D

 

a oto mój model speed ... około 15-35 minut nie licząc przerw ... nie jestem zadowolony ale postanowiłem pokazać

 

 

buty.jpg

 

 

 

P.S może być problem z wyświetlaniem grafiki bo testuje na serwerze pewne zabezpieczenia ... jakby się nie ładowało proszę o upomnienie

Napisano
P.S może być problem z wyświetlaniem grafiki bo testuje na serwerze pewne zabezpieczenia ... jakby się nie ładowało proszę o upomnienie

 

Mi się nic nie pokazuje.

Napisano

Witam!

taki speedzik(kiepski ale...) .... to mój pierwszy model przy pomocy tabletu(Volito2 wczoraj kupione;) i przy okazji(niezamieszczajac nowego topicu) chciał bym zapytać użytkowników tabletow w ZBrushu o jakieś 'rady'

miedzy innymi o optymalne ustawienia ogolnie tabletu(lub volito2) w zbrushu

z góry dziękuje ;*!

6d58f31fc03ad714med.jpg

Napisano

ladnie wizz:)

 

z racji tego ze wszyscy tu tylko sculptuja(poza nielotem;)) wrzucam speeda z czystego poly modelingu, azeby nielot nie czul sie osamotniony;) Poly-modeling rulezz ;)

 

headfl3.jpg

 

Edit:pominilem na lepszy bez wlosow:)

Napisano
my.php?image=zzabawa1df6.png

 

Zabawa bez konceptu ;d Mudbox= 30/40 min

 

 

sry ze linkiem dałem ale coś nawala mi upload i nie chce mi sie bawić.

 

Oczy za duże, usta brzydkie. Kształt głowy do poprawy, nie anatomiczny jest. A uszy wyglądają, jakby żelazka słuchał.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności