adek Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Nowy cinematik wykonany przez Platige Image do gry mobilnej Nitro Nation (Creative Mobile). Film wyreżyserował Damian Nenow. Pełna treść: Nitro Nation - cinematic do gry mobilnej od Platige Image Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 ale musieli mieć frajde przy robocie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 z deadlinami napewno:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 no tak, gra musi zdążyć trafić na półki sklepowe przed Bożym Narodzeniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
safian Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Najs, poczułem klimat starego dobrego NFS:U :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Gratulacje dla zespolu layoutu i montazysty! ;) Bardzo mi sie to podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Gratulacje dla zespolu layoutu i montazysty! ;) Bardzo mi sie to podoba. ja bym jeszcze pogratulował tym co świecili i renderowali - miód!! włosy pani też całkiem ładnie wyczesane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 2 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2014 No ta Pani na końcu robi wrażenie. Czy wyobrażacie sobie teraz tego typu projekty bez skanów 3D? Od pewnego czasu chyba ten element jest we wszystkich waszych projektach. Ciekaw jestem też odnośnie wymagań jeśli chodzi o taki cinematic. Czy bierzę się pod uwagę, że to pod mobile, bo taką dziwną opinię słyszałem, że jak pod mobile to jakościowo nie musi być, aż tak dobre, można z jakością zjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Jak zwykle klasa - Poza pania na koncu kapitalny ten motyw z opona zdzierajaca asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 Inspirowane 1 wyścigiem z F&F ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 No wlasnie render momentami wyglada troszke jak real-time z gry. Przez chwile mialem watpliwosc ;) Bez zlosliwosci! :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 projekt prowadził Staszek więc nie ma mowy o zejściu z jakości :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kusanagi Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 widze ze goscinnie pan z Watchdogs wystapil / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rotomonks Napisano 2 Kwiecień 2014 Share Napisano 2 Kwiecień 2014 [Pomijając obrzydliwe ziarno na MB w co drugim ujęciu] MEGA wypaśnie. I fajne smaczki, jak logo PI na oponie. Pozdr. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 widze ze goscinnie pan z Watchdogs wystapil / To samo chcialem napisac tylko nazwy gry zapomnialem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Bardzo ładnie zrobione postacie. Naprawdę bardzo mi się podobało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Adku: co do wymagń vs. mobile. Mam nadzieję, że to będzie kolejny stereotyp odchodzący do lamusa. Wyznacznikiem są raczej budżety... Może kiedyś faktycznie poprzeczkę zaniżały rozdzielczości i parametry mobilnych gratów, ale teraz chyba niema to już wielkiego znaczenia. Tak samo jak rozdziałki telefonów rosną też budżety apek i gier. Wydaje mi się, że nikomu u nas do głowy nie przyszło schodzenie z jakości... (może nie wszyscy wiedzieli że to na mobile ;) A tak serio to budżet (nie mniejszy od tych "niemobajlowych") został skonsumowany do ostatniego okruszka, a timing projektu rozciągnięty do granic wytrzymałości klienckich nerwów po to by przeskoczyć mega wysoko postawioną poprzeczkę jakościową - co z kolei jest zasługą wyjątkowo ambitnego teamu ze uber-Staszkiem na czele :) chłopaki tutaj sobie żartowali, że lakiery na furach mają sss'a... po czym okazało się, że to nie żart :) Zapunktował też fakt, że to w końcu nie był projekt z niedogolonymi facetami w kolczugach i arabami na wielbłądach! a co do dobrej zabawy przy robieniu - hell yeah! lubimy dobre upalanie i mocne fury z wystającymi superczardżerami :) była niezła zabawa przy wybieraniu i "tuningowaniu" furek, choć ostateczna decyzja należała do klienta i nic nie wyszło z naszego matowego M3 a'la DTM vs nowy Stingray...;) Całkiem przyjemnie pracowało się na etapie koncepcyjnym. Klient chciał 90'' drag race'a bez story, ale udało się go przekonać do paru lekko "fabularyzowanych" pomysłów coby ta jazda po prostej nie była tak piekielnie nudna. Fajnie że się Wam podoba! pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Miodzio :) Gratulacje dla ekipy :) Damian a dlaczego to nie ty siedzisz za kierownica? heheh -pewnie wiesz dlaczego pytam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Prawdę mówiąc to niektóre tablety mają większą rozdzielczość niż większość monitorów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 (edytowane) bardzo przypomina mi kilka ujęć z tego: pewnie inspiracji było więcej genialne włosy (czy to nie są włosy tej laski z cyberpunka?:D) i mocap oraz rendery, filtry i shadery :) sama twarz kobitki na końcu wydaje mi się bardzo sztuczna... heheh fajne ujęcie jej uśmiechu 1.25 :)...ale to migawka więc nie ma co się czepiać:) ogólnie wyszło fajnie, gratuluję :) Edytowane 3 Kwiecień 2014 przez Selena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Pasja do motoryzacji aż się z tego wylewa, coś pięknego, te pierdy z wydechu na starcie, wspomniane wcześniej kruszenie asfaltu czy końcowe ujęcie poślizgu z kamery na nadkolu, miód dla oczu i uszu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 w czym to było renderowane ? no i czy było duzo podmalówek i projekcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 głównym silnikiem był Arnold podmalówek i projekcji nie było za dużo, powiedział bym że nie było ich wcale, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 3 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2014 A modele samochodów kupione? Akurat jeśli chodzi o samochody to mamy w Polsce mocną ekipę. Chociaż nie wiem co ostatnio u vision3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 głównym silnikiem był Arnold podmalówek i projekcji nie było za dużo, powiedział bym że nie było ich wcale, wcale ?? ar ju siur ? te wszystkie lokacje z renderu szły ? serio ? .. garaż, miasto, ulice itp ? macie za duzo rendernodów ? ;) co na to Baggins? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baggins Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Bagins nie ma juz nic do powiedzenia w tych sprawach :-) I dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Grube i tłuste. A ja jestem strasznie ciekaw jaka będzie sama gra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 A mi się nie za bardzo podobało, potwornie sztampowe (ale może klient tak sobie to właśnie zażyczył), no i jakoś mimika twarzy bohaterów (generalnie postacie w ogóle) nie przypadła mi do gustu. Montażowo i technicznie jest super, ujęcia z uginającą się oponą, wgniatanym asfaltem, jak i "lot" kamery nad samochodami robią wrażenie, ale nie czułem tutaj dynamiki wyścigu, może to kwestia kamery, może czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 A modele samochodów kupione? Akurat jeśli chodzi o samochody to mamy w Polsce mocną ekipę. Chociaż nie wiem co ostatnio u vision3d. za modele autek głównych odpowiadali dwaj panowie z tego forum, Jakub Przybolewski (ReflectVision) i Szymon Frąckiewicz (Zarowa), a modele aut z dalekiego planu są mojego autorstwa z dawnych czasów :) wcale ?? ar ju siur ? te wszystkie lokacje z renderu szły ? serio ? .. garaż, miasto, ulice itp ? macie za duzo rendernodów ? ;) co na to Baggins? rendernodów nigdy nie jest za dużo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 genialne włosy (czy to nie są włosy tej laski z cyberpunka?:D) i mocap oraz rendery, filtry i shadery :) Cieszę się, że ktoś zauważył włosy i docenił, gdyż miałem w nich swój udział - master staszek czesał i shaderował to oznaczało już na wstępie, że będzie gruuuuubo, a mi pozostało nic nie zepsuć z ich symulacją i chyba się udało :) ... ufff ... noi mimo że symulacja długich stylizowanych włosów to koszmar gdy postać się zaczyna dynamicznie ryszać, z nowym systemem zarządzania włosami długimi było to znacznie uproszczone :) Co do zbieżności z cyberpunkiem - ani skan pani, ani mocap, ani włosów shader nie są cyberpunkowe. Shader skóry na pewno od tego czasu dopracowany ostro przez m.in. master Idziego, ale był zbudowany całkowicie na nowo pod Arnolda. Loki faktycznie podobne, ale zbudowane na nowym "workflow" wypracowanym dopiero w zeszłym roku tuż po Cyberpunku, więc również nowe. ps. Mam nadzieję, że niedługo ukaże się making-of, staszkowe rendery włosów w oświetleniu studyjnym wyszły po prostu obłędnie!! Dzięki za słowa uznania :) Pozdrawiam, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się