Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Dzięki! Nie wiedziałem! Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć creditsy dla uporządkowania.

Edytowane przez Adek
Napisano

Przecież ten story trailer to Hollywood w najgorszym wydaniu, jest to fabularnie totalny gniot, opowiedziany z takim patosem, tak bardzo na serio, że jest to dla mnie niestrawialne. Stylistycznie drugi filmik bardzo ładny, może za dużo jest tej krwi chlustającej hektolitrami, ale kreska faktycznie bardzo miła dla oka.

Napisano

Ciekawe czy Baggins oponował przy braniu tego kontraktu przez Platige. Podobno koniec konsol nastąpi za moment i wszyscy będą grali już tylko w angrybirdsy. ;)

 

Gra mi się średnio podoba ale szacun za robienie filmików do 2 gier na start generacji. To jest wybitne wyróżnienie.

Napisano
Stylistycznie drugi filmik bardzo ładny, może za dużo jest tej krwi chlustającej hektolitrami, ale kreska faktycznie bardzo miła dla oka.

 

To drugie epickie, imo zdecydowanie lepsze niz trailer Wiedzmina ale ja wole ten kreskowy styl po prostu.

 

Zabawne, że mówicie o kresce kiedy chłopakom ewidentnie chodziło o uzyskanie malarskiego efektu plamy :D

Napisano

Oh mamo. Znowu wypas!

Masujecie moje oczy coraz częściej. I to po tajsku, z happy endem.

 

P.s. płynność animacji z krakato'y, nieco kontrastuje ze stylizowaną animacją postaci i ruchem kamery, przez co to co jest dodatkiem w kadrze, czasami bardziej przyciąga wzrok, niż meritum. Chyba, że dałem się oszukać :)

Napisano

Nie był ale też nie widzę nic dziwnego w tym pytaniu Juliusza. Poza ilością particli i jakością cieni nie ma tutaj niczego co byłoby nieosiągalne w realtime. Nie takie shadery i postproces się widywało.

Napisano (edytowane)

Gratuluje krwi! O dobrze Cię widzieć. Przytyłeś chociaż z 1kg przez te lata?

 

Sent from my phone

Edytowane przez Adek
Napisano

piękny trailerek:) gratuluje!

"...Z reguły nie powinno się tak robić..." i to mi się u was podoba, łamiecie zasady i dzięki temu uzyskujecie oszałamiające efekty.

w Cryteku też im pewnie szczeny opadły:)

Napisano

No wracając do tematu - pierwsza klasa. Pomysł niezły z tą "malarskością" animacji.

Ale to też pozwoliło chyba na ominięcie wielu detali postaci etc... gra partikli?

Napisano

Czy to Behance wymusza wielkość obrazków? Bo większość z nich jest niewiele większa niż znaczek pocztowy. Na niektórych obrazkach jest jakiś tekst, ale ciężko odszyfrować co jest tam napisane. Kompletnie nie rozumiem popularności tej strony.

 

A making of na vimeo jest świetny, jak zresztą i cały film.

Napisano

Dzisiaj o tym pisałem. Następnym razem wyślijcie materiały, ładnie je poskładam (patrz makig of STRZYGA). Bo jak dla mnie Behance do making of'ów to tak średnio się nadaje, a sam chętnie bym widział coś w większej rozdziałce.

 

Co do filmu, to jest Vimeo? Nie mogłem uzyskalić linku Vimeo to bym dodał do newsa.

 

Edit: No tak. Selim wrzucił linka do Vimeo (po tym jak był news do Behance, uzupełnione w każdym bądź razie).

Napisano

Sam paint over to po prostu mocno podmalowana tekstura. Partikle natomiast musialy byc dynamiczne zeby podazaly za geometria, i chociaz troche lapaly swiatlo. Ale i tak za wiekszosc nieregularnych krawedzi odpowiadaja recznie dostawione geometrie z przezroczystosciami.

 

S.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności