Skocz do zawartości

Nitro Nation - cinematic do gry mobilnej od Platige Image


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No ta Pani na końcu robi wrażenie. Czy wyobrażacie sobie teraz tego typu projekty bez skanów 3D? Od pewnego czasu chyba ten element jest we wszystkich waszych projektach.

 

Ciekaw jestem też odnośnie wymagań jeśli chodzi o taki cinematic. Czy bierzę się pod uwagę, że to pod mobile, bo taką dziwną opinię słyszałem, że jak pod mobile to jakościowo nie musi być, aż tak dobre, można z jakością zjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adku: co do wymagń vs. mobile. Mam nadzieję, że to będzie kolejny stereotyp odchodzący do lamusa. Wyznacznikiem są raczej budżety... Może kiedyś faktycznie poprzeczkę zaniżały rozdzielczości i parametry mobilnych gratów, ale teraz chyba niema to już wielkiego znaczenia. Tak samo jak rozdziałki telefonów rosną też budżety apek i gier. Wydaje mi się, że nikomu u nas do głowy nie przyszło schodzenie z jakości... (może nie wszyscy wiedzieli że to na mobile ;) A tak serio to budżet (nie mniejszy od tych "niemobajlowych") został skonsumowany do ostatniego okruszka, a timing projektu rozciągnięty do granic wytrzymałości klienckich nerwów po to by przeskoczyć mega wysoko postawioną poprzeczkę jakościową - co z kolei jest zasługą wyjątkowo ambitnego teamu ze uber-Staszkiem na czele :) chłopaki tutaj sobie żartowali, że lakiery na furach mają sss'a... po czym okazało się, że to nie żart :) Zapunktował też fakt, że to w końcu nie był projekt z niedogolonymi facetami w kolczugach i arabami na wielbłądach! a co do dobrej zabawy przy robieniu - hell yeah! lubimy dobre upalanie i mocne fury z wystającymi superczardżerami :) była niezła zabawa przy wybieraniu i "tuningowaniu" furek, choć ostateczna decyzja należała do klienta i nic nie wyszło z naszego matowego M3 a'la DTM vs nowy Stingray...;) Całkiem przyjemnie pracowało się na etapie koncepcyjnym. Klient chciał 90'' drag race'a bez story, ale udało się go przekonać do paru lekko "fabularyzowanych" pomysłów coby ta jazda po prostej nie była tak piekielnie nudna. Fajnie że się Wam podoba! pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przypomina mi kilka ujęć z tego:

pewnie inspiracji było więcej

 

genialne włosy (czy to nie są włosy tej laski z cyberpunka?:D) i mocap oraz rendery, filtry i shadery :) sama twarz kobitki na końcu wydaje mi się bardzo sztuczna... heheh fajne ujęcie jej uśmiechu 1.25 :)...ale to migawka więc nie ma co się czepiać:)

ogólnie wyszło fajnie, gratuluję :)

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głównym silnikiem był Arnold podmalówek i projekcji nie było za dużo, powiedział bym że nie było ich wcale,

 

wcale ?? ar ju siur ? te wszystkie lokacje z renderu szły ? serio ? .. garaż, miasto, ulice itp ? macie za duzo rendernodów ? ;) co na to Baggins?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się nie za bardzo podobało, potwornie sztampowe (ale może klient tak sobie to właśnie zażyczył), no i jakoś mimika twarzy bohaterów (generalnie postacie w ogóle) nie przypadła mi do gustu. Montażowo i technicznie jest super, ujęcia z uginającą się oponą, wgniatanym asfaltem, jak i "lot" kamery nad samochodami robią wrażenie, ale nie czułem tutaj dynamiki wyścigu, może to kwestia kamery, może czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A modele samochodów kupione? Akurat jeśli chodzi o samochody to mamy w Polsce mocną ekipę. Chociaż nie wiem co ostatnio u vision3d.

 

za modele autek głównych odpowiadali dwaj panowie z tego forum, Jakub Przybolewski (ReflectVision) i Szymon Frąckiewicz (Zarowa), a modele aut z dalekiego planu są mojego autorstwa z dawnych czasów :)

 

wcale ?? ar ju siur ? te wszystkie lokacje z renderu szły ? serio ? .. garaż, miasto, ulice itp ? macie za duzo rendernodów ? ;) co na to Baggins?

 

rendernodów nigdy nie jest za dużo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

genialne włosy (czy to nie są włosy tej laski z cyberpunka?:D) i mocap oraz rendery, filtry i shadery :)

 

 

Cieszę się, że ktoś zauważył włosy i docenił, gdyż miałem w nich swój udział - master staszek czesał i shaderował to oznaczało już na wstępie, że będzie gruuuuubo, a mi pozostało nic nie zepsuć z ich symulacją i chyba się udało :) ... ufff ... noi mimo że symulacja długich stylizowanych włosów to koszmar gdy postać się zaczyna dynamicznie ryszać, z nowym systemem zarządzania włosami długimi było to znacznie uproszczone :)

 

 

Co do zbieżności z cyberpunkiem - ani skan pani, ani mocap, ani włosów shader nie są cyberpunkowe. Shader skóry na pewno od tego czasu dopracowany ostro przez m.in. master Idziego, ale był zbudowany całkowicie na nowo pod Arnolda. Loki faktycznie podobne, ale zbudowane na nowym "workflow" wypracowanym dopiero w zeszłym roku tuż po Cyberpunku, więc również nowe.

 

 

ps. Mam nadzieję, że niedługo ukaże się making-of, staszkowe rendery włosów w oświetleniu studyjnym wyszły po prostu obłędnie!!

 

 

Dzięki za słowa uznania :)

 

 

Pozdrawiam,

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności