Jump to content

Featured Replies

  • Replies 35
  • Views 12.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przecież ten story trailer to Hollywood w najgorszym wydaniu, jest to fabularnie totalny gniot, opowiedziany z takim patosem, tak bardzo na serio, że jest to dla mnie niestrawialne. Stylistycznie drugi filmik bardzo ładny, może za dużo jest tej krwi chlustającej hektolitrami, ale kreska faktycznie bardzo miła dla oka.

Ciekawe czy Baggins oponował przy braniu tego kontraktu przez Platige. Podobno koniec konsol nastąpi za moment i wszyscy będą grali już tylko w angrybirdsy. ;)

 

Gra mi się średnio podoba ale szacun za robienie filmików do 2 gier na start generacji. To jest wybitne wyróżnienie.

Wygląda super - zarówno zajawka z engine'u jak i trailerek!

To drugie epickie, imo zdecydowanie lepsze niz trailer Wiedzmina ale ja wole ten kreskowy styl po prostu.

Stylistycznie drugi filmik bardzo ładny, może za dużo jest tej krwi chlustającej hektolitrami, ale kreska faktycznie bardzo miła dla oka.

 

To drugie epickie, imo zdecydowanie lepsze niz trailer Wiedzmina ale ja wole ten kreskowy styl po prostu.

 

Zabawne, że mówicie o kresce kiedy chłopakom ewidentnie chodziło o uzyskanie malarskiego efektu plamy :D

Oh mamo. Znowu wypas!

Masujecie moje oczy coraz częściej. I to po tajsku, z happy endem.

 

P.s. płynność animacji z krakato'y, nieco kontrastuje ze stylizowaną animacją postaci i ruchem kamery, przez co to co jest dodatkiem w kadrze, czasami bardziej przyciąga wzrok, niż meritum. Chyba, że dałem się oszukać :)

Efekt miażdżący. Ale nie do końca rozumiem - ten malarski filmik zrobiony przez PI też był w Cryengine'ie renderowany?

Nie był ale też nie widzę nic dziwnego w tym pytaniu Juliusza. Poza ilością particli i jakością cieni nie ma tutaj niczego co byłoby nieosiągalne w realtime. Nie takie shadery i postproces się widywało.

piękny trailerek:) gratuluje!

"...Z reguły nie powinno się tak robić..." i to mi się u was podoba, łamiecie zasady i dzięki temu uzyskujecie oszałamiające efekty.

w Cryteku też im pewnie szczeny opadły:)

Aż się czerwienię :) Cześć Traitor! Nawet schudłem!

 

ale proszę, o Cryteku niechaj rozmowa dalej płynie :)

Czy to Behance wymusza wielkość obrazków? Bo większość z nich jest niewiele większa niż znaczek pocztowy. Na niektórych obrazkach jest jakiś tekst, ale ciężko odszyfrować co jest tam napisane. Kompletnie nie rozumiem popularności tej strony.

 

A making of na vimeo jest świetny, jak zresztą i cały film.

  • Author

Dzisiaj o tym pisałem. Następnym razem wyślijcie materiały, ładnie je poskładam (patrz makig of STRZYGA). Bo jak dla mnie Behance do making of'ów to tak średnio się nadaje, a sam chętnie bym widział coś w większej rozdziałce.

 

Co do filmu, to jest Vimeo? Nie mogłem uzyskalić linku Vimeo to bym dodał do newsa.

 

Edit: No tak. Selim wrzucił linka do Vimeo (po tym jak był news do Behance, uzupełnione w każdym bądź razie).

Czy ten patent z paintoverem to nie ta sama technika co z chmurkami w Paths of Hate?

Sam paint over to po prostu mocno podmalowana tekstura. Partikle natomiast musialy byc dynamiczne zeby podazaly za geometria, i chociaz troche lapaly swiatlo. Ale i tak za wiekszosc nieregularnych krawedzi odpowiadaja recznie dostawione geometrie z przezroczystosciami.

 

S.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy